Emaitzak: 162

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
En su aspecto fiscal, la amortización es obligatoria, aplicando los sistemas fijados en el Reglamento del Impuesto de Sociedades (según tablas oficiales) que fijan un coeficiente anual máximo y otro mínimo. Zerga-alderdiari dagokionez, amortizazioa ezinbestekoa da, eta Sozietate Zergaren Araudian adierazitako sistemak ezartzen dira (taula ofizialen arabera); sistema horiek urteko gehieneko eta gutxieneko koefizienteak ezartzen dituzte.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (25)
Esta normativa puede encontrarse en el Reglamento General de Seguridad e Higiene en el Trabajo, Instrucciones Técnicas del REBT relativas a la protección del equipo eléctrico y una serie de normas UNE entre las que cabría destacar: Laneko Segurtasun eta Higienearen Araudi Orokorrean jasotzen da arautegi hori. Aipatzekoak dira, era berean, ekipo elektrikoa babesteari buruzko Behe Tentsioko Araudi Elektroteknikoko jarraibide teknikoak eta UNEren arau batzuk ere. Horien artean, nabarmentzekoak dira:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Comentarios al Pliego de condiciones, especificando normas, reglamentos de seguridad, organización, obligaciones sociales y documentación del contratista Baldintza-agiriari buruzko oharrak, arauak, segurtasun-araudia, antolaketa, betebehar sozialak eta kontratistaren dokumentuak zehaztuta

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si el valor obtenido es inferior al valor marcado por el reglamento, esta sección es adecuada y cumple los dos criterios. Lortutako balioa araudiak zehazten duena baino txikiagoa bada, sekzioa egokia da eta irizpide biak betetzen ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Tiene aprobadas técnicas de seguridad equivalentes(Art. 23 apartado 3b) del Reglamento), oestá autorizada la excepción del cumplimiento de determinadas prescripciones del Reglamento con medidas de seguridad alternativas(Art. 24 del Realamento) Segurtasun-teknika baliokideak onartu ditu (Araudiaren 23. artikulua, 3.b) atala) edo Araudiko zenbait preskripzio betetzeko salbuetsita dago bestelako segurtasun-neurriak erabiltzen dituelako (Araudiaren 24. artikulua).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

1 Según elReglamento Electrotécnico de Baja Tensión,¿en qué categorías se dividen los instaladores autorizados? 1 Behe-tentsioko Araudi Elektroteknikoaren arabera, zer kategoriatan banatzen dira instalatzaile baimendunak?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Este Reglamento establece dos categorías distintas: Araudi horretan bi kategoria ezartzen dira:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Aplicación del reglamento. Araudiaren aplikazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Vamos a empezar por estudiar el Reglamento Electrotécnico de Baja Tensión. Behe-tentsioari buruzko Erregelamendu Elektronikoa azaltzeari ekingo diogu lehenik.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La Instrucción ITC-BT 029 del Reglamento Electrotécnico para Baja Tensión, desarrolla y fija la normativa que deben cumplir este tipo de instalaciones. Behe-tentsioari buruzko Erregelamendu Elektronikoaren ITC-BT 029 instrukzioak garatu eta finkatu du instalazio mota horrek bete beharreko araudia.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Se indica que tal vigilancia será desempeñada por personal sanitario competente, y según se indique en los protocolos elaborados a tal efecto (Reglamento de los Servicios de Prevención, RD. 39/1997, de 17 de Enero). Zaintza hori pertsonal sanitario adituak horretarako finkatutako protokoloetan adierazi bezala egingo duela adierazten da (1997ko urtarrilaren 17ko 39/1997 Errege Dekretua, Prebentzio Zerbitzuen Araudia).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (2)
Según el RD 1627/1997, el Plan de Seguridad y Salud en el trabajo es el instrumento básico para ordenar las actividades de identificación, evaluación y planificación de la actividad preventiva a las que se refiere la Ley de Prevención de Riesgos Laborales y el Reglamento de los Servicios de Prevención. 1627/1997 Errege Dekretuaren arabera, laneko segurtasun- eta osasun-plana oinarrizko tresna da Laneko Arriskuak Prebenitzeko Legeak eta Prebentzio-zerbitzuen Araudiak aipatzen dituzten prebentzio-jarduerako identifikazio-, ebaluazio- eta planeamendu-jarduerak antolatzeko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Además de lo indicado en el R.D. 604/06 que modifica el R.D. 39/97, Reglamento de los Servicios de Prevención y el R.D. 1627/97 sobre obras de construcción, a título indicativo se aporta el criterio técnico sobre la presencia de Recursos Preventivos a requerimiento de la Inspección de Trabajo y Seguridad Social. Prebentzio-zerbitzuen araudiari buruzko 39/97 EDa eta eraikuntza-obrei buruzko 1627/97 EDa aldatzen dituen 604/06 EDan adierazitakoaz gain, orientazio gisa, prebentzio-baliabideen presentziari buruzko irizpide teknikoa erantsi da, Lan eta Gizarte Segurantzako Ikuskaritzak hala eskatuta.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (20)
BLOQUE 3. Reglamento de seguridad en las máquinas 3. BLOKEA. Makinetako segurtasun-araudia

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Reglamento. Araudia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

BLOQUE 3 Reglamento de seguridaden máquinas 3. BLOKEA. Makinen segurtasunari buruzko araudia

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Una vez elaboradas las correspondientes estadísticas por el Ministerio de Trabajo y Seguridad Social, se dará traslado de las mismas al centro directivo del Ministerio de Industria y Energía competente en materia de seguridad industrial, así como de los informes específicos que resulten de interés para la posible revisión de las ITC de este reglamento. Lan eta Gizarte Segurantza Ministerioak dagozkion estatistikak egindakoan, industria-segurtasunaren eremuan eskuduna den Industria eta Energia Ministerioko zuzendaritza-zentrora helaraziko ditu estatistikak, baita txosten espezifikoak ere, araudi honetako ITCak berriz aztertzeko interesgarriak izan badaitezke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Sin perjuicio de las competencias que corresponde al Ministerio de Industria y Energía dentro del marco de sus atribuciones específicas, el incumplimiento de lo dispuesto en el presente reglamento y normas posteriores que lo desarrollen, podrá constituir infracción administrativa en materia de defensa del consumidor conforme a lo previsto en la Ley 26/1984, general para la defensa de los consumidores y usuarios y en el Real Decreto 1945/1983, de 22 de junio, por el que se regulan las infracciones y sanciones en materia de defensa del consumidor y de la producción agroali-mentaria. Industria eta Energia Ministerioaren eginkizun espezifikoen esparruan, hari dagozkion eskumenak alde batera utzi gabe, araudi honetan eta hau garatzeko aurrerago emango diren arauetan xedatutakoa ez betetzea kontsumitzailearen defentsaren eremuko arau-hauste administratibotzat har daiteke, lege hauetan aurreikusitakoari jarraiki: Kontsumitzaile eta Erabiltzaileen Defentsarako 26/1984 Lege Orokorra, eta Kontsumitzaileen babesaren eta nekazaritzako elikagaien ekoizpenaren alorreko arau-hausteak eta zehapenak arautzen dituen ekainaren 22ko 1945/1983 Errege Dekretua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

De acuerdo con lo señalado en el artículo 1 de este reglamento y con lo previsto en el párrafo anterior, las infracciones al mismo cometidas por los usuarios que actúen como empresarios en el ámbito de las relaciones laborales tendrán la consideración de infracciones laborales, a los efectos del artículo 57 del estatuto de los trabajadores, del Real Decreto 2347/1985, de 4 de diciembre, que desarrolla dicho artículo, y del Real Decreto 1860/1975, siéndoles por tanto de aplicación tal normativa en lo referente a infracciones y sanciones. Araudi honen 1. artikuluan ezarritakoaren eta aurreko paragrafoan aurreikusitakoaren arabera, lan-harremanen eremuan enpresaburu gisa jarduten duten erabiltzaileek egindako arau-hausteak lan-arloko arau-haustetzat hartuko dira; hain zuzen ere, arau hauei dagozkien arau-haustetzat: langileen estatutuaren 57. artikulua, 57. artikulu hori garatzen duen abenduaren 4ko 2347/1985 Errege Dekretua, eta 1860/1975 Errege Dekretua. Beraz, arau-hauste eta zehapenen arloan, araudi horiek aplikatuko dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

A efectos de aplicación de las sanciones previstas en la Ley 26/1984 las responsabilidades administrativas generadas por las infracciones a este reglamento se clasifican en leves, graves y muy graves. 26/1984 Legean aurreikusitako zehapenak aplikatzearekin loturik, araudi hau urratzeak eragindako administrazio-erantzukizunak arinak, larriak eta oso larriak izan daitezke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Independientemente de las exigencias de seguridad que se incluyan en las ITC de este reglamento, las máquinas y elementos de máquinas incluidos en el mismo cumplirán las reglas generales de seguridad que se indican en los artículos siguientes. Araudi honen ITCetan bildutako segurtasun-eskakizunak alde batera utzi gabe, araudian sartzen diren makinek eta makinen elementuek hurrengo artikuluetako segurtasun-arau orokorrak bete behar dituzte.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Las ITC de este reglamento podrán exigir a los fabricantes nacionales e importadores el cumplimiento de determinadas prescripciones técnicas y la posesión de un mínimo de medios para el cumplimiento de dichas condiciones. Araudi honen ITCetan hauxe eska dakieke fabrikatzaile nazionalei eta inportatzaileei: preskripzio tekniko jakin batzuk betetzea eta baldintza horiek betetzeko gutxieneko baliabideak izatea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Las ITC de este reglamento podrán establecer que se efectúe un seguimiento de la producción a efectos de comprobar que los productos homologados siguen cumpliendo las condiciones que sirvieron de base a la homologación. Produkzioaren jarraipena egitea ezar daiteke araudi honen ITCetan, homologatutako produktuek homologatzeko oinarri izan ziren baldintzak betetzeari eusten diotela egiaztatze aldera.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (10)
En este sentido, se puede elaborar una ley que cubra los aspectos básicos y generales de algún caso concreto, y después ser complementada por normas en las que aparecen una serie de obligaciones, derechos, responsabilidades y sanciones a respetar por todas las partes expuestas y por los reglamentos técnicos oficiales que pueden ser más exigentes en su cumplimiento que la propia ley. Horiek horrela, kasu jakin baten oinarrizko alderdi orokorrak jasotzen dituen lege bat egin daiteke, eta gero arau batzuekin osatu, non hainbat obligazio, eskubide, erantzukizun eta zigor agertzen baitira, alderdi guztiek eta erregelamendu tekniko ofizialek (legea bera baino zorrotzagoak izan daitezke) errespetatu beharrekoak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Toda edificación se rige por una serie de cálculos sujetos a varias leyes, normas y reglamentos. Eraikin oro hainbat lege, arau eta erregelamendutan zehaztutako kalkuluen arabera egiten da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Recuerda que los sistemas de halón desaparecieron el 31 de diciembre de 2003 salvo para usos críticos según el reglamento CE 2037/2003. Gogoan izan haloizko sistemak 2003ko abenduaren 31n desagertu zirela, erabilera kritiko batzuetan izan ezik, CE 2037/2003 araudiaren arabera.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En el Reglamento de Baja Tensión se dan las siguientes definiciones: Tentsio Baxuko Araudian definizio hauek ematen dira:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Esto obliga a que, desde el diseño de la empresa hasta el final de su utilización, se emplee para el fin para el que ha sido diseñada y se sigan unas pautas mínimas dictadas por esas leyes, normas y reglamentos con la intención de intentar corregir, durante la utilización de la empresa, cualquier fuente de peligro. Hori horrela, enpresaren diseinutik hasi eta erabileraren amaieraraino, diseinatu den helbururako erabili behar da, eta lege, arau eta erregelamendu horietan zehaztutako gutxieneko jarraibideak bete behar dira, enpresa erabiltzen den bitartean edozein arrisku-iturburu zuzentzen saiatzeko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Para evitar los accidentes laborales se han redactado leyes, normas y reglamentos a lo largo del tiempo. Lan-istripuak saihesteko, legeak, arauak eta erregelamenduak idatzi dira.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Cuando se redacta una ley que, por supuesto, es de obligado cumplimiento, se complementa con las normas técnicas aplicables en cada caso concreto y, por último, con los reglamentos técnicos oficiales. Lege bat idazten denean, derrigor bete behar da, jakina, eta kasu zehatz bakoitzean aplikatu beharreko arau teknikoez osatzen da eta, azkenik, erregelamendu tekniko ofizialez.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

La ley, por tanto, es bastante genérica y se va concretando con otras leyes o con normas y reglamentos, intentando cubrir todos los aspectos generales y particulares. Beraz, legea nahiko orokorra izaten da, eta beste lege, arau eta erregelamendu batzuen bidez zehazten da, alderdi orokor eta zehatz guztiak jaso nahian.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Todas las leyes, normas y reglamentos son generales y no específicos para una actividad concreta. Lege, arau eta erregelamendu guztiak orokorrak dira, eta ez jarduera jakin baterako berariazkoak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

El marcado CE de una máquina nos garantiza el cumplimiento de las leyes, normas, reglamentos y disposiciones que tienen que cumplir todos los estados miembro de la comunidad europea. Makina baten CE markaketak Europar Batasuneko estatu guztiek bete behar dituzten lege, arau, erregelamendu eta xedapenak betetzen direla bermatzen digu.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (1)
Retener los datos de tráfico relativos a las comunicaciones electrónicas, de acuerdo con lo que establezca el Reglamento de desarrollo de la Ley. Komunikazio elektronikoei dagozkien zirkulazio-datuak atxikitzea, Legea garatzeko Araudiak xedatzen duenaren arabera.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (1)
Pocos años después se publicó el primer Reglamento Español de Aguas y Baños Minerales. Urte batzuk geroago Ur eta Bainu Mineralen Espainiako lehenengo Araudia argitaratu zen.

Materiala: Elektroestetika

Gizarte eta kultura zerbitzuak (5)
En la base de la pirámide se sitúan los reglamentos y demás normas emanadas de la Administración –órdenes, circulares, etc.–. Piramidearen oinarrian, Administraziotik etorritako araudiak daude —aginduak, zirkularrak, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La Ley 19/2006, de 5 de junio, por la que se amplían los medios de tutela de los derechos de propiedad intelectual e industrial y se establecen normas procesales para facilitar la aplicación de diversos reglamentos comunitarios. 19/2006 Legea, 2006ko ekainaren 5ekoa, jabetza intelektualeko eta industrialeko eskubideak babesteko baliabideak zabaldu eta Europako Batasunaren hainbat erregelamendu erraz aplikatzeko arau prozesalak ezartzen dituena.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Real Decreto 842/2002, de 2 de agosto, por el que se aprueba el Reglamento Electrotécnico para Baja Tensión. 2002ko abuztuaren 2ko 842/2002 Errege Dekretua, Behe Tentsioko Arautegi Elektroteknikoa onartzen duena.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las instalaciones anteriores al 18 de septiembre de 2003 están sujetas al reglamento anterior —Reglamento Electrotécnico para Baja Tensión, 1973—. 2003ko irailaren 18aren aurreko instalazioei lehenagoko araudia aplikatzen zaie: 1973ko Behe Tentsioko Arautegi Elektroteknikoa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Plan general de intervención Reglamento de régimen Interno Esku hartzeko plan orokorra Barne-araudia

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (5)
En todo caso, sus actividades están sometidas a leyes, reglamentos y políticas aplicables al desarrollo y aprobación de fármacos, la fabricación y control de calidad, la comercialización y las ventas. Dena den, haien jarduerak hainbat lege, araudi eta politika bete behar ditu, medikamentuen garapenari eta onarpenari buruzkoak, fabrikazioari eta kalitate-kontrolari buruzkoak, bai eta merkaturatzeari eta salmentari buruzkoak ere.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Los reglamentos y las políticas de asistencia sanitaria aplicables a los productos farmacéuticos son sensibles intereses públicos, de grupos de defensa y privados. Medikamentuei aplikatzen zaizkien araudiak eta osasun-arretako politikak herriaren interesekoak izaten dira, defentsa-taldeen interesekoak eta talde pribatuen interesekoak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Numerosos países han adoptado reglamentos aplicables al desarrollo y la autorización de comercialización de los fármacos. Herrialde askotan, medikamentuak garatzeari eta merkaturatzeko baimena emateari buruzko araudiak dituzte.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En el Real Decreto 952/1997, que modifica el “Reglamento que desarrolla la Ley de Residuos Tóxicos y Peligrosos”, un residuo obtiene la denominación de peligroso cuando se cumplen las condiciones marcadas en el esquema 1. 952/1997 Errege Dekretuan, "Hondakin Toxiko eta Arriskutsuen Legea Garatzen duen Araudia” aldatzeari buruzkoan, hondakin batez arriskutsua dela esaten da 1. eskeman adierazitako baldintzak betetzen dituenean.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Los valores de ese código alfanumérico se obtienen de la utilización de las 7 tablas incluidas en el Anexo I del Reglamento que desarrolla la Ley de Residuos Tóxicos y Peligrosos. Kode alfanumeriko horren balioak lortzeko, 7 taula ditugu Hondakin Toxiko eta Arriskutsuen Legea Garatzen duen Araudiaren I. eranskinean.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (8)
En el artículo 5 del Reglamento CEE 834/2007 se indica que dentro de las Normas de producción está: CEE 834/2007 Araudiaren 5. artikuluan adierazten denez, produkzio Arauen barruan hauxe jasotzen da:

Materiala: Nekazaritza

Objetivos comunitarios dispuestos en el Reglamento (CE) 1257/99 y desarrollados en el RD 3482/2000 y RD 4/2001. Europar Batasunaren helburuak, zeinak 1257/99 (EB) Araudian xedatuta dauden eta 3482/2000 Errege Dekretuak eta 4/2001 Errege Dekretuak garatzen dituzten.

Materiala: Nekazaritza

Ley 2/1993 de 15 de julio de Castilla-La Mancha Decreto 141/1996 de 9 de diciembre que aprueba el Reglamento general de aplicación de la Ley. Gaztela-Mantxako uztailaren 15eko 2/1993 Legea, abenduaren 9ko 141/1996 dekretua, zeinak Legea aplikatzeko Erregelamendu orokorra onartzen duen.

Materiala: Nekazaritza

Certificar un producto, servicio o sistema es declarar que, tras una evaluación objetiva, éste es conforme con unos requisitos previamente establecidos en un Reglamento o Norma. Produktu, zerbitzu edo sistema bat ziurtatzea honetan datza: ebaluazio objektibo baten ondoren, produktu horrek Erregelamendu edo Arau batean aurrez ezarritako eskakizunak betetzen dituela adieraztean.

Materiala: Nekazaritza

DENOMINACIONES DE ORIGEN PROTEGIDAS (DOP) e INDICACIONES GEOGRAFICAS PROTEGIDAS (IGP) -> REGLAMENTO (CE) Nº 510/2006 (Artículo 11: Verificación del cumplimiento del pliego de condiciones) y REGLAMENTO (CE) Nº 509/2006 (Artículo 15: Verificación del cumplimiento del pliego de condiciones). JATORRI DEITURA BABESTUAK (JDB) eta ADIERAZPEN GEOGRAFIKO BABESTUAK (AGB) -> 510/2006 (EE) ERREGELAMENDUA (11. artikulua: Baldintzen agiria betetzearen egiaztapena) eta 509/2006 (EE) ERREGELAMENDUA (15. artikulua: Baldintzen agiria betetzearen egiaztapena).

Materiala: Nekazaritza

ETIQUETADO FACULTATIVO DE VACUNO-> REGLAMENTO (CE) Nº1760/2000 (Artículo 16) del Parlamento Europeo y del Consejo, que establece un sistema de identificación y registro de los animales de la especie bovina y relativo al etiquetado de la carne de vacuno y de los productos a base de carne de vacuno y por el que se deroga el Reglamento(CE) Nº 820/97 del Consejo. BEHI AZIENDAREN HAUTAZKO ETIKETATZEA -> 1760/2000 (EE) ERREGELAMENDUA (16. artikulua), Europako Parlamentuarena eta Kontseiluarena, behi aziendako animaliak identifikatu eta erregistratzeko sistema bat ezartzen duena, behi haragia eta behi haragiz egindako produktuak etiketatzeari buruz diharduena, eta Kontseiluaren 820/97 (EE) Erregelamendua indargabetzen duena.

Materiala: Nekazaritza

DENOMINACIONES DE ORIGEN VÍNICAS-> REGLAMENTO (CE) Nº 479/2008 (Artículo 48: Comprobación del cumplimiento del pliego de condiciones). ARDOAREN JATORRI DEITURAK -> 479/2008 (EE) ERREGELAMENDUA (48. artikulua: Baldintzen agiria betetzearen egiaztapena).

Materiala: Nekazaritza

BEBIDAS ESPIRITUOSAS-> REGLAMENTO (CE) Nº 110/2008 (Artículo 22: Verificación del respeto de las especificaciones del expediente técnico. EDARI DESTILATUAK -> 110/2008 (EE) ERREGELAMENDUA (22. artikulua: Espediente teknikoan jasotako zehaztapenak betetzearen egiaztapena).

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (1)
Puedes consultar diversos reglamentos de deportes en la página web del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, enlazada en el QR adjunto. Kirolen araudi batzuk kontsulta ditzakezu Hezkuntza, Kultura eta Kirol Ministerioaren webgunean; QR honetan duzu esteka.

Materiala: Animazio turistikoa

Instalatze eta mantentze lanak (9)
El Reglamento de Instalaciones Térmicas en Edificios (RITE) establece cuatro categorías de aire interior en función de los usos a los que se destine el local. Eraikinetako Instalazio Termikoen Erregelamenduak (EITE) barruko airearen lau kategoria zehazten ditu, lokala zertarako erabiltzen den kontuan hartuta.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Así se define el fluido refrigerante en el Reglamento de Seguridad para Instalaciones Frigoríficas (RSIF) aprobado por el R.D. 138/2011 por el Gobierno de España (BOE, 8-03-2011). Fluido hozgarriaren definizioa horrela emanda dago Espainiako Gobernuak 138/2011 Errege Dekretu bidez onartutako Hozteko Instalazioetarako Segurtasun Erregelamenduan (HISE) (2011-03-08ko BOE).

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Este Reglamento distingue entre los refrigerantes, también llamados fluidos frigorígenos, y los fluidos secundarios o frigoríferos. Erregelamendu horretan hozgarriak (fluido frigorigeno ere deitzen zaie) eta fluido sekundarioak edo fluido frigoriferoak bereizten dira.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Refrigerantes fluorados según el Reglamento (CE) nº 1005/2009 Hozgarri fluordunak 1005/2009 zenbakiko erregelamenduaren (EE) arabera

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

De acuerdo con estos grupos de inflamabilidad y toxicidad, el Reglamento establece una tabla que los reúne en seis grupos, de menor a mayor inflamabilidad y de menor a mayor toxicidad (figura 4.8). Sukoitasun- eta toxikotasun-talde horien arabera, Erregelamenduak sei taldetan biltzen dituen taula bat ezartzen du, sukoitasun txikienetik handienera eta toxikotasun txikienetik handienera (4.8 irudia).

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

El Reglamento RSIF une estos seis grupos en tres según si la seguridad es alta, media o baja de la siguiente manera: HISE erregelamenduak sei talde horiek hirutan biltzen ditu, segurtasuna handia, ertaina edo txikia den kontuan hartuta:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

A continuación, se estudian sus características y la clasificación atendiendo a la inflamabilidad y toxicidad, siguiendo de cerca el Reglamento de Seguridad para Instalaciones Frigoríficas de 2011. Ondoren, hozgarrien ezaugarriak eta sukoitasuna eta toxikotasuna kontuan hartuta egiten den sailkapena aztertu da, Hozteko Instalazioetarako 2011ko Segurtasun Erregelamenduari jarraikiz.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Se estudian con atención las calderas que permite el Reglamento de Instalaciones Térmicas y se hace hincapié en los tipos más eficientes, como las de condensación o las que usan energías renovables. Arreta handiz aztertu dira Instalazio Termikoen Erregelamenduak baimentzen dituen galdarak, eta galdara mota eraginkorrenak zein diren azpimarratu da, hala nola kondentsazio-galdarak eta energia berriztagarriak erabiltzen dituztenak.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Cada cinco años se procede al reprecintado según el reglamento de aparatos de presión. Bost urtean behin birzigilatu egiten da presio-aparatuen erregelamenduaren arabera.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (32)
Fue creada por el Reglamento 2062/94/CE, del Consejo, de 18 de julio de 1994, para servir a las necesidades de información de los ciudadanos europeos interesados en la materia. Kontseiluaren 1994ko uztailaren 18ko 2062/94/EE Erregelamenduaren bidez sortu zen, arlo horretan interesa duten Europako herritarrek dituzten informazio-beharrei erantzuteko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Fue creada en 1975 por el Reglamento (CEE) n.º 1365/75 del Consejo, de 26 de mayo de 1975. 1975ean sortu zen, 1975eko maiatzaren 26ko Kontseiluaren 1365/75 Erregelamenduaren bidez (EEE).

Materiala: Sistemen integrazioa

Este capítulo se desarrollará mediante documentación escrita y se acompañará al menos de un cuadernillo de hojas numeradas donde queden reflejadas las operaciones de mantenimiento realizadas, y de las inspecciones de seguridad, conforme a la normativa de los reglamentos de instalaciones vigentes. Kapitulu hau idatziz dokumentatuko da, eta, gutxienez, orri zenbakituekiko koaderno bat gehituko zaio, non egindako mantentze-eragiketak eta segurtasun-ikuskapenak jasoko baitira, instalazioen erregelamenduei buruzko indarreko araudiaren arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

Impedir el funcionamiento de los equipos a presión si no cumplen los requisitos del reglamento. Presioko ekipamenduen funtzionamendua eragoztea, erregelamenduaren eskakizunak betetzen ez badira.

Materiala: Sistemen integrazioa

El nuevo reglamento especifica las placas que deberán llevar los equipos a presión, diferenciando entre: Erregelamendu berriak presioko ekipamenduek eduki behar dituzten plakak zehazten ditu, eta honako hauek bereizten ditu:

Materiala: Sistemen integrazioa

La clasificación del producto se ha realizado conforme con el R.D. 363/1995 (Directiva 67/548/CE) y el R.D.255/2003 (Directiva 1999/45/CE), adaptando sus disposiciones al Reglamento (CE) nº1907/2006 (Reglamento REACH) de acuerdo al R.D. 1802/2008. Produktua 363/1995 EDaren (67/548/EE Zuzentaraua) eta 255/2003 EDaren (1999/45/EE Zuzentaraua) arabera sailkatu da, Errege Dekretu horien xedapenak 1907/2006 Erregelamendura (EE) (REACH Erregelamendua) egokiturik, 1802/2008 EDaren arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

La clasificación de este producto se ha realizado conforme el Reglamento nº1272/2008 (CLP). Produktu hau 1272/2008 Erregelamenduaren (CLP) arabera sailkatu da.

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De acuerdo al Anexo II del Reglamento (CE) nº1907/2006 (punto 3.2), el producto presenta: 1907/2006 Erregelamenduaren (EE) II. eranskinaren (3.2 puntua) arabera, produktuak honako hauek ditu:

Materiala: Sistemen integrazioa

De acuerdo al Anexo II del Reglamento (CE) nº1907/2006 (REACH) se recogen las disposiciones comunitarias o estatales relacionadas con la gestión de residuos. 1907/2006 (REACH) Erregelamenduaren (EE) II. eranskinaren arabera, hondakinak kudeatzeari buruzko EBko edo Espainiako xedapenak jaso dira.

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Restricciones a la comercialización y al uso de ciertas sustancias y mezclas peligrosas (Anexo XVII del Reglamento REACH): Substantzia eta nahaste arriskutsu batzuk merkaturatzeko eta erabiltzeko murrizketak (REACH Erregelamenduaren XVII. eranskina):

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Ostalaritza eta turismoa (9)
El 8 de octubre de 2005 entró en vigor el Reglamento (CE) N. 648/2004 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 31 de marzo de 2004, sobre detergentes. 2005eko urriaren 8an, indarrean sartu zen detergenteei buruzko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 648/2004 (EE) Erregelamendua, 2004ko martxoaren 31koa.

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Este reglamento establece normas destinadas a lograr la libre circulación de los detergentes y tensioactivos en el mercado interior, garantizando al mismo tiempo una adecuada protección del medio ambiente y de la salud humana. Erregelamendu horrek arauak zehazten ditu, barne-merkatuan detergenteen eta tentsioaktiboen zirkulazio librea lortzeko, eta aldi berean, ingurumena eta gizakien osasuna behar bezala babesteko.

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Además, aquellos residuos de origen animal serán retirados y eliminados por una empresa autorizada de conformidad con el Reglamento (CE) N. 1069/2009, del Parlamento Europeo y del Consejo y el Reglamento (UE) N. 142/2011, de la Comisión, que constituyen desde el 4 de marzo de 2011 el marco legal comunitario aplicable a los subproductos animales no destinados al consumo humano y los productos derivados de los mismos. Horrez gain, animalia-jatorriko hondakinak berariaz baimendutako enpresa batek jaso eta ezabatu behar ditu, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 1069/2009 (EE) Erregelamenduari eta Europar Batasunaren 142/2011 (EB) Erregelamenduari jarraiki; 2011ko martxoaren 4az geroztik, bi erregelamendu horiek osatzen dute gizakien kontsumorako ez diren animalia-azpiproduktuei eta horietatik eratorritako produktuei aplikagarri zaien Europar Batasuneko lege-esparrua.

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La Norma ISO 14001 para la implantación del Sistema de Gestión Medioambiental y el Reglamento EMAS (Sistema Europeo de Ecogestión y Ecoauditoría) son los instrumentos más importantes que se han desarrollado para contribuir a la mejora del medio ambiente. Ingurumen Kudeaketarako Sistema ezartzeko ISO 14001 Araua eta EMAS Erregelamendua (Batasunaren Ingurumen Kudeaketako eta Ikuskaritzako Sistema) dira ingurumen-egoera hobetzen laguntzeko garatu diren tresna garrantzitsuenak.

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Porque según la definición de trazabilidad que recoge el artículo 3 del Reglamento CE  n.º 178/2002, se considera prerrequisito imprescindible para poder llevar a cabo la implantación de un sistema de APPCC. 178/2002 (EE) Erregelamenduaren 3. artikuluan trazabilitateaz ematen den definizioan, ezinbesteko baldintzatzat hartzen delako AKPKA sistema bat ezarri ahal izateko.

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Desde su implantación normativa, siguiendo las directrices del Reglamento 178/2002, las exigencias relativas a la aplicación de los sistemas de trazabilidad representan ahora una herramienta necesaria que cumple el firme propósito de garantizar mayores avances en seguridad alimentaria en el marco de un mercado globalizado, de ahí su solidez en la implantación de los programas de autocontrol instaurados en la industria. Trazabilitate-sistemen ezarpena arautzearekin batera, 178/2002 Erregelamenduko gidalerroei jarraituz, merkatu globalean elikadura-segurtasuna bermatzeko eskakizun zehatzak ezarri ziren, eta sistema horiek funtsezko tresna bihurtu dira industrietako autokontrol-programetarako.

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La trazabilidad, como define el artículo 3 del Reglamento CE  n. 178/2002, se refiere a la posibilidad de encontrar y seguir el rastro, a través de todas las etapas de producción, transformación y distribución, de un alimento, un pienso, un animal destinado a la producción de alimentos o una sustancia destinados a ser incorporados en alimentos o piensos, o con probabilidad de serlo. Honela definitzen da trazabilitatea 178/2002 EE Erregelamenduko 3. artikuluan: elikagai baten, pentsu baten, elikagaiak egiteko erabilitako animalia baten edo elikagaiei edo pentsuei eransteko edozein substantziaren arrastoa aurkitzea, eta hari jarraitzea, ekoizpen-, eraldaketa- eta banaketa-etapa guztietan zehar.

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El artículo 18 del Reglamento 178/2002 impone una obligación genérica de trazabilidad (de alimentos, piensos y animales destinados a la producción de alimentos y otras sustancias) en cada una de las etapas de la cadena agroalimentaria, pero no impone específicamente de qué forma, ni a través de qué medios, los operadores económicos de empresas alimentarias deben conseguir este objetivo. 178/2002 Erregelamenduko 18. artikuluan trazabilitatearen betebeharra oro har ezartzen da (elikagaiena, elikagaiak egiteko erabiltzen diren pentsu eta animaliena, eta beste substantzia batzuena), nekazaritzako produktuen elikadura-kateko etapa bakoitzerako, baina ez du berariaz zehazten nola edo zer bitartekoren bidez lortu behar duten helburu hori elikadura-enpresetako eragile ekonomikoek.

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Requisitos específicos de higiene (según método APPCC, los códigos de prácticas del Codex y el Reglamento de higiene de los productos alimentarios 852/2004) Higiene-arloko eskakizun espezifikoak (AKPKA sistemaren, elikadura-kodexeko jardunbide-kodeen eta elikagaien higieneari buruzko 852/2004 Erregelamenduaren arabera)

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