Emaitzak: 1.673

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (8)
Eskuz egindako parpaila imitatzeko asmoarekin sortu zen parpaila mekanikoa, XVI. mendeaz geroztik ehun estima-tuenetako bat baitzen hura. Tula, sare lotu eta apaingarri-rik gabea, izan zen XIX. mendearen hasieran Ingalaterran sortutako ehungailuetatik irten zen lehenengo ehuna. Man-txako itsasbazterreko Calais hiria izan zen 1816. urteaz geroztik iruzurrez sartutako ehungailuen helburu nagusia. 1830eko hamarralditik aurrera parpailak apaingarriagoak egiteko aukera izan zenetik, Calaisko parpail lantegiek berebiziko garapena izan zuten. El encaje mecánico nació de la voluntad de imitar el encaje hecho a mano, uno de los tejidos más preciados desde el siglo XVI. El tul, red unida y sin motivo, es el primero en ser mecanizado desde los inicios del siglo XIX en los primeros telares construidos en Inglaterra. Calais, ciudad situada en el litoral de la Mancha, se convirtió en el principal destino de estos telares introducidos fraudulentamente desde 1816. En cuanto fue posible, a partir de los años 1830, realizar un encaje con motivos decorativos., las fábricas de encajes de Calais conocieron un desarrollo formidable.

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Kat. 8. - Gaueko soineko motz honen sare zabalaren gainean brodatutako Soutache astunak erliebe harrigarria ematen dio, 1966. Cat. 8 - El espeso Soutache bordado sobre la ancha red de este vestido de noche corto le hacía un relieve sorprendente, 1966.

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Kat. 47. - Koktelerako soineko tunikadun honen parpailak izar formako sare handi bat osatzen du. Hosto handiko irudiak kotoizko lokarri batez inguratuta daude, 1967. Cat. 47 - El encaje de este vestido-túnica de cóctel forma una gran red estrellada. Los motivos de hojas grandes están rodeados por un crespón de algodón, 1967.

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1930etik 1968ra bitartean, aldatu egin ziren parpailetako osagaiak. Hasierako marrazki txikietako vermiccelles ondoren, fabrikatzaileak, gerraren ondoren, XIX. mendeko lanetan inspiratu ziren, Chantilly-ko parpailetan bereziki. Apaingarri begetal bateko arrosa bakartu edo sortekin batera, margaritak, pentsamendu handiak eta gari galburuak ikusten dira; eta osagai exotikoak eransten zaizkie horiei, hala nola peonia eta koloretako irudizko loreak, ohikoak XVIII. mendean. Zenbait pieza fin "modaz" baliatzen dira, esaterako XVIII. mendean: sareak, lore bihotzak, asko aldatzen dira batzuetatik besteetara. Diseinu berezien artean aipatzekoak dira dantzari bikoteak, "petits marquis", XVIII. mendeko jantziez apainduak (49. or. il.). Dekoratu horien multzoa soro, hostotza edo girlanda moduan jartzen ziren tradizioz. Motiboak ugaltzea izan zen azken bi hamarraldietan parpailen bilakaera estilistikoaren ezaugarri nagusia. Balenciaga maisu bat da kolorearen artean eta gustukoen ditu "...tauromakiaren koloreak: hori urre-kolorea, gorri bizia eta liturgiaren morea, beltz soila, zuria eta marroia...", baina baita ere "... ezki-berdea, zuria, zuri hautsia, artile kolorea, karamelu-kolorea, kafesnea, sator-kolorea arrosa biziarekin askotan, berde azidoa edo Sevresko urdina". Are gehiago, Balenciagak oso modu berritzailean nahasten ditu koloreak -mostaza horia eta beltza, limoi horia eta arrosa bizia-, nabarmentasuna emanez multzoari, prentsaren arabera espainiar nabarmentasuna. Tonu eztiak ere badaude jostunaren paletan, hala nola gris ondua edo zilarreztatua, beige gorritua edo gaztaina-kolorea, eta kafe -koloretik txokolate-kolorera igarotzen da, argazkigintzak hain nekez erreproduzitu dezakeen moduan. Jostunak parpaila zeharka erabiltzen du soineko eta berokietan, zerrendatan eta baita motibo moztuekin ere, bai inkrustatuta bai aplikatuta. 1935etik 1949ra, Balenciagak, Belle-Epoque garaian bezala, parpailezko medailoiak eta girlandak jartzen ditu hondo argi batean (23. eta 49. or. il.). Garai horretan bertan, parpaila estuko bolanteak soineko estuen gainean jartzen ditu, horizontalean; efektu hori ehunen fabrikatzaileek ere imitatu zuten. Desde los años 1930 hasta 1968, los motivos de encaje evolucionan. Tras los vermicelles de pequeños dibujos del principio, los fabricantes se inspiran tras la guerra en los trabajos del siglo XIX, en particular en los encajes Chantilly. Junto a las rosas aisladas o en ramo de un decorado vegetal, se aprecian margaritas, grandes pensamientos y espigas de trigo: también se introducen ciertos motivos exóticos como la peonía y flores imaginarias de colores, habituales en el siglo XVIII. Algunas piezas refinadas se benefician de las "modas", como en el siglo XVIII: los motivos de redes, corazones de flores, difieren, unos de otros. Entre los diseños excepcionales, caben destacar las parejas de bailarines "'petits marquis" con trajes del siglo XVIII (il. p. 49). El conjunto de estos decorados se disponía tradicionalmente en forma de siembra, follaje o guirnaldas. La evolución estilística de los encajes se manifiesta a través del aumento de los motivos a lo largo de las dos últimas décadas. Balenciaga es un maestro en el arte del color y tiene preferencia por los colores "... de la tauromaquia: el amarillo dorado, el rojo escarlata y el morado de la liturgia, un negro austero, el blanco y el marrón..." pero también "...tonos verde tilo, blanco, blanco roto, crudo, caramelo, café con leche, topo a menudo subido de rosa intenso, verde ácido, o de azul de Sévres". Mejor incluso, Balenciaga los conmina de manera innovadora, como el amarillo mostaza y el negro, el amarillo limón y el rosa intenso, atribuyéndoles una teatralidad, que la prensa califica de española. Los tonos suaves, sin embargo, forman parte de su paleta como el gris ahumado o plateado, el beige rosado o incluso los castaños, variando del café al chocolate y que la fotografía reproduce con dificultad. El modisto utiliza el encaje al bies para sus vestidos y sus abrigos, en bandas o incluso con motivos recortados, ya sean incrustados, o bien aplicados. De 1935 a 1949, Balenciaga, como en la Belle-Epoque, aplica sobre fondo claro medallones y guirnaldas de encaje (il. p. 23 y 49). En la misma época, se disponen pequeños volantes de estrechos encajes horizontalmente sobre vestidos tubo, efecto a su vez imitado por los fabricantes de telas.

