Emaitzak: 16

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (1)
Fomenta las relaciones con tu familia, amigos y compañeros, muestra tus afectos. Indartu senide, lagun eta lankideekiko harremanak; adieraz itzazu zeure sentimenduak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (5)
En este tipo de filiación se consideran parientes tanto a la familia por parte de madre como de padre, lo cual da lugar a un número extenso de parientes. Horrelako seme-alabatasunean, senidetzat hartzen dira bai amaren aldeko familia, bai aitaren aldekoa; eta, hori dela medio, senide ugari biltzen dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Al mismo tiempo, y sobre todo en esta edad, se debe huir de objetos y juguetes sofisticados que son una tentación para el lucimiento de familiares: Era berean, eta adin honetan batez ere, alde batera utzi behar dira objektu eta jostailu sofistikatuak, nahiz eta senideentzat tentagarriak izan besteen aurrean ondo geratzeko:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Muerte pariente próximo.............. Hurbileko senideren bat hiltzea..............

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La familia extensa también puede serampliadacuando a la familia nuclear se añaden otros parientes, como tíos, sobrinos, primos, cuñados, etc. Familia zabalazabalduaere izan daiteke, familia nuklearrari beste senide batzuk (osaba-izebak, ilobak, lehengusu-lehengusinak, koinatu-koinatak eta abar) gehitzen zaizkionean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Toda la familia, padres y hermanos se han portado exquisitamente bien y me han acompañado (y de qué manera) en todo este camino. Nire familia guztia, bai gurasoak eta bai senideak, ezin hobeto portatu dira nirekin, eta bide luze honetan alboan izan ditut une oro (eta nola, gainera).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (1)
los balnearios, anti-guos o modernos, forman parte de la vida cotidiana y los húngaros recurren a ellos tanto para el descanso en compañía de familiares o amigos, como para curar sus dolencias. bainuetxeak, zaharrak zein modernoak, eguneroko bizitzan txertatua daude eta hungariarrek senideekin edo lagunekin batera erabiltzen dituzte, baita gaitzak sendatzeko ere.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (7)
de los turistas analizados para este apartado, las principales actividades que realizaron en el destino fueron culturales (53,5%), actividades de diversión, discotecas y clubes (22,9%), visitas a familiares (12,1%), actividades deportivas (11,8%), gastronómicas (10,5%), visitas a parques temáticos (8,9%) y servicios de talasoterapia y balnearios (3,3%). atal honetan aztertutako turisten kasuan, hauek izan ziren helmugan egindako jarduera nagusiak: kulturalak (% 53,5); dibertsioa, diskotekak eta klubak (% 22,9); senideak bisitatzea (% 12,1); kirol-jarduerak (% 11,8); gastronomia-jarduerak (% 10,5); parke tematikoak (% 8,9); eta talasoterapia- eta bainuetxe-zerbitzuak (% 3,3).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Le siguieron, por orden de importancia, la visita a familiares o amigos (24,2%) y los viajes de trabajo o negocios (14,3%). Horren atzetik egon ziren, garrantziaren arabera ordenatuta, senide edo lagunak bisitatzea (% 24,2) eta laneko edo negozioetako bidaiak (% 14,3).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En el 34,2% de los viajes con destino España la vivienda de familiares o amigos fue el alojamiento elegido. Espainiara egindako bidaietan, % 34,2k senideen edo lagunen etxebizitza aukeratu zuen ostatu gisa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

ir de compras (70,6%), pasear por el campo (58,1%), visitar a familiares o amigos (55,8%), realizar visitas culturales (52,9%), ir a la playa (40,9%), disfrutar de actividades gastronómicas (54,4%) y salir de copas (36,2%). erosketak egitea (% 70,6), mendialdean ibiltzea (% 58,1), senideak edo lagunak bisitatzea (% 55,8), kultura-bisitak egitea (% 52,9), hondartzara joatea (% 40,9), jarduera gastronomikoak egitea (% 54,4) eta kopak hartzera joatea (% 36,2).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Otros motivos principales de viaje fueron la visita a familiares o amigos (20,3%) y por trabajo o negocios (24,3%). Bidaiatzeko beste arrazoi nagusi batzuk hauek izan ziren: senideak edo lagunak bisitatzea (% 20,3) eta lana edo negozioak (% 24,3).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El hotel fue el tipo de alojamiento más utilizado en los viajes con destino al extranjero durante el año 2009 (51,8%), seguido de la vivienda de familiares o amigos (24%). 2009an, hotela izan zen atzerrirako bidaietan gehien erabili zen ostatu mota (% 51,8), eta, horren ostean, senideen edo lagunen etxebizitza (% 24).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

ir de compras (84,5%), realizar visitas culturales (82,4%), actividades gastronómicas (63,5%), pasear por el campo (46,6%), salir de copas (44,2%) y visitar a familiares o amigos (35,2%). erosketak egin (% 84,5), bisita kulturalak egin (% 82,4), jarduera gastronomikoak egin (% 63,5), mendialdean ibili (% 46,6), kopak hartzera joan (% 44,2) eta senideak edo lagunak bisitatu (% 35,2).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Zehar-lerroa (1)
Los padres suelen angustiarse o preocuparse porque esta conducta, que es positiva en sí misma, se manifiesta ante familiares, amigos o vecinos, con los cuales el niño hasta ese momento mantenía una buena relación, resultándoles en consecuencia incomprensible. Gurasoak larritu edo kezkatu egiten dira portaera hori —berez positiboa— senideen, lagunen edo bizilagunen aurrean erakusten duelako, zeinekin haurrak ordura arte harreman ona zuen, eta, ondorioz, ulertezina egiten zaie.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra