Emaitzak: 329

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (3)
Gestiona la normativa Controlnet y se ocupa de la promoción mundial de este protocolo mediante el desarrollo de herramientas de prueba, realización de catálogos de productos, y colaborando en el desarrollo e implementación de los productos que quieran seguir este protocolo. ControlNel araudia kudeatzen du eta protokoloa mundu osoan sustatzeaz arduratzen da. Horretarako probako erremintak garatzen ditu, produktuen katalogoak gauzatzen ditu eta protokoloa jarraitu nahi duten produktuen garapen eta ezarpenean laguntzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es la acción de recopilar información de forma legal (publicidad, promociones, muestras de producto), o ilegal (intrusión, vigilancia, robo), acerca de los competidores o posibles clientes, de manera que se obtenga una posición de privilegio a la hora de ofrecer servicios o productos. Lehiakide edo bezero posibleei buruz informazioa modu legalean (publizitatea, promozioak, produktuen laginak) edo ilegalean (bidegabe sartzea, zaintzea, lapurreta) lortzeko ekintza da espioitza. Horri esker, pribilegiozko posizioa lortuko da zerbitzuak eta produktuak eskaintzean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En sus primeros estatutos añadían a la promoción del deporte del automovilismo, el de la defensa de los intereses de los automovilistas y la enseñanza de la conducción, normas que siguen rigiendo en los actuales estatutos del Club. Lehenengo estatutuetan, automobilismoa kirol gisa sustatzea, auto-gidarien interesak defendatzea eta gidatzen erakustea azaltzen ziren. Eta, gaur egun, oraindik ere, horiek dira klubeko estatutuen gidari.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informatika eta komunikazioa (2)
Fidelización, promociones, seguimiento... Leialtzea, sustapenak, jarraipena...

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Cuidado con cruzar promociones, si lo haces por lo menos hazlo con cuidado. Kontuz sustapenak zeharkatzearekin, hala egiten baduzu, egin kontu handiz.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Instalatze eta mantentze lanak (10)
Adscrita a la Comisión Nacional de Seguridad y Salud en el Trabajo existirá una fundación cuya finalidad será promover la mejora de las condiciones de seguridad y salud en el trabajo, especialmente en las pequeñas empresas, a través de acciones de información, asistencia técnica, formación y promoción del cumplimiento de la normativa de prevención de riesgos. Laneko Segurtasun eta Osasunaren Batzorde Nazionalari atxikita fundazio bat egongo da, laneko segurtasun- eta osasun-kondizioak hobetzea helburu izango duena, batez ere enpresa txikietan; informazioa, laguntza teknikoa eta prestakuntza emango du, eta arriskuen prebentziorako araudia bete dadin sustatzeko du.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

En los sectores de actividad en los que existan fundaciones de ámbito sectorial, constituidas por empresarios y trabajadores, que tengan entre sus fines la promoción de actividades destinadas a la mejora de las condiciones de seguridad y salud en el trabajo, el desarrollo de los objetivos y fines de la fundación se llevará a cabo, en todo caso, en coordinación con aquéllas. Enpresaburuek eta langileek osatutako fundazio sektorialak dauden eta beren helburuetan laneko segurtasun- eta osasun-kondizioak hobetzea duten jarduera-sektoreetan, fundazioaren xedeak haiekin koordinatuta garatuko dira kasu guztietan.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

La elaboración de normas preventivas y el control de su cumplimiento, la promoción de la prevención, la investigación y la vigilancia epidemiológica sobre riesgos laborales, accidentes de trabajo y enfermedades profesionales determinan la necesidad de coordinar las actuaciones de las Administraciones competentes en materia laboral, sanitaria y de industria para una más eficaz protección de la seguridad y la salud de los trabajadores. Prebentzio-arauak egiteak eta betetzen direla kontrolatzeak, prebentzioa sustatzeak eta lan-arrisku, lan-istripu eta gaixotasun profesionalei dagozkien zaintza epidemiologikoak lanaren, osasunaren eta industriaren arloko Administrazio eskudunen jardunak koordinatzeko beharra eragiten dute, langileen segurtasuna eta osasuna hobeto babestearren.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