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Parpailaren ezaugarri guztien artetik, gardentasuna da jostunak gehien nabarmendu zuena, Goyaren erretratuetan inspiratuta, askotan aipatu bezala. Ez dago sare arin eta beltzaren azpian igartzen den azala baino gauza poetikoagorik, ezta paparraren, azpilduraren, mahuken eta gonaren ertzean jositako edo nabarmendutako parpaila bat baino poetikoagorik ere; beste gardenki batzuk koloretako hondoekin agertzen dira, esate baterako beroki baten azpiko gerruntze batean zeta arrosa (73. or. il.), baina baita zeta aldakorrak gogorarazten duen jantzian ere. Zaku formako soinekoetan ere, baby dolls delakoetan, parpailaren gardentasunarekin jolas egiten du Balenciagak, soineko estuaren atzetik agertu eta gerriaren fintasuna nabarmenduz (79. or. il.). De entre todas las características del encaje, la transparencia es la que el modisto magnifica con más placer, inspirándose, como se ha puesto de manifiesto a menudo, en los retratos de Goya. Nada es más poético que la piel que se adivina bajo la ligera red generalmente negra, un encaje que sobresale o que está cosido en el borde del escote, del dobladillo, de las mangas y de la falda; otras transparencias aparecen con fondos de colores corno la seda rosa de un corpiño bajo un abrigo (il. p. 73) pero también en el conjunto del atuendo que recuerda a las sedas tornasoladas. Para sus vestidos saco, baby dolls. Balenciaga juega también con la transparencia del encaje, que se desprende claramente del fondo del vestido ceñido haciendo resaltar la finura del talle (il. p. 79).

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Beste ehun batzuekin gertatzen den bezala, Balenciagak bere maisulan asko sare itxurako material horiekin egin zituen: esate baterako, 1951ko "ijito" soinekoak, 1955eko zeta arrosako eta parpail zuriko gaueko soinekoa, Point d'esprit tul zuriko gaueko jaka, arintasun hodeia, 1957koa. Balenciaga realizó muchas de sus obras maestras sobre estos tejidos reticulares: por ejemplo, los vestidos "gitanos' de 1951, el vestido de noche en tejido de seda rosa y encaje blanco de 1955, la chaqueta de noche de tul Point d'esprit blanco, nube de ligereza, de 1957.

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40- Koktelerako soinekoa, 1953ko negua, erdi luzea, Chantilly sare parpaila zuria, itzal grisekoa, loreak eta dantzari bikoteak brodatuta dituela. Eskoteduna, globo itxurako mahukak, zeharkako gona. Paris Etiketa, 45962 zkia. Erosia. CDM 997.48.3, Calais. (88 eta 89. orr.) 40- Vestido de cóctel, 1 1953, semi-largo, encaje Chantilly blanco red sombreado en gris, flores y parejas de bailarines bordados. Escotado, mangas globo, falda al bies. Etiqueta París, n" 45962. Adquisición. CDM 997.48.3, Calais, (p. 88 y 89)

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47- Koktelerako soinekoa, 1967, motza, tunikarekin, sare parpaila hostoez apaindua, kotoizko krepean eta kordoi batez brodatuak. Paris Etiketa, 102088 zkia. Didier Ludot bilduma. (59. orr.) 47- Vestido de cóctel, 1967, corto, con túnica, encaje de red con motivos de hojas en crepé de algodón bordados con un cordón. Etiqueta París, n" 102088. Colección Didier Ludot (p. 59)

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Elektrizitatea eta elektronika (819)
Así, los proveedores de telecomunicación ofrecen servicios en los que el acceso a sus redes se contrata en función del ancho de banda que necesita el usuario en bits/s. Horrela, telekomunikazio-hornitzaileek, beren sareetarako sarrera eskaintzean, erabiltzaileak behar duen bit/s banda-zabaleraren araberako zerbitzuak eskaintzen dituzte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El gran avance en este sentido ha sido la utilización masiva de la red Internet a nivel mundial, utilizando las líneas telefónicas existentes a una velocidad elevada. Alde horretatik, aurrerapenik handiena mundu mailan Internet sarea pertsona ugarik erabiltzea izan da; horretarako, eskura dauden telefono-lineak erabiltzen dira, abiadura handiagoan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Otra posibilidad, para no añadir cable, es mediante un elemento transmisor que se conecta a la toma de usuario de TV y a la red de 220 v; este transmisor puede ser de dos tipos: Kablea ez gehitzeko beste aukera bat elementu transmisore bat erabiltzea dugu; erabiltzailearen telebistako hartunera eta 220 V-eko sarera konektatzen da. Bi motako transmisoreak daude:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En otro tipo, se envía la señal de TV por la misma red de 220 v (por tanto, no llevará antena transmisora), de tal forma que un elemento receptor también enchufado a la red de 220 v, se conecta a la entrada de la tarjeta de captura de vídeo (o a algún receptor de TV que se desee) para poder sintonizar los canales. Bigarren transmisore motarekin, telebista-seinalea 220 V-eko saretik beretik bidaltzen da (eta, beraz, ez du antena transmisorerik behar); 220 V-eko sarera entxufatuta dagoen elementu hartzaile bat bideo-kapturako txartelaren sarrerara (edo nahi dugun telebista-hargailura) konektatzen da, kanalak sintonizatu ahal izateko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

2º Acontinuación se extrae el cable del pelacables, con lo cual se desprende la cubierta, quedando a la vista la malla. 2. Jarraian, atera kablea gailutik, eta estalkia eroriko da; hala, kablearen sarea bistan geratuko da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Instalación de las redes interiores Barneko sareak instalatzea

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 7.11. Diagrama HIPO del proceso de desarrollo de una aplicación multimedia en red. 7.11 irudia. Sareko multimedia-aplikazio baten garapen-prozesuaren HIPO diagrama.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 7.12. Diagrama de flujo de conectividad de redes mostrando el local area network a implementar 7.12 irudia. Ezarri beharreko network eremu lokala erakusten duen sareen konektibotasuneko fluxu-diagrama.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los proyectos pequeños como por ejemplo la instalación de una aula de informática con red local o el montaje de un sistema informático para edición no lineal, pueden pasar sin estudiar cuestiones sobre equipos de trabajo, pero se beneficiarán de su tratamiento. Proiektu txikiak (esate baterako sare lokaleko ikasgela informatiko bat instalatzea edo edizio ez-linealerako sistema informatikoa ezartzea) lantaldeen gaia aztertu gabe egin daitezke, baina proiektu txiki horietarako ere onuragarria da haiek lantzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es el caso, por ejemplo, de un director de proyectos regional de una empresa de televisión por cable que, para la realización de una red canalizada de televisión e Internet en un centro urbano de dos millones de habitantes, emplea fundamentalmente recursos humanos propios de su zona pero que, al ser insuficientes, han de ser completados con instaladores de líneas y equipos de televisión y operarios de instalaciones singulares aportados por el parque de la sede central. Ekar dezagun horren adibide bat: kable bidezko telebista-etxe bateko eskualdeko proiektu-zuzendariak, bi milioi biztanleko hirigunean telebista eta Interneteko sare kanalizatua jartzeko, bere inguruko giza baliabideak erabiltzen ditu, baina, horiek nahikoa ez direnez, egoitza nagusiko linea-instalatzaileak eta telebista-ekipoen instalatzaileak eta instalazio-operadoreak ere behar ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (36)
Se procede a la instalación de cables guía para redes tipo toldo aplicando técnicas de alpinismo (fig. 403 y 404). Alpinismoko teknikak erabiliz, olana-erako sareetarako kable gidariak jartzen dira (403. eta 404. irudiak).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Una vez colocada la red en los cables guía, su instalación se realizará de forma sencilla y segura. Behin sarea kable gidarietan jarritakoan, erraz eta seguru instalatu ahal izango da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Los paños liberados se bajarán al suelo con ayuda de los mismos cabos de cuerda empleados en el izado, durante las tareas de montaje. Askatutako oihalak lurrera jaitsiko dira, sarea muntatzean erabilitako soken laguntzaz.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En el suelo, los paños serán limpiados de aquellos restos de materiales caídos en los mismos y plegados para su transporte y posterior almacenaje. Behin lurrean, sareak ondo garbitu eta tolestu egingo dira, gordetzeko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

A continuación, se recogerán las partes sobrantes, enrollándolas de forma ordenada y atándolas a las cuerdas de atado a fin de facilitar su manejo (fig. 385). Ondoren, soberako sare zatia txukunki bilduko da eta lotzeko sokekin lotuko da, errazago maneiatu ahal izateko (385. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Teniendo en cuenta las necesidades de la obra, podrán utilizarse distintas formas de sujeción de la red. Obrako premien arabera, sarea hainbat modutara jar daiteke.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En la parte 2 de la norma, sólo se contempla el sistema de fijación de redes por "atado con cuerdas", aunque también se pueden emplear otros sistemas, como cables metálicos y sus accesorios (tensores, mosquetones, etc), dando lugar a la red tipo Toldo, que analizaremos con posterioridad. Arauaren 2. zatiak soken bidezko sistema bakarrik jasotzen du. Hala ere, beste sistema batzuk ere erabil daitezke, esaterako, metalezko kableak eta beren osagarriak (tenkagailuak, mosketoiak eta abar); kasu horretan, olana motako sarea izango litzateke, geroago ikusiko dugunez.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Por las características de las obras y/o soluciones en las que se emplea el Sistema S de redes de seguridad, lo ideal será usar redes a medida, para su mejor adaptación a la obra. S sistema erabiltzen den obra edota soluzioen ezaugarriengatik, neurrira egindako sareak erabiltzea komeni da, obrara hobeto egokitu daitezen.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

El prever anticipadamente las dimensiones de las redes necesarias, aportará una adaptación óptima y facilitará su disposición en obra con tiempo. Izan ere, neurriak aurrez zehazten direnez, sareak ezin hobeto egokituko dira obrara eta garaiz jarri ahal izango dira.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En muy pocos días, una empresa fabricante/suministradora de redes podrá proporcionar paños de redes con las medidas precisas. Egun gutxi batzuen buruan, enpresa fabrikatzaile/hornitzaileak neurrira egindako sareak presta ditzake.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (18)
El mando se realiza por medio de un distribuidor 3/2, a través del cual pasa el aire de la red hacia el depósito acumulador. Aireak saretik ontzi metatzailera pasatzeko zeharkatu behar duen 3/2 banatzaile baten bidez egingo da agintea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Aunque cada vez son más escasas, todavía podemos encontrarnos con máquinas que la maniobra funciona a la tensión de la red. Nahiz eta gero eta urriagoak izan, makina batzuetan maniobrak sarearen tentsio bidez funtzionatzen du oraindik.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Elegir la presión adecuada de la red que determina la menor presión compatible con las perdidas de carga y las necesidades de los equipos utilizadores del aire comprimido. Karga-galerekin bateragarria den presiorik txikiena eta aire konprimitua erabiltzen duten ekipoen premiak mugatzen dituen sareko presio egokia aukeratzea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El efecto de los átomos solutos es que distorsionan la red del elemento disolvente. Atomo solutuek elementu disolbatzailearen sarea distortsionatzen dute.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para prevenir riesgos de choque eléctrico en la unidad central, utilizar el conector de red apropiado. Unitate zentralean talka elektrikoko arriskurik ez izateko, sareko konektore egokia erabili.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Antes de manipular los conectores (entradas/salidas, captación, etc) cerciorarse que el aparato no se encuentra conectado a la red eléctrica. Konektoreak (sarrerak/irteerak, harrera eta abar) manipulatu aurretik, ziurtatu ezazu aparailua ez dagoela sare elektrikora konektatuta.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

No manipular los conectores con el aparato conectado a la red eléctrica. Aparailua sare elektrikoan konektatuta dagoen bitartean ez manipulatu konektoreak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cargas potentes conectadas a la misma red que el equipo. Ekipoaren sare berean konektatuta dauden karga indartsuak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Antes de manipular los conectores (entradas/salidas, captación, etc.) cerciorarse que el aparato no se encuentra conectado a la red eléctrica. Konektoreak (sarrerak/irteerak, harrera eta abar.) manipulatu aurretik, ziurtatu ezazu aparailua ez dagoela sare elektrikora konektatuta.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para evitar riesgos, utilizar sólo cables de red, Sercos y bus CAN recomendados para este aparato. Arriskurik ez izateko, aparailu honentzat gomendatutako sareko kableak, Sercos eta bus CAN bakarrik erabili.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
Los hidrantes pueden ser de columna (una columna que, conectada a una red subterránea, emerge del suelo con una boca de salida) y de arqueta (una boca de salida de una red subterránea, alojada en una arqueta enterrada y cubierta con una tapa a ras del suelo). Sute-ahoak zutabekoak (lurpeko sare bati konektatuta, lurretik azaleratzen den zutabea, irteera-aho batekin) eta kutxetakoak (lurpeko sare bateko irteera-ahoa, lurperatutako kutxeta batean sartua eta lurraren arrasean estalki batez estalia) izan daitezke.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Hay que tener cuidado con los riesgos eléctricos, tanto los directos como los indirectos, así como con las conexiones de la máquina a la red. Kontuz ibili behar da arrisku elektrikoekin, zuzenekoekin nahiz zeharkakoekin, baita makinak sarera dituen konexioekin ere.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (3)
Valide sus páginas con algún programa de validación automática o use los servicios de validación disponibles en la red, le facilitaran un documento con los errores encontrados. Baliozkotu zure orriak automatikoki baliozkotzeko programaren baten batez, edo erabili sarean eskura dauden baliozkotze-zerbitzuak; dokumentu bat luzatuko dizute, aurkitutako erroreekin.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

La organización Word Wide Web Consortion (W3C)es el organismo que establece los estándares en la red. Word Wide Web Consortion (W3C)erakundea sareko estandarrak finkatzen dituen organismoa da.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Asegúrese que sus páginas cumplen algún estándar de la Red Ziurtatu zure orriek Sareko estandarren bat betetzen dutela.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (26)
Tienen forma de dedo de guante y se interconectan formando una red capilar. Eskularru-hatzaren forma dute, eta elkarri lotuta daude, sare kapilarra osatuz.

