Emaitzak: 1.588

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (4)
XIX. mendearen bigarren erdialdetik 1950eko hamarraldiaren hasiera arte, Calaisko parpailak Leavers motako ehungailuetan egiten ziren. Prestakuntza handiko langileak behar dira horiek erabiltzeko, eta kostuaren herena hartzen du horrek. Kostu txikiagoko produktu bat proposatzeko asmoz, Karl Mayer industria-gizon alemanak lehenengo Raschel ehungailua jarri zuen martxan 1956. urtean. Tresna hark, Leavers ehungailuak ez bezala, puntuaren printzipioaren arabera funtzionatzen du. Ehungailu horrek oso bizkor egiten du ka-litate handiko ehuna; aukera gutxiago eskaintzen ditu, baina langile gutxiago behar ditu eta prestakuntza gutxiagokoak. Lehiakide horren igoera bizkorrarekin kezkatuta, Calaisko eta Caudryko Leavers parpaila egileek kalitatezko zigilua sortu zuten 1958an, "Calaisko parpaila", beren parpaila besteetatik bereizteko. Hala ere, zenbaitek Raschel ehungailuak ere erosi zituzten, beren jarduera zabaltzeko helburuarekin. De la segunda mitad del siglo XIX a principios de los años 1950, el encaje se realizará en Calais en telares del tipo Leavers. Su utilización requiere una mano de obra altamente cualificada que representa un tercio del coste de producción. Con el fin de proponer un producto de coste más bajo, el industrial alemán Karl Mayer puso en marcha, en 1956, el primer telar Raschel que, contrariamente al Leavers, funciona según el principio de la labor de punto. Este telar produce rápidamente un textil de calidad y de variedad menores, con una mano de obra reducida v menos cualificada. Preocupados por el rápido auge de este producto competidor, los fabricantes de encaje Leavers de Calais y Caudry15 crean en 1958 uii sello de calidad "encaje de Calais", con el fin de diferenciar su propio encaje. Sin embargo, algunos de ellos compran telares Raschel para ampliar su actividad''.

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Erdi Aroaz geroztiko berriak daude aditzera ematen digutenak zein garrantzizkoa zen parpaila Espainian, nahiz eta ez zuten inoiz lortu, ezta "Espainiako puntuak" izenekoak ere, Frantziakoek, Italiakoek edo Herbehereetakoek lortutako balio artistikoa eta ekonomikoa. Errenazimentuan eta Barrokoan, parpailak protagonismo handia izan zuen modaren munduan, batez ere alkandoren lepoan eta eskumuturretan, garai hartako erretretatu guztietan ikusten denez. Hala ere, XVIII. mendean lortu zuen parpailak protagonismo handiena, emakumeen herriko soinekoetarako material kutunena bihurtu zenean, batez ere mantelinak espainiar jantzien osagai bertakoena bihurtu zirenean. Parpailazko mantelinak, lore apaingarriekin, nortasun ikur garbi gisa agertzen dira, esaterako, Goyaren erretratuko majen eta andreen kasuan, Erromantizismoko Espainiako margolari kostunbristenengan eta baita Getariko jostunaren adiskide zen Ignacio Zuloaga margolariaren lanetan ere. Desde la época medieval, hay noticias de la importancia que los encajes tenían en España, aunque nunca alcanzaron, ni siquiera los llamados ''Puntos de España", ni el valor artístico ni económico de los de Francia, Italia, o de los Países Bajos. En el Renacimiento y en el Barroco, el encaje alcanzó un gran protagonismo en el mundo de la moda debido en gran parte al uso de llevarlos en el cuello y puños de la camisa como podemos observar en todos los retratos de la época. Sin embargo, fue en el siglo XVIII cuando el encaje alcanzó el mayor protagonismo, al convertirse en el material preferido del vestido femenino popular, especialmente en las mantillas que se convirtieron en el elemento más castizo del atuendo español. Como un claro signo de identidad, las mantillas de encaje, decoradas con motivos florales, las muestran las majas y las señoras que retrato Goya, los pintores costumbristas de la España del Romanticismo e Ignacio Zuloaga, pintor y amigo del modisto de Getaria.

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Eromena litzateke Balenciagak parpailarekin edo tularekin sortu zituen lanak zerrendatzea, ugariak baitira. 1950eko neguko bildumarako, esate baterako, hirurogeita hamaika modelotatik hogeita bederatzik zituzten aipatutako osagaiak, eta 1950eko udaberrian laurogeita hamalautik hamaseik. Belle-Epoque deituan bezala, Cristobal Balenciagak jantzi mota guztietan, goizetik gauerako jantzietan, erabili zituen parpailak. Era horretara, goizerako, parpaila brodatu estu bat jartzen da janzki baten alkandoran; mohair artilearekin, berriz, 1952an arratsalderako multzo erdi estuetarako ehuna bihurtzen da. Bai arratsalderako bai gauerako Balenciagak "Chantilly oso fina erabiltzen du, eta hori kolore delikatuez, arrosa koloreez, grisez edo beltzez zipriztintzen ditu soinekoak". 1950eko udan, Balenciagak parpailadun galtza batzuk diseinatu zituen, pixkagatik gainditu zituztenak arratsalderako krepezko soinekoak, bizkar irekikoak. 1962an galtza horiek berak panti bihurtu ziren (26. or. il.). 1920ko hamarraldian boladan zegoen tunika 1955ean erabili zuen berriro ere jostunak, eta 1967an eta 1968an ere hartara itzuli zen, baina orduko hartan soutache erara brodatutako parpaila batekin, gogora ekarriz veneziar puntu lodiak. Koktel eta afarirako jantziei dagokienez, parpailadun multzoen moldeak jostunarengan siluetak izan zuen bilakaera erakusten du, 1945. urteaz geroztik, bai gerri estu-estuaren bai gerri baxuaren bitartez edo gerririk gabe, soineko hauen antzera: marinela 1951n (75. or. il.), zakua (91. or. il.) eta baby doll (79. or. il.) 1957an. 1964ko baby doll-ek, aldiz, soineko-gerruntze bihurtuta, zabaltasun eskasa zuen, garai hartako joerei jarraituz. Sería una locura intentar enumerar las creaciones con encaje o con tul del modisto, puesto que son muy numerosas. Citaremos, por ejemplo, para la colección de invierno de 1950, veintinueve modelos de setenta y uno, y en la primavera de 1950 dieciséis de noventa y cuatro. Como en la Belle-Epoque, Cristóbal Balencíaga lo utiliza para conjuntos que van desde la mañana hasta la noche. De esta manera, para la mañana, se coloca un estrecho encaje bordado en una blusa de un traje, mientras que, confeccionado con lana mohair, el encaje se convierte en 19523 en la tela de conjuntos semi-ajustados para la tarde. Para la tarde y para la noche, Balenciaga utiliza siempre "Chantilly extremadamente fino, que salpica los vestidos de un rubio delicado, de rosa, de gris o de negro. En el verano de 1950, Balenciaga diseña un pantalón con encaje, que apenas supera el vestido de crepé con la espalda abierta para la tarde. En 1962, ese pantalón se transforma en pantis (il. p. 26). La tónica, de moda en los años 1920, vuelve a ser utilizada por el modisto en 1955, quien más tarde la retomará en 1967 y en 1968, confeccionada esta vez con un encaje bordado de soutache, que recuerda los gruesos puntos del encaje veneciano. Para el cóctel y la cena, el corte de los conjuntos con encaje muestra, tras 1945, la evolución de la silueta vista por el modisto, bien con el talle marcado, o bien con el talle bajo o sin talle, como lo recuerdan los vestidos: marinero en 1951 (il. p. 75), saco (il. p. 91) y babydoll (il. p. 79) en 1957. Sin embargo, el baby doll de 1964, que se convirtió en vestido corpiño, tiene una amplitud reducida, siguiendo las tendencias de la época.

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38- Estola, 1965 ing., hiruki formakoa, tul zuria, lodiera bikoitzekoa, puntu lauko tul berdeko hostoez eta apaingarriez, perlez, koloretako hariez brodatua . Eusko Jaurlaritzaren gordailua. Ramon Esparzaren bilduma zaharra. CBM 45.2012, Getaria. 38- Estola, h. 1965, triangular, tul blanco de doble espesor, bordada con hojas en (itl verde de punto pasado plano \ con abalorios, perlas, hilos de coiores. Deposito del Gobierno Vasco. Antigua coleccion Ramon Esparza. CBM 45.2012, Getaria.

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Elektrizitatea eta elektronika (372)
¿Qué importancia tiene el tamaño del punto de la pantalla? Zer garrantzi du pantailako puntuaren tamainak?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La descomposición en procesos más sencillos y controlables, subprocesos y tareas realizables en distintos puntos del sistema, resulta imprescindible en cualquier sistema o servicio. Kontrolatzeko errazagoak diren prozesu bakunagoak, azpiprozesuak eta sistemaren hainbat puntutan bete daitezkeen eginkizunak xehatzea ezinbestekoa da sistema edo zerbitzu guztietan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El análisis del trabajo permitirá definir en el trabajo del proyecto del desarrollo de sistemas de telecomunicación e informáticos los siguientes puntos: Telekomunikazio- eta informatika-sistemak garatzeko proiekturako lanean puntu hauek zehaztu daitezke lanaren analisia eginda:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La guía para los procesos relacionados con el alcance tiene los siguientes puntos: Egitasmoarekin lotutako prozesuetarako gidak puntu hauek ditu:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Una red de comunicaciones es sencillamente un conjunto de puntos entre los que se transmite información. Komunikazio-sarea informazioa trukatzen duten puntuen multzoa baino ez da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Antes de diseñar la página PRINCIPAL debemos definir los puntos que necesitamos utilizar. Orrialde NAGUSIA diseinatu aurretik, erabili behar ditugun puntuak definitu behar ditugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Declaramos tres puntos enteros de tipo PLC, que se corresponden con la apertura de la válvula (VALVE), el punto de consigna (SETPONINT) y el valor de medida (PROCESS). Balbularen irekidurarekin (VALVE), kontsigna-puntuarekin (SETPONINT) eta neurketaren balioarekin (PROCESS) bat datozen PLC motako hiru puntu oso sortuko ditugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Indicadores de tipo binario (rectángulos rellenos) para mostrar el estado de una serie de puntos: Adierazgailu bitarrak (laukizuzen beteak) puntu batzuen egoera azaltzeko:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La Fig. 4.72 muestra los puntos añadidos, de qué tipo son y en qué zona de variables se declaran (memoria o PLC). 4.72. irudian, gehitutako puntuak, zer motako puntuak diren eta aldagaien zer zonatan (memoria edo PLCa) azaltzen diren ikusten da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las características de estos puntos son: Hauek dira puntu hauen ezaugarriak:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (17)
En el punto 7: Instalación del Sistema U de redes de seguridad, dice: segurtasun-sareen U sistema instalatzeari buruzko 7. puntuan, honela dio:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fuerza aplicada para cumplir los requisitos de resistencia (aplicada en un punto cualquiera perpendicularmente al plano del sistema, excepto los plintos) Erresistentziaren eskakizunak betetzeko aplikatutako indarra (sistemako planoarekiko edozein puntutan perpendikularki aplikatua, plintoetan izan ezik)

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En caso de no existir protecciones colectivas perimetrales o en el interior de la estructura, se prohibe desplazarse sobre las alas de una viga sin atar el arnés de seguridad a un punto fuerte que previamente deberá haberse habilitado al efecto (fig. 394). Egituraren perimetroan edo barruan babes-ekipamendu kolektiborik ez badago, langileek ez dute habeen hegaletatik ibili behar segurtasun-arnesik gabe. Arnes horrek aurrez prestaturiko puntu sendo bati lotuta egon behar du (394. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Una vez colocadas las redes en toda la calle, se fijarán puntos intermedios de sujeción mediante clavos dispuestos cada metro en las caras laterales de las guías de madera o varillas metálicas (mejor colocar los clavos con los tablones en el suelo). Sareak kale osoan zehar jarri direnean eusteko puntuak finkatuko dira; egurrezko gidarien edo metalezko hagaxken alboetako aurpegietan iltzeak josi eta haien artean metro bateko tartea utzi behar da (hobe da iltzeak finkatu aurretik oholak lurrean bermatzea).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Cuando haya que acceder a zonas que no se encuentren protegidas, ya sea porque no existan o porque se hayan retirado las protecciones colectivas, siempre se utilizará un arnés de seguridad o un cinturón si se evita la caída, sujeto a un punto fuerte (fig. 503). Babesik gabeko guneetara sartu beharra dagoenean, dela babesik ez dagoelakoedo babes kolektiboak kendu egin direlako, puntu sendo batera lotutako segurtasun-arnesa erabili behar da beti, edo bestela, gerriko bat, erorikoa saihesten baldin badu.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En las cubiertas inclinadas, se procurará utilizar arneses de seguridad (fig. 502) sujetos a puntos fuertes (pilares, el propio hierro del forjado, líneas de vida, etc.), aunque se encuentren instaladas las redes de seguridad. Estalki inklinatuetan, puntu sendoetara (pilareak, forjatuaren burdina bera, segurtasun-sokak eta abar) lotutako segurtasun-arnesak erabiltzen saiatu behar dute (502. irudia), segurtasun-sareak instalatuta eduki arren.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

· Croquis de situación, referenciado a punto localizado · Kokapen-krokisa, puntu lokalizatua erreferentziatzat duena

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

La forma, los linderos y lasreferencias a los puntos singulares fijos próximos al solar (bordillos, ejes de calle..) Orubearen forma, mugak eta haren inguruko puntu berezi finkoen erreferentziak (zintarriak, bide-ardatzak...)

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para la prevención de este riesgo, el personal dispondrá de arneses de seguridad y sistemas retráctiles con cable metálico de 10 a 12 m. de longitud, que sujetarán a puntos fijos de la obra previamente determinados. Arrisku hori saihesteko, langileek segurtasun-arnesak eta 10 eta 12 m arteko kable metalikodun sistema erretraktilak erabiliko dituzte; kable horiek aurrez zehazturiko obrako puntu finkoetan jarriko dira.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Empleo de una cruceta, se coloca en los puntos que se cruzan las juntas horizontales y verticales, existen distintos tamaños para dar mayor o menor anchura a las juntas. Gurutzeta nola erabili: juntura horizontalak eta bertikalak gurutzatzen diren puntuetan jartzen dira gurutzetak, eta hainbat tamainatakoak daude, junturei zabalera handiago edo txikiagoa emateko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (210)
En determinados trabajos puede elegirse un mando para el avance v el retroceso continuo, con limitación mediante topes situados en la barra de mando de las unidades de avance oleoneumáticas, o puede elegirse una puesta en posición en determinados lugares y ambas direcciones de las coordenadas del movimiento. Zenbait lanetan aitzinamendu eta itzulera jarraituko aginte bat aukera dezakegu. Kasu horretan, aitzinamendu-unitate oleopneumatikoen aginte-barran jarritako topeek mugatuko lituzkete ibilbideak. Edo, bestalde, mahaia guk zehaztutako puntuan koka dezakegu mugimenduaren bi koordenatuetako edozeinetan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Dos husillos de taladrado realizan 16 agujeros en 8 posiciones, con un mando programado. Aginte programatu bidez, bi zulaketa-buruek 16 zulo egingo dituzte 8 puntutan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La gran ventaja de esto es que se puede utilizar cualquier balanza para esta dosificación de material en función del peso, donde la zona de regulación de los captadores de información incluye toda la zona de trabajo de la balanza y que con ello se admite prácticamente cualquier peso dentro de dicha zona, mediante el sencillo desplazamiento de los captadores de información. Horren guztiaren abantailarik nagusia da edozein balantza erabil dezakegula pisuaren arabera materiala dosifikatzeko prozesu horretan. Izan ere, informazio-hargailuen erregulazio-eremuak barnean hartuko du balantzaren lan-eremu osoa, eta, ondorioz, nahikoa izango da informazio-hargailuak puntu batera edo beste batera desplazatzea eremu horren barruan dagoen pisu-balio hori erreferentzia gisa erabiltzeko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El desvío de piezas que llegan por una plataforma hacia 4 puntos, podría realizarse con el mismo mando. Plataforma bakarretik heldutako piezak beste lau puntutara desbideratzea aginte berarekin egin liteke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cuando el almacén se vacía hasta el punto crítico, el detector de proximidad no encuentra pieza para detectar, deja de emitir señal y no puede anular la señal que pasa a través del elemento de inhibición. Biltegia puntu kritikoraino hustutakoan, hurbiltasun-detektagailuak ez du inolako piezarik detektatuko eta, ondorioz, seinalerik ez du igorriko eta ezin izango du inhibizio-elementuan zehar pasatzen den seinalea ezeztatu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En los dos ejemplos de las figuras 3.14 y 3.15, se ha considerado el cambio de posición como giro (según VDI 3240), debido a que el punto central de la trayectoria recorrida por la pieza esta dentro de la propia pieza a manipular. 3.14. eta 3.15. irudietako bi adibideetako posizio-aldaketa biraketa gisa hartu dugu (VDI 3240 arauen arabera), piezaren ibilbidearen erdiko puntua maneiatzen ari garen piezaren beraren barruan dagoelako.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Las mismas terminan donde la fuerza v la carrera del cilindro es la máxima suministrable. Zilindroaren indarra eta ibiltartea maximoak diren puntuetan bukatzen dira lerroak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Tabla [tbl] de compensación cruzada; punto [pt]. Konpentsazio gurutzatuko taula [tbl]; puntua [pt].

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

·pt· Punto de la tabla. ·pt· Taulako puntua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

V.MPG.POSITION [3] [14] Punto 14 de la tercera tabla de compensación cruzada. V.MPG.POSITION [3] [14] Hirugarren konpentsazio-taula gurutzatuaren 14. puntua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (28)
Otro punto a tener en cuenta es el auge de la cocina unido al sentido estético y relacional de la persona, junto con el factor de multiculturalidad. Kontuan hartu beharreko beste puntua sukaldaritzaren une gorena da, pertsonaren harreman- eta estetika-zentzuari lotuta, kultura-aniztasunaren faktorearekin batera.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

>45 puntos. >45 puntu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

45 > 59 puntos. 45 > 59 puntu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En la población española se considera el punto de corte para establecer el nivel de apoyo bajo en una puntuación menor o igual a 32. Espainiako gizartean, laguntza-maila finkatzeko muga behean dago, 32 puntu edo gutxiagoan, hain zuzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En el trabajo que se ha de realizar se trabajarán paralelamente y de forma interdisciplinar: Lan horretan puntu hauek landu behar dira, modu paraleloan eta diziplina arteko ikuspegiarekin:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El último punto que tratar es el de las estrategias utilizadas para conseguir los objetivos educativos que se proponen. Azken puntua proposatzen diren hezkuntza-jarduerak lortzeko erabiltzen diren estrategiena da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De contacto corporal (nudos); muy movidos (puntería hípica); de esquema corporal (quita y pon); de orientación espacial (los puntos cardinales). Gorputz-kontaktuzkoak (korapiloak); oso mugituak (punteria hipikoa), gorputz-eskemakoak (kendu eta jarri); espazio-orientaziokoak (puntu kardinalak).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así, este punto se centrará en explicar, de forma escueta, las bases teóricas que han generado el actual sistema educativo y el «cómo» y el «porqué» se prescribe para la etapa de educación infantil una metodología educativa centrada en el juego. Horrela, puntu honetan laburki azalduko ditugu gaurko hezkuntza-sistema sortu duten oinarri teorikoak eta “nola” eta “zergatik” arautzen den jolasean oinarritutako hezkuntza-metodologia Haur Hezkuntzako etaparako.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

- técnica base o de los dos puntos - Oinarrizko edo bi puntuko teknika.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Estos breves resúmenes han de dar pistas a los alumnos de posibles puntos conflictivos de su trabajo en equipo, de su capacidad de resolución de problemas, de su capacidad de iniciativa, en definitiva de sus capacidades clave para ejercer la profesión que han escogido. Laburpentxo horiek argibideak eman behar dizkiete ikasleei haien talde-lanean izan daitezkeen puntu zailei buruz, arazoei irtenbideak emateko duten gaitasunari buruz edo aurrea hartzeko gaitasunari buruz; azken finean, hautatu duten lanbidean aritzeko funtsezkoak diren gaitasunei buruz.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (14)
Realizar las modificaciones necesarias para garantizar el cumplimiento de todos los puntos anteriores. Aurreko puntu guztiak betetzen direla bermatzeko beharrezko aldaketa guztiak egin.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Ordena los siguientes puntos según se lleva a cabo el encendido de un soplete de oxiacetileno. Ordenatu puntu hauek, soplete oxiazetileno bat pizteko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Mover solo el antebrazo, ya que si movemos el brazo completo, se mueven los hombros simultáneamente lo que provoca que variemos el punto del golpe (figuras 3.20.b y 3.20.c). Mugitu besaurrea soilik; izan ere, beso osoa mugitzen badugu, bi sorbaldak mugitzen dira aldi berean, eta, ondorioz, kolpearen puntua aldatu egiten da (3.20.b eta 3.20.c irudiak).

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Debe haber uno cada 25 metros desde cualquier punto del local. Lokaleko edozein puntutatik, 25 metro bakoitzeko bat egongo da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Analiza los siguientes puntos de los medios de extinción: Aztertu itzaltze-baliabideen puntu hauek:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

pueblo, ciudad, calle, plaza, carretera, punto kilométrico… herria, hiria, kalea, plaza, errepidea, puntu kilometrikoa...

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Estas bobinas se alimentan con corriente a través de la llave de contacto (+15) por el punto central A, cerrando a masa los otros extremos a través de la unidad de control. Haril horiek korrontez elikatzen dira kontaktu-giltzaren bitartez (+15) A erdiko puntutik, beste muturrak kontrol-unitatearen bidez itxita masan.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

La forma de apagar el fuego es romper, con el agente extintor, cualquiera de los puntos del tetraedro del fuego. Itzaltzeko, eragile itzaltzaileaz suaren tetraedroaren puntuetako edozein hausten da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Tal y como se ha apuntado en el punto anterior, el fuego se apaga si eliminamos cualquiera de los componentes del tetraedro del fuego. Aurreko puntuan esan dugunez, sua itzali egiten da suaren tetraedroaren osagaietako edozein ezabatzen badugu.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Las formas de hacer efectivas esas protecciones, además del empleo de tensiones de seguridad vistas en el punto 2.1., son las siguientes: Babes horiek eraginkorrak egiteko moduak, 2.1. puntuan ikusitako segurtasun-tentsioak erabiltzeaz gain, hauek dira:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (6)
Cadena que contiene el protocolo utilizado (incluyendo los dos puntos), dentro de la URL. URLaren baitan, erabilitako protokoloa (bi puntuak barne) daukan katea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

La forma correcta para separarlas es por punto y coma, esto sólo es obligatorio si las declaraciones múltiples residen en la misma línea. Bereizteko modu zuzena puntua eta koma da, eta adierazpen anitzak lerro berean badaude soilik izango da hori nahitaezkoa.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Aunque es recomedable que se acostumbre a terminar cada instrucción con un punto y coma, se ahorrará problemas. Baina instrukzio bakoitza puntu eta komaz amaitzen ohitzea komeni da, arazoak saihestuko baitira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El test de usuario nos ayudara a enriquecer el producto observando el comportamiento del usuario, viendo las virtudes de nuestro producto y sobre todo aquellos puntos débiles que pueda presentar. Erabiltzaile-testak produktua aberasten lagunduko digu, erabiltzailearen jokabidea behatuz, gure produktuaren bertuteak ikusiz eta, batez ere, egon litezkeen puntu ahulak aurkituz.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

(los dos puntos), dentro de la URL (bi puntuak) barne, URLaren baitan

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Se suelen construir con el signo &, la abreviatura del carácter y acabado con el signo punto y coma. & zeinuarekin, karakterearen laburdurarekin eta puntu eta komaren zeinuarekin bukatuta eraikitzen dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (111)
Estos puntos en común son: Hauek dira puntu komunak:

Materiala: Elektroestetika

Por ello se estudian en el tema: Horregatik, puntu hauek aztertuko dira gai honetan:

Materiala: Elektroestetika

El punto donde la neurona penetra en la fibra muscular se llamaplaca motoray se encuentra generalmente en la parte media de la fibra muscular. Neurona muskulu-zuntzean sartzen den puntuariplaka motoresaten zaio eta, eskuarki, muskulu-zuntzaren erdialdean egoten da.

Materiala: Elektroestetika

R. No, porque las altas temperaturas no son adecuadas en este momen-to, ya que producirían un mayor enrojecimiento y facilitarían la aparición de numerosos puntos rojos. E. Ez, tenperatura altuak ez direlako egokiak une horretan, gorritasuna handituko luketelako eta puntu gorri ugari agertzea ahalbidetuko luketelako.

Materiala: Elektroestetika

Eficaz contra el acné, ya que regula la secreción excesiva de las glándulas sebáceas, evita poros obstruidos y la aparición de puntos negros. Eraginkorra da aknearen aurka, sebo-guruinen gehiegizko jarioa erregulatzen duelako, poroak buxatzea eta puntu beltzak agertzea saihesten ditu.

Materiala: Elektroestetika

Ambos puntos son responsables de la elastosis senil. Bi puntu horiek dira zahartze-elastosiaren erantzuleak.

Materiala: Elektroestetika

Comenzaremos estudiando la composición y efectos del conjunto de radiaciones emitidas por el sol; a modo de anexo, en el siguiente punto des-arrollaremos los efectos cutáneos producidos por la agresión solar en general, ya sin referirnos específicamente a la Helioterapia, ya que, como es de todos conocido, cada vez son más importantes los daños producidos en la piel por la exposición al sol, y un Técnico Superior en Estética debe cono-cerlos profundamente para aconsejar debidamente a la clientela, y para uti-lizar correctamente los aparatos que se fundan en alguna de estas radiaciones. Eguzkiak igortzen dituen erradiazioen konposizioa eta efektuak aztertzen hasiko gara. Eranskin gisa, hurrengo puntuan eguzkiaren erasoak orokorrean larruazalean dituen eraginak aztertuko ditugu; izan ere, gauza jakina denez, helioterapiaz aritu gabe, gero eta larriagoak dira eguzkipean egoteak dakartzan kalteak, eta estetikako goi-mailako teknikari batek sakonki ezagutu behar ditu bezeroei aholku egokiak emateko eta erradiazio batzuetarako sortzen diren aparatuetan ongi erabiltzeko.

Materiala: Elektroestetika

El punto superior del ángulo queda bastante alto igual que en el dibujo anterior pero el final de la ceja queda por debajo de LI1. Angeluaren goiko puntua nahiko altu geratzen da, aurreko marrazkian bezala, baina bekainaren amaiera LI1-en azpitik geratzen da.

Materiala: Elektroestetika

El punto inferior queda alineado con el punto superior del nacimiento de la ceja. Beheko puntua bekainaren sorburuaren goiko puntuarekin lerrokatuta geratzen da.

Materiala: Elektroestetika

El punto inferior del nacimiento está alineado con LI1. Sorburuko beheko puntua LI1-ekin lerrokatuta dago.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (27)
Los Largueros están diseñados para que se solapen entre Redes consecutivas, siendo esta cota de 1 m. por cada lado, produciendo un solape total de 2 m., tomando como punto central de referencia el Brazo y el Soporte (fig. 360). Langetak elkarren ondoko sareetan elkarri gainjartzeko daude diseinatuta. Alde bakoitzetik metro bat gainjartzen dira, eta 2 metroko gainjarpena izaten dute guztira, besoa eta euskarria erreferentzia puntutzat hartuta (360. irudia).

Materiala: Irudia

Las décimas de Frames van precedidas de un punto decimal. Frame-hamarrenek puntu hamartar bat dute aurretik.

Materiala: Irudia

Este esquema muestra el espacio que aparece nítido delante y detrás de punto enfocado. fokaturiko puntuaren aurrean eta atzean argi agertzen den espazioa erakusten du eskemak.

Materiala: Irudia

Poses clave del rebote de una pelota, y los puntos intermedios que completan la acción. Pilotaren punparen posea, baita ekintza osatzen duen bitarteko puntuak ere.

Materiala: Irudia

Existen tres tipos de puntos: Hiru puntu mota daude:

Materiala: Irudia

Son pequeñas manchas o máculas amarillo-parduzcas, puntiformes, lenticulares o mayores. Kolore horixka eta arrexka arteko orban edo makula txikiak dira, puntu- edo dilista-formakoak, edo handiagoak.

Materiala: Irudia

El análisis de la luz que llega a esta placa sensible se hace en forma de barrido: el rayo analizador recorre a gran velocidad todos los puntos de la placa que recibe los estímulos de la luz. Ekorketa moduan aztertzen da plaka sentikor horretara iristen den argia: izpi analizatzaileak abiadura handian zeharkatzen ditu argiaren estimuluak jasotzen dituen plakako puntu guztiak.

Materiala: Irudia

Para conseguir este efecto, la tecnología digital recupera las nociones de punto, línea, superficie y objeto sólido que engloban a la tercera dimensión. Efektu hori lortzeko, hirugarren dimentsioa biltzen duten puntu, lerro, gainazal eta objektu solidoaren nozioak berreskuratzen ditu teknologia digitalak.

Materiala: Irudia

Cuando un coche que está a punto de arrancar en un dibujo animado, se inclina hacia atrás antes de salir lanzado hacia adelante. Marrazki bizidunean arrankatzeko puntuan dagoen auto bat atzerantz makurtzen da aurrerantz ziztu bizian abiarazi baino lehen.

Materiala: Irudia

No vemos la luz en cada posición, porque cada punto "persiste" en la retina el tiempo suficiente como para percibir una línea continua. Ez dugu argia posizio bakoitzean ikusten, puntu bakoitzak erretinan "irauten" baitu lerro jarraitua ikusteko nahikoa denboran.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (45)
Los atractivos turísticos alcanzan los cuatro puntos cardinales, como Negril, al oeste por las playas de Bloody Bay y Long Bay. Erakargarri turistikoak lau puntu kardinaletan daude. Mendebaldean, Negril, Bloody Bay eta Long Bay hondartzak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

punto del documento fijado por el cursor. kurtsoreak ezarritako dokumentuaren puntuan itsasten du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En primer lugar hacemos clic sobre un punto de la página del esquema cuyas coordenadas recordaremos posteriormente. Hasteko, klik egingo dugu eskemaren orrialdeko puntu batean eta horren koordenatuak gogoan hartuko ditugu gerorako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

31) Hay que hacer notar en este punto, que el programa dispone de un tutorial gráfico muy interesante 31) Puntu honetan nabarmendu behar da programak oso tutorial grafiko interesgarria duela

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

barrido DC, punto de trabajo, función de transferencia, sensibilidad, respuesta en frecuencia, ruido, transitorio, Fourier, paramétrico, de temperatura, estadísticos (Montecarlo y peor caso), etc. DC eskaneatzea, laneko puntua, transferentzia-funtzioa, sentikortasuna, erantzuna frekuentzian, soinuan, iragankorrean, Fourier, parametrikoan, tenperaturan, estatistikoak (Montecarlo eta kasu okerragoa) eta abar.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

7.8 Insertar puntos de fijación en el fresado de contorno.............................273 7.8 Inguruko fresaketan ezarpen puntuak sartzea.............................273

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Señala estos puntos en un mapa físico mudo del continente. Adierazi puntu hauek kontinentearen mapa fisiko mutu batean.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Cada compañía lanza sus propias tarifas especiales, casi siempre con kilometraje ilimitado, y en muchos casos, combinadas con avión o acumulando puntos con las tarjetas de “Viajero frecuente” (Iberia Plus...) de las Compañías aéreas.(Ver figura adjunta) Konpainia bakoitzak tarifa berezi propioak eskaintzen ditu, ia beti kilometro kopuru mugatuarekin eta, askotan, hegazkinarekin konbinatuta edo aire-konpainien “ohiko bidaiarien” txartelarekin (Iberia Plus...) puntuak metatuta (ikus irudia).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es la isla de mayores dimensiones, no obstante ningún punto dista más de cien kilómetros de otro. Uharterik handiena da, baina ez da punturik beste batetik ehun kilometro baino gehiagora dagoenik.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los seis primeros pasos igual que en el punto A Lehen sei urratsak A puntuko berberak dira

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (9)
Es una superficie tallada en bisel, que representa una arista saliente y a veces un punto-saliente (fig. 572-a). Lantzerka zizelkatutako gainazala da, eta ertz irtena eratzen du, eta hainbatetan puntu irtena (ikusi 572.a irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Para hallar dicha curva, se traza una paralela en la mitad del ancho de ambas molduras, hasta que se crucen en el puntoc. Kurba hori zenbaterainokoa den jakiteko, paraleloak marratu behar ditugu bi molduren zabaleraren erdian,cpuntuan gurutzatzen diren arte.

Materiala: Egurraren teknologia

La flexión es el trabajo impuesto a una pieza cualquiera que, descansando sobre dos apoyos, soporta un peso uniformemente repartido en su longitud, o situado sólo en un punto, o sobre varios puntos determinados. Edozein piezari ezartzen zaion lana da, bi euskarritan bermatuta dagoenean pieza, eta haren luzetara uniformeki banatutako pisu bati eusten dionean, puntu bakarrean edo hainbat puntutan.

