Emaitzak: 128

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (12)
En 1620 Edmund Gunther (1581-1626), profesor de astronomía, inventó el método que lleva su nombre, colocando una escala logarítmica sobre una regla. 1620an, Edmund Gunther (1581-1626) astronomiako irakasleak bere izenez ezaguna den metodoa asmatu zuen, eskala logaritmiko bat erregelaren gainean jartzeari esker.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Solicita al profesor un libro o un texto donde encontrar otros ejemplos del modelo distribuido o descentralizado. Eska iezaiozu irakasleari eredu banatuaren edo deszentralizatuaren beste adibide batzuk azaltzen dituen liburu edo testuren bat.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor repartirá varios modelos de memoria a cada alumno. Irakasleak zenbait memoria emango dizkie ikasleei.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor suministrará a cada alumno un disco duro al azar y un equipo. Irakasleak disko gogor bana emango die ikasleei, ausaz, eta ekipo bat.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

«Vamos a colocar unos botones en pantalla», dice el profesor «Jar ditzagun botoi batzuk pantailan» dio irakasleak...

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor entregará a cada alumno una unidad deCD-ROMy le asignará un equipo en el que deberá instalarla. Irakasleak CD-ROM unitate bana emango die ikasleei, eta ekipo bat, hartan instalatzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor o profesora, o el lector mismo, pueden intentar buscar un servidor, con acceso público. Irakaslea, edo irakurlea bera, sarbide publikoa duen zerbitzari bat bilatzen saia daiteke.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es el profesor, con los medios a su alcance, el que podrá utilizar este material e, incluso, superarlo. Irakasleak, eskura dituen baliabideekin, material hau erabili ahal izango du, eta hobetu ere bai.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor suministrará a cada alumno varios módulos al azar y un equipo donde deberá instalarlos. Irakasleak zenbait modelo emango dizkie ausaz ikasleei, eta memoriak instalatzeko ekipo bana.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor suministrará a cada alumno un microprocesador al azar y un equipo donde deberá instalarlo. Irakasleak mikroprozesadore bana emango die ausaz ikasleei, eta mikroprozesadorea instalatzeko ekipo bana.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (39)
En ambas se necesita la colaboración de la familia y el profesor. Bi fase horietan, familiaren eta irakaslearen laguntza behar da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Entrega el trabajo debidamente presentado al profesor. Eman lana, behar bezala aurkeztuta, irakasleari.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Entregad al profesor el guión y la aportación bibliográfica complementaria. Entregatu irakasleari gidoia eta bibliografia osagarria.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hicieron una cosa ilegal, que los profesores tuvieran que votar mi admisión en el instituto. Legez kontrako zerbait egin zuten: irakasleei botoa emanarazi zieten ni institutuan onartzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El profesor o profesora puede indicar alguna condición específica (cualitativa, cuantitativa o espacial a cada grupo). Irakasleak berariazko baldintzaren bat (kualitatiboa, kuantitatiboa edo espaziala) jar diezaioke talde bakoitzari.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El profesor responsable y los alumnos evaluarán el proceso a través de la siguiente pauta de observación. Irakasle arduradunak eta ikasleek xehetasun hauen arabera ebaluatuko dute prozesua:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los trabajos se entregarán debidamente presentados al profesor. Lanak, behar bezala aurkeztuta, irakasleari entregatuko zaizkio.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El profesor dará una lista de 16 niños. Irakasleak 16 haurren zerrenda emango du.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para ello, el profesor debe ofrecer un plano del aula con dicha distribución. Horretarako, irakasleak ikasgelaren plano bat eskaini behar du, banaketa horrekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El grupo entregará el trabajo escrito debidamente presentado al profesor. Taldeak idatziz aurkeztuko dio lana irakasleari.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (4)
En España, el rey Fernando VII dispuso por Real Decreto del 29 de julio de 1816 que "en cada uno de los baños más acreditados por todo el Reino se establezca un profesor de suficiente conocimiento de las virtudes de las aguas y de la parte médica necesaria para determinar su aplicación y uso". Espainian, 1816ko uztailaren 29ko Errege Dekretuaren bidez hau ezarri zuen Fernando VII.ak: “Erresuma osoko bainu garrantzitsuenetan uren bertuteez eta uraren erabileraz ezagutza mediko nahikoa duen irakasle bat ezartzea.

Materiala: Elektroestetika

Ideado por el profesor y colorista Albert H.Munsell (1905) trata de un sistema de ordenación sencilla. Albert H. Munsell irakasle eta koloristak asmatu zuen (1905), eta koloreak ordenatzeko sistema erraza da.

Materiala: Elektroestetika

Las profesoras harán comentarios y completarán la información. (75) Irakasleek iruzkinak egin eta informazioa osatuko dute (75 min.).

Materiala: Elektroestetika

Simulación o “role-playing” de una situación de trato con un cliente, escenificada por las profesoras. (20) Irakasleek bezeroarekiko harremana antzeztea, role-playinga (20 min.).

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (5)
E.J. Marey,profesor de Fisiología y Zoología de París, también analizó las fases dl movimiento de los seres vivos. E.J. MareyPariseko Fisiologia eta Zoologia irakasleak ere izaki bizidunen mugimenduaren faseak aztertu zituen.

Materiala: Irudia

Para ello vamos a describir el abanico de combinaciones que analiza el profesor universitario Álvaro Gurrea en su libro "Los anuncios por dentro" Horretarako, Alvaro Gurrea unibertsitate-irakasleakLos anuncios por dentroliburuan aztertzen duen konbinazio sorta azalduko dugu.

Materiala: Irudia

(Profesor de la Escuela de Cine y Vídeo de Andoain.) (Andoaingo Zinema eta Bideo Eskolako irakaslea)

Materiala: Irudia

Manuel Vaquero Fernández, ingeniero de telecomunicación por la U.P. Barcelona, profesor de E.U.I.T. Telecomunicación de Madrid, es especialista en el diseño de transductores y su adaptación a sistemas. Manuel Vaquero Fernandez Bartzelonako Unibertsitate Politeknikoan titulatutako telekomunikazio-ingeniaria da, Madrileko Telekomunikazioko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolako irakaslea, eta transduktoreen diseinuan eta transduktoreak sistemetara egokitzen aditua.

Materiala: Irudia

Hasta principios de 1990 permanece como Director Técnico de estudios Chamber, compaginando dicha actividad como profesor de diversos cursos de sonido, donde ha preparado gran cantidad de técnicos para la Cadena SER y la Academia Metrópolis. 1990. urte hasierara arte, Chamber estudioetako zuzendari teknikoa izan zen. Aldi berean, irakasle jardun zuen soinuari buruzko hainbat ikastarotan, eta teknikari asko prestatu zituen SER katerako eta Metropolis Akademiarako.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (17)
Los autores, profesores de Formación Profesional, cuentan con una dilatada experiencia en la enseñanza de aplicaciones informáticas para el diseño y la simulación de circuitos electrónicos. Egileek, Lanbide Heziketako irakasle izanik, esperientzia zabala dute zirkuitu elektrikoak diseinatzeko eta simulatzeko aplikazio informatikoen irakaskuntzan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El texto está dirigido a los profesionales del sector electrónico -técnicos y profesores- que deseen adquirir, de una forma clara y precisa, los mecanismos necesarios para abordar el diseño electrónico asistido por ordenador desde la perspectiva de los programas citados. Testua sektore elektronikoko adituei zuzenduta dago (teknikariak eta irakasleak), aipatutako programen ikuspegitik, ordenagailuz lagundutako diseinu elektronikoa modu argi eta zuzenean lantzeko beharrezko mekanismoak lortu nahi dituztenei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La existencia de una reputada universidad congrega en Pamplona de forma continua a estudiantes y profesores durante todo el año , aspecto que hay que considerar al analizar los aspectos culturales,ya que se celebran importantes congresos y conferencias en varios campos del saber, aunque esel de la medicina con el hospital universitario el que genera mayor flujo de visitantes. Iruñean unibertsitate entzutetsu bat dagoenez, urte guztian ikasle eta irakasle ugari biltzen dira. Hori kontuan hartzekoa da kultura-alderdiari dagokionez, kongresu eta hitzaldi ugari antolatzen baitira hainbat jakite-alorretan, nahiz eta bisitari gehien unibertsitate-ospitalearen inguruan medikuntzari buruz antolatzen direnek erakartzen duten.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El modernismo es uno de los estilos mas sobresalientes ya que coincide con un periodo de consolidación de las clases privilegiadas en núcleos del litoral como antecedente del despegue del turismo en España, el palacio de la Magdalena en Santander , (sede de la UIMP, que en el periodo estival reúne profesores y alumnos de todo el mundo)con reminiscencias inglesas, el hotel Real; y especialmente las intervenciones de arquitectos modernistas catalanes de primera fila como Domenech, Gaudí y Martorell que bajo el mecenazgo del Marques de Comillas, dejan en esta ciudad cántabra obras como la universidad, el palacio de Sobrellano,la fuente de los tres caños, además del emblema de este periodo, “ el capricho” de Gaudí , hoy transformado en restaurante. Modernismoa Kantabriako estilo gailenetako bat da; izan ere, Espainian turismo-abialdiaren aurrekari gisa kostaldeko tokietan klase pribilegiatuak finkatu ziren aldian gertatu zen. Aipagarriak dira Santanderko Magdalena jauregia (udan mundu guztiko irakasle eta ikasleak biltzen dituen UIMPren egoitza), kutsu ingelesekoa, Hotel Real eta, bereziki, lehen mailako arkitekto modernista katalanek, Domenechek, Gaudík eta Martorellek Comillaseko markesaren mezenasgopean hiri horretan utzitako esku-hartzeak: Unibertsitatea, Sobrellano jauregia, Fuente de los Tres Caños eta aldi haren ezaugarri, Gaudiren El Capricho, gaur egun jatetxe bihurtua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Entregar al profesor para su corrección. Irakasleari eman, zuzen dezan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Llega a tus manos un manual que nace con la intención de acercar al alumno de turismo los principales destinos turísticos de España y el mundo, tal pretensión solo permite esbozar las grandes rutas viajeras y los enclaves mas representativos, dejando a voluntad del profesor la posterior ampliación de conocimientos empleando sus propios apuntes, artículos de prensa, folletos de viaje o páginas de internet, en esta dirección, al final del libro se incluye una relación de páginas webs que nos permiten viajar con la imaginación y sentir próximos destinos sugerentes y distantes. Eskuartean duzun liburu honen asmoa da turismo-ikasleari Espainiako eta munduko destino turistiko nagusien berri ematea. Asmo handi horrek bidaia-ibilbide handiak zirriborratzea eta gune garrantzitsuenak aipatzea besterik ez du ahalbidetzen, eta irakaslearen esku uzten du ezagutza zabaltzea apunteak, prentsako artikuluak, bidaia-liburuak edo web orriak erabiliz. Horretarako, liburuaren amaieran web orrien zerrenda bat erantsi dugu; horien bidez, irudimenarekin bidaiatu eta destino iradokigarri eta urrunekoak hurbil sentitu ahal izango ditugu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Revisión del profesor: Irakasleak gainbegiratzea:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Si se quiere, a final de curso además de presentar el proyecto, el profesor puede determinar que los alumnos lo defiendan en el aula ante el gran grupo con una exposición. Nahi izanez gero, ikasturte amaieran, proiektua entregatzeaz gain, ikaskideei azaltzeko eska diezaieke irakasleak ikasleei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Con las preguntas que se apuntan y un caso que proponga el profesor, realizar una encuesta en la que unos equipos puedan preguntar y otros responder. irakasleak kasu zehatz bat proposatuko die, eta beheko galderak egingo dizkiete talde batzuek besteei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Con la ayuda del profesor se realizará un DAFO del propio municipio en donde esté ubicado el centro docente o de otro que se conozca. Irakasleak lagunduta, ikastetxea dagoen herria edo ezaguna den beste bat AMIA sistemarekin aztertuko da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (4)
Copia las imágenes con los esquemas, elabora un documento en tu procesador de textos y entrégaselo al profesor. Kopiatu itzazu irudi eskemadunak, antola ezazu dokumentu bat zure testu-prozesatzailean, eta eman irakasleari.

