Emaitzak: 17

ES EU
Informatika eta komunikazioa (1)
Usuarios discapacitados expertos y noveles proporcionarán una retroalimentación valiosa sobre la accesibilidad o los problemas de uso y su gravedad. Urritasuna duten erabiltzaile adituek eta hasberriek erabilerraztasunari edo bere erabilera-arazoei eta horien larritasunari buruzko feedback baliotsua eman dezakete.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ostalaritza eta turismoa (1)
Es lo que se denomina “feedback” o retroalimentación y permitirá conocer, por parte de la empresa, la reacción del cliente a las informaciones emitidas Feedbackedo atzeraelikadura deitzen zaio horri, eta igorritako informazioarekiko bezeroak zer erreakzio duen jakiteko aukera emango dio enpresari.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
La metodología investigación-acción propone una retroalimentación permanente de los procesos en los proyectos de intervención. Ikerketa-ekintzaren metodologiak proposatzen du esku-hartze proiektuetan prozesuak etengabe berrelikatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Permite elfeed-back oretroalimentación continua y da información sobre la marcha del proceso, con lo que se pueden introducir reorientaciones y cambios. Etengabekofeedbackaedo atzeraelikadura gertatzeko aukera eman du, baita prozesuaren martxari buruzko informazioa ere, eta, hala, berrorientazioak eta aldaketak sar daitezke.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Elektrizitatea eta elektronika (2)
Intencionalidad comunicativa y retroalimentación 41 Komunikazio-intentzionalitatea eta atzeraelikadura 41

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Si la retroalimentación no se da, entonces la comunicación no se establece plenamente y solo se queda en acto unilateral de emisión de información, sin tener constancia de que esta haya sido comprendida o interpretada. Atzeraelikadura gertatzen ez bada, orduan komunikazioa ez da guztiz ezartzen eta alde bakarreko informazio-emate soil batean geratzen da, ez baita berresten emandako informazio hori ulertua edo interpretatua izan denik.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Retroalimentación:es lo que permite al emisor determinar si el receptor ha recibido y comprendido adecuadamente su mensaje. Atzeraelikadura:igorleari laguntzen dio zehazten hartzaileak egokiro jaso eta ulertu ote duen igorritako mezua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La comunicación en el entorno laboral surge de la necesidad de establecer una relación defeedbacko retroalimentación entre la propia empresa y sus clientes potenciales, además de la necesidad de entendimiento entre sus empleados. Lan-eremuko komunikazioa enpresaren eta bezero potentzialen arteko feedback- edo atzeraelikadura-harreman bat ezartzeko beharretik sortua da, baita enplegatuen artean elkar ulertzeko premiatik ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

d)Brinda retroalimentación a tus compañeros. d)Eman feedbacka zure ikaskideei.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (4)
Porevaluaciónse entiende una herramienta sistemática que, basándose en unos criterios y empleando unas técnicas, mide, analiza y valora los diseños, procesos y resultados con la finalidad de obtener información para la toma de decisiones, la retroalimentación, la mejora de la gestión y el cumplimiento de los objetivos. Ebaluazioatresna sistematiko bat da, zeinak, irizpide batzuetan oinarrituta eta teknika batzuk erabiliz, diseinuak, prozesuak eta emaitzak neurtu, aztertu eta balioztatzen dituen, informazioa lortu eta, hala, erabakiak hartu, atzeraelikadura izan, kudeaketa hobetu eta helburuak lortzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

✓El proceso de implementación, con la finalidad de proporcionar retroalimentación continua sobre la marcha del programa. ✓Ezarpen-prozesua, programaren martxari buruzko etengabeko atzeraelikadura emateko asmoz.

Materiala: Sistemen integrazioa

nLa evaluación es una herramienta sistemática que, basándose en unos criterios y empleando unas técnicas, mide, analiza y valora los diseños, procesos y resultados con la finalidad de obtener información para la toma de decisiones, la retroalimentación, la mejora de la gestión y el cumplimiento de los objetivos. nEbaluazioa tresna sistematiko bat da, zeinak, irizpide batzuetan oinarrituta eta teknika batzuk erabiliz, diseinuak, prozesuak eta emaitzak neurtu, aztertu eta balioztatzen dituen, informazioa lortu eta, hala, erabakiak hartu, atzeraelikadura izan, kudeaketa hobetu eta helburuak lortze aldera.

Materiala: Sistemen integrazioa

La información sobre el desempeño y la eficacia del sistema de gestión de la calidad, incluidas las tendencias relativas a: la satisfacción del cliente y la retroalimentación, el grado en que se han logrado los objetivos de la calidad, el desempeño de los procesos y conformidad de los productos y servicios, las no conformidades y acciones correctivas, los resultados de seguimiento y medición, los resultados de las auditorías, el desempeño de los proveedores externos. Jardunari eta kalitatearen kudeaketa-sistemaren eraginkortasunari buruzko informazioa, honako alderdi hauen joerari buruzkoa barne: bezeroaren gogobetetasuna eta atzeraelikadura, kalitatearen helburuen lorpen-maila, prozesuen jarduna eta produktuen eta zerbitzuen adostasuna, desadostasunak eta ekintza zuzentzaileak, jarraipenaren eta neurketaren emaitzak, auditorien emaitzak eta kanpoko hornitzaileen jarduna.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (2)
Efektuak: efektuak sortzen dituzte seinalean; hala nola harmonikoak sartu, afinazioak aldatu edo reverb-a sartu. Dinámica: evitan la retroalimentación de la señal que se realiza mediante el empleo de puertas de ruido.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Atzeraelikadura-zirkuitua. Circuito de retroalimentación.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx