Emaitzak: 10

ES EU
Irudi pertsonala (1)
Se trata de un árbol de ramas tortuosas que, si crece salvaje, puede llegar a los 20 o 30 m de altura, pero que si es cultivado suele cortarse cuando mide 1,8 cm; produce flores amari-llas, denominadas "flor de flores", representantes de la seducción y la voluo-sidad, como puede observarse cuando adornan las cabelleras de las mujeres de Manila. Adar okerreko zuhaitza da; basoan hazten bada, 20 edo 30 metroko garaiera izan dezake, baina landatua bada, moztu egiten da 1,8 cm-ko neurria duenean. “Loreen loreak” izeneko lore horiak ematen ditu, eta liluraren eta guritasunaren ikurra dira, Manilako emakumezkoen ilea apaintzen dutenean ikus daitekeen bezala.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (1)
Por otro lado, mantiene un ambiente cosmopolita constante, debido a las frecuentes manifestaciones culturales, y sus museos son otra fuente de seducción. Bestalde, giro kosmopolita bizi-bizia du, hainbat kultura-agerraldiri eta museoei esker.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
Gran poder de seducción y convencimiento. Erakarmen- eta konbentzimendu-ahalmen handia.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Gran poder de seducción con sonido envolvente y sucesión de imágenes a alta velocidad en la creación de realidades fantásticas. Erakarmen-ahalmen handia, soinu inguratzailea baitu, bai eta abiadura handiko irudi-segida ere errealitate fantastikoak sortzean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Gestos de seducción. Sedukzio-keinuak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En general, en el entorno laboral no son recomendables los aromas densos, cálidos y dulzones, pues resultan excesivamente evocativos de la seducción y el romance. Oro har, lan-ingurunean ez dira gomendagarriak aroma dentsoak, berotsuak edo gozoak, sedukzioa eta erromantzea gehiegitxo gogorarazten baitute.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (3)
Una sección es un espacio donde se promueve la compra bajo unos criterios de seducción. Limurtze-irizpide batzuen arabera erosketa sustatzen duen eremu bat da atala.

Materiala: Sistemen integrazioa

IV Cada sentido tiene sus mecanismos de seducción procura aplicarlos adecuadamente. IV Zentzumen bakoitzak bere mekanismoak ditu limurtzeko: saiatu egoki erabiltzen.

Materiala: Sistemen integrazioa

Vender es convencer, no vencer, pero convencer a través de la seducción mediante un proceso natural, sin ejercer ningún tipo de presión y, en ocasiones para ello, se utiliza la psicología inversa. Saltzea konbentzitzea da, ez irabaztea, baizik eta limurtuz konbentzitzea, prozesu natural baten bitartez, inolako presiorik eragin gabe eta, horretarako, batzuetan alderantzizko psikologia erabiltzen da.

Materiala: Sistemen integrazioa