Emaitzak: 3.063

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (4)
XIX. mendearen bigarren erdialdetik 1950eko hamarraldiaren hasiera arte, Calaisko parpailak Leavers motako ehungailuetan egiten ziren. Prestakuntza handiko langileak behar dira horiek erabiltzeko, eta kostuaren herena hartzen du horrek. Kostu txikiagoko produktu bat proposatzeko asmoz, Karl Mayer industria-gizon alemanak lehenengo Raschel ehungailua jarri zuen martxan 1956. urtean. Tresna hark, Leavers ehungailuak ez bezala, puntuaren printzipioaren arabera funtzionatzen du. Ehungailu horrek oso bizkor egiten du ka-litate handiko ehuna; aukera gutxiago eskaintzen ditu, baina langile gutxiago behar ditu eta prestakuntza gutxiagokoak. Lehiakide horren igoera bizkorrarekin kezkatuta, Calaisko eta Caudryko Leavers parpaila egileek kalitatezko zigilua sortu zuten 1958an, "Calaisko parpaila", beren parpaila besteetatik bereizteko. Hala ere, zenbaitek Raschel ehungailuak ere erosi zituzten, beren jarduera zabaltzeko helburuarekin. De la segunda mitad del siglo XIX a principios de los años 1950, el encaje se realizará en Calais en telares del tipo Leavers. Su utilización requiere una mano de obra altamente cualificada que representa un tercio del coste de producción. Con el fin de proponer un producto de coste más bajo, el industrial alemán Karl Mayer puso en marcha, en 1956, el primer telar Raschel que, contrariamente al Leavers, funciona según el principio de la labor de punto. Este telar produce rápidamente un textil de calidad y de variedad menores, con una mano de obra reducida v menos cualificada. Preocupados por el rápido auge de este producto competidor, los fabricantes de encaje Leavers de Calais y Caudry15 crean en 1958 uii sello de calidad "encaje de Calais", con el fin de diferenciar su propio encaje. Sin embargo, algunos de ellos compran telares Raschel para ampliar su actividad''.

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Eromena litzateke Balenciagak parpailarekin edo tularekin sortu zituen lanak zerrendatzea, ugariak baitira. 1950eko neguko bildumarako, esate baterako, hirurogeita hamaika modelotatik hogeita bederatzik zituzten aipatutako osagaiak, eta 1950eko udaberrian laurogeita hamalautik hamaseik. Belle-Epoque deituan bezala, Cristobal Balenciagak jantzi mota guztietan, goizetik gauerako jantzietan, erabili zituen parpailak. Era horretara, goizerako, parpaila brodatu estu bat jartzen da janzki baten alkandoran; mohair artilearekin, berriz, 1952an arratsalderako multzo erdi estuetarako ehuna bihurtzen da. Bai arratsalderako bai gauerako Balenciagak "Chantilly oso fina erabiltzen du, eta hori kolore delikatuez, arrosa koloreez, grisez edo beltzez zipriztintzen ditu soinekoak". 1950eko udan, Balenciagak parpailadun galtza batzuk diseinatu zituen, pixkagatik gainditu zituztenak arratsalderako krepezko soinekoak, bizkar irekikoak. 1962an galtza horiek berak panti bihurtu ziren (26. or. il.). 1920ko hamarraldian boladan zegoen tunika 1955ean erabili zuen berriro ere jostunak, eta 1967an eta 1968an ere hartara itzuli zen, baina orduko hartan soutache erara brodatutako parpaila batekin, gogora ekarriz veneziar puntu lodiak. Koktel eta afarirako jantziei dagokienez, parpailadun multzoen moldeak jostunarengan siluetak izan zuen bilakaera erakusten du, 1945. urteaz geroztik, bai gerri estu-estuaren bai gerri baxuaren bitartez edo gerririk gabe, soineko hauen antzera: marinela 1951n (75. or. il.), zakua (91. or. il.) eta baby doll (79. or. il.) 1957an. 1964ko baby doll-ek, aldiz, soineko-gerruntze bihurtuta, zabaltasun eskasa zuen, garai hartako joerei jarraituz. Sería una locura intentar enumerar las creaciones con encaje o con tul del modisto, puesto que son muy numerosas. Citaremos, por ejemplo, para la colección de invierno de 1950, veintinueve modelos de setenta y uno, y en la primavera de 1950 dieciséis de noventa y cuatro. Como en la Belle-Epoque, Cristóbal Balencíaga lo utiliza para conjuntos que van desde la mañana hasta la noche. De esta manera, para la mañana, se coloca un estrecho encaje bordado en una blusa de un traje, mientras que, confeccionado con lana mohair, el encaje se convierte en 19523 en la tela de conjuntos semi-ajustados para la tarde. Para la tarde y para la noche, Balenciaga utiliza siempre "Chantilly extremadamente fino, que salpica los vestidos de un rubio delicado, de rosa, de gris o de negro. En el verano de 1950, Balenciaga diseña un pantalón con encaje, que apenas supera el vestido de crepé con la espalda abierta para la tarde. En 1962, ese pantalón se transforma en pantis (il. p. 26). La tónica, de moda en los años 1920, vuelve a ser utilizada por el modisto en 1955, quien más tarde la retomará en 1967 y en 1968, confeccionada esta vez con un encaje bordado de soutache, que recuerda los gruesos puntos del encaje veneciano. Para el cóctel y la cena, el corte de los conjuntos con encaje muestra, tras 1945, la evolución de la silueta vista por el modisto, bien con el talle marcado, o bien con el talle bajo o sin talle, como lo recuerdan los vestidos: marinero en 1951 (il. p. 75), saco (il. p. 91) y babydoll (il. p. 79) en 1957. Sin embargo, el baby doll de 1964, que se convirtió en vestido corpiño, tiene una amplitud reducida, siguiendo las tendencias de la época.

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1955 Blusa luzeak. Puntuzko tunika-soinekoa egunerako eta parpailazkoa gauerako. Dantzarako soineko motzak. Satenezko printzesa soinekoak, tolesdunak, parpaila beltzeko bolanteekin. 1955 Blusones largos. Vestido-túnica de punto para el día y de encaje para la noche. Vestidos coitos para bailar. Vestidos princesa con Godets rematados de encaje negro.

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38- Estola, 1965 ing., hiruki formakoa, tul zuria, lodiera bikoitzekoa, puntu lauko tul berdeko hostoez eta apaingarriez, perlez, koloretako hariez brodatua . Eusko Jaurlaritzaren gordailua. Ramon Esparzaren bilduma zaharra. CBM 45.2012, Getaria. 38- Estola, h. 1965, triangular, tul blanco de doble espesor, bordada con hojas en (itl verde de punto pasado plano \ con abalorios, perlas, hilos de coiores. Deposito del Gobierno Vasco. Antigua coleccion Ramon Esparza. CBM 45.2012, Getaria.