La supervisión de la formación que, en materia de prevención y promoción de la salud laboral, deba recibir el personal sanitario actuante en los servicios de prevención autorizados. Lan-osasunaren prebentzioari eta sustapenari dagokienez, baimendutako prebentzio-zerbitzuetan pertsonal sanitarioak jaso beharreko prestakuntza gainbegiratzea.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

El Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo es el órgano científico técnico especializado de la Administración General del Estado que tiene como misión el análisis y estudio de las condiciones de seguridad y salud en el trabajo, así como la promoción y apoyo a la mejora de las mismas, para ello establecerá la cooperación necesaria con los órganos de las Comunidades Autónomas con competencias en esta materia. Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionala Estatuaren Administrazio Orokorraren organo zientifiko tekniko espezializatua da. Haren eginkizuna laneko segurtasunaren eta osasunaren baldintzak aztertzea da eta, halaber, haiek hobetzera bultzatzea. Horretarako, gai beharrezko lankidetzan arituko da horretan eskumena duten autonomia-erkidegoetako organoekin.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

El Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo, en el marco de sus funciones, velará por la coordinación, apoyará el intercambio de información y las experiencias entre las distintas Administraciones públicas y especialmente fomentará y prestará apoyo a la realización de actividades de promoción de la seguridad y de la salud por las Comunidades Autónomas. Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionalak, bere funtzioen baitan, koordinazioa bultzatuko du, Administrazio Publikoen arteko informazio eta esperientzien trukea sustatuko du eta, batez ere, autonomia-erkidegoek segurtasuna eta osasuna bultzatzeko jarduerak sustatuko ditu.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

En cumplimiento de lo dispuesto en la presente Ley, las Administraciones públicas competentes en materia laboral desarrollarán funciones de promoción de la prevención, asesoramiento técnico, vigilancia y control del cumplimiento por los sujetos comprendidos en su ámbito de aplicación de la normativa de prevención de riesgos laborales, y sancionarán las infracciones a dicha normativa, en los siguientes términos: Lege honetan xedatutakoa betez, lan-arloan eskumena duten Administrazio Publikoek prebentzioaren sustapena, aholkularitza teknikoa, zaintza eta bere aplikazio-eremuko subjektuek lan-arriskuen prebentziorako araudia betetzen dutela kontrolatzeko funtzioak beteko dituzte, eta araudi horren urraketak zigortuko dituzte, honela:

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Del mismo modo, las Administraciones públicas fomentarán aquellas actividades desarrolladas por los sujetos a que se refiere el apartado 1 del artículo segundo, en orden a la mejora de las condiciones de seguridad y salud en el trabajo y la reducción de los riesgos laborales, la investigación o fomento de nuevas formas de protección y la promoción de estructuras eficaces de prevención. Era berean, Administrazio Publikoek bigarren artikuluko 1. atalak aipatzen dituen subjektuek garatutako jarduerak sustatuko dituzte, laneko segurtasuna eta osasuna hobetzeko eta lan-arriskuak murrizteko, babes-modu berriak ikertu edo sustatzeko eta prebentzio-egitura eraginkorrak bultzatzeko.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

La política en materia de prevención tendrá por objeto la promoción de la mejora de las condiciones de trabajo dirigida a elevar el nivel de protección de la seguridad y la salud de los trabajadores en el trabajo. Prebentzio-politikaren helburua da lan-baldintzen hobekuntza sustatzea lanean langileen segurtasuna eta osasuna hobeto babesteko.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

La política en materia de prevención de riesgos laborales, en cuanto conjunto de actuaciones de los poderes públicos dirigidas a la promoción de la mejora de las condiciones de trabajo para elevar el nivel de protección de la salud y la seguridad de los trabajadores, se articula en la Ley en base a los principios de eficacia, coordinación y participación, ordenando tanto la actuación de las diversas Administraciones públicas con competencias en materia preventiva, como la necesaria participación en dicha actuación de empresarios y trabajadores, a través de sus organizaciones representativas. Lan-arriskuen prebentzioari dagokion politika, botere publikoek langileen osasuna eta segurtasuna sustatzeko lan-baldintzak hobetzera bideratu dituzten ekintzen multzo gisa, eraginkortasunaren, koordinazioaren eta partaidetzaren printzipioen arabera artikulatzen da Legean. Halaber, prebentzioan eskumenak dituzten Administrazio Publikoen jarduera nahiz jarduera horretan enpresaburuek eta langileek, beren ordezkarien bitartez, eduki behar duten partaidetza antolatzen ditu.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (39)
Sin embargo la reducción de las tarifas aéreas por el aumento de la competencia , los esfuerzos de promoción turística de la ATC (Australian Tourism Commission) y del Ministerio de Turismo creado en 1992 ,y la celebración de grandes eventos como el bicentenario en 1988 y los Juegos Olimpicos de Sydney han provocado que en el 2000 llegaran a Australia 5.000.000 personas casi la mitad procedentes de Asia oriental y entorno del Pacífico seguidos en un 20% del total por turistas europeos, el ocio se revela como la causa de la visita del país en más de la mitad de los casos, aunque los congresos y el turismo de negocios cobra progresiva importancia en Melbourne y Sydney. Hala ere, 2000. urtean, Australiara 5.000.000 turista baino gehiago iristea eragin zuten hainbat faktorek: lehia areagotu zirenez, aire-bidaien tarifak jaitsi ziren; ATCren (Australian Tourism Commission) eta 1992an sortutako Turismo Ministerioak zenbait promozio egin eta ekitaldi handiak sustatu zituzten, hala nola 1988ko bigarren mendeurrena eta Sydneyko Joko Olinpikoak. Turisten ia erdiak Ekialdeko Asiakoak eta Ozeano Bare ingurukoak ziren, eta guztien % 20 europarrak. Aisialdia da bisitaren arrazoia bidaien erdian baino gehiagotan, nahiz eta kongresu- eta negozio-turismoa ere pixkanaka garrantzia hartzen ari den Melbournen eta Sydneyn.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Aunque el resto del África atesora contrastados paisajes, reservas naturales, culturas desconocidas con gran potencial turístico; la profunda miseria, los continuos conflictos bélicos, los riesgos sanitarios, el desconocimiento internacional y la falta de promoción y de las adecuadas infraestructuras de transporte y alojamiento, no permiten vislumbrar en las próximas décadas un panorama mas positivo para consolidar corrientes turísticas. Afrikako gainerako lekuek ahalmen turistiko handiko paisaiak, natura-erreserbak eta kultura ezezagunak dituzte. Alabaina, etengabeko gatazka armatuek, osasun-arriskuek, nazioarteko ezagutza ezak, promoziorik ezak eta garraio- eta ostatu-azpiegitura egokirik ezak erakusten dute hurrengo hamarkadetan korronte turistikoak sendotzeko aukerarik nekez izan daitekeela.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Mucho menos accesible , tiene en el Desierto del Teneré una de las bases para potenciar el turismo de aventura o deportivo por sus paisajes áridos, sin embargo la falta de promoción y la carencia de las infraestructuras básicas para atraer flujos regulares , solo posibilitan la llegada de 13.000 turistas anuales. Askoz zailagoa da Nigerrera iristea. Tenere basamortua da abentura- edo kirol-turismoa bultzatzeko duen aukeretako bat, paisaia idorrei esker; nolanahi ere, promoziorik ezak eta fluxu erregularrak erakartzeko oinarrizko azpiegiturarik ezak urtean 13.000 turista iristea baino ez dute ahalbidetzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los esfuerzos por pacificar el país, mejorar las infraestructuras de comunicación y las campañas de promoción turística del organismo con competencias en este campo, PromPerú, han conseguido espectaculares resultados que se traducen casi en la duplicación de las llegadas internacionales en el último lustro , superando el millón de turistas, que gastaron casi 1000 millones de dólares USA .cada año. Emaitza ikusgarriak izan dituzte herrialdea baketzeko eta komunikazio-azpiegiturak hobetzeko egindako ahaleginek eta turismo alorreko eskuduntza duen PromPerú erakundeak egindako sustapen-kanpainek. Azken hamarkadan, ia bikoiztu egin dira nazioarteko sarrerak; urtean, milioi bat turistatik gora hartzera iritsi da, eta haiek AEBko ia 1000 milioi dolar utzi dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El elemento primordial de un congreso es el programa diseñado y éste es el mejor instrumento de promoción del mismo. Diseinatutako programa da biltzar baten funtsezko osagaia, baita biltzarra sustatzeko tresnarik onena ere.