Materiala: Egurraren teknologia

La madera aumenta de volumen hasta el llamado punto de saturación de agua (20-25 %); y, a partir de él, no aumenta ya de volumen, aunque siga absorbiendo agua. Uraren asetasun-punturaino, %20 eta %25 artean handitzen da egurraren bolumena; puntu horretatik aurrera, egurrak ura xurgatzen jarraitu arren, bolumena ez da gehiago handitzen.

Materiala: Egurraren teknologia

Colocando ahora sobre dichos puntos el ancho de la zanca, obtendremos ya el dibujo del alzado de la zanca correspondiente a una mitad de vuelta. Ondoren, zankabearen zabalera puntu horietan jarri, eta bira-erdiari dagokion zankabearen altxaeraren marrazkia dugu.

Materiala: Egurraren teknologia

En nuestro caso hemos aprovechado las divisiones de las huellas, y para tener más puntos de referencia, a su vez las hemos dividido por la mitad. adibidearekin bat, mailagainei dagozkien zatiketak aprobetxatu ditugu eta, erreferentziazko puntu gehiago izateko, erdibitu egin ditugu.

Materiala: Egurraren teknologia

Uniendo por medio de una recta los puntos B 8, C 7, D 6, etc., tendremos la forma de los peldaños compensados. eta, B8, C7, D6 puntuak zuzenaz elkartuz, konpentsatutako mailen forma zehazten dugu.

Materiala: Egurraren teknologia

En el mecanismo hay dos ródillitos metálicos que se ponen en la parte superior y a la salida de la cinta de la polea, para evitar que dicha Mekanismoak baditu bi arraboltxo mekaniko: goiko aldean eta zinta txirrikatik irteten den puntuan jartzen ditugu, marruskadurak

Materiala: Egurraren teknologia

Viga cargada con un peso en un punto cualquiera. Pisuari edozein puntutan eutsi behar dion habea.

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (38)
Los modelos de autoevaluación son una herramienta perfecta para medir el grado de implantación y eficacia del plan estratégico diseñado por la empresa y ver en qué punto está dentro del camino hacia la excelencia. Autoebaluatzeko ereduak tresna ezin hobea dira enpresak diseinatutako plan estrategikoa zenbateraino ezarri den eta zer eraginkortasun duen neurtzeko, eta ikusteko zer puntutan dagoen bikaintasunaren bidean.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Su director general, preocupado porque observa que cada vez hay más faltas de asistencia entre los trabajadores, se dirige a Avelina Prada, su directora de Recursos Humanos, para solicitarle la elaboración de un informe que contenga: Zuzendari nagusiak, langileen absentismoa egunetik egunera handiagoa dela ikusirik, giza baliabideetako zuzendari Avelina Pradarengana jo du, honako puntu hauei buruzko txosten bat egin dezan eskatzeko:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Cada factor tendrá asignada una puntuación máxima (ponderada en función de la importancia que le dé a cada factor el comité de valoración) que clasificará entre el número de grados, por ejemplo, a la experiencia que requiere el puesto se le otorga un máximo de 240 puntos, que el comité de valoración clasifica de la siguiente forma: Faktore bakoitzak gehieneko puntuazio bat izango du esleituta (balorazio-batzordeak faktore bakoitzari ematen dion garrantziaren arabera mailakatuta), eta maila kopuruaren arabera egingo du sailkapena; adibidez, posturako behar den esperientziari gehienez 240 puntu ematen zaizkio. eta balorazio-batzordeak honela sailkatzen du:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Finalizado el proceso, cada puesto de trabajo tendrá asignado un determinado número de puntos totales, suma de las puntuaciones de los diferentes factores. Prozesua amaitu ostean, lanpostu bakoitzak puntu kopuru jakin bat izango du esleituta, faktoreen puntuazioaren batura, hain zuzen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Si asignamos una cantidad a cada punto (mensual, anual, etc.), podremos identificar cuál sería laretribución equitativapara cada trabajador, por ejemplo, 2 € mensuales/punto. Puntu bakoitzari kopuru bat esleitzen badiogu (hileko, urteko eta abar), langile bakoitzari zerbidezko ordainsaridagokion jakin dezakegu, adibidez, hilean 2 € puntu bakoitzeko.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

240 / 3 × 1 = 80 puntos; 2: 240 / 3 x 1 = 80 puntu; 2:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

240 / 3 × 3 = 240 puntos. 240 / 3 x 3 = 240 puntu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

27 240 puntos. 27.240 puntu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

23 210 puntos. 23.210 puntu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

20 180 puntos. 20.180 puntu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Kimika (9)
Cada punto de la gráfica tiene dos coordenadas, su abscisa x y su ordenada y. Grafikoaren puntu bakoitzak bi koordenatu ditu, x abszisa eta y ordenatua.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Este proceso se desarrolla en un entorno acuoso por encima del punto crítico del agua (374ºC – 221 atmósferas). Prozesu hau ur-ingurune batean gertatzen da, uraren puntu kritikoaren gainetik (374 ºC – 221 atmosfera).

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Formas de obtenerlas, señalización de puntos a muestrear. Laginak lortzeko modua. Laginak hartuko diren puntuak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Dibuja un croquis de la situación con orientación, utilizando los puntos cardinales, de la parcela muestreada, así como los puntos muestreados. Krokis bat egin lagindutako lursailaren kokapena eta lagin-puntuak adierazteko, eta, puntu kardinalen bidez, nola orientatuta dagoen esateko.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

El punto central en la distribución es la media, mientras que las distancias de la media se expresan en función de las desviaciones estándar. Banaketaren erdiko puntua batezbestekoa da; batezbestekoarekiko distantziak desbideratze estandarraren funtzioan adierazten dira.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Representar gráficamente peso frente a tiempo, determinando el tiempo mínino de secado (punto mínimo de peso constante). Grafiko batean adierazi pisua denboraren funtzioan, eta zehaztu lehortzeko denbora minimoa (pisu iraunkorreko puntu minimoa).

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Simplicidad: estudiar los puntos de sujeción sin utilizar demasiadas pinzas. Sinpletasuna: eusteko puntuak aztertu, matxarda gehiegi erabili gabe.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Se bombea petróleo crudo a razón de 15’0 kg/s desde un punto que se encuentra a 220 metros por debajo de la superficie terrestre hasta un punto que está a 20 metros más arriba del nivel del suelo. Lurraren azalaren azpian 220 metrora dagoen puntu batetik petrolio gordina ponpatzen du makina batek, 15,0 kg/s-ko abiaduran, lurzoruaren gainetik 20 metroko garaieran dagoen puntu bateraino.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

El vapor entra a dicha turbina a 44 atm y 450ºC con una velocidad lineal de 60 m/s y sale en un punto 5 m por debajo de la entrada de ésta, a presión atmosférica y velocidad de 360 m/s. Lurruna 44 atm-n eta 450 °C-an sartzen da turbina 60 m/s-ko abiadura lineal batekin, eta sarrera baino 5 m beherago dagoen puntu batetik ateratzen da, presio atmosferikoan eta 360 m/s-ko abiaduran.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (14)
La recomendación normal es la de no intentar subir más de un punto al año el valor del. Normalean, pH-aren balioa urtean puntu bat igotzea gomendatzen da, balio hori 6tik behera dabilenean.