Materiala: Elektroestetika

Estos se constituyen en una red capilar. Kapilarren sare batean osatzen dira.

Materiala: Elektroestetika

es el plexo que reúne ocho nervios espinales y recorre,formando una compleja red, las piernas. zortzi bizkarrezur-nerbio biltzen dituen plexua da, eta hankak zeharkatzen ditu, sare konplexua osatuz.

Materiala: Elektroestetika

El sistema superficial es independiente del sistema arterial, se organiza en forma de red en el dorso de la mano y se reúne en dos venas superficiales del antebrazo. Azaleko sistema arteria-sistemarekiko independentea da; sare moduan antolatzen da eskuaren atzealdean eta besaurreko azaleko bi zainetan elkartzen da.

Materiala: Elektroestetika

Los nervios sensitivos y motores de la mano se disponen formando una amplia red que hace posible sus funciones sensoriales y de movimiento. Eskuko zentzumen-nerbioek eta nerbio motorrek sare zabala osatzen dute, eta sare horri esker gauzatu ditzakete zentzumen-funtzioak eta funtzio motorrak.

Materiala: Elektroestetika

Se desconecta el interruptor, se saca el electrodo mango del portaelectrodos para desinfectar y se desconecta el cable de la red. Etengailua deskonektatuko dugu, elektrodo-kirtena aterako dugu desinfektatzeko, eta kablea saretik deskonektatuko dugu.

Materiala: Elektroestetika

Elsistema venoso superficiales independiente del sistema arterial y forma una red en el dorso del pie . Azaleko zain-sistemaarteria-sistemarekiko independentea da, eta sare bat osatzen du oinaren atzealdean.

Materiala: Elektroestetika

La principal función de los ganglios es el filtrado de la linfa siguiendo una malla gruesa de células, en ellos se da la capacidad fagocitaria del sistema endotelial o macrofágico que ataca a gérmenes y partículas extrañas, no menos importante es su función inmunitaria con la multiplicación y almacenado de linfocitos B y T. Gongoilen funtzio nagusia da zelulazko sare lodi batetik zehar linfa iragaztea. Sistema endotelial edo makrofagikoaren fagozitosi-ahalmena dute, hots, germen edo gorputz arrotzei eraso egitekoa, eta, hori bezain garrantzitsua da B eta T linfozitoen ugaltzearen eta biltegiratzearen bidezko immunitate-funtzioa.

Materiala: Elektroestetika

Todos estos tejidos son nutridos e irrigados por una red vascular que procede de la arteria coronaria. Arteria koronariotik datorren sare baskular batek elikatzen eta irrigatzen ditu ehun horiek guztiak.

Materiala: Elektroestetika

Cualquiera de los distintos vasos que conexionan las arteriolas con las vénulas y forman una red casi en todas las partes del cuerpo. arteriolak eta benulak lotzen dituzten eta gorputzeko ia toki guztietan sarea osatzen duten hodietariko bakoitza.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (45)
La norma UNE EN 1263 describe el Sistema S como una red de uso horizontal para la protección de caídas a distinto nivel de los trabajadores. UNE EN 1263 arauaren arabera, S sistema erabilera horizontaleko sare bat da, langileak altuerako erorikoetatik babesten dituena.

Materiala: Irudia

El siguiente paso consiste en la instalación de las redes en los cables guía (fig. 377). Hurrengo pausoa sareak kable gidarietan jartzea da (377. irudia).

Materiala: Irudia

Bloquear los Brazos con los fijadores para su inmovilización y proceder seguidamente al descosido del solape de las Redes. Besoak finkagailuez blokeatu, mugi ez daitezen, eta ondoren sareen gainjarpena askatu.

Materiala: Irudia

Subir el siguiente Módulo por el mismo procedimiento, respetando la separación con el anterior y el solape necesario de Redes. Hurrengo modulua prozedura bera jarraituz igoko dugu, aurrekoarekiko tartea eta sareen gainjarpena errespetatuta.

Materiala: Irudia

Una vez colocados los Módulos de la misma fachada y situados éstos en posición vertical, efectuar la unión de Redes con la cuerda de cosido, para posteriormente desbloquear los Brazos soltando los fijadores y desplegando el brazo con la cuerda auxiliar. Fatxada bereko modulu guztiak posizio bertikalean jarri ondoren, sareak sokaz josiko ditugu; jarraian, besoak desblokeatuko ditugu, finkagailuak askatuz eta soka osagarriarekin besoak zabalduz.

Materiala: Irudia

En cuanto a las esquinas salientes de un edificio, se colocará una red de 3x3 m. doblada en triángulo a modo de unión entre ambos Soportes. Eraikin baten ertz irtenak babesteko, 3x3 m-ko sare bat jarriko da bi euskarrien artean, triangelu baten itxuran tolesturik.

Materiala: Irudia

Posteriormente, se Introducirá la Red en los Largueros de la misma forma descrita en el montaje para grúa. Jarraian, sarea langetetan sartuko da, garabiaren bidezko muntaketan adierazitako moduan.

Materiala: Irudia

Se acoplarán los Largueros con la Red ya instalada en ellos desde la planta 2, haciéndolos descansar sobre las abrazaderas que les correspondan, situando primero el Larguero superior y una vez posicionado éste, guiando el Larguero inferior desenrrollando al mismo tiempo la Red hasta su posición de amarre; inmediatamente después se fijarán estos mediante los seguros en forma de bastón con tuerca de los Brazos y Soportes (fig. 363). Dagoeneko 2. solairutik sarea jarrita duten langetak akoplatuko dira, eta dagozkien besarkaderan bermatuko dira. Lehenik goiko langeta jarriko da, eta ondoren behekoa gidatuko da; aldi berean, sarea zabalduko da, bere ainguraketa-posizioraino eramateko; hori egin eta berehala, langetak finkatu egingo dira beso eta euskarrien bastoi-itxurako segurtagailuekin (363. irudia).

Materiala: Irudia

Los Largueros están diseñados para que se solapen entre Redes consecutivas, siendo esta cota de 1 m. por cada lado, produciendo un solape total de 2 m., tomando como punto central de referencia el Brazo y el Soporte (fig. 360). Langetak elkarren ondoko sareetan elkarri gainjartzeko daude diseinatuta. Alde bakoitzetik metro bat gainjartzen dira, eta 2 metroko gainjarpena izaten dute guztira, besoa eta euskarria erreferentzia puntutzat hartuta (360. irudia).

