Emaitzak: 98

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (8)
entradas y salidas digitales, entradas y salidas analógicas, comunicaciones, regulación, posicionamiento de motores, etc. sarrera eta irteera digitalak, sarrera eta irteera analogikoak, komunikazioak, erregulazioa, motorren posizionamendua eta abar.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

No obstante, se recomienda asignar distintos nombres a las variantes de diseños que se realicen con ruteados diferentes, fruto de cambiar el posicionado, la estrategia de trazado, etc. Hala eta guztiz ere, posizionamendua, trazaduraren estrategia eta abar aldatzearen eraginez bideratzeekin egiten diren diseinuen aldagaiei izen desberdinak esleitzea gomendatzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para acceder a los valores que intervienen en el posicionado automático, como son iteraciones, intentos y agrupamientos máximos de cada una de las seis operaciones de posicionado (asignación de grupos, proximidad, ajuste de componentes, posicionado de agrupamientos, intercambio de componentes e intercambio de pines). Posizionamendu automatikoko balioetara sartzeko, hauetara, esaterako: interakzioak, saiakerak eta posizionamenduko sei eragiketetarako gehieneko taldekatzeak (taldeak esleitzea, gertutasuna, osagaien doiketa, taldekatzeen posizionamendua, osagaien trukaketa eta pinen trukaketa).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

general de la placa, como por ejemplo el porcentaje de posicionado o de ruteado, el nº de vías, de conexiones, de obstáculos, de pines, de capas, etc. orokorra lortzeko, hauek, esaterako: posizionamenduaren eta bideratzearen ehunekoa, bide, konexio, oztopo, pin, geruza eta abarren kopurua.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Anexo 5.21.4POSICION AMIENTO CIRCULAR. 5.21.4 eranskinaPOSIZIONAMENDU ZIRKULARRA.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Anexo 5.21.5POSICION AMIENTO MATRICIAL 5.21.4 eranskina POSIZIONAMENDU MATRIZIALA.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Posicionado automático de componentes. Osagaien posizionamendu automatikoa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En los autómatas programables los periféricos son muy variados, desde simples interfaces de entrada/salida hasta sofisticados sistemas de regulación PID y de posicionado para motores especiales. Automata programagarriei dagokienez, periferikoak askotarikoak dira: sarrera/irteerako interfaze bakunetatik hasi, eta PID erregulaziorako eta motor berezien posizionamendurako sistema sofistikatuetara.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (46)
Las partes principales que componen estas máquinas y donde se montan los mecanismos y sistemas de transmisión de movimiento, control de posicionamiento, alojamientos de herramientas, apoyo y sujeción de piezas a mecanizar, etc. son: Makina horiek osatzen dituzten atal nagusiak honako hauek dira (bertan muntatzen dira higidura transmititzeko mekanismoak eta sistemak, posizionamenduaren kontrola, erreminten ahokalekuak, mekanizatu beharreko piezen euskarriak eta lokailuak eta abar):

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

ejecutar la referencia espacial de la pieza consiguiendo un posicionamiento y una alineación determinada con relación a las coordenadas o referencias de la máquina: piezaren erreferentzia espaziala gauzatzea eta makinaren koordenatuekiko edo erreferentziekiko posizionamendu eta lerrokadura jakin bat lortzea:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Decimos que un posicionamiento está sobre restringido cuando hay más posicionadores que los estrictamente necesarios para imposibilitar los seis grados de libertad en el espacio. Espazioan sei askatasun-graduak eragozteko behar-beharrezkoak direnak baino posizionagailu gehiago daudenean esaten dugu posizionamendu bat gehiegi mugatuta dagoela.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

(Posicionamiento en P1) (Posizionamendua P1en)

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En los posicionamientos en rápido (G00) Posizionamendu lasterretan (G00)

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

S Cabezal que se orienta en sentido positivo. S Posizionamendua noranzko positiboan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El ángulo de posicionamiento se define en grados (±359.9999). El ángulo se define respecto a la trayectoria a seguir; ángulo positivo para posicionamientos en sentido antihorario y ángulo negativo para posicionamientos en sentido horario. Posizionamendu-angelua gradutan adierazten da (±359.9999). Jarraitu beharreko ibilbidearen arabera definitzen da: angelu positiboa erloju-orratzen aurkako posizionamenduetan, eta negatiboa erloju-orratzen araberako posizionamenduetan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Una vez activa la transformación RTCP es posible combinar posicionamientos del cabezal con interpolaciones lineales y circulares. RTCP transformazioa aktibatu ondoren, buruaren posizionamenduak interpolazio lineal eta zirkularrekin konbina daitezke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El canal activa la marca cuando está ejecutando un posicionamiento rápido (G00). Kanalak marka aktibatzen du posizionamendu azkarra (G00) egiten ari denean.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Alcanzado el final del perfil de leva actual, se da comienzo a la ejecución de la segunda leva enlazándose ambos perfiles de modo similar al enlace de dos bloques de posicionamiento. Exekutatzen ari den espeka-profila amaitzean, bigarren espeka hori exekutarazten da; posizionamenduko bi bloke elkarren artean lotzen diren bezala elkartzen dira bi profilak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudia eta soinua (4)
Elmapaes necesario para mostrar la ubicación de un acontecimiento. Mapabeharrezkoa da gertakari baten posizionamendua erakusteko.