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En algunas ocasiones, las agencias de viajes firman acuerdos con fabricantes o distribuidores para ofrecer recíprocamente promoción, bienes y servicios. Batzuetan, bidaia-agentziek akordioak izenpetzen dituzte fabrikatzaileekin edo banatzaileekin, elkarren produktuak sustatzeko eta batak bestearen ondasunak eta zerbitzuak eskaintzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El trabajo de consolidación de la estructura de la oferta y de promoción de las ciudades de reuniones en España en estos últimos años está contribuyendo en la mejora de los resultados. Azken urteetan Espainiako bilera-hirien eskaintzaren egitura eta sustapena sendotzen ari denez, emaitzak ere hobetzen ari dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fue uno de los primeros destinos turísticos del mundo ,al acoger a aristócratas europeos en el periodo estival, además de ser pioneros en el establecimiento de oficinas de información y promoción en el extranjero. Munduko lehen destino turistikoetakoa izan zen, uda-sasoian aristokrata europarrak hartzen baitzituen zenean. Gainera, atzerrian informazio- eta sustapen-bulegoak ezartzen lehena izan zen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El ecomuseo de Guinea con viviendas tradicionales restauradas, y los terrarios con el lagarto gigante de El Hierro, pueblos de pescadores como La Restinga, las sabinas retorcidas por el fuerte viento que azota la isla, el parque natural Frontera, y el faro de Orchilla (punto mas occidental de España) son los escenarios naturales donde se interpreta una modalidad de turismo sostenible con los recursos y con la población residente, curiosamente El Hierro solo acude a jornadas y certámenes de promoción turística de forma testimonial ya que no persigue imitar los desafortunados errores de otros destinos. Bertako baliabideekin eta herritarrekin bateratu daitekeen turismo jasangarria egiten da ingurune natural hauetan: etxebizitza tradizional berrituak dituen Guinea ekomuseoa, Hierroko musker erraldoia erakusten duen terrariuma, Restinga eta antzeko arrantzale-herriak, uhartea astintzen duen haize biziak bihurritutako miterrak, Frontera parke naturala eta Orchillako faroa (Espainiako mutur mendebaldekoena). Hierro lekuko soil gisa joaten da turismo-sustapeneko jardunaldi eta azoketara, ez baititu beste destino batzuen zorigaiztoko hutsegiteak errepikatu nahi.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Comunidad Valenciana fue pionera en España en la celebración de ferias comerciales, hoy , sin negar la importancia que el sector del turismo profesional tiene en la capital de la comunidad y en Alicante debido , a la ampliación de la superficie expositiva ,la mejora de la calidad, el incremento de la oferta hotelera , el nuevo palacio de congresos de Valencia , y la promoción del Convention Bureau, se choca con la necesidad de mejorar las conexiones aéreas y completar el trazado del el AVE. Valentziako erkidegoa aitzindari izan zen Espainian merkataritza-azokak antolatzen. Gaur egun, turismo profesionalaren sektorean garrantzitsuak dira erkidegoko hiriburua zein Alacant, hainbat arrazoi tarteko: erakusketa-azalera handitu izana, ostatu-eskaintza zabaldu izana, Valentziako kongresu-jauregi berria eta Convention Bureau-ren sustapena. Hala ere, aire-garraioko konexioak hobetu beharra dago eta AVEren ibilbidea amaitu beharra dago.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (32)
Transmitir informaciones relacionadas con procesos de selección o promoción o con acciones formativas, comunicar sanciones y despidos, etcétera. Hautaketa- edo sustapen-prozesuekin edo trebakuntzarekin erlazionatutako informazioa transmititzea, zigorrak edo kaleratzeak jakinaraztea, eta abar.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

