Emaitzak: 65

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Kat. 12. - Artxiboko argazkia: ezkontza soinekoa, 1950. Xehetasuna: toles askatuek lore estilizatuz beteriko adar koadro aldakor bat osatzen dute. Cat. 12 - Foto de archivo: vestido de ceremonia, 1950, Detalle: los pliegues despegados forman un cuadro cambiante de ramos de flores estilizadas,

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56- Gaueko soineko luzea, 1951ko N, tafeta beltza, Chantilly parpaila beltzeko 2 bolantetan bukatutako azpiko gona. Gerruntze tolestua, zerrenda korapilatuekin, gona tolesdunarekin eta barrena sabeldua eta bildua. Paris Etiketa. 130 pasea. Sylvia de Cuevasek emana. Niki Stifelek jantzia. CBM 2000.204, Getaria. (74. orr.) 56- Vestido largo de noche, 11951, tafetán negro, enagua rematada en 2 volantes de encaje Chantilly negro. Corpiño plisado con cintas anudadas, falda de pliegues y bajo abombado recogido. Etiqueta París. Pase 130. Donación de Sylvia de Cuevas. Vestido por la señora Niki Stifel. CBM 2000.204, Getaria. (p. 74)

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Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Conectar los extremos de las cintas textiles que rodean los muslos, mediante las hebillas, evitando pliegues en la cinta textil. Izterrak inguratzen dituzten ehun-zinten muturrak belarrien bitartez lotzea, ehun-zintetan tolesturarik egin gabe.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (2)
El arrugado en una parte embutida consiste en una serie de pliegues que se forman radialmente en zona no embutida de la pieza, debido al arrugado por compresión. Zati enbutitu bat zimurtzea piezaren enbutitu gabeko eremuan erradialki sortzen den tolestura sorta da. Tolestura horiek konpresioak eragindako zimurrarengatik gertatzen dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si la zona arrugada se embute en el cilindro, estos pliegues aparecen en la pared vertical del mismo. Eremu zimurtua zilindroan enbutitzen bada, tolestura horiek zilindroaren horma bertikalean agertzen dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Debe ajustarse bien al cuerpo, de forma que, tanto las mangas como la cintura, se ciñan con tejido elástico y sin pliegues para evitar atrapamientos. Gorputzari ongi doituko zaio, halako moldez non mahukak nahiz gerrialdea ehun elastikoz eta tolesturarik gabe egokitzen baitira, harrapaketarik gerta ez dadin.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (43)
El pliegue ungueal aparece inflamado, rojo y doloroso tras la destrucción de la cutícula, a veces son pus. Azazkal-izurra handituta eta gorrituta agertzen da, eta minbera izaten da kutikula suntsitu ondoren; batzuetan zornea izaten da.

Materiala: Elektroestetika

El trabajo estará terminado en el momento en que apliquemos un tono de labios adecuado y afín con el colorete en polvo, con el que también podremos hacer una ligera aplicación en la cuenca del ojo o pliegue del párpado lo que contribuirá a dar más vivacidad y mejor tono al rostro. Lana amaituta egongo da kolorete-hautsarekin bat datorren ezpainetako tonua ematean. Betzuloan edo betazaleko izurrean ere eman dezakegu eta, horrela, bizitasun handiagoa eta tonu hobea emango diogu aurpegiari.

Materiala: Elektroestetika

Aplicaremos con el perfilador de labios unos trazos sobre la cuenca del ojo y pliegue del párpado, respetando el párpado móvil que debe quedar limpio. Ezpainetako profilatzailearen bidez, trazu batzuk egingo ditugu betzuloaren eta betazaleko izurraren gainean, betazal mugikorra errespetatuz, garbi geratu behar baitu.

Materiala: Elektroestetika

Cada persona tendrá unos determinados tamaños, unas determinadas distancias y el pliegue del ojo no es un lugar intermedio colocado al azar en el centro del párpado, sino que es la zona donde éste se flexiona. Pertsona bakoitzak neurri jakin batzuk izango ditu, distantzia jakin batzuk, eta begiko izurra ez da betazalaren erdian ausaz jarritako tarteko lekua, tolesten den tokia baizik.

Materiala: Elektroestetika

Igualmente puede marcarse el surco nasogeniano en forma de arruguita o línea fina en personas jóvenes, pero esta arruguita inicial, con la edad y el efecto de la gravedad, crea un pliegue antiestético ya que los músculos de la zona se relajan y caen, entristeciendo la expresión general el rostro. Jende gaztearengan ere nabarmendu daiteke ildo nasolabiala zimur edo lerro fin moduan; baina hasierako zimur txiki horrek, adinaren eta grabitatearen eraginaren ondorioz, izur antiestetikoa sortzen du; izan ere, eremu horretako muskuluak lasaitu eta erori egiten dira, eta aurpegiaren adierazpen orokorra tristatzen du.

Materiala: Elektroestetika

Se marca y acentúa con la edad formando un pliegue que va desde las aletas de la nariz hasta la zona próxima a la comisura de los labios. Adinaren poderioz, markatu eta nabarmendu egiten da, eta sudurraren hegaletatik ezpain-ertzaren ondoko eremurainoko izurra osatzen du.

Materiala: Elektroestetika

el pliegue palpebral o del párpado, el cual suele estar situado hacia la mitad del párpado móvil, si observamos el ojo cerrado (Figura 2.20). betazaleko izurretik, hain zuzen. Izur hori bekain mugikorraren erdialdean egoten da, begiari itxita dagoela begiratzen badiogu (2.20. irudia).