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Elektrizitatea eta elektronika (564)
¿Qué importancia tiene el tamaño del punto de la pantalla? Zer garrantzi du pantailako puntuaren tamainak?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Comentar en este punto que han aparecido en el mercado sintonizadores externos que se conectan al puerto USB 2.0. Aipatu behar da, hala ere, merkatuan USB 2.0 atakari konektatzen zaizkion kanpo-sintonizadoreak agertu direla.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Lo que nos interesa aquí es optimizar el proceso de montaje, minimizar los tiempos de espera del suministro del material al punto de instalación. Guri muntaketa-prozesua optimizatzea ardura zaigu, hots, instalazio-tokira materiala eramateko ahalik eta denbora gutxiena itxaron behar izatea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La descomposición en procesos más sencillos y controlables, subprocesos y tareas realizables en distintos puntos del sistema, resulta imprescindible en cualquier sistema o servicio. Kontrolatzeko errazagoak diren prozesu bakunagoak, azpiprozesuak eta sistemaren hainbat puntutan bete daitezkeen eginkizunak xehatzea ezinbestekoa da sistema edo zerbitzu guztietan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Acción 1). Instar el hardware y el software, y realizar la puesta a punto de la estación de trabajo en sala de postproducción. 1. ekintza: hardwarea eta softwarea instalatzea, eta postprodukzio-aretoko lan-estazioa doitzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

De esta forma, se puede comprobar, en la figura, que cuando se dispone de una estación de trabajo con el hardware y el software con los requerimientos de calidad válidos para edición no lineales de vídeo, la acción 1), instar el hardware y del software, y realizar la puesta a punto de la estación de trabajo en sala de postproducción es la más adecuada. Hala, irudira begiratuta froga dezakegunez, bideoen edizio ez-linealerako kalitate-baldintza baliagarriak betetzen dituzten hardwarea eta softwarea baditu lan-estazioak, 1. ekintza da egokiena, hots, hardwarea eta softwarea instalatzea, eta postprodukzio-aretoko lan-estazioa doitzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Asimismo, cuando se dispone de una estación de trabajo con el hardware y el software y, al mismo tiempo se dispone de una estación de trabajo con el hardware pero falta software, las acciones que se llevarán a cabo serán, en primer lugar, instar el hardware y del software, y realizar la puesta a punto de la estación de trabajo en sala de postproducción, y para conseguir la siguiente estación de trabajo multimedia, seleccionamos el software con los requerimientos de calidad válidos para edición no lineal de vídeo. Halaber, lan-estazioak hardwarea eta softwarea baditu, eta, aldi berean, lan-estazioak hardwarea badu baina softwarerik ez badu, lehenik eta behin hardwarea eta softwarea instalatu behar dira eta postprodukzio-aretoko lan-estazioa doitu, eta multimediako hurrengo lan-estazioa lortzeko, bideoen edizio ez-linealerako kalitate-baldintza baliagarriak dituen softwarea aukeratuko dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cómo identificar la documentación necesaria para la planificación y programación, el diseño, el montaje y la puesta a punto de los sistemas de telecomunicación e informáticos. Nola identifikatu telekomunikazio- eta informatika-sistemak planifikatzeko, programatzeko, diseinatzeko, muntatzeko eta doitzeko beharrezko dokumentazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Por tanto, con el análisis del trabajo del proyecto del desarrollo de sistemas de telecomunicación e informáticos deberán quedar perfectamente definidas las características y demandas del trabajo, tanto desde el punto de vista técnico como humano. Horrenbestez, telekomunikazio- eta informatika-sistemak garatzeko proiektuaren lan-analisiaren bitartez, lanaren ezaugarriek eta eskakizunek erabat zehaztuta gelditu behar dute, alde teknikotik zein pertsonen aldetik.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El análisis del trabajo permitirá definir en el trabajo del proyecto del desarrollo de sistemas de telecomunicación e informáticos los siguientes puntos: Telekomunikazio- eta informatika-sistemak garatzeko proiekturako lanean puntu hauek zehaztu daitezke lanaren analisia eginda:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (33)
En el punto 7: Instalación del Sistema U de redes de seguridad, dice: segurtasun-sareen U sistema instalatzeari buruzko 7. puntuan, honela dio:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fuerza aplicada para cumplir los requisitos de resistencia (aplicada en un punto cualquiera perpendicularmente al plano del sistema, excepto los plintos) Erresistentziaren eskakizunak betetzeko aplikatutako indarra (sistemako planoarekiko edozein puntutan perpendikularki aplikatua, plintoetan izan ezik)

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En caso de no existir protecciones colectivas perimetrales o en el interior de la estructura, se prohibe desplazarse sobre las alas de una viga sin atar el arnés de seguridad a un punto fuerte que previamente deberá haberse habilitado al efecto (fig. 394). Egituraren perimetroan edo barruan babes-ekipamendu kolektiborik ez badago, langileek ez dute habeen hegaletatik ibili behar segurtasun-arnesik gabe. Arnes horrek aurrez prestaturiko puntu sendo bati lotuta egon behar du (394. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para calcular cada punto de anclaje, la carga característica P utilizada, será al menos de 6 KN, para una altura de caída de 6 metros. Ainguraketa-puntu bakoitza kalkulatzeko, erabilitako P karga bereizgarria gutxienez 6 kN-ekoa izango da 6 metroko erorketa-altuerarako.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Una vez colocadas las redes en toda la calle, se fijarán puntos intermedios de sujeción mediante clavos dispuestos cada metro en las caras laterales de las guías de madera o varillas metálicas (mejor colocar los clavos con los tablones en el suelo). Sareak kale osoan zehar jarri direnean eusteko puntuak finkatuko dira; egurrezko gidarien edo metalezko hagaxken alboetako aurpegietan iltzeak josi eta haien artean metro bateko tartea utzi behar da (hobe da iltzeak finkatu aurretik oholak lurrean bermatzea).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

El punto de amarre o anilla del arnés, nos permite conectamos a la conexión anticaída. Arnesaren lotze-puntuak erorikoen kontrako lokailura lotzeko aukera ematen digu.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Este punto puede ser dorsal o pectoral, según el tipo de arnés (fig. 495 y 496). Puntu hori bizkarraldekoa edo bularrekoa izan daiteke, arnes motaren arabera (495. eta 496. irudiak).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Cuando haya que acceder a zonas que no se encuentren protegidas, ya sea porque no existan o porque se hayan retirado las protecciones colectivas, siempre se utilizará un arnés de seguridad o un cinturón si se evita la caída, sujeto a un punto fuerte (fig. 503). Babesik gabeko guneetara sartu beharra dagoenean, dela babesik ez dagoelakoedo babes kolektiboak kendu egin direlako, puntu sendo batera lotutako segurtasun-arnesa erabili behar da beti, edo bestela, gerriko bat, erorikoa saihesten baldin badu.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En las cubiertas inclinadas, se procurará utilizar arneses de seguridad (fig. 502) sujetos a puntos fuertes (pilares, el propio hierro del forjado, líneas de vida, etc.), aunque se encuentren instaladas las redes de seguridad. Estalki inklinatuetan, puntu sendoetara (pilareak, forjatuaren burdina bera, segurtasun-sokak eta abar) lotutako segurtasun-arnesak erabiltzen saiatu behar dute (502. irudia), segurtasun-sareak instalatuta eduki arren.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Una aplicación muy interesante es su utilización como punto de anclaje en plataformas de carga y descarga (fig. 522). Badu aplikazio interesgarri bat ere: ainguratze-puntu moduan erabiltzea zamalanetarako plataforman (522. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (329)
Bajo este punto de vista debe considerarse el ejemplo de la figura 4.15. Ikuspegi horren arabera aztertu behar dugu 4.15 irudiko adibidea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Al llegar al punto de mando se cierra la válvula. Aginte-puntura iritsitakoan balbula itxi egingo da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La velocidad de avance (abrir) y el punto de conmutación son regulables en cada caso, mediante el ajuste del regulador de caudal 1.03 y la conexión de mando regulable por el temporizador 1.4. Aitzinamendu-abiadura (irekitzea) eta kommutazio-puntua kasuaren arabera erregulatzen dira, 1.03 emari-erreguladorea eta 1.4 tenporizadoreak kontrolatutako agintearen konexioa doituta.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La distancia entre el punto de giro del vastago y el punto de giro del brazo, en relación con la carrera de este cilindro son las características que determinan la longitud de los movimientos de elevación y descenso que se realizan dentro de un ciclo. Zurtoinaren biraketa-puntuaren eta besoaren biraketa-puntuaren arteko distantziak zilindro horren ibiltartearekiko duen erlazioa izango da ziklo baten barruan egin beharreko igotze- eta jaiste-mugimenduen luzera zehaztuko duen ezaugarria.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Figura 3.21. Ejemplo de distribucion de material de una cadena de alimentación a cuatro cadenas que conducen a puntos de montaje. 3.21. irudia. Elikadura-kate batetik muntaiaguneetara daramaten lau kateetara materiala banatzea

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En el caso de que en una de las cadenas de montaje se agoten las piezas a manipular, mediante la actuación sobre la correspondiente válvula de pulsador (1.4, 1.5, 1.6 ó 1.7) la cadena principal sera desviada hasta el punto deseado, hasta que se emita una próxima señal desde otro lugar de montaje. Muntaia-kateetako batean lan-piezak agortzen diren bakoitzean, dagokion pultsadore-balbulari eragingo zaio (1.4, 1.5, 1.6 edo 1.7) eta kate nagusia aukeratutako puntura desbideratuko da, beste muntaiagune batetik eskaera-seinale berri bat iritsi arte.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si en lugar de cuatro estaciones de montaje, se dispusieran de cuatro dispositivos de producción automáticos, la cadena única sería el punto de recepción centralizado. Lau muntaiagune izan beharrean lau ekoizpen-makina automatiko bagenitu, kate bakarra izango litzateke harreragune zentralizatua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El desvío de piezas que llegan por una plataforma hacia 4 puntos, podría realizarse con el mismo mando. Plataforma bakarretik heldutako piezak beste lau puntutara desbideratzea aginte berarekin egin liteke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El lugar de emplazamiento de los detectores de proximidad en el almacén depende del ritmo de producción y por consiguiente del número de piezas situadas en el punto de almacenaje. Ekoizpen-erritmoaren arabera erabakitzen da hurbiltasun-detektagailuak biltegiaren zein kokapenetan jarri, eta, ondorioz, biltegi-puntuan dagoen pieza kopurua ere horren mende dago.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cuando el almacén se vacía hasta el punto crítico, el detector de proximidad no encuentra pieza para detectar, deja de emitir señal y no puede anular la señal que pasa a través del elemento de inhibición. Biltegia puntu kritikoraino hustutakoan, hurbiltasun-detektagailuak ez du inolako piezarik detektatuko eta, ondorioz, seinalerik ez du igorriko eta ezin izango du inhibizio-elementuan zehar pasatzen den seinalea ezeztatu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (92)
Si tenemos en cuenta el punto de vista nutricional y la cantidad presente en la dieta, dejando de lado la composición química, los glúcidos se pueden clasificar en tres tipos: Elikadura eta dietan duten kopurua kontuan hartuta, konposizio kimikoa alde batera utzita, gluzidoak hiru motatan sailka daitezke:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Otro punto a tener en cuenta es el auge de la cocina unido al sentido estético y relacional de la persona, junto con el factor de multiculturalidad. Kontuan hartu beharreko beste puntua sukaldaritzaren une gorena da, pertsonaren harreman- eta estetika-zentzuari lotuta, kultura-aniztasunaren faktorearekin batera.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Estos puntos reciben diferentes nombres y tienen diferentes características según las comunidades autónomas de las que dependan: Gune horiek hainbat izen hartzen dituzte eta alde bereizgarriak dituzte, autonomia-erkidegoaren arabera:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Estos puntos incluirán, por ejemplo, la vivienda, el trabajo, aspectos de salud de los padres (tratando alcoholismo, drogodependencias...) y en este caso particular incluyendo terapia para evitar que el maltrato se produzca de nuevo. Puntu horietan hauek sartuko dira, esaterako: etxebizitza, lana, gurasoen osasuna (alkoholismoa, droga-mendekotasuna… tratatzea) eta, kasu honetan zehazki, tratu txarrak berriro gertatzea saihesteko terapia.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

>45 puntos. >45 puntu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

45 > 59 puntos. 45 > 59 puntu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En la población española se considera el punto de corte para establecer el nivel de apoyo bajo en una puntuación menor o igual a 32. Espainiako gizartean, laguntza-maila finkatzeko muga behean dago, 32 puntu edo gutxiagoan, hain zuzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es, pues, importante saber distinguir hasta qué punto lo que se consume aporta una satisfacción de la cual se puede prescindir o no, si el coste que supone este consumo es proporcional a los beneficios que ofrece y si puede comprometer o no necesidades más importantes. Beraz, garrantzitsua da kontsumitzen dugunak zer puntutaraino asetzen gaituen jakitea etaalde batera utz daitekeen ala ez bereiztea, kontsumo horren kostua onuren proportzio berekoa ote den jakitea eta bestelako behar garrantzitsuagoak arriskuan jarriko ote dituen jakitea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Uso de puntos de referencia, claves sensoriales, indicadores, etc. erreferentzia-puntuak, zentzumen-gakoak, adierazleak eta abar erabiltzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

b) La mano derecha, realiza círculos concéntricos de tamaño creciente hacia adelante y hacia afuera, la mano iz. queda como punto de referencia. b) Eskuineko eskuak zirkulu zentrokide geroz eta handiagoak egiten ditu aurrerantz eta kanporantz. Ezkerreko eskua erreferentzia-puntu gisa erabiltzen da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (41)
Plantea la correcta ejecución de los siguientes trabajos propuestos desde el punto de vista ergonó-mico: Esan lan hauek nola egin ondo ikuspuntu ergonomikotik:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Realizar las modificaciones necesarias para garantizar el cumplimiento de todos los puntos anteriores. Aurreko puntu guztiak betetzen direla bermatzeko beharrezko aldaketa guztiak egin.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Ordena los siguientes puntos según se lleva a cabo el encendido de un soplete de oxiacetileno. Ordenatu puntu hauek, soplete oxiazetileno bat pizteko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Mover solo el antebrazo, ya que si movemos el brazo completo, se mueven los hombros simultáneamente lo que provoca que variemos el punto del golpe (figuras 3.20.b y 3.20.c). Mugitu besaurrea soilik; izan ere, beso osoa mugitzen badugu, bi sorbaldak mugitzen dira aldi berean, eta, ondorioz, kolpearen puntua aldatu egiten da (3.20.b eta 3.20.c irudiak).

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

FACTORESDESDEEL PUNTO DE VISTA DELA SEGURIDAD FAKTOREAK SEGURTASUNAREN IKUSPUNTUTIK

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Para gases y vapores inorgánicos de P.E(Punto de ebullición) menor de 65 ºC; UP (urtze-puntua) 65ºC-tik behera duten gas eta lurrunentzat

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Punto de inflamación (PI): Sugar-puntua (SP):

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Debe haber uno cada 25 metros desde cualquier punto del local. Lokaleko edozein puntutatik, 25 metro bakoitzeko bat egongo da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Analiza los siguientes puntos de los medios de extinción: Aztertu itzaltze-baliabideen puntu hauek:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

pueblo, ciudad, calle, plaza, carretera, punto kilométrico… herria, hiria, kalea, plaza, errepidea, puntu kilometrikoa...