Materiala: Irudia

El Posicionamiento consiste en intentar que nuestro producto ocupe un lugar en la mente de los consumidores, y tratar que el consumidor se identifique con ese producto. gure produktuak kontsumitzaileen gogoan toki bat hartzean datza posizionamendua, baita kontsumitzailea produktuarekin identifikatzen saiatzean ere.

Materiala: Irudia

Es importante conocer la posición que la marca ocupa en la mente del consumidor frente a la competencia. Garrantzitsua da jakitea markak kontsumitzailearen gogoan konpetentziarekiko zein posizionamendu duen.

Materiala: Irudia

o Posicionamiento de un producto. o Produktu baten posizionamendua.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (5)
A continuación viene el posicionado e inserción de los componentes electrónicos. Jarraian, osagai elektronikoen posizionamendua eta txertaketa dator.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Anexo 5.21.4 Posicionamiento circular ........................................196 5.21.4 eranskina. Posizionamendu zirkularra ......................................196

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Anexo 5.21.5 Posicionamiento matricial .......................................197 5.21.5 eranskina. Posizionamendu matriziala .....................................0,197

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

5.9 Preparar la placa para el posicionado..........................................171 5.9 Plaka posizionamendurako prestatzea..........................................171

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

5.11 Comprobar el posicionado ...................................................174 5.11 Posizionamendua egiaztatzea ...................................................174

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (2)
Una vez obtenida la estructura salarial, fruto de un estudio del mercado de referencia, debemos compararla con los salarios que realmente se están percibiendo dentro de la organización (posicionamiento). Erreferentzia-merkatua aztertu eta soldata-egitura lortu ostean, erakundean benetan jasotzen diren soldatekin alderatu behar dugu egitura hori (posizionamendua).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Fortalece el posicionamiento de los productos. Produktuen posizionamendua indartzen du.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Buscar un buenposicionamiento en buscadores. Bilatzaileetan posizionamenduon bat bilatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (4)
Construcción de un posicionamiento relevante para un gobierno, programa de trabajo o propuesta. Posizionamendu garrantzitsu bat eraikitzea gobernu, lan-programa edo proposamen baterako.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La imagen da un posicionamiento que está influenciado por todo lo que comprende la presentación de una persona o empresa ante la audiencia; los logos, la tipografía, la publicidad, etc. Irudiak posizionamendu bat ematen du, zeina baldintzatuta baitago pertsona edo enpresa bat ikusleen aurrean aurkezteak biltzen duen guztiarekin: logoak, tipografia, publizitatea eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Define tu posicionamiento. Definitu zure posizionamendua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es la más relacionada con el posicionamiento de marca o producto. Markaren edo produktuaren posizionamenduarekin gehien lotuta dagoena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (8)
Los datos del estudio deberán dar respuesta a las siguientes cuestiones: descripción del mercado, así como del cliente y de la competencia, y posicionamiento de la empresa. Azterketaren datuek galdera hauei erantzun behar diete: merkatuaren, bezeroaren eta lehiakideen deskribapena eta enpresaren posizionamendua.

Materiala: Sistemen integrazioa

Lograrían aprovechar todo el potencial de sus empleados y conseguir un mejor posicionamiento en el mercado, así como la satisfacción tanto de los clientes como de los empleados. Beren enplegatuen ahalmen guztia aprobetxatzea eta merkatuan posizionamendu hobea izatea lortuko lukete, baita bezeroen eta enplegatuen gogobetetasuna ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Un posicionamiento bien trabajado y transmitido a través del marketing aporta una ventaja a la hora de competir, son valores con los que se reconoce al centro (profesionalidad, seriedad, ambiente agradable, innovación…). Marketinaren bidez ongi landutako eta jakinarazitako posizionamendua abantaila bat da lehiatzeko garaian: zentroa bereizten duten balioak dira (profesionaltasuna, seriotasuna, giro atsegina, berrikuntza…).

Materiala: Sistemen integrazioa

En cuanto al color, depende mucho del posicionamiento del negocio. Kolorea negozioaren posizionamenduaren araberakoa izango da hein handi batean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Tu imagen como negocio se transmite a través de un posicionamiento, marca y el… Zure negozio-irudia hauen bitartez transmititzen da: posizionamendua, marka eta …

Materiala: Sistemen integrazioa

Publicidad y posicionamiento en Internet Publizitatea eta posizionamendua Interneten

Materiala: Sistemen integrazioa

Google facilita que al buscar por internet una empresa/profesional relacionada con la actividad seas de los primeros en aparecer, para ello se puede utilizar lo que llamamos posicionamiento *SEM o *SEO. Interneten jarduerarekin lotutako enpresa edo profesional bat bilatzen denean, Googleri esker errazagoa izango duzu lehenengo postuetan agertzea. Horretarako, SEM* edo SEO* posizionamendu deritzoguna erabil daiteke.

Materiala: Sistemen integrazioa

Puede ser una orden corta enviada al motor (que puede usarse repetidamente) para llevar el eje a la posición y conseguir el posicionamiento deseado del rotor con respecto a algún punto angular de referencia. Motorrera bidalitako agindu labur bat izan daiteke, behin eta berriz erabil daitekeena, ardatza posiziora eramateko eta errotorearen posizionamendu egokia lortzeko asmoz, erreferentzia-puntu angeluarren batekiko.

Materiala: Sistemen integrazioa