Materiala: Elektroestetika

Pero en cada caso el pliegue del ojo tendrá su propia localización y es importante, desde el punto de vista de las correcciones, ubicarlo exactamente en su sitio. Baina kasu bakoitzean bere kokapena izango du begiaren izurrak, eta, zuzenketei dagokienez, garrantzitsua da dagokion lekuan kokatzea.

Materiala: Elektroestetika

Existen ciertas anatomías faciales en las que este pliegue resulta muy grueso, debido a una excesiva carnosidad de esta zona, ocurriendo entonces que el pliegue del ojo no nos permite ver el párpado móvil en su totalidad, dejando solamente visible el inicio y final de éste. Zenbait aurpegi-anatomiatan, izur hori oso lodia izaten da, eremu horretan haragi gehiago dagoelako. Horrenbestez, begiko izurrak ez digu betazal mugikorra osorik ikusten uzten, eta hasiera eta amaiera baizik ez ditugu ikusiko.

Materiala: Elektroestetika

Hablamos en este caso de un tipo de configuración de los párpados y decimos que el párpado tiene "pliegue epi-cántico" (Figura 2.21). Kasu horretan, betazalak izur epikantikoa duela esaten dugu (2.21. irudia).

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (4)
La elasticidad (poder de recuperación al efectuar el pliegue). Elastikotasuna, zimikoa egin eta larruazala lehengoratzeko ahalmena.

Materiala: Irudia

El pezón se halla por debajo del pliegue submamario Titiburua bularpeko tolesturatik behera dago.

Materiala: Irudia

Al pliegue finas arruguillas en las mejillas Tolestean, zimur meheak masailetan.

Materiala: Irudia

Para dibujar personajes se usan líneas de tinta de diferente grosor: los contornos principales se hacen con líneas más gruesas y los pliegues y detalles se dibujan con trazos más finos. Pertsonaiak marrazteko, hainbat lodieratako tinta-marrak erabiltzen dira: ingerada nagusiak marra sendoekin egiten dira, eta tolesturak eta xehetasunak trazu finagoekin marrazten dira.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (2)
Estas cordilleras muestran dos pliegues principales originados por la fricción de la placa del Pacífico con la placa continental norteamericana, que tiende a desplazarse de este a oeste. Mendikate horiek Ozeano Bareko plakaren eta Ipar Amerikako plaka kontinentalaren arteko marruskadurak eragindako bi tolestura nagusi dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Muestran dos pliegues principales originados por la fricción de la placa del Pacífico con la placa continental norteamericana que tiende a desplazarse de este a oeste. Bi tolestura nagusi dituzte, Ozeano Bareko plakaren eta ekialdetik mendebaldera lerratzeko joera duen plaka kontinental iparramerikarraren arteko marruskaduratik sortuak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
Así pues la limpieza del aire se realiza a través de filtros, casi siempre de papel de muy alta calidad, especialmente grofado para garantizar una separación regular de los pliegues (figura 7.42). Iragazki bidez garbitzen da airea. Normalean, oso kalitate oneko paperezkoak izaten dira iragazkiak —bereziki gofratua egoten da papera, tolesturen banaketa erregularra bermatzeko (7.42 irudia)—.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Kimika (6)
Asimismo el papel de filtro puede emplearse con pliegues y liso: Gainera, iragazki-papera tolestuta eta tolestu gabe erabil daiteke:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Con pliegues para filtraciones rápidas, puesto que posee mayor superficie de filtración. Tolestuta, iragazketa bizkorretarako, iragazketa-azalera handia baitu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

El filtro de pliegues se hace doblando diametralmente en cuatro cuadrantes, cada uno de estos se pliega por la mitad y estas dos mitades se dividen de nuevo en dos partes quedando dividido el filtro en 16 partes. Iragazki tolestua egiteko, lau koadrantetan tolesten da diametroa erreferentzia hartuta. Zati bakoitza erditik tolesten da, eta zati bakoitza berriro erditik; hala, 16 zati dituen iragazki bat lortzen da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Ventajas e inconvenientes del uso de un papel de filtro liso frente a uno con pliegues. Iragazki-paper leuna erabiltzeak paper tolestua erabiltzearekiko dituen abantailak eta desabantailak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Papel de filtro de pocas cenizas (<0,0001 g) con pliegues y/o liso. Errauts gutxiko iragazki-papera (< 0,0001 g), tolestua eta/edo tolesgabea

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Filtrar con papel de filtro con pliegues. Iragazki-paper tolestuarekin iragazi.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Elektrizitatea eta elektronika (1)
En el habla, las cuerdas vocales endurecidas y tensadas se aproximan a la línea media, uniéndose mientras que la glotis se cierra, entonces la presión del aire empujado desde los pulmones hace que los pliegues vocales se entreabran; inmediatamente y por su gran elasticidad se vuelven a cerrar, produciendo de esta forma su vibración y generando sonidos. Hitz egitean, ahots-kordak, gogorturik eta tenkaturik, erdiko lerrora hurbiltzen dira, eta elkartu egiten dira, glotisa ixten den bitartean; orduan, biriketatik bultzatutako airearen presioagatik ahots-tolesak erdi-ireki egiten dira; berehalaxe, elastikotasun handia dutenez, itxi egiten dira berriro eta, era horretan, haien dardararen ondorioz, soinuak sortzen dira.

Materiala: Komunikazio alternatiboa