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (29)
Desde un punto de vista práctico la sesión es operativa, pero no vemos nada. Ikuspuntu praktikotik saioa operatiboa da, baina ez dugu ezer ikusten.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los siguientes puntos de verificación se aplican hasta que las aplicaciones de usuario (incluidas las ayudas técnicas) solucionen estos problemas. Jarraian azaltzen diren egiaztapen-puntuak erabiltzaile-aplikazioek (laguntza teknikoek barne) arazo horiek konpondu bitartean aplikatzen dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Estos puntos de verificación están clasificados como “provisionales” mientras que el Grupo de Trabajo de las Pautas de Contenido en la Web los considere validos y necesarios para la accesibilidad de la Web a partir de la publicación de este documento. Egiaztapen-puntu horiek “behin-behinekotzat” sailkatuta daude Web-aren erabilerraztasunerako Web-eko eduki-jarraibideen lan-taldeak baliozkotzat eta beharrezkotzat ematen dituen artean, dokumentu hau argitaratzen denetik aurrera.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los siguientes puntos de verificación beneficiarán directamente a las personas que accedan a la tabla por medios auditivos (por ejemplo un lector de pantalla o un PC automóvil), o a aquéllos que sólo visualicen una parte de la página cada vez (por ej. los usuarios ciegos o de escasa visión que utilicen un sistema auditivo o un dispositivo braille u otros usuarios de dispositivos con visualizadores pequeños, etc.). Ondoko egiaztapen-puntu hauek taula entzumen-bitartekoak (adibidez, pantaila-irakurgailua edo PC automobila) erabiliz eskuratzen duten pertsonei egiten diete mesede zuzenean, edo aldi bakoitzean orriaren zati bat soilik bistaratzen dutenen mesederako (erabiltzaile itsuak edo ikusmen urrikoak, entzumen-gailu bat edo braille gailu bat erabiltzen dutenak, edo bistaratzaile txikiak dituzten gailuen erabiltzaileak, etab.).

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Satisfaciendo este punto de verificación mejorará la accesibilidad de los documentos Web. Egiaztapen-puntu hori beteta,web orriaren erabilerraztasuna hobetuko da.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

se satisfacen todos los puntos de verificación de prioridad 1. 1. lehentasuna duten egiaztapen-puntu guztiak betetzen dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

se satisfacen todos los puntos de verificación de prioridad 1 y 2. 1 eta 2 lehentasuna duten egiaztapen-puntu guztiak betetzen dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

se satisfacen todos los puntos de verificación de prioridad 1, 2 y 3. 1, 2 eta 3 lehentasuna duten egiaztapen-puntu guztiak betetzen dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Una lista de definiciones de los puntos de verificación. Egiaztapen-puntuen definizioen zerrenda.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Las definiciones de los puntos de verificación explican cómo se aplica la pauta en situaciones típicas de desarrollo de contenidos. Egiaztapen-puntuen definizioek azaltzen dute jarraibidea nola aplikatzen den edukien garapeneko egoera tipikoetan.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (266)
planos o manchas de vino, puntos rubí, angioma estelar, etc. lauak edo ardo-orbanak, errubi-puntuak, izar-formako angiomak eta abar.

Materiala: Elektroestetika

Estos puntos en común son: Hauek dira puntu komunak:

Materiala: Elektroestetika

Los plexos son redes complejas de fibras nerviosas o puntos de procesamiento entrelazados que dirigen la información que les llega. Jasotako informazioa bideratzen duten nerbio-zuntzen sare-konplexuak edo gurutzatutako prozesatze-puntuak dira plexuak.

Materiala: Elektroestetika

Al mismo tiempo, muchas de sus alteraciones de estos sistemas y aparatos repercuten en el aspecto físico del individuo y algunas de ellas pueden ser tratadas desde un punto de vista estético. Izan ere, sistema eta aparatu horietako asaldura askok banakoaren itxura fisikoan eragiten dute; eta horietako zenbait, gainera, ikuspegi estetikotik trata daitezke.

Materiala: Elektroestetika

El punto donde la neurona penetra en la fibra muscular se llamaplaca motoray se encuentra generalmente en la parte media de la fibra muscular. Neurona muskulu-zuntzean sartzen den puntuariplaka motoresaten zaio eta, eskuarki, muskulu-zuntzaren erdialdean egoten da.

Materiala: Elektroestetika

En este punto ya puede hablarse de cromosomas hijos; las fibras del huso se acortan y por ello los arrastran hacia los polos. Puntu horretan, kromosoma umeak direla esan dezakegu jada; ardatzeko zuntzak laburtu egiten dira, eta hori dela eta, poloetarantz eramaten dituzte.

Materiala: Elektroestetika

Desde el punto de vista de su organización celular, los seres vivos pertenecen a tres tipos: Zelula-antolaketari dagokionez, hiru motatakoak dira izaki bizidunak:

Materiala: Elektroestetika

R. No, porque las altas temperaturas no son adecuadas en este momen-to, ya que producirían un mayor enrojecimiento y facilitarían la aparición de numerosos puntos rojos. E. Ez, tenperatura altuak ez direlako egokiak une horretan, gorritasuna handituko luketelako eta puntu gorri ugari agertzea ahalbidetuko luketelako.

Materiala: Elektroestetika

Desde el punto de vista de la volatilidad pueden ser notas de cabeza, corazón y fondo. Lurrunkortasunaren ikuspegitik buruko, bihotzeko eta hondoko notak izan daitezke.

Materiala: Elektroestetika

Característica de una fragancia (nota floral, nota espaciada, etc.) desde el punto de vista de la naturaleza de sus olores. lurrin batek duen ezaugarria (lore-nota, nota zabala eta abar), usainen izaeraren ikuspegitik.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (82)
Los Largueros están diseñados para que se solapen entre Redes consecutivas, siendo esta cota de 1 m. por cada lado, produciendo un solape total de 2 m., tomando como punto central de referencia el Brazo y el Soporte (fig. 360). Langetak elkarren ondoko sareetan elkarri gainjartzeko daude diseinatuta. Alde bakoitzetik metro bat gainjartzen dira, eta 2 metroko gainjarpena izaten dute guztira, besoa eta euskarria erreferentzia puntutzat hartuta (360. irudia).

Materiala: Irudia

El Sistema está ensayado con un solo punto de anclaje para horcas de sección 80 x 80 x 3 mm. sistema ainguraketa-puntu bakar batekin probatu da 80 x 80 x 3 mm-ko sekzioa duten txardangoentzat.

Materiala: Irudia

f) Un solo punto de anclaje. f) Ainguraketa-puntu bakarra.

Materiala: Irudia

Las décimas de Frames van precedidas de un punto decimal. Frame-hamarrenek puntu hamartar bat dute aurretik.

Materiala: Irudia

Los sistemas activos suelen ayudar apreciable-mente en este punto. Sistema aktiboek asko laguntzen dute horretan.

Materiala: Irudia

Este esquema muestra el espacio que aparece nítido delante y detrás de punto enfocado. fokaturiko puntuaren aurrean eta atzean argi agertzen den espazioa erakusten du eskemak.

Materiala: Irudia

o Encuadres y puntos de vista. o Enkoadraketak eta ikuspuntuak.

Materiala: Irudia

Podemos definir el plano desde tres puntos de vista: Hiru ikuspunturen arabera defini dezakegu planoa:

Materiala: Irudia

Poses clave del rebote de una pelota, y los puntos intermedios que completan la acción. Pilotaren punparen posea, baita ekintza osatzen duen bitarteko puntuak ere.

Materiala: Irudia

Existen tres tipos de puntos: Hiru puntu mota daude:

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (234)
Menos frecuentadas por el turismo organizado, las reservas naturales del sur de Tanzania como Ruaha, Katavi y el Lago Tanganika , tienen la ciudad de Iringa como punto de partida. Turismo antolatuak gutxiago erabiltzen dituen arren, Iringa hiritik Tanzania hegoaldeko erreserba naturaletarako bisitaldiak abiatzen dira: Ruaha, Katavi eta Tanganyika aintzira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El Palacio Legislativo el Palacio de Gobierno y la Casa de la Independencia subrayan la capitalidad que ostentó esta urbe hasta 1898. Desde este punto algunos itinerarios continuan el viaje por la geografía boliviana hacia Potosí (Patrimonio de la Humanidad), cuyas minas de plata , hoy abiertas al público, contribuyeron de forma decidida al embellecimiento de la ciudad y el enriquecimiento de la metrópoli. Jauregi Legegileak, Gobernu Jauregiak eta Independentziaren Etxeak erakusten dute hiri hori hiriburu izan zela 1898. urtera arte. Handik irteten diren ibilbide batzuek Potosíraino (Gizateriaren Ondare) jarraitzen dute. Potosíko zilar-meatzeekgaur egun bisita daitezkeekarpen handia egin zioten hiriari, haiei esker edertu eta metropolia aberastu baitzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las regiones meridionales y orientales, más inestables desde un punto de vista político, permanecen ajenas a cualquier tipo de turismo, la excepción es la ciudad más meridional de Colombia, Leticia, la cual toma el papel de base para conocer la región amazónica, con grandes valores etnológicos representados por las tribus indias ,como los ticuna; o los recursos de las selvas, como el PN Amacayacu; o el turismo fronterizo en Tabatinga (Brasil) o Benjamin Constant (Perú). Hegoaldeko eta ekialdeko eskualdeak ezegonkorragoak dira ikuspuntu politikotik, eta ez dute inolako turismorik hartzen. Kolonbiaren hegoaldeko muturrean dagoen Leticia hiria da salbuespena, Amazonia eskualdea ezagutzeko abiapuntua baita. Horrez gain, tribu indiarren balio etnologiko handiak ditu, hala nola ticuna tribu indiarrarenak; baso-baliabide garrantzitsuak ditu, hala nola Amacayacu Parke Nazionala, eta mugako turismoa Tabatingan (Brasil) edo Benjamin Constant-en (Peru).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Ya en la costa continental del Pacífico Los Mochis es el punto de partida de una de las rutas ferroviarias más demandadas por el turismo en México, adentrándose hacia los miradores de la Barranca del Cobre , profundo cañón cortado por el Río Urique , continuando por el territorio tarahumara y la Cordillera de Sierra Madre hasta los llanos de Chihuahua , ciudad con notables monumentos históricos como el Museo de la Revolución o Casa de Pancho Villa. Ozeano Bareko kostaldean, Los Mochis-etik abiatzen da Mexikora doan turismoak gehien erabiltzen duen tren-ibilbide bat; Urique ibaiak egindako Barranca del Cobre arroila sakoneko behatokietarantz sartzen da, eta, ondoren, tarahumaren lurraldetik igarotzen da Chihuahuako lautadetara iritsi arte. Hiri horretan, hainbat monumentu historiko daude, hala nola Iraultzaren Museoa eta Pancho Villaren etxea.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Físicamente México pertenece a Norteamérica aunque se describe en este punto por su vinculación con el ámbito cultural iberoamericano al que pertenece. Mexiko Ipar Amerikari dagokio fisikoki, baina atal honetan deskribatuko dugu kulturalki Iberoamerikaren zati delako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Guanacaste , importante punto de descanso de las aves en sus migraciones ; Santa Rosa ,con playas donde nidifican tortugas marinas; Palo Verde , caracterizado por espacios lacustres ; Manuel Antonio , uno de los más visitados por los turistas ; Ballena , un parque marítimo de arrecifes coralinos y Corcovado con una gran población de jaguares. Guanacaste hegazti migratzaileen atseden-leku garrantzitsua da; Santa Rosako hondartzetan, itsas dortokek habiak egiten dituzte; Palo Verden, aintzirak dira bereizgarri; Manuel Antonio da turistek gehien bisitatzen duten tokietako bat; Ballena koral-arrezifezko itsas parkea da; eta Corcovado, berriz, jaguar askoren bizitoki.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los atractivos turísticos alcanzan los cuatro puntos cardinales, como Negril, al oeste por las playas de Bloody Bay y Long Bay. Erakargarri turistikoak lau puntu kardinaletan daude. Mendebaldean, Negril, Bloody Bay eta Long Bay hondartzak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La diferencia entre unir hilos a un bus empleando entradas a bus o hacerlo directamente estriba en que, en el primer caso, dos entradas pueden estar unidas al mismo punto del bus sin estar conectadas eléctricamente sus señales; en el segundo, sus señales sí lo estarían. Bus bati hariak buserako sarrerak erabiliz elkartzearen edo zuzenean egitearen arteko aldea honetan oinarritzen da: lehen kasuan, bi sarrerak bus-puntu berberera elkartuta egon daitezke, seinaleak elektrikoki konektatuta egon beharrik izan gabe; bigarrenean, seinaleak elektrikoki konektatuta egongo lirateke.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Posicionar componente Posicionar hilo Posicionar bus Posicionar punto de unión Posicionar entrada de bus Posicionar nombre de conexión Posicionar texto Posicionar polilínea Osagaia kokatu Haria kokatu Bus kokatu Elkarketa-puntua kokatu Busen sarrera kokatu Konexioaren izena kokatu Testua kokatu Polilerroa kokatu

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En primer lugar hacemos clic sobre un punto de la página del esquema cuyas coordenadas recordaremos posteriormente. Hasteko, klik egingo dugu eskemaren orrialdeko puntu batean eta horren koordenatuak gogoan hartuko ditugu gerorako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (18)
Estos están constituidos por hongos, que se manifiestan por unas erupciones ocrosas, salpicadas de puntos oscuros y manchas vellosas. Onddoek eratzen dituzte lizunak, eta okre-koloreko erupzioak dira haien adierazgarri; gainera, tanto ilunak eta orban bilotsuak dituzte erupzioek.

Materiala: Egurraren teknologia

Para buscar el centro del arco bastará saber hacer pasar un arco de círculo por tres puntos que no estén en línea recta. Arkuaren zentroa kalkulatzeko, nahikoa da zirkulu-arkua zuzen berean ez dauden hiru puntutatik pasaraztea.

Materiala: Egurraren teknologia

En la figura 560 tenemos un arco carpanel con tres puntos de compás. Besteak beste, hiru konpas-puntu erabiliz egin dezakegu arku karpanela (ikusi 560. irudia),

Materiala: Egurraren teknologia

Arranquees el punto en que comienza el arco, apartándose de la vertical de los apoyos. Abiaguneaarkuaren hasierako gunea da, euskarrien bertikaletik aldentzen den gunea.

Materiala: Egurraren teknologia

El de la figura es peraltado de medio punto (fig.- 554). eta erdi-puntukoa ere izan daiteke (ikusi 554. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

En el punto donde hay muchos nudos contiguos, v. gr. en la base donde nacen las raíces, hay un verdadero entrelazado de fibras (fig. 85). Elkarren ondoan adabegi asko dauden lekuetan (hala nola oinarrian, sustraiak jaiotzen diren tokian), zuntzak gurutzatuta daude zinez (ikusi 85. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

La flexión es el trabajo impuesto a una pieza cualquiera que, descansando sobre dos apoyos, soporta un peso uniformemente repartido en su longitud, o situado sólo en un punto, o sobre varios puntos determinados. Edozein piezari ezartzen zaion lana da, bi euskarritan bermatuta dagoenean pieza, eta haren luzetara uniformeki banatutako pisu bati eusten dionean, puntu bakarrean edo hainbat puntutan.

Materiala: Egurraren teknologia

La madera aumenta de volumen hasta el llamado punto de saturación de agua (20-25 %); y, a partir de él, no aumenta ya de volumen, aunque siga absorbiendo agua. Uraren asetasun-punturaino, %20 eta %25 artean handitzen da egurraren bolumena; puntu horretatik aurrera, egurrak ura xurgatzen jarraitu arren, bolumena ez da gehiago handitzen.

Materiala: Egurraren teknologia

Colocando ahora sobre dichos puntos el ancho de la zanca, obtendremos ya el dibujo del alzado de la zanca correspondiente a una mitad de vuelta. Ondoren, zankabearen zabalera puntu horietan jarri, eta bira-erdiari dagokion zankabearen altxaeraren marrazkia dugu.

Materiala: Egurraren teknologia

En nuestro caso hemos aprovechado las divisiones de las huellas, y para tener más puntos de referencia, a su vez las hemos dividido por la mitad. adibidearekin bat, mailagainei dagozkien zatiketak aprobetxatu ditugu eta, erreferentziazko puntu gehiago izateko, erdibitu egin ditugu.

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (51)
Banco de niebla: aceptamos un punto de verdad en lo que nos están diciendo pero conservando nuestra postura. Lainogunea: onartzen dugu esaten digutena partez egia dela, baina gure jarrerari eusten diogu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Sin embargo, centrándonos en nuestras competencias como administrativos, abordaremos la cuestión desde el punto de vista delcontrol del absentismo laboral,el estudio de sus causas y su prevención. Alabaina, administratzaile gisa dagokigunean arreta jarrita,absentismoaren kontrola, haren kausak eta prebentzioa izango ditugu aztergai.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

una vez identificadas las posibles deficiencias o puntos débiles, los corregimos. egon daitezkeen akatsak edo ahulguneak identifikatutakoan, zuzendu egiten ditugu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Los modelos de autoevaluación son una herramienta perfecta para medir el grado de implantación y eficacia del plan estratégico diseñado por la empresa y ver en qué punto está dentro del camino hacia la excelencia. Autoebaluatzeko ereduak tresna ezin hobea dira enpresak diseinatutako plan estrategikoa zenbateraino ezarri den eta zer eraginkortasun duen neurtzeko, eta ikusteko zer puntutan dagoen bikaintasunaren bidean.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Esto permite identificar los puntos fuertes y las áreas de mejora, de manera que se puedan diseñar planes de acción con los que fortalecer la empresa (mejora continua). Horri esker, indarguneak eta hobetzeko esparruak identifika daitezke, eta, hala, enpresa sendotzeko ekintza-planak diseinatu (etengabeko hobekuntza).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

La unión, mediante una línea, de los puntos anteriores nos dará el perfil del candidato que buscamos. Puntu horiek lerro batez lotuz gero, bilatzen ari garen hautagaiaren profila lortuko dugu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

En los últimos años se está generalizando el uso de redes profesionales que sirven como punto de encuentro para trabajadores y empresas. Azken urteotan, langile eta enpresen topagune gisa funtzionatzen duten sare profesionalen erabilera orokortzen ari da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

esta entrevista es el punto más importante dentro del proceso de selección; el entrevistador pretende concretar definitivamente si el candidato es o no es el adecuado para cubrir el puesto de trabajo. hautaketa-prozesuaren urratsik garrantzitsuena da; elkarrizketatzaileak behin betiko erabaki behar du hautagaia egokia den lanpostua betetzeko ala ez.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Cada factor tendrá asignada una puntuación máxima (ponderada en función de la importancia que le dé a cada factor el comité de valoración) que clasificará entre el número de grados, por ejemplo, a la experiencia que requiere el puesto se le otorga un máximo de 240 puntos, que el comité de valoración clasifica de la siguiente forma: Faktore bakoitzak gehieneko puntuazio bat izango du esleituta (balorazio-batzordeak faktore bakoitzari ematen dion garrantziaren arabera mailakatuta), eta maila kopuruaren arabera egingo du sailkapena; adibidez, posturako behar den esperientziari gehienez 240 puntu ematen zaizkio. eta balorazio-batzordeak honela sailkatzen du:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Finalizado el proceso, cada puesto de trabajo tendrá asignado un determinado número de puntos totales, suma de las puntuaciones de los diferentes factores. Prozesua amaitu ostean, lanpostu bakoitzak puntu kopuru jakin bat izango du esleituta, faktoreen puntuazioaren batura, hain zuzen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Zehar-lerroa (158)
Después analiza cada punto del tema, con el objetivo de contestar al resto de las preguntas de este caso práctico. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En estas condiciones, la presión en la cámara alta (B) desciende, lo que provoca el cierre de la aguja del inyector (4) y el retorno del émbolo de evasión (5) a su punto de partida. Hori dela eta, behera egiten du presioak goi-ganberan (B); ondorioz, itxi egiten da injektoreko orratza (4), eta abiapuntura itzultzen da ihes-enboloa (5).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La combinación de dos palancas que se encuentran en contacto entre sí con puntos de apoyo descentrados y opuestos realiza esa ampliación requerida del recorrido del actuador. Elkarrekin kontaktuan dauden eta bermapuntuak deszentratuta, aurrez aurre eta elkarrengandik urruti dituzten bi palankaren arteko konbinazioak eragiten du eragingailuaren ibilbide-handitze hori.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La UEC de gestión del motor vigila el momento exacto en que se cierra la aguja de la electroválvula, teniendo en cuenta el punto de inflexión que se produce en la tensión de alimentación. Motorra kudeatzeko KUEk zaintzen du elektrobalbularen orratza zein une zehatzetan ixten den, kontuan hartuta elikadura-tentsioan izaten den inflexiogunea.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Una curiosidad que se puede observar en la curva de intensidad de la señal cuando la válvula E.G.R. es mandada con el máximo RCO (91%), es un punto de inflexión en dicha curva (señal BIP) que aparece cuando el núcleo magnético de una válvula alcanza su tope mecánico y es frenado. EGR balbula RCO maximoa (% 91) jasotzen ari dela, seinalearen intentsitate-kurban inflexiogune bat (BIP seinalea) agertzen da balbula baten nukleo magnetikoa bere tope mekanikora iritsi eta hark balaztatzen duenean.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

. En la activación del actuador podemos distinguir varias fases y distintos puntos característicos (figura 9.96): Zenbait fase eta gune berezi ditu eragingailuaren aktibazioak (9.96 irudia):

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En caso de desacople, se necesita banco de pruebas para hacer la puesta a punto de comienzo de suministro. Desakoplatuz gero, saiakuntza-bankua behar da elikaduraren hasierako doikuntza egiteko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Mal estado o mala puesta a punto del motor. Motorra gaizki edo gaizki doituta egotea.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Si se dan valores de opacidad superiores a los permitidos habría que revisar la puesta a punto del motor, el sistema de alimentación de aire, el sistema de alimentación de combustible, el estado de la pulverización del inyector, el avance a la inyección, la presión de sobrealimentación, etc. Onartzen direnez gaindiko opakutasun-balioak ateratzen badira, alderdi hauek aztertu behar dira: motorraren doikuntza, aire-elikadurako sistema, erregai-elikadurako sistema, injektorearen lainoztatze-sistema, injekzioranzko aitzinamendua, gainelikaduraren presioa, etab.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Estas dos señales son opuestas y proporcionales a la diferencia de intensidad del campo magnético en los dos puntos de medición. Elkarren aurkakoak dira bi seinale horiek, eta proportzionala bi neurketa-puntuen arteko eremu magnetikoaren intentsitate-aldearekiko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Kimika (28)
No es manejable debido a su alto punto de fusión, pero se utiliza para todo tipo de recipientes para el laboratorio dada su resistencia al calor. Ez da maneiagarria urtze-puntu handia duelako, baina, beroarekiko erresistentzia handia duenez, laborategiko ontzi mota askotarako erabiltzen da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Por tratarse de casos de emergencia, puede instalarse en el centro del laboratorio, en el punto de mayor paso o incluso bajo el dintel de las puertas. Larrialdietan erabiltzekoa denez, laborategiaren erdian jar daiteke, pasabide handieneko tokian, edo baita ateburuen azpian ere.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En otro punto, cercano a las mesas de trabajo es también imprescindible disponer de una fuente lavaojos. Beste toki batean baina lan-mahaietatik gertu, begiak garbitzeko azpil bat behar da nahitaez.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Cada punto de la gráfica tiene dos coordenadas, su abscisa x y su ordenada y. Grafikoaren puntu bakoitzak bi koordenatu ditu, x abszisa eta y ordenatua.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La moderna industria química comienza realmente su desarrollo a mediados del siglo XVIII cuando Ruerbruch (1746) pone a punto el método de las cámaras de plomo para producir ácido sulfúrico, y cuando Leblanc (1971) desarrolla el proceso para producir sosa, se acelera dicho desarrollo. Industria kimiko modernoa XVIII. mendean hasi zen benetan garatzen, Ruerbruch-ek (1746) azido sulfurikoa ekoizteko berun-ganberen metodoa prestatu zuenean. Gero, Leblanc-ek (1971) soda ekoizteko prozesua garatu zuenean, azkartu egin zen garapena.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La consideración o no de un residuo como peligroso tiene importantes connotaciones sobre todo desde el punto de vista económico. Hondakin bat arriskutsua den edo ez erabakitzeak ondorio garrantzitsuak ditu; batez ere, ikuspuntu ekonomikotik begiratuta.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Los puntos fuertes de la incineración son: Hauek dira aldeko gako garrantzitsuenak:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Los puntos negativos, sin embargo, son los factores económicos, tanto de inversión como de explotación, y en algunos casos son necesarios combustibles convencionales para incrementar el poder calorífico propio del residuo. Kontrako gakoak, berriz, arlo ekonomikoan daude, nola inbertsioan, hala ustiapenean. Kasu batzuetan, gainera, erregai konbentzionalak behar dira hondakinaren beraren bero-ahalmena handitzeko.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Desde el punto de vista legal se rigen por el R.D. 653/2003. Legearen ikuspuntutik, 653/2003 Errege Dekretuak agintzen du.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Este proceso se desarrolla en un entorno acuoso por encima del punto crítico del agua (374ºC – 221 atmósferas). Prozesu hau ur-ingurune batean gertatzen da, uraren puntu kritikoaren gainetik (374 ºC – 221 atmosfera).

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (25)
aparente de la yema, cuyo diámetro mayor es alrededor de 2,5 veces el de la yema en su punto de inserción. Ernamuinaren ageriko hantura, zeinaren diametroa ernamuinak bere txertapuntuan duenaren 2,5 halako baita.

Materiala: Nekazaritza

La recomendación normal es la de no intentar subir más de un punto al año el valor del. Normalean, pH-aren balioa urtean puntu bat igotzea gomendatzen da, balio hori 6tik behera dabilenean.

Materiala: Nekazaritza

4- En base a los resultados del análisis del suelo, aportaremos los minerales necesarios. tanto para corregir el PH, como para equilibrar los nutrientes, tal como hemos comentado en el punto anterior. 4- Lurzoruaren analisiak emandako emaitzetan oinarrituz, behar diren mineralak emango dizkiogu lurrari, bai pH-a zuzentzeko bai mantenugaiak orekatzeko, aurreko puntuan adierazi dugun bezala.

Materiala: Nekazaritza

6- A principios de otoño, se aportará un compost bien maduro tal como hemos comentado en el punto anterior. 7- Udazkenaren hasieran, ondo umoturiko konposta emango zaio lurrari, aurreko puntuan adierazi dugun moduan.

Materiala: Nekazaritza

Los tubos se instalan a favor de la caída que tienen el terreno y en forma de “espina de pescado”, recogiendo así todas las aguas en un punto concreto para darles salida. Hodiak lursailaren beherako norakoan eta “arrain hezur” eran instalatzen dira, ura gune zehatz batean batu eta bertatik irteera emateko.

Materiala: Nekazaritza

Si el punto de injerto queda enterrado emitirá raíces encima de él (franqueo) y pueden cambiar las características de vigor, desarrollo y resistencia del árbol Txertatze gunea lurpean gelditzen bada sustraiak gune horren gainetik hedatuko dira (gainditzea) eta arbolaren indar, garapen eta erresistentzia ezaugarriak aldatu egin daitezke.

Materiala: Nekazaritza

Desde el punto de vista químico el factor más determinante suele ser el porcentaje de caliza activa del suelo, al que los diferentes patrones se adaptan mejor o peor. Ikuspuntu kimikotik, faktorerik erabakigarriena lurzoruak duen kareharri aktiboaren portzentajea izan ohi da. Portzentaje horren arabera, txertaka desberdinak hobeto edo okerrago egokitzen dira.

Materiala: Nekazaritza

Este es el punto más crítico en la elección de polinizadores y el que exige mayor atención. Polinizatzaileak aukeratzean, hauxe dugu punturik kritikoena eta arreta handiena jartzea eskatzen duena.

Materiala: Nekazaritza

Blanco-amarillento muy suave, con abundantes puntos verde-claro diseminados por toda la superficie del fruto zuri-horixka oso suabea; fruituak puntu berde argi ugari edukitzen ditu azalean sakabanaturik

Materiala: Nekazaritza

Amarillo, salpicado de puntos rojo-carmín que le son característicos; untoso al tacto horia, bere-bereak dituen karmin koloreko puntuz josia; uki itsaskorrekoa

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (21)
3Analizar los puntos comunes a las distintas definiciones de la animación turística. 3Animazio turistikoaren definizioen puntu komunak aztertzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Estas definiciones tienen varios puntos en común: Definizio horiek partekatzen dituzte zenbait alderdi:

Materiala: Animazio turistikoa

Las actividades que se realizan para los integrantes de este sector son específicas en el sentido de que se llevan a cabo para que los integrantes del grupo puedan encontrar una pareja compatible desde el punto de vista emocional. Talde horretako jendearentzako jarduerak espezifikoak dira, taldeko kideek bikotekide bat topatzeko bideratuta baitaude.

Materiala: Animazio turistikoa

Este objetivo se extiende hasta el punto de que el turista percibirá la oferta del establecimiento hostelero vacacional, así como los resultados obtenidos, mejor que cualquiera de las ofertas de recreación en su lugar de residencia habitual o de vacaciones. Helburu hori zabaldu egiten da, eta turistak ikusiko du oporrak igaro dituen ostalaritza-establezimendua eta lortutako emaitzak hobeak direla bizi den tokiko eta oporretako beste edozein olgeta-eskaintza baino.

Materiala: Animazio turistikoa

Desde el punto de vista social, los objetivos son que el turista: Ikuspuntu sozialetik, helburuak dira:

Materiala: Animazio turistikoa

Desde el punto de vista cultural el objetivo es: Ikuspuntu kulturaletik, hauek dira helburuak:

Materiala: Animazio turistikoa

Desde el punto de vista delmarketingel objetivo es: Marketinaren ikuspuntutik, hauek dira helburuak:

Materiala: Animazio turistikoa

Desde el punto de vista laboral, cada comunidad autónoma negocia sus convenios, pero en el ámbito nacional el primer convenio sobre ocio educativo y animación sociocultural es del 22 de febrero de 2011. Autonomia-erkidego bakoitzak bere hitzarmenak negoziatzen ditu, baina, estatu mailan, hezkuntzako aisialdiari eta animazio soziokulturalari buruzko lehenengo hitzarmena 2011ko otsailaren 22koa da.

Materiala: Animazio turistikoa

Ofrece argumentos en favor de tu punto de vista. Arrazoitu zure ikuspuntua.

Materiala: Animazio turistikoa

3Existen dos tendencias en la animación actual: disponer de animadores multifuncionales y, en un punto completamente distinto, contar con animadores especializados. 3Bi joera daude gaur egungo animazioan: animatzaile funtzioaniztunak izatea, eta, beste muturrean, animatzaile espezializatuak izatea.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (18)
Además se deben separar los párrafos con punto y aparte, y bien ordenados. Horrez gainera, paragrafoak puntu eta bereiz ipinita amaituko dira, ondo atonduta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

con ellos puede lograrse cierta expresividad jugando con el tipo de letra, tamaño y otros signos gráficos, como: los de interrogación, exclamación, puntos suspensivos, etc. Haietan ere nolabaiteko adierazkortasuna lor daiteke, letra mota, neurria eta bestelako zeinu grafikoak baliatuta, hala nola galdera- eta harridura-ikurrak, etenpuntuak eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En esta técnica detappingse utilizan unos suaves golpecitos en unos determinados puntos de nuestro cuerpo, que se corresponden con meridianos energéticos que, al mismo tiempo que se van pronunciando una serie de afirmaciones, consiguen que, esos bloqueos emocionales, se deshagan, y que los posibles problemas emocionales dejen de serlo, para que las emociones vuelvan a fluir de una forma natural. Tappingteknika honetan, kolpetxo txiki batzuk baliatzen dira gure gorputzeko puntu jakin batzuetan –meridiano energetikoetan, alegia–, eta, horrekin batera, hainbat baieztapen botatzen dira. Hala, bloke emozional horiek desegiten joaten dira, eta arazo emozional posible horiek arazo izateari uzten diote, emozioak berriro ere modu naturalean irten eta azalera daitezen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La línea es la unión entre dos puntos y la forma es la unión de varias líneas que delimita y cierra una superficie plana. Lerroa bi punturen arteko elkarketa da, eta formak, berriz, hainbat lerro batzen ditu, gainazal lau bat mugatuz eta itxiz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La línea recta es la distancia más corta entre dos puntos, por lo que será la que refleje mayor movimiento, es decir la más veloz. Lerro zuzena bi punturen arteko distantziarik laburrena da; hori dela eta, hark islatuko du mugimendu handiena, hura izango da bizkorrena.

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Recordar que todo discurso debe tener: una introducción, un resumen previo de los puntos que se van a tratar, un desarrollo o exposición, unas conclusiones, y finalmente una despedida y agradecimiento. Gogoan izan zein diren hitzaldi orok izan beharreko zatiak: sarrera bat, jorratuko diren gaiei buruzko laburpen bat, garapena, ondorioak eta, azkenik, agurra eta esker onak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Antes de comenzar se deben probar los micrófonos, y comprobar que el discurso es audible en todos los puntos de la sala. Hasi aurretik, mikrofonoak egiaztatuko dira, eta hitzaldia aretoko txoko guztietatik entzuten dela.

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• Paladar duro: es el punto de apoyo para la lengua. • Ahosabai gogorra: mihiari babes ematen dion puntua.

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Además es un punto de apoyo para la lengua en la producción de algún otro fonema. Horrez gain, mihiaren babes-puntua da beste fonemaren bat sortzean.

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•Alveolos dentales: es un punto de apoyo para el ápice de la lengua. •Hortz-albeoloak: mihi-puntari babes ematen dion puntua.

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Krokizazioa (4)
Los diferentes tipos de líneas, cada uno con una o varias funciones concretas, se consiguen combinando ambos espesores con la posibilidad de hacerlas continuas, de trazos, de trazos y puntos, etc. Lerro mota bakoitzak funtzio jakin bat edo gehiago ditu, eta bi lodierak lerroaren izaerarekin konbinatuz (jarraitua, marrazkoa, marra eta puntuzkoa, etab.), lortzen dira lerro mota guztiak.

Materiala: Krokizazioa

Ejes de revolución y trazas de planos de simetría(líneas finas de trazos y puntos). Biraketa-ardatzak eta simetria-planoen trazak(marra eta puntuzko lerro meheak).

Materiala: Krokizazioa

Se colocan las líneas finas de trazos y puntos que representan los ejes de revolución y las trazas de los planos de simetría, si los tiene, de las tres vistas, haciendo que se correspondan (Fig. 29). Hiru bisten biraketa-ardatzak eta simetria-planoen trazak —halakorik badago— adierazten dituzten marra eta puntuzko lerro meheak jartzen dira, eta bat etorrarazten dira (29. irudia).

Materiala: Krokizazioa

Por lo visto en el punto anterior, no se tiene en cuenta el coeficiente de reducción de la Perspectiva Isométrica y, en consecuencia, aunque las dimensiones lineales de las vistas sean las mismas que las de la perspectiva correspondiente, el tamaño general de ésta será netamente superior al tamaño que se percibe al observar las vistas. Aurreko puntuan ikusitakoaren arabera, ez da kontuan hartzen perspektiba isometrikoaren murrizketa-koefizientea; horrenbestez, bisten dimentsio linealak dagokien perspektibarenak bezalakoak izan arren, perspektibaren tamaina orokorra bistak behatzean hautematen den tamaina baino nabarmenki handiagoa izango da.

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Instalatze eta mantentze lanak (101)
c Todos los puntos situados a igual distancia de la superficie libre de un líquido, o sea, los situados en el mismo plano horizontal, tienen la misma presión. c Likido baten gainazal libretik distantzia berera dauden puntu guztiek, hots, plano horizontal berean kokatutako puntu guztiek, presio bera dute.

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La presión hidrostática que soporta un punto de un líquido es directamente proporcional al peso específico del líquido (c) y a la profundidad (h). Likido horren puntu batean dagoen presio hidrostatikoa zuzenki proportzionala da likidoaren pisu espezifikoarekiko (c) eta sakonerarekiko (h).

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Línea imaginaria continua, tangente en cada punto al vector velocidad de la partícula que en un instante determinado pasa por dicho punto. Irudizko lerro jarraitu bat da, une jakin batean puntu jakin bakoitzetik igarotzen ari den partikula bakoitzaren abiadura-bektoreari ukitzailea.

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En un punto A1, en el que la sección normal a la línea de corriente que pasa por A1 es S1, el líquido tiene una velocidad de V1 y está sometido a una presión P1. Atal horren S1 korrontearekiko sekzio zut baten A1 puntuan, likidoak V1 abiadura du eta P1 presiopean dago.

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Todos los puntos de la superficie libre de un líquido están a la misma altura y, por tanto, la superficie es plana y horizontal. Likidoaren gainazal libreko puntu guztiak altuera berean daude, eta beraz, gainazal lau eta horizontal bat osatzen dute.

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Un fluido discurre en régimen estacionario cuando su velocidad en un mismo punto es siempre igual, aunque varíe de unos puntos a otros. Fluido batek erregiem egonkorra duela esaten dugu fluidoko puntu baten abiadura konstantea denean, puntu batetik bestera desberdina izan daitekeen arren.

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La diferencia de presión entre dos puntos de un mismo líquido es igual al producto del peso específico del líquido por la diferencia de niveles. Likido masa bereko bi punturen arteko presio-aldea, ondorioz, bi mailen kendura bider ­likidoaren pisu espezifikoa da.

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Todo fluido real pierde energía al circular de un punto a otro por una conducción. Fluido erreal orok energia galtzen du hoditeria bateko puntu baetik bestera zirkulatzean.

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= presión hidrostática en los puntos 2 y 1 respectivamente en N/m². = hurrenez hurren, 2 eta 1 puntuetako presio hidrostatikoa, N/m²-tan.

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Toda presión ejercida sobre la superficie libre de un líquido en reposo se transmite íntegramente y con la misma intensidad a todos los puntos de la masa líquida y de las paredes del recipiente. Pausagunean dauden likidoen gainean egindako presio oro masa likidoaren eta ontziaren gainazaleko puntu guztietara transmititzen da, erabat eta intentsitate berberaz. Prentsa hidraulikoa da Pascalen printzipioaren aplikazio ezagunenetako bat.

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