Materiala: Automatismoak

Transfiere el programa de prueba que te ha pasado el profesor. Transferi ezazu irakasleak eman dizun proba-programa.

Materiala: Automatismoak

Realiza esta supervisión en presencia de tu profesor y confirma que todo ha funcionado correctamente. Egin ezazu egiaztapen hori zure irakaslearen aurrean, eta frogatu ezazu denak ondo funtzionatu duela.

Materiala: Automatismoak

Instálalo en un ordenador y, siguiendo las pautas marcadas por tu profesor, prueba sus posibilidades. Instala ezazu ordenagailu batean, eta, zure irakasleak emandako jarraibideak erabiliz, proba itzazu zure aukerak.

Materiala: Automatismoak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
a) Profesor de formación profesional. a) Lanbide-heziketako irakaslea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Kimika (2)
El profesor de prácticas la ve y comenta: Praktiketako irakasleak hori ikusirik zera galdetu:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Así, antes de realizar cualquier de práctica, primero habrá que leerla bien y pensar cada uno de los pasos y las posibles dificultades; si hay alguna cosa que no se sabe, repasar las páginas donde se describe la técnica correspondiente o bien preguntar al profesor. Beraz, praktika bat egin aurretik, ondo irakurri behar ditugu argibideak, eta pauso guztietan pentsatu behar dugu, bai eta aurkitu ditzakegun zailtasunetan ere. Zerbait ez badakigu, dagokion teknika deskribatzen duten orriak irakurri behar ditugu edo irakasleari galdetu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
A este fenómeno se le conoce como alelopatía (descubierto por Hans Molisch, profesor de la Universidad de Viena en 1937). Fenomeno horri alelopatia esaten zaio (Vienako Unibertsitateko Hans Molisch irakasleak deskubritu zuen 1937an).

Materiala: Nekazaritza

Komunikatzeko trebetasunak (3)
El profesor invita al grupo a pensar en las emociones que cada uno siente dentro del grupo. Irakasleak talde bat gonbidatuko du bakoitzak taldearen barruan sentitzen dituen emozioei buruz pentsatzera.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Sin más información que su vestuario, por ejemplo, podemos deducir quién es quién en una película: el alto ejecutivo, la idealista, el niño de familia de clase media, el portero, la profesora. Jantziak ikuste hutsarekin, konparazio batera, ondoriozta dezakegu nor den nor film batean: goi-mailako exekutiboa, idealista, klase ertaineko familia bateko semea, atezaina, irakaslea...

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

c)Utilizad en la simulación el guion de entrevista enseñado por vuestro profesor o el que hayáis preparado en clase. c)Elkarrizketa-gidoiaren simulazioan, erabili irakasleak erakutsitakoa edo ikasgelan prestatu duzuena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Richard Mollier (1863-1935), profesor alemán de física aplicada y mecánica, descubrió que en determinados tipos de procesos, como los de generación de potencia o de refrigeración, aparecía la combinación de tres propiedades: energía interna, presión y volumen. Richard Mollier (1863-1935) fisika aplikatuaren eta mekanikoaren irakasle alemaniarrak ikusi zuen prozesu mota batzuetan (potentzia sortzeko prozesuan edo hozte-prozesuan, adibidez) hiru propietate elkartzen zirela: barne-energia, presioa eta bolumena.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak