Emaitzak: 8

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (7)
Bicicletas, patinetes, coches de pedales, puzzles, rompecabezas, muñecos como Peter Pan, reinas, príncipes, animales (vacas, perros, caballos) u objetos de plástico duro, cocinita y sus útiles (platos, vasos, ollas...), bañeras, cochecitos, cunas, etc., útiles para jugar con la arena. Bizikletak, patineteak, pedaletako autoak, puzzleak, panpinak (Peter Pan, erreginak, printzeak), , plastiko gogorreko animaliak (behiak, txakurrak, zaldiak) edo objektuak, bainerak, kotxetxoak, sehaskak, etab., hondarrean jolasteko lanabesak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

tambor, pandereta, caja china, encajes, puzzles, rompecabezas, juegos de atornillar y destornillar, aros, arrastres, triciclos, globos, muñecos, animales u objetos de plástico duro, cocinita y sus útiles (platos, vasos, ollas...), bañeras, cochecitos, cunas, etc. danborra, pandereta, kaxa txinatarra, farfailak, puzzleak, torlojua sartu eta ateratzeko jokoak, uztaiak, arraste-garabiak, trizikloak, globoak, panpinak, plastiko gogorrezko animaliak edo objektuak, sukaldetxoa eta sukaldeko tresnak (platerak, edalontziak, lapikoak...), bainerak, kotxetxoak, sehaskak, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Existen no obstante toda una serie de juguetes que no se verían afectados por estas diferencias y que irían des-tinados tanto a niños como a niñas, aunque esto parece ser altamente alentador, el problema radica en que di-chos juguetes no parecen ser tan significativos ni para niños ni para padres y si se tienen en cuenta la lista de los juguetes más vendidos no aparecen en ella como los puzzles, los juegos para pintar, disfraces, juegos de ex-presión, de vocabulario, de imitación, de preguntas y respuestas, marionetas, casetes etc. Badaude, hala ere, halako desberdintasunik egiten ez duten jostailu batzuk, neskentzat nahiz mutilentzat direnak. Hori oso itxaropentsua dela dirudi, baina arazoa da jostailu horiek ez direla hain esanguratsuak ez haurrentzat, ez gurasoentzat, eta, jostailu salduenen zerrendan begiratzen badugu, ez dira agertzen: puzzleak, pintatzeko jokoak, mozorroak, adierazpen-jokoak, hiztegia lantzekoak, imitaziozkoak, galderak eta erantzunak, txotxongiloak, kaseteak, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El crecimiento intelectual, la mejora en el funcionamiento vital de una persona no viene por hacer mejor o peor un puzzle o un punteado con el punzón, o por realizar una ficha. Pertsona baten hazkunde intelektuala eta bizi-funtzionamenduaren hobekuntza ez dira puzzle bat, puntzoi batekin zuloak edo fitxa bat hobeto edo okerrago egitearen ondorio.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Juegos de construcción como puzzles y montajes de gran variedad de piezas que pueden llegar a moverse con motores, maquinarias o vehículos de todo tipo. Eraikuntza-jokoak, hala nola puzzleak eta pieza anitzeko muntaiak, motor bidez mugi daitezkeenak, makineriak edo mota guztietako ibilgailuak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Al año podrá encajar alguna pieza y apilarlas, todo ello no sin gran dificultad; a los 2 años construirá una torre o un tren y a los 3 podrá construir un puente, comenzará a encajar formas diferentes, cuadrados, rectángulos, círculos, o bien encajar puzzles planos. Urtebete duenean, piezaren bat ahokatu ahal izango du, eta pilatu, nekez bada ere; bi urterekin dorrea edo trena eraikiko du, eta hiru urterekin zubia eraikitzeko gai izango da, forma desberdinak ahokatzen hasiko da (laukiak, laukizuzenak, zirkuluak) edo puzzle lauak egiten.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los materiales de construcción permiten montajes más elaborados, con piezas más pequeñas, los bancos de profesiones facilitan el golpear, atornillar, serrar, además del encaje de construcciones mecánicas o robóticas simples, los puzzles aumentan su grado de dificultad y los juegos de dominó muestran múltiples versiones. Eraikuntza-materialek pieza txikiagoak dituzte eta jolas landuagoak egiteko aukera ematen dute; lan-mahaiek aukera ematen dute eraikuntza mekaniko edo robotiko sinpleak ahokatzeko nahiz gauzak kolpatzeko, torlojuz lotzeko eta zerraz ebakitzeko; puzzleek zailtasun-maila handiagoa dute; eta domino-jokoek bertsio asko dituzte.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Elektrizitatea eta elektronika (1)
Con este sistema, los niños empiezan reconociendo los símbolos para después asociarlos con los objetos más cotidianos como por ejemplo «caramelo», «agua» o «puzle». Sistema horrekin, haurrek, hasieran, sinboloak ezagutzen dituzte, gero, sinbolo horiek hainbat objektu arruntekin erlazionatzeko, adibidez «goxokia», «ura» edo «puzzlea».

Materiala: Komunikazio alternatiboa