Emaitzak: 250

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (18)
Los sistemas de desarrollo deberán mostrar la información en un formato y a un ritmo adaptados a los operadores. Garapen-sistemek langileei egokitutako formatu eta erritmoan erakutsi behar dute informazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Excepto en los tipo Flash, una entrada de reloj que marca el ritmo del proceso de conversión. Flash motakoetan izan ezik, bihurketa-prozesuaren erritmoa markatzen duen erloju-sarrera bat.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las microórdenes se van proporcionando al ritmo que marca el reloj del sistema. Sistemako erlojuak zehaztutako erritmoan joango dira sortzen mikroaginduak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es distinto al de principal/secundario, en el que una estación actúa como "director" (principal) de las comunicaciones y el resto siguen el ritmo marcado por aquél (secundarios). Nagusia/bigarren mailakoa eredua beste bat da; izan ere kasu horretan estazioetako bat komunikazioen “zuzendari” da (nagusia) eta gainontzekoek (bigarren mailakoek) hark jarritako erritmoari jarraitzen diote.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Proporcionar al usuario las herramientas de control necesarias sobre su labor, de manera que las pueda adaptar a su ritmo de trabajo. Erabiltzaileari bere lana kontrolatu ahal izateko tresnak eman, lan-erritmora egoki ditzan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los sistemas deberán mostrar la información en un formato y a un ritmo adaptados a los operadores. Sistemek langileei egokitutako formatuan eta erritmoan azaldu behar dute informazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Estos microprocesadores ejecutan las instrucciones contenidas en la memoria al ritmo de una señal de reloj. Mikroprozesadore horiek erloju-seinalearen erritmora exekutatzen dituzte memorian biltegiratutako instrukzioak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Como circuito lógico secuencial síncrono que es el microprocesador, son las líneas por las que se le conecta la señal de reloj que marca el ritmo de las operaciones que realiza. Mikroprozesadorea zirkuitu logiko sekuentzial sinkronoa denez, erloju-seinalea konektatzeko lerroek erabakitzen dute mikroprozesadoreak egiten dituen eragiketen erritmoa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Realizar el circuito de control del zumbador para hacer un metrónomo que permita marcar ritmos entre 30 y 300 pulsos por minuto. Burrunbagailua kontrolatzeko zirkuitu bat egin, metronomoak minutuko 10 eta 300 pultsu arteko erritmoak markatzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

señal de reloj a aplicar al convertidor que marcará el ritmo, y por lo tanto la velocidad de la conversión. bihurgailuari aplikatu beharreko erloju-seinalea. Erritmoa eta, beraz, bihurketaren abiadura markatuko du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (4)
El paño de red a emplear se presentará enrollado en torno a un eje (fig. 454) que facilite el despliegue progresivo del mismo, según el ritmo que se solicite para su aplicación en la caja de escalera a lo largo del trabajo en la misma. Sare-oihala ardatz baten inguruan biribilkatu behar da (454. irudia), sarea pixkanaka eskailera kutxan zehar zabaltzen joateko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

EL RITMO DE TRABAJO LAN-ERRITMOA

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Frente a las de nueva ejecución, las obras de rehabilitación se caracterizan por una mayor lentitud en el ritmo de sus trabajos, y también por estar constantemente sometidas a imprevistos. Obra berrien aldean, zaharberritze-obretako lanak mantsoago joaten dira, eta etengabe ezustekoak gertatzen dira.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Cuando se trate de circunstancias de menor gravedad, se podrán aportar las soluciones que se crean oportunas, con el fin de no entorpecer excesivamente el ritmo de la obra.El ejemplo anterior sería un caso típico de patologías ocultas que han sido detectadas al retirar los materiales de revestimiento. Zirkunstantziak larriak ez badira, egokitzat jotzen ditugun konponbideak aurkitu ahal izango ditugu, obraren erritmoa gehiegi ez mantsotzeko. Aurreko adibidea estaldura-materialak kentzean agerian geratu diren ezkutuko patologien ohiko eredu bat da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (22)
El avance del taladro está sincronizado con el ritmo de mando del plato divisor. Zulagailuaren aitzinamendua plater zatitzailearen aginte-erritmoarekin sinkronizatuta dago.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El lugar de emplazamiento de los detectores de proximidad en el almacén depende del ritmo de producción y por consiguiente del número de piezas situadas en el punto de almacenaje. Ekoizpen-erritmoaren arabera erabakitzen da hurbiltasun-detektagailuak biltegiaren zein kokapenetan jarri, eta, ondorioz, biltegi-puntuan dagoen pieza kopurua ere horren mende dago.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Tienen un gran rendimiento, eso es, un ritmo de entre 70 y 150 golpes cada minuto, dependiendo del material y diámetro del tornillo. Errendimendu handikoak dira. Erritmoa minutuko 70-150 kolpe da, torlojuaren materialaren eta diametroaren arabera.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

A ritmo constante de 60 piezas/mes ¿cuántas piezas hay que pedir el día 20 del 2º mes para alcanzar el nivel máximo normal? Erritmo konstantea 60 pieza/hileko bada, zenbat pieza eskatu behar dira bigarren hilabeteko 20. egunean gehienezko maila normalera iristeko?

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

3ª decena (al ritmo de la 2ª decena) 3. hamar egunekoa (bigarrenaren erritmoan)

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

3º.- Si el ritmo es de 100 piezas / mes tendremos 3).- 100 pieza/ hileko erritmoan:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

1º.- Que a ritmo de 120 piezas / mes 1) 120 pieza/hileko erritmoan:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Distribución, ritmo de. Banaketa-erritmoa,

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La Gravedad Gesta relacionada con la transcendencia del fallo o de la perturbación que puede producir en el ritmo de producción. L larritasunahutsegitearen garrantziarekin edo ekoizte-erritmoan hutsegiteak izan dezakeen eraginarekin dago lotuta.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

¿Cuál es el máximo ritmo de consumo constante del 2º mes? Zein da bigarren hilabeteko gehienezko kontsumo-erritmo konstantea?

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (93)
El exceso de potasio puede enlentecer el ritmo cardíaco y su deficiencia puede causar debilidad, apatía y sed. Potasio gehiegi izateak bihotz-erritmoa moteldu dezake, eta eskasiak, berriz, ahultasuna, geldotasuna eta egarria sor ditzake.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Junto con el sodio ayuda a mantener el equilibrio hídrico del cuerpo y también es esencial para el funcionamiento normal de los músculos, a su vez contribuye a mantener el ritmo cardíaco y la tensión arterial. Sodioarekin batera, gorputzeko ur-oreka mantentzen laguntzen du, eta beharrezkoa da muskuluen funtzionamendua normala izan dadin. Era berean, bihotz-erritmoa eta arteria-presioa mantentzen laguntzen du.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Acabar las frases que se comienzan procurando que el ritmo sea el adecuado, ni demasiado rápido, ni demasiado lento. Hasten diren esaldiak bukatu, erritmoa egokia izan dadin saiatuz, ez azkarregia, ez mantsoegia.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Gracias a las ayudas ópticas, soporte en lengua de signos... ha quedado bastante resuelto, y han ido naciendo otros para mí de mayor importancia, ya que me impiden seguir un ritmo normal de vida. Arazo hori nahiko gaindituta geratu da laguntza optikoei, zeinu-mintzairako euskarriei eta abarrei esker, baina niretzat garrantzi handiagoa duten beste arazo batzuk sortu zaizkit, bizimodu normala egitea eragozten didatenak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si se trata de un niño o niña mayor de un año se presionará únicamente con el talón de una mano para comprimir el pecho hacia abajo y con suavidad, a un ritmo de 100 a 120 compresiones por minuto. Urtebetetik gorako neska-mutila bada, esku baten orpoarekin soilik egingo dugu presioa bularra beherantz zanpatzeko, eta leuntasunez, gainera; erritmoa, 100-120 zanpatze minutuko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por lo general, la poesía infantil se basa esencialmente en el placer del ritmo y la rima, y emplea recursos como la aliteración, la onomatopeya, el eco, los diminutivos, etc. Oro har, erritmoaren eta errimaren plazerean oinarritzen da funtsean haurrentzako poesia, eta zenbait baliabide erabiltzen ditu, hala nola aliterazioa, onomatopeia, oihartzuna eta txikigarriak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ello es debido a que este tipo de piezas goza de un ritmo parecido a las pulsaciones del corazón. Horrelako musika-konposizioek bihotz-taupaden antzeko erritmoa dutelako da hori.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La importancia del ritmo en la Educación Infantil Erritmoaren garrantzia haur-hezkuntzan

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El ritmo lo marcarán las figuras musicales que componen las canciones, que podrán ser de corta o larga duración dependiendo de la melodía; cabe decir que coinciden con las sílabas de la letra de la canción. Abestia osatzen duten musika-irudiek markatuko dute erritmoa, eta, melodiaren arabera, iraupen luzekoak edo laburrekoak izango dira; abestiaren letraren silabekin batera gertatzen direla esan genezake.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La pulsación es la base del ritmo. Pultsazioa erritmoaren oinarria da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
consiste en el movimiento anárquico del corazón, el cual deja de enviar sangre a los distintos órganos y, aunque esté en movimiento, no sigue su ritmo normal de funcionamiento. bihotzaren mugimendu anarkikoa da; organoetara odola bidaltzeari uzten dio eta, nahiz eta mugitzen ari den, ez dio funtzionamendu-erritmo normalari jarraitzen.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (25)
a los capilares se llega desde las arteriolas, a través de unos vasos con menor calibre que éstas y con ya pocos anillos musculares (metarteriolas), y mediante los esfínteres precapilares, que se abren o cierran con un ritmo (vasomoción), permitiendo el paso de la sangre a los capilares. kapilarretara arterioletatik iristen da, horiek baino txikiagoak diren eta muskulu-eraztun gutxi dituzten hodien (metarteriolak) eta esfinter prekapilarren bidez; esfinter horiek erritmo jakin batez irekitzen edo ixten dira (hodi-higidura), odolari kapilarretara igarotzen uzteko.

Materiala: Elektroestetika

Estimular el ritmo cardíaco, con lo que aumenta la cantidad de sangre que el corazón puede bombear por unidad de tiempo. Bihotz-erritmoa estimulatzea; bihotzak denbora unitateko ponpa dezakeen odol kantitatea handitu egiten da.

Materiala: Elektroestetika

Estimular el ritmo metabólico, aumentando la degradación de glucógeno en el hígado para formar glucosa, que sale a la sangre con el fin de proporcionar a los músculos combustible (glucosa) suficiente para obtener energía ante un esfuerzo extraordinario o inesperado. Erritmo metabolikoa estimulatzea; gibelean, glukogenoaren degradazioa areagotzen du, glukosa osatzeko. Glukosa odolera ateratzen da, muskuluei behar adina erregai (glukosa) emateko, ezohiko edo ustekabeko ahalegin-egoeretan energia lortzeko.

Materiala: Elektroestetika

Se produce con un ritmo continuo de 0,1 milímetros al día. Egunean 0,1 milimetro hazten dira.

Materiala: Elektroestetika

En cambio no está relacionado con el ritmo de crecimiento del pelo, ni con la calvicie, ni con el contenido en calcio de la uña, ni con otras muchas creencias infundadas. Hala ere, ez du inolako loturarik ilearen hazkunde-erritmoarekin, burusoiltasunarekin, azazkaletako kaltzio kantitatearekin eta funtsik gabeko beste hainbat sineskeriarekin.

Materiala: Elektroestetika

Tiene una acción dinámica sobre el ritmo de reproducción celular de la piel, por lo que es muy apreciado en cui-dados de eccemas y de quemaduras leves. Eragin dinamikoa dauka larruazaleko zelulen ugaltze-erritmoan; beraz, horregatik oso preziatua da ekzemak eta erredura arinak zaintzeko.

Materiala: Elektroestetika

? Los fangos y limos tienen efectos similares al ser aplicados; dichos efec-tos se basan principalmente en un intenso calor en las zonas cubiertas (al principio de la aplicación puede sentirse un picor desagradable que desaparecerá rápidamente); por la hiperemia se estimula la respiración y el ritmo cardíaco y después se origina una fuerte sudoración con sen-sación de agradable somnolencia. ? Antzeko efektuak dituzte lohiek eta lokatzek, aplikatzen direnean; estalitako aldeetan bero handia eragiten dute (aplikatzen hastean hazkura desatsegina senti daiteke, baina azkar desagertzen da); hiperemiaren bidez arnasketa eta bihotz-erritmoa bizkortzen dira, eta, gero, gogor izerditu eta logura-sentsazio atsegina eragiten du.

Materiala: Elektroestetika

Vibraciones con ritmo y frecuencia rápidos: Erritmo eta maiztasun handiko dardarak:

Materiala: Elektroestetika

Las maniobras son superficiales, la intensidad de la presión suave y ritmo lento y reiterativo. Maniobrak azalekoak dira, presioaren intentsitatea arina, eta erritmoa motela eta errepikakorra.

Materiala: Elektroestetika

Esta maniobra puede ser relajante o estimulante dependiendo de la profundidad y el ritmo con el que se realice. Maniobra lasaigarria edo suspergarria izan daiteke, maniobraren sakoneraren eta erritmoaren arabera.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (14)
Podemos definir el montaje como la selección de viñetas, articuladas entre sí para crear una narración y un ritmo adecuado durante el proceso de lectura. Narrazioa eta irakurketa-prozesuko erritmo egokia sortzeko elkarren artean artikulaturiko bineten hautaketa da muntaketa.

Materiala: Irudia

Sin embargo, no todos los fotogramas tienen la misma relevancia a la hora de dar ritmo al movimiento. Hala eta guztiz ere, fotograma guztiek ez dute garrantzi bera mugimenduari erritmoa ematerakoan.

Materiala: Irudia

La fluidez y del ritmo de la secuencia dependen de la cantidad de fotogramas intermedios que se intercalan entre dos poses claves. Bi poseren artean tartekatzen diren bitarteko fotogramen kopuruaren araberakoak dira sekuentziaren arintasuna eta erritmoa.

Materiala: Irudia

Se analiza la realidad mostrándola por partes y se crea un ritmo rápido en la sucesión de planos. Errealitatea zatika erakutsiz aztertzen da, eta erritmo bizkorra sortzen da planoen segidan.

Materiala: Irudia

Para conseguir el ritmo se alternan planos largos y cortos. Erritmoa lortzeko, plano luzeak eta laburrak tartekatzen dira.

Materiala: Irudia

La duración de los planos es un factor decisivo en el ritmo de la película. Planoen iraupena faktore erabakigarria da filmaren erritmoan.

Materiala: Irudia

Una sucesión de planos cortos imprime un ritmo vertiginoso a la obra, mientras que varios planos largos montados seguidos, relajan mucho el ritmo. Plano laburren segidak ikaragarri erritmo bizia ematen dio lanari; hainbat plano luze jarraian muntatuz gero, asko moteltzen da erritmoa.

Materiala: Irudia

La película obtenida es minuciosamente repasada para lograr imprimir en la sucesión de planos el ritmo deseado por el director. Lorturiko filma zehatz-mehatz birpasatzen da, planoen segidan zuzendariak nahi duen erritmoan inprimatu ahal izateko.

Materiala: Irudia

Estos detalles son determinantes para trabajar el tratamiento fílmico y decidir el ritmo, el montaje, las transiciones de espacio y tiempo y las escenas del futuro film. Xehetasun horiek determinanteak dira filmaren tratamendua lantzeko eta erritmoa, muntaketa, espazio- eta denbora-trantsizioak eta geroko filmaren eszenak erabakitzeko.

Materiala: Irudia

Así mismo, llegó a la conclusión de que, así como la palabra marca la acción del teatro, el ritmo de las imágenes es esencial en el cine. Halaber, ondorio honetara iristen da: hitzak antzerkiaren akzioa markatzen duen bezala, irudien erritmoa funtsezkoa da zineman.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (3)
Su ritmo de crecimiento se va frenando de la misma manera que los beneficios, ya que la competencia también ha tenido tiempo y ocasión de posicionarse y ganar terreno, con lo que en muchas ocasiones se ha de recurrir a una disminución de los precios. Hazkuntza moteldu egiten da, eta, ondorioz, irabaziak gutxitzen dira, lehiakideek merkatuan lekua hartzeko denbora eta aukera izan baitute; horrelakoetan, askotan, prezioak merkatu egiten dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Al turista “rural” le gustan experiencias distintas y quiere seguir las modas más recientes; además del ritmo frenético de las ciudades obliga de vez en cuando, a regresar a la naturaleza en busca de paz para descubrir el valor de la cultura del campo, el gusto por la gastronomía tradicional y un modo de vida totalmente opuesto al habitual. “Landa-turistari” esperientzia desberdinak probatzea gustatzen zaio, eta moda berrienei jarraitzen die; gainera, hiriko bizimodu azkarrak eskatzen du noizean behin naturara itzultzea, bake bila eta landako kulturaren balioa, sukaldaritza tradizionala eta ohiko bizimoduaren aurkakoa ezagutzera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El ritmo de vida actual y los cambios en la economía van obligando también a estos “turistas de negocio” a variar sus estancias, de forma que si en los años 80, realizaban viajes de negocios con una duración de cinco días, generalmente de lunes a viernes, hoy el mismo cometido intentan realizarlo en estancias de dos o tres días, lo que les lleva a vivir más estresados y a buscar válvulas de escape que les devuelva el equilibrio interior. Gaur egungo bizimoduak eta ekonomiaren aldaketak “negozio-turista” horien egonaldien iraupena murriztu du. 80ko hamarraldian, bost eguneko negozio-bidaiak egiten zituzten, normalean astelehenetik ostiralerakoak; gaur egun, ordea, bi edo hiru eguneko egonaldiak izaten dituzte, eta, ondorioz, estresatuago bizi dira, eta ihesbideak behar dituzte, barne-orekari eusteko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (3)
dependerá del ritmo de trabajo y de la presión en los tiempos de entrega. lanaren erritmoaren eta entregatzeko epeek eragindako presioaren araberakoa izango da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

los trabajadores se forman a su ritmo y no son evaluados comparativamente para evitar situaciones tensas y, por otra parte, se les tiene en cuenta de forma que su sentimiento de pertenencia a la empresa es positivo, parece lógico pensar que el ambiente de trabajo es agradable. langileak bakoitza beraren erritmora trebatzen dira, eta ez da konparaziorik egiten ebaluazioan, tentsio-egoerak saihesteko; bestalde, langileak kontuan hartzen direnez, enpresako kide izatearen sentimendu positiboa dute. Logikoa dirudi pentsatzea laneko giroa atsegina dela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

dependerá del ritmo de trabajo y de la presión en los tiempos de entrega. lanaren erritmoaren eta aurkezteko denborak eragindako presioaren araberakoa izango da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Kimika (1)
son las materias primas que no pueden ser producidas o regeneradas a un ritmo suficiente como para mantener una alta tasa de consumo. kontsumo-tasa altuari ezin eusteko bezain azkar ekoitzi edo birsortu ezin diren lehengaiak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (3)
Los ritmos diarios: Eguneko erritmoak:

Materiala: Nekazaritza

EL RITMO DE LA RECONVERSIÓN BIRMOLDAKETAREN ERRITMOA

Materiala: Nekazaritza

Va a indicar cual puede ser el ritmo que se llevará en la reconversión y permitirá una primera orientación de los cambios que deben introducirse y en que medida. Analisi horrek adieraziko digu birmoldaketak zer erritmo izango duen eta egin beharreko aldaketek hasieran zer norabide izango duten; baita aldaketok zer neurritan aplikatuko diren ere.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (2)
Son actores, cantantes, coreógrafos, bailarines, escenógrafos, utilizan la música, conocen la discografía adecuada para los ritmos, los bailes que pueden ser de salón, clásicos, latinos y otros modernos comohip-hopohustle. Aktoreak, abeslariak, koreografoak, dantzariak eta eszenografoak izaten dira, musika erabiltzen dute, erritmo bakoitzerako diskografia egokia ezagutzen dute, eta dantzak menderatzen dituzte: areto-dantzak, klasikoak, latinoak eta modernoak (hip-hopa etahustlea, adibidez).

Materiala: Animazio turistikoa

Se basa en canciones, con mucho ritmo, que los niños pueden bailar y cantar fácilmente y en juegos grupales. Erritmo biziko abestiekin egiten da, haurrek erraz dantzatu eta abestu dezaten, eta taldekako jolasak ere egiten dira.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (17)
Ritmo. Erritmoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor diseñará unas fichas en las que irá anotando, las cualidades de la voz del cliente respecto a supronunciación, dicción, timbre,lanzamiento, tono, ritmo, modulación y pausas en la lectura de un texto en voz alta. Aholkulariak hainbat fitxa diseinatuko ditu, bezeroaren ahots-ezaugarriekin lotutako hainbat auzi apuntatzeko, hala nola ahoskera, dikzioa, tinbrea, irteera, tonua, erritmoa, modulazioa eta atsedenak, testu bat ozen irakurtzen ari dela.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El ritmo ha sido Nolakoa izan da erritmoa?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Realización de actividades para mejorar el ritmo, la voz, la gestión de silencios y miradas. Erritmoa, ahotsa, isiltasunen kudeaketa eta begiradak hobetzeko jarduerak egitea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es muy importante hacer una introducción magistral, colorida y con buen ritmo. Oso garrantzitsua da sarrera bikaina egitea, koloretsua eta erritmo onekoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•En las entrevistas de radio para mantener la atención del oyente, se recomienda cambiar de ritmo y de tono de voz. •Irrati-elkarrizketetan, entzulearen arreta gordetzeko, gomendatzen da ahots-erritmoa eta -tonua aldatzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para mejorar la comunicación oral se emplean ejercicios de modulación y volumen de la voz, ejercicios de respiración, vocalización, pronunciación, articulación y claridad de la palabra, actividades para aprender a potenciar la resonancia, controlar la velocidad del habla y el ritmo de las palabras. Ahozko komunikazioa hobetzeko, hainbat alor lantzeko ariketak baliatzen dira: ahotsaren modulazioa eta bolumena, arnasketa, bokalizazioa, ahoskera, hitzen artikulazioa eta argitasuna, erresonantzia indartzen ikasteko jarduerak, hizketaren abiadura kontrolatzea eta hitzen erritmoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Controlar la velocidad del habla y el ritmo de las palabras Hizketaren abiadura eta hitzen erritmoa kontrolatzea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La velocidad y el ritmo del habla varían incluso en una misma persona, dependiendo de muchos factores: el estado de ánimo, la intención, el interlocutor. Hizketaren abiadura eta erritmoa aldatu egiten dira pertsona berean ere, eta faktore askoren mende daude: gogo-aldartea, intentzioa, solaskidea...