Materiala: Irudia

Al igual que los Módulos independientes, se procederá al cosido de las Redes en ambos laterales del solape, con la cuerda de unión indicada en estos y mediante el mismo procedimiento de atado (fig. 360). Modulu independenteetan bezala, sareak gainjarpenaren albo banatan josiko dira, horientzat adierazitako sokarekin eta lotzeko prozedura bera jarraituz (360. irudia).

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (40)
La acción del clima continental sobre esta región , marca temperaturas extremadamente bajas en invierno , por lo que se ha construido una red de galerías comerciales subterráneas de mayor extensión aún que las de otras ciudades canadienses como Toronto. Eskualde horretako klima kontinentalak tenperatura ikaragarri hotzak eragiten ditu neguan, eta, horregatik, lurpeko merkataritza-galerien sarea Torontokoa eta beste hiri kanadar batzuetakoa baino are handiagoa da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Si nos fijamos en los países receptores, éstos van a coincidir en la gran mayoría de los casos con los emisores, ya que son los países desarrollados los que poseen mejores estructuras generales y de servicios turísticos y además acogen las sedes de las principales empresas y organizaciones internacionales. Gehienetan, herrialde berberak dira bidaiari horiek hartzen dituztenak eta igortzen dituztenak. Izan ere, herrialde garatuek dituzte egitura orokor onenak eta turismo-zerbitzuen egitura onenak eta, gainera, enpresa nagusien eta nazioarteko erakundeen sareak herrialde horietan egoten dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El centro urbano, declarado Patrimonio de la Humanidad por la UNESCO, se divide en dos zonas, la superior con el Castillo de Toompea que acoge en su interior la sede del parlamento, en la ciudad baja un cinturón bien conservado de murallas y torreones aprisiona un entramado de callejuelas con pequeños comercios y museos, donde la Plaza del Ayuntamiento representaría el corazón de la cultura , sus latidos reclaman en la actualidad un puesto destacado en los circuitos musicales europeos , ya que son muy frecuentes los festivales y conciertos todo el año. Hirigunea Gizateriaren Ondare izendatu du UNESCOk, eta bi eremu ditu: Goialdekoan, Toompea jauregia dago, baita Parlamentuaren egoitza ere. Behealdean, ongi kontserbatutako harresi eta dorreen artean, kale txikien sare bat dago; saltoki txikiz eta museoz jositako eremu horretan, Udaletxe Plaza kulturaren bihotza da, eta gaur egun toki nabarmena bereganatu du zirkuitu musikal europarretan, jaialdi eta kontzertu asko izaten baitira urte guztian.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Air France la aerolínea de bandera teje una red mundial con especial atención a los territorios franceses de ultramar y antiguas colonias, otras compañías como Air Inter o Litoral focalizan sus rutas al mercado europeo o regional. Air France konpainia bikainak mundu mailako sarea osatzen du, bereziki, itsasoz bestaldeko lurralde frantsesetara eta kolonia ohietara. Air Inter, Litoral eta antzeko beste konpainia batzuek, berriz, merkatu europarreko edo eskualdeko ibilbideetan jarduten dute nagusiki.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Se trata de un producto que se halla en su mayoría en manos de grandes multinacionales, generalmente americanas, que poseen centenares de sucursales repartidas por el mundo, con lo que ofrecen a los clientes las innumerables posibilidades que da el tener una red tan extensa. Multinazional handien esku egon ohi da produktu hau, gehienetan multinazional amerikarren esku, eta ehunka sukurtsal izaten dituzte mundu osoan. Horrenbestez, sare hain zabala dutenez, aukera kontaezinak eskaintzen dizkiete bezeroei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Parques Nacionales (Red estatal) Parke Nazionalak (Estatuko sarea)

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los amantes de la naturaleza encuentran aquí una densa red de itinerarios que llegan a caseríos (Veneguera), miradores, barrancos, y a los espacios protegidos de Tamadaba, Nublo, Güi-Güi e Inagua, ya limítrofes con otras poblaciones y que aportan un valor añadido al tradicional turismo masivo de sol y playa. Naturaren zaleek hainbat toki dituzte gozamenerako: etxaldeetara iristen diren bidezidorren sare trinkoa (Veneguera), begiratokiak, sakanak eta Tamadaba, Nublo, Güi-Güi eta Inagua eremu babestuak; herri batzuekiko mugan daude, eta balio erantsia ematen diote eguzki- eta hondartza-turismo tradizional masiboari.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La reserva puede realizarse por teléfono, fax o a través de la red SAVIA/SIRENA. Telefonoz, faxez edo SAVIA/SIRENA sarearen bidez egin daiteke erreserba.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Uno de sus logros fue el apoyo a los trenes internacionales y a la red de alta velocidad. Nazioarteko trenei eta abiadura handiko sareari babesa ematea izan zen erakundearen lorpenetako bat.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Para favorecer el conocimiento del lugar, y complementar las rentas agrícolas y ganaderas de los espacios rurales , la comunidad, autónomaha implantado una eficiente red de alojamientos rurales privadoscuya catalogación y comercialización se ha revelado como muy satisfactoria, sirviendo como modelo para otras autonomías españolas. Tokia ezagutzera emateko eta landa-lurretako nekazaritza- eta abeltzaintza-jarduerak osatzeko, autonomia-erkidegoak landa-ostatu pribatuen sare eraginkor bat ezarri du; haien katalogazioa eta merkaturatzea egokia izan da eta beste autonomia-erkidego batzuentzako eredu bihurtu da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
Es la tabla, celosía, o enrejado que se coloca en la parte inferior de la barandilla. Barandaren beheko aldean jartzen dugun ohol, sareta edo burdin sarea da.

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (7)
es una fuente importante en la búsqueda de empleo que se basa en la red de contactos personales (familiares, amigos, conocidos, etc.) de los propios trabajadores de la empresa. enplegua bilatzeko iturri garrantzitsua da, zeina enpresako langileen kontaktu pertsonalez (familia, lagunak, ezagunak, etab.) osatutako sarean oinarritzen den.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

En los últimos años se está generalizando el uso de redes profesionales que sirven como punto de encuentro para trabajadores y empresas. Azken urteotan, langile eta enpresen topagune gisa funtzionatzen duten sare profesionalen erabilera orokortzen ari da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

La caza de nuevos talentos a través de las redes sociales atrae al 90% de las empresas Enpresen % 90ek jotzen dute sare sozialetara talentu berriak harrapatzeko