esta se suele incrementar siempre que exista un reconocimiento y valoración de la labor del trabajador (por parte de sus superiores), un plan de formación, expectativas de promoción e incluso una buena estrategia de marketing interno. handitu egiten da langileak hautematen duenean bere lana aintzatetsi eta balioetsi egiten dutela (gainekoek), trebakuntza-plan bat dagoenean, langileak enpresan ibilbide profesional bat izateko itxaropena duenean edo barne-marketineko estrategia on bat dagoenean.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

A veces las relaciones informales, previas a la promoción, hacen de barrera a la hora de ejercer la suficiente autoridad en un puesto de categoría superior, de forma que sus actuales subordinados, antes compañeros, no le tomen realmente en serio. Zenbaitetan, sustapenaren aurretik sortutako harreman informalak oztopo izaten dira kategoria handiagoko postu batean behar adinako agintea baliatzeko. Ondorioz, gaur egun mendeko dituenak, lehen lankide zirenak, ez dute benetan hartzen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Para cubrir de forma temporal un puesto de trabajo permanente mientras dure el proceso de selección o promoción de personal. Lanpostu iraunkor bat aldi baterako betetzeko, langileen sustapenak edo hautaketa-prozesuak irauten duen bitartean.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Lo que se ofrece por parte de la empresa (tipo de retribución, contrato, oportunidad de promoción, etc.). Enpresak eskaintzen duena (ordainketa mota, kontratua, sustapen-aukera, etab.).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

¿Tiene deseos de promoción? Sustatzeko gogoa dauka?

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Posibilidades de promoción y desarrollo profesional. Profesionalki sustatzeko eta garatzeko aukera.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Su titulación es la requerida para el puesto pero, por sus características personales, prefiere no cambiar de tareas ni relacionarse con gente nueva, por lo que presenta un elevado grado de inmovilismo que hará difícil su promoción y el seguimiento de un plan de carrera dentro de la empresa. Posturako eskatzen diren ikasketak dauzka, baina, bere ezaugarri pertsonalak direla eta, nahiago du eginkizun berririk ez izatea eta ez erlazionatzea jende berriarekin. Immobilismorako joera handia dauka, eta horrek zaildu egingo luke sustapena eta karrera-plan bat izatea enpresa barruan.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Además, este hecho podría suponer que el trabajador permaneciera en el mismo puesto y sin posibilidad de promoción, lo cual actuaría como un factor desmotivador para él. Gainera, hori gertatuz gero, gerta liteke langileak lanpostu berean jarraitzea, sustatzeko aukerarik gabe; eta hori motibazioa galtzeko faktorea izango litzateke langilearentzat.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Una vez finalizada cada una de las acciones formativas será necesario actualizar la base de datos de los trabajadores de la empresa incorporando la nueva información, que se tendrá en cuenta para futuras acciones de promoción interna. Trebakuntza-ekintza bakoitza amaitutakoan, enpresako langileen datu-basea eguneratu behar da, informazio berria sartuta, eta kontuan hartuko da hori barne-sustapeneko etorkizuneko ekintzetarako.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (80)
El cartel es un instrumento para la promoción o difusión simple, directa y concreta de una actividad o evento cultural. Horma-irudia kultura-jarduera edo -ekitaldi bat sustatzeko edo hedatzeko tresna arrunta, zuzena eta zehatza da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Actuaciones o intervenciones de iniciativa privada basadas en la economía neoliberal y globalizadora cuyos intereses se orientan hacia la comercialización unificadora de productos, y no especialmente a la promoción de la diversidad. Ekimen pribatuko jarduerak edo esku-hartzeak, ekonomia neoliberala eta globalizatzailea oinarri dituztenak. Haien interesa da produktuak bateratzea, eta ez bereziki dibertsitatea sustatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Ante los festejos populares de una localidad, el departamento de cultura de un ayuntamiento se propondrá una línea de intervención realmente mediadora entre los diferentes intereses, demandas y ofertas sin olvidar funciones de protección y promoción del patrimonio cultural local y vía de desarrollo económico. Herri bateko jaietan, udal bateko kultura-sailak hainbat interes, eskaera eta eskaintzaren artean benetako bitartekaritza-lan bat egiteko ildo bat proposatzen du. Halaber, kontuan hartzen ditu tokiko kultura-ondarea babesteko eta sustatzeko funtzioak eta garapen ekonomikoko bideak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