Materiala: Nekazaritza

4- En base a los resultados del análisis del suelo, aportaremos los minerales necesarios. tanto para corregir el PH, como para equilibrar los nutrientes, tal como hemos comentado en el punto anterior. 4- Lurzoruaren analisiak emandako emaitzetan oinarrituz, behar diren mineralak emango dizkiogu lurrari, bai pH-a zuzentzeko bai mantenugaiak orekatzeko, aurreko puntuan adierazi dugun bezala.

Materiala: Nekazaritza

6- A principios de otoño, se aportará un compost bien maduro tal como hemos comentado en el punto anterior. 7- Udazkenaren hasieran, ondo umoturiko konposta emango zaio lurrari, aurreko puntuan adierazi dugun moduan.

Materiala: Nekazaritza

Este es el punto más crítico en la elección de polinizadores y el que exige mayor atención. Polinizatzaileak aukeratzean, hauxe dugu punturik kritikoena eta arreta handiena jartzea eskatzen duena.

Materiala: Nekazaritza

Blanco-amarillento muy suave, con abundantes puntos verde-claro diseminados por toda la superficie del fruto zuri-horixka oso suabea; fruituak puntu berde argi ugari edukitzen ditu azalean sakabanaturik

Materiala: Nekazaritza

Amarillo, salpicado de puntos rojo-carmín que le son característicos; untoso al tacto horia, bere-bereak dituen karmin koloreko puntuz josia; uki itsaskorrekoa

Materiala: Nekazaritza

Amarillo claro, un poco más intenso a la insolación y finamente punteado de gris por toda la superficie hori argia, bizixeagoa intsolazioarekin eta, amaieran, puntu grisez josia azal osoan zehar

Materiala: Nekazaritza

Como hemos comentado en el anterior punto 1.1., en agricultura ecológica no es recomendable invertir las diferentes capas del suelo, y por lo tanto, este apero que sí se utiliza mucho en agricultura convencional, no sería conveniente para nuestro caso. Aurreko 1.1. puntuan esan dugunez, nekazaritza ekologikoan ez da komeni lurzoruaren geruza desberdinak alderantzikatzea; beraz, nekazaritza konbentzionalean maiz erabiltzen den lanabes hau eta litzateke komenigarria izango gure kasuan.

Materiala: Nekazaritza

En cuanto a los cultivos que podemos cultivar en nuestra zona, en el punto 2.4.4. hemos comentado las más comunes con sus respectivos calendarios. Gure ingurunean landu ditzakegun laboreei dagokienez, 2.4.4. puntuan labore ohikoenak eta dagozkien egutegiak azaldu ditugu.

Materiala: Nekazaritza

Se ha explicado en el punto 2.6.2.. 2.6.2. puntuan azalduta dago.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (7)
3Analizar los puntos comunes a las distintas definiciones de la animación turística. 3Animazio turistikoaren definizioen puntu komunak aztertzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Los participantes irán sumando puntos en cada compartimento. Parte-hartzaileek puntuak gehituko dituzte konpartimentu bakoitzean.

Materiala: Animazio turistikoa

¿Qué medidas propones para que lleguen puntualmente? Zer neurri proposatuko dituzu puntuan hel daitezen?

Materiala: Animazio turistikoa

Con dos equipos con el mismo número de jugadores y un número asignado tienen que hacerse con el pañuelo que el director del juego tiene en el centro a una distancia equidistante de ambos equipos. Bi talde egiten dira, jokalari kopuru berdinarekin. Jokalari bakoitzari zenbaki bat esleitzen zaio, eta zenbaki hori duten jokalariek (talde bakoitzetik bat) zapia eskuratu behar dute, zeina jokoaren zuzendariak baitu, bi taldeen arteko erdiko puntuan.

Materiala: Animazio turistikoa

En relación con esta filosofía de mejora continua, Deming y Shewart desarrollaron un gráfico conocido como ciclo PDCA (Plan, Do, Check, Act) que describe y consiste en cómo se debe realizar la mejora de cada uno de los puntos implicados en la calidad. Etengabe hobetzeko filosofia horren harira, Demingek eta Shewartek sortu zuten PDCA zikloaren grafikoa (plan, do, check, act), zeinak deskribatzen baitu nola hobetu behar den kalitatean zerikusia duen puntu bakoitza.

Materiala: Animazio turistikoa

Con la hoja de recogida de datos formalizamos, a través de un formulario tipo, los puntos en los que hay que hacer hincapié y se analiza posteriormente, y examinando las causas del problema se descubre el motivo último que ha provocado los fallos. Datuak jasotzeko orriarekin, formulario baten bidez, formalizatuko ditugu gehien landu beharreko puntuak, eta, gero, arazoaren kausak aztertuz, ikusten da zerk eragin dituen akatsak.

Materiala: Animazio turistikoa

Poner un punto central proporciona información sobre aspectos de nuestros servicios a los que es posible que nosotros le demos importancia y nuestro cliente no. Erdiko puntu bat jartzen badugu, gure zerbitzuetatik garrantzia ematen diegun –beharbada bezeroentzat ez dira izango garrantzitsuak– puntuei buruzko informazioa izango dugu.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (8)
Además se deben separar los párrafos con punto y aparte, y bien ordenados. Horrez gainera, paragrafoak puntu eta bereiz ipinita amaituko dira, ondo atonduta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En esta técnica detappingse utilizan unos suaves golpecitos en unos determinados puntos de nuestro cuerpo, que se corresponden con meridianos energéticos que, al mismo tiempo que se van pronunciando una serie de afirmaciones, consiguen que, esos bloqueos emocionales, se deshagan, y que los posibles problemas emocionales dejen de serlo, para que las emociones vuelvan a fluir de una forma natural. Tappingteknika honetan, kolpetxo txiki batzuk baliatzen dira gure gorputzeko puntu jakin batzuetan –meridiano energetikoetan, alegia–, eta, horrekin batera, hainbat baieztapen botatzen dira. Hala, bloke emozional horiek desegiten joaten dira, eta arazo emozional posible horiek arazo izateari uzten diote, emozioak berriro ere modu naturalean irten eta azalera daitezen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La línea es la unión entre dos puntos y la forma es la unión de varias líneas que delimita y cierra una superficie plana. Lerroa bi punturen arteko elkarketa da, eta formak, berriz, hainbat lerro batzen ditu, gainazal lau bat mugatuz eta itxiz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La línea recta es la distancia más corta entre dos puntos, por lo que será la que refleje mayor movimiento, es decir la más veloz. Lerro zuzena bi punturen arteko distantziarik laburrena da; hori dela eta, hark islatuko du mugimendu handiena, hura izango da bizkorrena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

• Paladar duro: es el punto de apoyo para la lengua. • Ahosabai gogorra: mihiari babes ematen dion puntua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Alveolos dentales: es un punto de apoyo para el ápice de la lengua. •Hortz-albeoloak: mihi-puntari babes ematen dion puntua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Son tejidos más adecuados para lucir por el día el lino, el algodón o el punto. Lihoa, kotoia edo puntua dira egunez janzteko ehunik egokienak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La fotografía es capaz de ir mucho más allá del registro simple de la realidad, y es en ese punto donde el espíritu comunicador del fotógrafo logra comunicar la exquisitez aislada de una idea, de un sentimiento, de una situación. Argazkia errealitatearen erregistro hutsetik baino askoz ere harago doa, eta puntu horretan lortzen du argazkilariaren espiritu komunikatzaileak ideia baten, sentimendu baten edo egoera baten fintasun isolatua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (1)
Por lo visto en el punto anterior, no se tiene en cuenta el coeficiente de reducción de la Perspectiva Isométrica y, en consecuencia, aunque las dimensiones lineales de las vistas sean las mismas que las de la perspectiva correspondiente, el tamaño general de ésta será netamente superior al tamaño que se percibe al observar las vistas. Aurreko puntuan ikusitakoaren arabera, ez da kontuan hartzen perspektiba isometrikoaren murrizketa-koefizientea; horrenbestez, bisten dimentsio linealak dagokien perspektibarenak bezalakoak izan arren, perspektibaren tamaina orokorra bistak behatzean hautematen den tamaina baino nabarmenki handiagoa izango da.

Materiala: Krokizazioa

Instalatze eta mantentze lanak (73)
Todos los puntos de una misma superficie están a la misma presión y esta presión es igual a la columna de líquido que tiene por encima. Gainazal bereko puntu guztiak presio berean daude, eta presio hori gainean duen likido-zutabearen parekoa da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Por tanto, la diferencia de presiones entre dos puntos de un líquido será: Beraz, likido baten bi punturen artean dagoen presioen diferentzia honako hau izango da:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Toda presión ejercida en un punto de un líquido se transmite íntegra y en todas las direcciones. Likido baten puntu batean egiten den presio oro osorik transmititzen da eta norabide guztietan.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Se basa en el punto de fusión del hielo y en el de ebullición del agua a los que se les asigna los valores de 0oC y 100oC respectivamente. Izotzaren fusio-puntuan eta uraren irakite-puntuan oinarritzen da. Puntu horiei 0oC eta 100oC balioak esleitzen zaizkie, hurrenez hurren.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Equilibrio térmico:ocurre cuando la temperatura del sistema es constante en todos sus puntos. Oreka termikoa:sistemaren tenperatura bere puntu guztietan konstantea denean gertatzen da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Equilibrio mecánico:se da cuando no hay cambio de presión en ningún punto del sistema. Oreka mekanikoa:sistemaren puntu bakar batean ere presio-aldaketarik ez dagoenean gertatzen da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Si se siguiese aumentando la presión y se repitiese el proceso, llegaría un momento en el que el tramo de mezcla saturada sería como un punto. Presioa handituz jarraituko bagenu eta prozesua errepikatuko balitz, nahasketa asearen tartea puntu bat bezalakoa izango litzateke uneren batean.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

En el caso del agua, este punto tiene lugar a 22,09 MPa y se denominapunto crítico. Uraren kasuan, puntu hori 22,09 MPa-ean gertatzen da, etapuntu kritikoesaten zaio.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Estos dos valores permiten situar un punto en el diagrama. Bi balio horiei esker, puntu bat koka daiteke diagraman.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

A partir de ambos valores se puede determinar otro punto en el diagrama y hallar también la humedad absoluta exterior. Bi balio horiek oinarritzat hartuta, beste puntu bat zehaztu daiteke diagraman, eta, hala, kanpoko hezetasun absolutua ere lor daiteke.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (57)
En los datos cualitativos –textos descriptivos, respuestas de cuestionarios, fotografías, mapas, vídeos–, en primer lugar, se deben identificar y resumir los puntos sobresalientes; a continuación, los puntos más importantes se pueden clasificar en categorías y subcategorías que representen las tendencias observadas, para un análisis posterior. Datu kualitatiboetan –testu deskribatzaileak, galdetegien erantzunak, argazkiak, mapak, bideoak–, lehenik eta behin, puntu nagusiak identifikatu eta laburbildu behar dira; jarraian, punturik garrantzitsuenak behatutako joerak adierazten dituzten kategoria eta azpikategorietan sailkatu daitezke, gerora aztertzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Podemos concretar 3 puntos esenciales para la calidad en las compras: Funtsezko 3 puntu zehaztu ditzakegu erosketen kalitaterako:

Materiala: Sistemen integrazioa

Este capítulo lo podemos ubicar como el primer punto del ciclo PHVA, es decir, la Planificación. Kapitulu hau PEEE zikloaren lehen puntutzat, hots, plangintzatzat, jo dezakegu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Indica un punto en el flujo en que se produce una bifurcación del tipo “SI” – “NO”. Fluxuko puntu bat adierazten du, non «BAI» – «EZ» motako adarkatzea sortzen den.

Materiala: Sistemen integrazioa

En él se establecen los puntos marcados por la norma y, de este manual, se derivaban los documentos relativos a los procedimientos, instrucciones, etc. Bertan, arauak adierazitako puntuak ezartzen dira eta, eskuliburu horretatik eratorriko dira prozedurei, jarraibideei eta bestelakoei buruzko dokumentuak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para realizar la evaluación se determinará una puntuación, que se realizará siempre en forma de porcentaje sobre el óptimo teórico, aunque el total se expresa sobre 1000 puntos. Ebaluazioa egiteko, puntuazio bat zehaztuko da, optimo teorikoaren gaineko ehuneko gisa egingo da beti, guztizkoa 1.000 punturen gainean adierazten bada ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si concretásemos, diríamos que se asignará un 50% del total de puntos a los Agentes Facilitadores y el 50% restante a los Resultados. Zehazten badugu, esango dugu puntu guztien % 50 eragile erraztaileei emango zaiela, eta gainerako % 50a, emaitzei.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para lograr la puntuación, cada uno de los nueve criterios del modelo tiene asignada una ponderación que nos permitirá determinar el valor total de los puntos obtenidos por una empresa. Puntuazioa lortzeko, ereduaren bederatzi irizpideetako bakoitzak haztapen bat dauka esleituta, zeinari esker enpresa batek lortutako puntuen balio osoa zehaztu ahal izango dugun.

Materiala: Sistemen integrazioa

500 puntos (50%) 500 puntu (% 50)

Materiala: Sistemen integrazioa

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