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Según informa Susan Adams en elblogdeForbes, casi el 90% de las empresas se plantea utilizar las redes sociales para encontrar nuevos candidatos frente al 83% que afirmaba hacerlo hace un año. Susan Adams-ekForbesblogean adierazi duenez, enpresen ia % 90en asmoa da sare sozialak hautagai berriak bilatzeko erabiltzea; duela urtebete % 83k baliatu zuen bitarteko hori.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Para quienes buscan trabajo, estos datos demuestran la importancia de tener un perfil activo en sitios como LinkedIn, Facebook o Twitter, y realza el hecho de que lo que dicen y hacen en las redes sociales puede afectar a su carrera. Datu horiek argi eta garbi erakusten dute zeinen garrantzitsua den, lan bila dabiltzanentzat, profil aktibo bat izatea LinkedIn, Facebook edo Twitter sareetan, eta agerian uzten du sare sozialetan esan edo egiten dutenak beren karrerari eragin diezaiokeela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Finnigan señala que Google+, el nuevo sitio de Google de redes sociales, hace que sea más fácil dividir a los contactos en grupos discretos, como amigos, familiares y contactos profesionales. Finnigan-ek dio Google+ Googleren sare sozialen zerbitzu berriak erraztu egiten duela kontaktuak talde diskretutan zatitzea, hala nola lagunak, familiakoak eta laneko kontaktuak.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

La red española del Pacto Mundial está compuesta por 1555 organizaciones (312 grandes empresas, 944 Pymes y 299 entidades de derecho público). Mundu Hitzarmenaren Espainiako Sarea 1.555 erakundek osatzen dute (312 enpresa handik, 944 enpresa txiki eta ertainek, eta zuzenbide publikoko 299 entitatek).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (40)
Pero los nuevos entornos virtuales también han multiplicado las posibilidades y la direccionalidad del trabajo en red, la comunicación dentro y entre equipos de trabajo, el trabajo en el entorno virtual, la colaboración y el acceso a recursos variados y distantes, etc. Baina ingurune birtual berriek, halaber, bikoiztu egin dituzte sareko lanaren aukerak eta norabideak, lantalde barruko eta lantaldeen arteko komunikazioa, ingurune birtualeko lana, lankidetza, baliabide anitzetarako eta urrunekoetarako sarbidea eta abar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En relación con el uso del mapeo, para realizar nuestra selección de espacios podemos recurrir a herramientas informáticas disponibles en la red, que nos ofrecen de manera interactiva los resultados del mapeo cultural de un determinado territorio. Mapaketaren erabilerari dagokionez, eremuak hautatzeko, sarean dauden tresna informatikoetara jo dezakegu, modu interaktiboan eskaintzen baitizkigute lurralde jakin bateko kultura-mapaketaren emaitzak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

También permite diseñar itinerarios personalizados y compartirlos en la red a nivel estatal. Ibilbide pertsonalizatuak diseinatzeko eta sarean estatu mailan partekatzeko aukera ere ematen du.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En relación con el formato y su diseño, también debemos plantearnos cuál será elsoportede nuestra agenda cultural –papel, digital o multimedia– y el canal de distribución –buzoneo, radio, prensa, redes sociales, etc.–. Formatuari eta diseinuari dagokienez, pentsatu behar dugu, halaber, zer euskarri izango duen gure agenda kulturalak —papera, digitala edo multimedia— eta banatzeko zer kanal erabiliko dugun —postontziak, irratia, prentsa, sare sozialak, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Agendas culturales en la red, con posibilidad de que la persona usuaria seleccione temas, temporalidad, localización, etc. de la propuesta cultural o que incluya una propuesta propia; presentaciones en Flash que a modo de volante difunden propuestas; encuestas de satisfacción o de intereses de las personas usuarias; canales de comunicación inmediata entre personas usuarias con recomendaciones personalizadas; foros de opinión para el comentario personal, etc. Sareko agenda kulturalak, zeinetan erabiltzaileak aukera baitu kultura-proposamenaren gaiak, ordutegia, kokapena eta abar hautatzeko edo proposamen propio bat sartzeko; flash aurkezpenak, esku-orri gisa proposamenak zabaltzeko dituztenak; erabiltzaileen gogobetetze-inkestak edo interesei buruzko inkestak; berehalako komunikazioko kanalak erabiltzaileen artean, gomendio pertsonalizatuekin; iruzkin pertsonalak egiteko iritzi-foroak, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pero se trata además de desarrollar las posibilidades que ofrece Internet en cuanto a sitios web de redes sociales –Facebook, Twiter, Flickr, Tuenti, blogs, Pinterest, etc.,– ya que son herramientas sociales muy utilizadas para la comunicación y la participación, aunque siempre deberemos respetar los principios deontológicos de buenas prácticas profesionales en la difusión o marketing cultural. Internetek sare sozialen webguneei dagokienez —Facebook, Twiter, Flickr, Tuenti, blogak, Pinterest, etab.— eskaintzen dituen aukerak garatu behar dira gainera. Izan ere, komunikaziorako eta parte-hartzerako asko erabiltzen diren tresna sozialak dira, nahiz eta beti errespetatu behar ditugun kultura-hedapeneko eta -marketineko jardunbide profesional egokien printzipio deontologikoak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Planificación de actuaciones en red Sareko jarduerak planifikatzea

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Y hablando de difusión y comunicación..., preparad en asamblea de clase un debate sobre la utilidad que pueden tener los blogs y las redes sociales comoFacebooken un plan demarketing. Eta hedapenaz eta komunikazioaz ari garela..., prestatu ikasgelako asanbladan eztabaida bat blogek eta sare sozialek —Facebook-ek esaterako— zer baliagarritasun izan dezaketen marketin-plan batean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Gestión en red en la sociedad glocalizada Gizarte tokiko baina globalaren sareko kudeaketa

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

De una manera u otra, las iniciativas culturales se glocalizan necesariamente en su perspectiva de trabajo para la atención de un territorio y teniendo en cuenta que la promoción de una cultura de masas debe modificarse hacia el contexto cambiante, diverso y complejo de las realidades culturales, y considerando también la necesidad innegable del trabajo en red. Era batera edo bestera, kultura-ekimenak lurralde bati arreta emateko lanaren ikuspegian glokalizatzen dira ezinbestean, kontuan hartuz masa-kultura baten sustapena kultura-errealitateen testuinguru aldakor, askotariko eta konplexu baterantz moldatu behar dela eta, halaber, sareko lana ezinbestekoa dela.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (3)
La madera de las coníferas está constituida por fibras largas y resistentes con las que se logra formar una compleja malla entretejida que propicia una adecuada formación de papel en máquina. Koniferoen zurak zuntz luzeak eta gogorrak ditu, eta, horiekin, bilbatutako sare konplexu bat eratzea lortzen da; horri esker, makinetan papera egoki eratzen da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

- Tamiz con una malla adecuada (p.ej. de 250 m, ). - Sare egokiko bahea (adibidez, 250 m-koa).

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En el fondo poseen una placa agujereada con un tejido o malla encima que es el verdadero filtro. Hondoan, plaka zulodun bat dute, ehun edo sare bat duena gainean. Hori da benetako iragazkia.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (5)
cuando la acumulación de agua es debida a la presencia de horizontes impermeables profundos o capas freáticas altas, la única solución factible la constituyen las redes de drenaje o desagüe, enterradas o abiertas, si su costo de realización es admisible. ur metaketa horizonte iragazgaitz sakonengatik edo geruza freatiko altuengatik gertatzen denean, soluzio bakarra ura husteko edo drainatzeko sareak –lurpekoak edo irekiak– jartzea da, baldin eta kostua onargarria bada.

Materiala: Nekazaritza

Se trata de un semillero con calefacción regulable, que usa como fuente de energía la corriente eléctrica de la red. Berokuntza erregulagarria duen eta energia iturri gisa sareko korronte elektrikoa erabiltzen duen hazitegi batez ari gara.

Materiala: Nekazaritza

Euskadiko haziaren sarea. Euskadiko haziaren sarea.

Materiala: Nekazaritza

Una buena preparación de suelo se traduce en un buen desarrollo del cultivo, y este va muy ligado a la preparación de un suelo bien estructurado, con una red continua de poros, para que drene bien el exceso de agua, el aire se mueva con libertad y las raíces puedan desarrollarse ilimitadamente. Lurzorua ondo prestatzeak laborea behar bezala haztea dakar. Laborearen haziera oso loturik dago ondo egituratutako lurzoru bat prestatzearekin eta porodun sare jarraitu bat izatearekin, gehiegizko ura ondo drainatzeko, airea aske ibiltzeko eta sustraiak mugagabe hazteko.

Materiala: Nekazaritza

La Red de semillas de Euskadi, junto con Neiker están llevando a cabo un trabajo para la recuperación, caracterización y multiplicación de variedades locales, para identificar las variedades de Spelta, Trigo, Cebada, Avena, Centeno, Girasol y diversas especies de leguminosas de grano (Haba zaragozana, Haboncillo, Yeros, Algarroba, Altramuz, Algarroba, Altramuz, Haba, Haba, Alverjón, Española, Soja blanca, Muelas, Alubia, Titarros; Esparceta). Euskal Herriko Hazien Sarea, Neikerrekin batera, tokiko barietateak berreskuratu, ezaugarritu eta ugaltzeko lanean ari da espelta, gari, garagar, olo, zekale, ekilore eta aletarako hainbat lekadun espezie identifikatzeko (Zaragozako baba, baba, erua, algarrobo leka, eskuhoria, zalkea, espainola, soja zuria, aixkola, babarruna, titarroa, astorkia).

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (6)
Publicidad obtenida gratuitamente en medios de comunicación, programas, redes sociales, etc., sobre la empresa, los productos o servicios. Enpresari, produktuei eta zerbitzuei buruz komunikabideetan, saioetan, sare sozialetan eta abarretan egiten den doako publizitatea.

Materiala: Animazio turistikoa

lDisponer de acceso a internet en todo el hotel como parte de la oferta recreativa, para acceder a juegos en red, redes sociales, foros, lectura, audiovisuales, etc. lHotel guztian Interneterako sarbidea izatea olgeta-eskaintzaren parte gisa, sareko jokoetara, sare sozialetara eta foroetara sarbidea izateko, irakurtzeko, ikus-entzunezkoetarako, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

Y por otra parte, mantendrán las pistas, puesto que las redes se pueden estropear, las cestas y porterías quebrarse o las cerraduras pasarse. Pistetako mantentze-lanak ere egiten dituzte, sareak hondatu egiten baitira, saskiak eta ateak apurtu egiten baitira, eta sarrailak ere konpondu behar izaten baitira.

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 6.10Las redes sociales dan visibilidad a las actividades de animación 6.10. irudia Sare sozialek laguntzen dute animazio-jarduerak ikusgai egiten

Materiala: Animazio turistikoa

Nuestros clientes no suelen subir fotos de sus actividades en nuestro hotel a sus redes sociales. Gure bezeroek ez dute jartzen sare sozialetan gure hotelean egiten dituzten jardueren argazkirik.

Materiala: Animazio turistikoa

•Gestión de redes Sareen kudeaketa

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (9)
5)Utilizar buena redacción y gramática para redactar los correos o textos de en las redes sociales. 5)Idazketa eta gramatika ona baliatzea, sare sozialetako sarrerak idazteko edo mezu elektronikoak bidaltzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

9)Ser paciente con quienes dominan menos la red. 9)Pazientziaz jokatzea sarea gutxiago menderatzen dutenekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

12)Ser prudente con la información de otras personas que se comparte en la red. 12)Zuhur jokatzea sarean partekatzen den beste pertsonen informazioarekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para comprobar que está utilizando lanetiquetacorrectamente revisará sus correos electrónicos, sublogsi lo escribe, así como sus comentarios en las redes sociales. Netiketa egokiro erabiltzen dugula egiaztatzeko, aholkulariak bezeroaren posta elektronikoa berrikusiko du, baita bloga ere –halakoren batean idatziko balu–. Halaber, sare sozialetako iruzkinak ere aztertuko ditu.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las características que definen el lenguaje en la Red o ciberlenguaje son: Hauek dira sareko hizkuntza edo ziberhizkuntza definitzen duten ezaugarriak:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Optimiza tu perfil en una red social para profesionales tipo LinkedIn. Optimizatu zure profila profesionalentzako sare sozialetan, LinkedIn edo tankerakoetan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Así, el 51 % ya usa Internet para encontrar trabajo, el 31 % tiene un perfil en alguna red profesional, y el 10 % ha encontrado trabajo gracias a sus contactos virtuales. Hori hala, % 51k Internet baliatzen du lana topatzeko, % 31k badu profilen bat sare profesionalen batean eta % 10ek kontaktu birtualei esker lortu du lana.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En EEUU, las empresas utilizaron en sus procesos de reclutamiento en el 2011 la red social LinkedIn (87 %), seguido por Facebook (55 %) y Twitter (47 %). AEBetan, enpresek LinkedIn sare soziala baliatu zuten 2011n langileak kontratatzeko (% 87), eta, ondoren, Facebook (% 55) eta Twitter (% 47).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

d)Tu presencia en los medios sociales, las plataformas donde te presentas, y las redes sociales. d)Bitarteko sozialetan duzun presentzia, zer plataformatan aurkezten zaren, sare sozialak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (94)
Estas técnicas pueden utilizarse individualmente o combinándose, y varían dependiendo del medio escogido para transmitir el mensaje: medios tradicionales (radio, prensa, televisión, etc.) o medios digitales (redes sociales, webs, plataformas de vídeo, etc.). Teknika horiek banaka zein konbinatuta erabil daitezke, eta mezua helarazteko aukeratutako baliabidearen arabera aldatzen dira: bide tradizionalak (irratia, prentsa, telebista...) edo digitalak (sare sozialak, web-orriak, bideo-plataformak...).

Materiala: Sistemen integrazioa

En este caso, la técnica de comunicación consiste en pedir la participación masiva de la gente para que comparta el corto en sus redes sociales. Kasu horretan, jendearen parte-hartze masiboa eskatu dute, film laburra sare sozialetan parteka dezala eskatuz; hori izan da fundazioaren komunikazio-teknika.