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El ritmo es la sucesión de palabras y pausas formando una unidad que se repite a lo largo del discurso. Erritmoa hitzen eta etenen segida da, eta diskurtsoan zehar errepikatzen den unitate bat osatzen du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (7)
Combinación del trabajo racional con el intuitivo, no hace falta que esté supervisado todo, sino que para cada persona se establece un programa de acuerdo con el tiempo, los ritmos y los espacios que necesita. Lan arrazionala eta intuitiboa konbinatzen da, ez da beharrezkoa guztia gainbegiratzea; aldiz, pertsona bakoitzarentzat programa bat ezartzen da, behar duen denboraren, erritmoaren eta guneen arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

No es posible determinar un tiempo de eficacia de un filtro, dado que diversos factores influyen en su duración; humedad relativa, temperatura, ritmo respiratorio, capacidad pulmonar, concentración y naturaleza del contaminante. Ezin da iragazkiaren efikazia-denbora zehaztu, zenbait faktorek eragiten baitute bere iraupenean; hala nola hezetasun erlatiboak, tenperaturak, arnas erritmoak, birika-gaitasunak, kutsatzailearen kontzentrazioak eta izaerak.

Materiala: Sistemen integrazioa

VI El cuerpo humano (quinesia) y la entonación y ritmo al hablar (paralingüística) también comunican. VI Giza gorputzak (kinesia) eta hizketaren intonazioak eta erritmoak (paralinguistika) ere komunikatzen dute.

Materiala: Sistemen integrazioa

Música:en peluquería podemos tomarnos alguna licencia con un poco de ritmo. Musika:ile-apaindegietan askatasun handiagoa dugu erritmo pixka bat jartzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

La frecuencia o ritmo determinado de emisión de bits (tiempo entre señales de dos bits contiguos). Bitak igortzeko maiztasun edo erritmo zehatza (ondoz ondoko bi biten seinaleen arteko aldia).

Materiala: Sistemen integrazioa

a) El aumento de la carga y ritmo de trabajo del robot (mayores esfuerzos y velocidades). a) Robotaren karga handitzeagatik eta lan-erritmoagatik (esfortzu eta abiadura handiagoak).

Materiala: Sistemen integrazioa

Se trata de manipular la información obtenida en la imagen enfatizando aquellos aspectos que sean necesarios para el éxito de aplicación buscada: modificación de contraste, enfoque, obtención de bordes, manipulación de colores o identificación de regiones con el mismo color, corrección de parámetros de luminosidad, reducción de ruido, etc. Estas operaciones también consumen recursos importantes y, por tanto, la resolución (más recursos empleados a mayor resolución) sigue siendo una limitación, sobre todo si se pretende el análisis en tiempo real o a ritmo de producción industrial como va a ser casi siempre. Iruditik ateratako informazioa manipulatzea da; zehazki, aplikazioa ongi ibiltzeko beharrezkoak diren alderdiak nabarmentzen dira. Horretarako, besteak beste, kontrastea eta fokuratzea alda daitezke, ertzak lor daitezke, koloreak manipulatu edo eremu zehatzak kolore berekin identifika daitezke, argitasun-parametroak zuzendu eta zarata arindu. Ekintza horiek ere baliabide handi samarrak behar dituzte eta, hortaz, bereizmenak muga izaten jarraitzen du: zenbat eta bereizmen handiagoa, baliabide gehiago. Hala izaten da, batik bat, azterketa denbora errealean edo produkzio industrialeko erritmoan egitea nahi bada; ia beti, alegia.

Materiala: Sistemen integrazioa