De una manera u otra, las iniciativas culturales se glocalizan necesariamente en su perspectiva de trabajo para la atención de un territorio y teniendo en cuenta que la promoción de una cultura de masas debe modificarse hacia el contexto cambiante, diverso y complejo de las realidades culturales, y considerando también la necesidad innegable del trabajo en red. Era batera edo bestera, kultura-ekimenak lurralde bati arreta emateko lanaren ikuspegian glokalizatzen dira ezinbestean, kontuan hartuz masa-kultura baten sustapena kultura-errealitateen testuinguru aldakor, askotariko eta konplexu baterantz moldatu behar dela eta, halaber, sareko lana ezinbestekoa dela.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las pautas para la promoción de la participación. Parte-hartzea sustatzeko gidalerroak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Y entre estos modelos extremos, quedan otros que según participantes, según momentos o según intervenciones culturales, se servirán de estructuras organizativas y estrategias que variarán en su posicionamiento respecto a la valoración y promoción de la participación ciudadana. Eta muturreko eredu horien artean beste batzuk daude, parte-hartzaileen, unearen edo kulturako esku-hartzearen arabera, antolamendu-egitura eta estrategia batzuk ala besteak erabiltzen dituztenak, herritarren parte-hartzearen balorazio eta sustatze-maila desberdinekin.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pautas para la promoción de la participación Parte-hartzea sustatzeko gidalerroak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

También es necesario que en nuestras intervenciones contemplemos las líneas de actuación señaladas por la Estrategia para el Acceso a la Cultura de Personas con Discapacidad, aprobada en julio de 2011(11), mediante líneas de actuación tales como la auditoría de los espacios y servicios culturales bajo criterios de accesibilidad, la promoción del cine subtitulado y del teatro accesible, la oferta en los museos estatales de guías multimedia, la adopción de programas de lectura adaptada para personas con discapacidad intelectual, incentivos económicos o la creación de un órgano de seguimiento de todas estas iniciativas, el Foro de la Cultura Inclusiva. Horrez gain, gure esku-hartzeetan kontuan hartu beharreko beste alderdi bat Desgaitasuna duten Pertsonak Kulturara Iristeko Estrategiak —2011ko uztailean onetsiak (11)— finkatzen dituen jarduera-ildoak dira. Jarduera-ildo horietako batzuk dira, besteak beste, kultura-espazioak eta -zerbitzuak ikuskatzea irisgarritasun-irizpideak betetzen dituztela ziurtatzeko, azpitituludun zinema eta irisgarritasuna zaintzen duen antzerkia bultzatzea, estatuko museoetan multimedia-gidak eskaintzea, adimen-urritasuna duten pertsonentzat moldatutako irakurketa-programak sortzea, pizgarri ekonomikoak ezartzea, eta ekimen horien guztien jarraipena egiteko organo bat sortzea, hain zuzen ere, Kultura Barneratzailearen Foroa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La promoción de la apertura y recuperación de espacios por y para la comunidad mediante la autogestión o la gestión compartida, para la creación, la participación y la expresión comunitaria. Espazioak komunitateak eta komunitatearentzat zabaldu eta berreskuratu ditzala bultzatzea, autogestioaren edo kudeaketa partekatuaren bidez, komunitatearen sorkuntza, parte-hartzea eta adierazpenak sustatzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En estos espacios, nuestra labor, como profesionales de la animación cultural, se centra pues en la atención y respuesta adecuada a las personas residentes, tanto de corta como de larga estancia, al logro de su autodesarrollo e integración grupal y a la promoción de su empoderamiento en circunstancias que suelen ser bastante complejas y que conllevan cambios profundos e inesperados en sus vidas, tanto a nivel personal como a nivel social, situaciones en las que precisan de nuevas estrategias de adaptación y actuación. Kultura-animazioko profesional garen aldetik, espazio horietan egin beharreko lanaren ardatzak hauek izango dira: epe luzeko nahiz laburreko egoiliarrei arreta eta erantzun egokiak ematea; egoiliarrei beren burua garatzen eta taldean integratzen laguntzea; eta bizi dituzten egoera konplexuetan haien ahalduntzea bultzatzea. Izan ere, egoera horietan, aldaketa sakonak eta ustekabekoak gertatzen dira haien bizitzetan, maila pertsonalean nahiz gizarte-mailan, eta egoera horietara egokitzeko eta jarduteko estrategia berriak behar izaten dituzte.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Nekazaritza (1)
(14) Describir y aplicar las técnicas de marketing, valorando las características de los productos ecológicos para su comercialización y promoción. (14) Marketin teknikak deskribatu eta aplikatzea, merkaturatzeko eta sustatzeko orduan produktu ekologikoen ezaugarriak baloratuta.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (6)
No obstante, estos animadores no son animadores turísticos, sino que se encuadran en otro tipo de actividades, como la promoción económica o de la salud o la animación sociocultural. Hala ere, horiek ez dira animatzaile turistikoak, beste jarduera batzuk egiten baitituzte: sustapen ekonomikoa egiten dute, osasuna sustatzen dute, edo animazio soziokulturalean aritzen dira.

Materiala: Animazio turistikoa

c) Ayuda en la promoción de actividades. c) Jarduerak sustatzen laguntzen du.

Materiala: Animazio turistikoa

De esta manera se estará haciendo promoción del hotel y se hará más visible en los buscadores de internet. Modu horretan, hotela sustatzen da, eta ikusgaiagoa izango da Interneteko bilatzaileetan.

Materiala: Animazio turistikoa

3Valorar la importancia de la promoción del programa de animación turística. 3Animazio turistikoko programaren sustapenak duen garrantzia balioestea.

Materiala: Animazio turistikoa

Las herramientas de promoción son: Hauek dira jarduerak sustatzeko tresnak:

Materiala: Animazio turistikoa

La despedida contará con los agradecimientos, la promoción del día siguiente, etc. Agurrean, eskerrak emango dira, hurrengo eguneko jarduerak sustatuko dira, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (7)
Realiza un esquema sobre las etapas de una promoción. Egin eskema bat sustapen baten etapei buruz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Nombra los tres tipos de promoción que te parezcan más eficaces en un centro de estética y explica porqué. Izendatu zure ustean estetika-zentro baterako efikazenak diren hiru sustapen motak, eta arrazoitu erantzuna.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Compara las diferencias esenciales entre promoción y publicidad Adierazi sustapenaren eta publizitatearen arteko oinarrizko aldeak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En ocasiones se envía junto al formulario publicidad o promociones especiales. Batzuetan, publizitatea edo sustapen bereziak helarazten dira formularioarekin batera.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Son aquellas formas de promoción de productos, algunas ordinarias y otras pueden ser muy innovadoras. Produktuak sustatzeko moduak dira, batzuk oso ohikoak eta beste batzuk, berriz, erabat berritzaileak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

De promoción: Sustapen-lanak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Facilita la promoción de proyectos. Proiektuak sustatzea errazten duelako.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (90)
✓Los contenidos relacionados con la división sexual del trabajo se estudian en el módulo profesional Ámbitos de Intervención para la Promoción de la Igualdad. ✓Sexuaren araberako lan-banaketarekin lotutako edukiakBerdintasuna sustatzeko esku-hartze esparruaklanbide-moduluan ikasten dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Directiva 2002/73/CE del Parlamento Europeo y del Consejo, de 23 de septiembre de 2002, que modifica la Directiva 76/207/CEE, del Consejo, relativa a la aplicación del principio de igualdad de trato entre hombres y mujeres en lo que se refiere al acceso al empleo, a la formación y a la promoción profesionales, y a las condiciones de trabajo. Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2002/73/EE Zuzentaraua, 2002ko irailaren 23koa, Kontseiluaren 76/207/EEE Zuzentaraua aldatzen duena, enplegua lortzeari, prestakuntzari eta sustapen profesionalei eta lan-baldintzei dagokienez, emakumeen eta gizonen arteko tratu-berdintasunaren printzipioa aplikatzeari buruzkoa.