Materiala: Sistemen integrazioa

El Centro de Información y Red de Creación de Empresas (CIRCE) es un sistema de información que permite realizar de forma telemática los trámites de constitución y puesta en marcha de determinadas sociedades mercantiles en España; también se puede realizar el cese de los empresarios individuales (autónomos) y de diversos tipos de sociedades (limitada, limitada de formación sucesiva y nueva empresa). Informazio-zentroa eta enpresak sortzeko sarea (CIRCE) informazio-sistema bat da, aukera ematen duena Espainian zenbait merkataritza-sozietate sortu eta martxan jartzeko izapideak telematikoki egiteko; enpresaburu indibidualen (autonomoak) eta sozietate mota guztien (sozietate mugatua, ondoz ondoko eraketako sozietate mugatua eta enpresa berria) jarduera- uzteko agiriak ere egin daitezke.

Materiala: Sistemen integrazioa

c) ¿Cómo se accede a la Red (DIE)? c) Nola sar naiteke DIE sarera?

Materiala: Sistemen integrazioa

Es la red profesional que cuenta con más seguidores; para captar la atención de las empresas es necesario crear un perfil que debe estar siempre actualizado. Jarraitzaile gehien duen sare profesionala da; enpresen arreta pizteko, profil bat sortu, eta beti eguneratuta eduki behar da.

Materiala: Sistemen integrazioa

En el Área de Igualdad de la asociación donde trabajas estáis preparando un taller sobre el uso de las redes en la búsqueda de empleo. Lan egiten duzun elkarteko Berdintasun Sailean lana bilatzeko sareen erabilerari buruzko lantegi bat prestatzen ari zarete.

Materiala: Sistemen integrazioa

Este tipo ofrece la posibilidad de ser realmente visible en la Red para los empleadores. Honelako curriculumek aukera ematen dute sarean benetan ikusgarriak izateko enplegatzaileen begietara.

Materiala: Sistemen integrazioa

N.º de mujeres jóvenes incorporadas a la Red de Empleo. Enplegu Sarean sartu diren emakume gazteen kopurua.

Materiala: Sistemen integrazioa

Mediante las páginas web, blogs, campañas en las redes sociales y aplicaciones para móvil. Web-orrien, blogen, sare sozialetako kanpainen eta mugikorrerako aplikazioen bitartez.

Materiala: Sistemen integrazioa

Establecer y coordinar la Red Europea de Seguridad y Salud en el Trabajo. Laneko Segurtasun eta Osasunerako Europako Sarea ezarri eta koordinatu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Instalatze eta mantentze lanak (143)
Sus diámetros son directamente proporcionales a la magnitud del abastecimiento, suministrando a sectores completos de red, actuando como líneas maestras de alimentación. Su misión es abastecer a las tuberías secundarias de diámetro inferior. Hodien diametroak zuzenki proportzionalak dira hornikuntza-emariarekiko. Sarearen sektore osoak hornitzen dituzte, hornikuntzaren lerro nagusi gisa funtzionatzen dute. Diametro txikiagoko bigarren mailako hoditeriak hornitzea dute helburu.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Captación, tratamiento y distribución del agua en origen Uraren bilketa, tratamendua eta banaketa, sarearen jatorrian/sorburuan

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Las consecuencias más comunes provocadas por la introducción de aire en las tuberías son los ruidos en la instalación y los problemas de circulación de agua que provocan desequilibrios, corrosión y envejecimiento prematuro de las tuberías, accesorios y dispositivos de control de la red en general. Instalazioetan metatutako airearen ondorio ohikoenak hotsak eta uraren zirkulazio-arazoak izan ohi dira. Zirkulazio-arazo horiek desorekak eta korrosioa eragiten dituzte instalazioetan, bai eta hoditeriak, osagaiak eta, oro har, sareko kontrol-gailuak garaiz aurretik zahartzea ere.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Tal y como concreta el apartado 3.2 del HS4, en el caso de que la acometida se realice desde una captación privada o en zonas rurales en las que no exista una red general de suministro de agua, los equipos a instalar (además de la captación propiamente dicha) serán los siguientes: válvula de pie, bomba para el trasiego del agua y válvulas de registro y general de corte. Eraikingintzaren Kode teknikoko HO4 ataleko 3.2 puntuan zehazten denez, hargunea ura hartzeko instalazio pribatu batetik egiten denean, edo ur-hornikuntza orokorreko sarerik ez dagoen landa-­eremuetan, ura hartzeko elementuez gain, ekipo hauek instalatu behar dira: oineko balbula, ura mugiarazteko ponpa, erregistro-giltza eta ixteko giltza orokorra.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

En determinados supuestos, se hace necesario organizar una impulsión mediante potentes bombas, para superar algún obstáculo orográfico del relieve, en estas circunstancias se hace imprescindible el empleo de redes por impulsión, también llamadas redes presurizadas. Batzuetan beharrezkoa gerta daiteke ahalmen handiko ponpen erabiltzea, orografia dela eta, oztoporen bat gainditzeko. Egoera horietan, ponpaketa bidezko sareak edo sare presurizatuak erabiltzen dira.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Figura 4.15 Ejemplo gráfico de red mallada 4.15 irudia. Sare bilbedunen adibide bat

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Distribución de aguas residuales tratadas y regeneradas / Reutilización. Tratatutako eta leheneratutako hondakin-uren banaketa sarea / Berrerabiltzea.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Doble red de alimentación interior en planta baja/sótano, en el que la red principal se bifurcará entre dos grupos de plantas diferenciados por sus requerimientos de presión, y por tanto estas quedarán conectadas directamente al equipo de sobreelevación, mientras el resto lo hacen de directamente desde la red. Barruko hornikuntza-sare bikoitza beheko solairuan edo sotoan. Sare nagusia presio eskakizun desberdineko bi solairu multzotan banatuko da. Horrenbestez, solairu batzuk gainpresio-ekipoari lotuta egongo dira, eta besteak, zuzenean sareko presioaz hornituko dira.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Destinadas a eliminar o introducir el aire en el interior de la red, para mejorar el flujo en determinados tramos de red. Sarean airea sartzea edo hura ateratzea dute helburu, sarearen zenbait ataletan fluxua hobetzeko.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

El funcionamiento habitual de este equipo, se basa en la actuación de unas bombas, la cuales aspiran agua de un pozo o depósito previo (que se va llenando mediante su conexión a la red), o bien efectuando la aspiración directamente desde la red, impulsando, mediante la actuación de la bomba, el agua sobre un segundo depósito cerrado a presión, conectado este último a la instalación de consumo. Presio-ekipo arrunten funtzionamenduak zenbait ponparen jarduna du oinarrian. Ponpek ura xurgatzen dute, haien aurrean kokatutako eta sareko uraren eroanbidetik elikatutako biltegiratze-andel batetik edo, zuzenean, eroanbidetik bertatik, eta ondoren, beste andel batera ponpatzen dute. Azken andel itxi hori presurizatuta egoten da, eta kontsumo-instalazioari lotuta.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx