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xxZehar-lerroa 38

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Zehar-lerroa (38)
Como no hay interrupción del suministro de combustible desde que comienza la inyección hasta que se acaba, con estos inyectores no podemos considerar ni preinyección ni inyección principal. Erregai-horniduraren etenik ez dagoenez injekzioa hasten denetik amaitzen den arte, injektore hauekin ez dago ez aurreinjekziorik, ez injekzio nagusirik.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Final de la preinyección (figura 9.22) Aurreinjekzioaren hasiera (9.22 irudia)

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La apertura de la aguja del inyector (1) durante la preinyección queda limitada mediante uncolchón hidráulico (X). Koltxoi hidrauliko batek (X)mugatzen du injektoreko orratzaren irekiera (1) aurreinjekzioan.

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Por un lado, la reducción de presión de la cámara de alta, ocasionado por el descenso del émbolo de evasión, y por otro, el incremento de la fuerza del muelle sobre la aguja del inyector, provocan el cierre de esta y por tanto el fin de la preinyección. Injektoreko orratza itxi egiten da, ihes-enboloaren jaitsierak eragindako goi-presioko ganberako presioaren jaitsieragatik, batetik, eta malgukiak injektoreko orratzaren aurka egiten duen indarraren areagotzeagatik, bestetik, eta hor amaitzen da aurreinjekzioa.

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Entre la preinyección y la inyección principal hay un «intervalo de reposo», en el cual no se inyecta combustible para que la presión en la cámara de combustión no suba bruscamente. Aurreinjekzioaren eta injekzio nagusiaren artean, "pausagune-tarte" bat egoten da, non ez den erregairik injektatzen, errekuntza-ganberako presioa bat-batean igo ez dadin.

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De esta forma, a diferencia del inyector-bomba electromagnético, donde ligada a la inyección principal solo se puede realizar una preinyección por ser actuada a través de un sistema mecánico-hidráulico (émbolo de evasión), en el inyectorbomba piezoeléctrico se pueden realizar hasta 2 preinyecciones y 2 post-inyecciones por ciclo. Ponpa-injektore elektromagnetikoan ez bezala, non injekzio nagusiari loturik aurreinjekzio bat bakarrik egin daitekeen, sistema mekaniko-hidrauliko batek (ihes-enboloa) eraginda, ponpa-injektore piezoelektrikoan bi aurreinjekzio eta bi ondorengo injekzio egin daitezke zikloko.

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Además, las preinyecciones y postinyecciones se pueden variar tanto en el momento de inyección (grados del cigüeñal) como en el tiempo de inyección (cantidad inyectada) ya que son gobernadas electrónicamente gracias a la válvula piezoeléctrica (figura 9.38). Bestalde, aurreinjekzioak eta ondorengo injekzioak aldatu egin daitezke, bai injekzio-unean (birabarkiaren graduak), bai injekzio-denboran (injektatzen den kantitatea), elektronikoki kontrolatzen baititu balbula piezoelektrikoak (9.38 irudia).

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El comienzo de la preinyección se efectúa a más baja presión con lo cual conseguimos un calentamiento más paulatino de la cámara de combustión y en consecuencia unas condiciones más óptimas para la inyección principal. Presio baxuagoan garatzen da aurreinjekzioaren hasiera; ondorioz, polikiago berotzen da errekuntza-ganbera eta kondizio hobeakizaten dira injekzio nagusirako.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La rebaja de presión en la cámara se realiza para que la fase de preinyección del siguiente ciclo de inyección se pueda ejecutar con combustible a baja presión (aproximadamente, como comentamos, a partir de 130 bares). Ganberako presioa jaisteak hau du helburu: hurrengo injekzio-zikloko aurreinjekzio fasea behe-presiopean dagoen erregaiarekin egin ahal izatea (130 bat bar-etik gora).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Recordemos que un ciclo de inyección comprende la preinyección, inyección principal y la postinyección (esta última, si el sistema dispone de filtro de partículas). Gogoan izan fase hauek dituela injekzio-ziklo batek: aurreinjekzioa, injekzio nagusia eta ondorengo injekzioa (azken hori, sistemak partikula-iragazkirik baldin badu; bestela, ez).

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