Materiala: Sistemen integrazioa

●El Estatuto también recoge aspectos más concretos: intermediación en el mercado de trabajo, clasificación profesional, promoción profesional y ascensos, acceso al empleo, igualdad salarial (arts. ●Era berean, estatutuak alderdi zehatzagoak jasotzen ditu: lan-merkatuko bitartekotza, lanbide-sailkapena, sustapen profesionala eta maila-igoerak, enplegurako sarbidea, soldata-berdintasuna (artikulu hauetan:

Materiala: Sistemen integrazioa

Igualdad de trato y de oportunidades en el acceso al empleo, en la formación y en la promoción profesionales, y en las condiciones de trabajo. Tratu- eta aukera-berdintasuna, dela enplegua lortzean, prestakuntzan eta lanbide-aurrerakuntzan, dela lan-baldintzetan.

Materiala: Sistemen integrazioa

El principio de igualdad de trato y de oportunidades entre mujeres y hombres, aplicable en el ámbito del empleo privado y en el del empleo público, se garantizará, en los términos previstos en la normativa aplicable, en el acceso al empleo, incluso al trabajo por cuenta propia, en la formación profesional, en la promoción profesional, en las condiciones de trabajo, incluidas las retributivas y las de despido, y en la afiliación y participación en las organizaciones sindicales y empresariales, o en cualquier organización cuyos miembros ejerzan una profesión concreta, incluidas las prestaciones concedidas por las mismas. Emakumeen eta gizonen arteko tratu- eta aukera-berdintasunaren printzipioa, enplegu pribatuaren nahiz enplegu publikoaren esparruan aplikagarri dena, bermatuko da, arautegi aplikagarrian ezarritakoaren arabera, enplegua lortzeko orduan, baita beregaineko lanaren kasuan ere; lanbide-prestakuntzan, lanbide-aurrerakuntzan, lan-baldintzetan, horien artean direla ordainsarien eta kaleratzeen ingurukoak; eta sindikatuen nahiz enpresaburuen erakundeetan afiliatu eta parte hartzean, edo beste edozein erakundetan, baldin eta erakunde horietako kideek lanbide jakin bat gauzatzen badute, bai eta erakunde horiek ematen dituzten prestazioetan ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los artículos 5 y 6 de la Ley Orgánica para la Igualdad Efectiva de Mujeres y Hombres hacen referencia a la igualdad de trato y de oportunidades en el acceso al empleo, en la formación y en la promoción profesionales, y en las condiciones de trabajo, por un lado, y a la discriminación directa e indirecta por otro. Emakumeen eta Gizonen Berdintasun Eragingarrirako Lege Organikoaren 5 eta 6. artikuluek, batetik, tratu- eta aukera-berdintasuna aipatzen dute, dela enplegua lortzean, prestakuntzan eta lanbide-aurrerakuntzan, dela lan-baldintzetan, eta, bestetik, zuzeneko eta zeharkako diskriminazioa.

Materiala: Sistemen integrazioa

[…] Las decisiones unilaterales de la empresa que impliquen discriminaciones […] en materia de retribuciones, jornadas, formación, promoción y demás condiciones de trabajo, por circunstancias de sexo…”. […] Enpresak bere kasa hartzen dituen eta diskriminazio zuzena nahiz zeharkakoa eragiten duten erabakiak, […] ordainsari, lanaldi, prestakuntza eta gainerako lan-baldintzak direla-eta [...] sexu-joera...».

Materiala: Sistemen integrazioa

Organización de actividades de promoción de igualdad efectiva Berdintasun eraginkorra sustatzeko jarduerak antolatzea

Materiala: Sistemen integrazioa

Organización de actividades de promoción de igualdad efectiva en materia de empleo Enpleguaren alorrean berdintasun eraginkorra sustatzeko jarduerak antolatzea

Materiala: Sistemen integrazioa

✓La conciliación se estudia en el módulo profesional Ámbitos de Intervención para la Promoción de Igualdad. ✓KontziliazioaBerdintasuna sustatzeko esku-hartze esparruaklanbide-moduluan ikasten da.

Materiala: Sistemen integrazioa