Emaitzak: 37

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Erdi Aroaz geroztiko berriak daude aditzera ematen digutenak zein garrantzizkoa zen parpaila Espainian, nahiz eta ez zuten inoiz lortu, ezta "Espainiako puntuak" izenekoak ere, Frantziakoek, Italiakoek edo Herbehereetakoek lortutako balio artistikoa eta ekonomikoa. Errenazimentuan eta Barrokoan, parpailak protagonismo handia izan zuen modaren munduan, batez ere alkandoren lepoan eta eskumuturretan, garai hartako erretretatu guztietan ikusten denez. Hala ere, XVIII. mendean lortu zuen parpailak protagonismo handiena, emakumeen herriko soinekoetarako material kutunena bihurtu zenean, batez ere mantelinak espainiar jantzien osagai bertakoena bihurtu zirenean. Parpailazko mantelinak, lore apaingarriekin, nortasun ikur garbi gisa agertzen dira, esaterako, Goyaren erretratuko majen eta andreen kasuan, Erromantizismoko Espainiako margolari kostunbristenengan eta baita Getariko jostunaren adiskide zen Ignacio Zuloaga margolariaren lanetan ere. Desde la época medieval, hay noticias de la importancia que los encajes tenían en España, aunque nunca alcanzaron, ni siquiera los llamados ''Puntos de España", ni el valor artístico ni económico de los de Francia, Italia, o de los Países Bajos. En el Renacimiento y en el Barroco, el encaje alcanzó un gran protagonismo en el mundo de la moda debido en gran parte al uso de llevarlos en el cuello y puños de la camisa como podemos observar en todos los retratos de la época. Sin embargo, fue en el siglo XVIII cuando el encaje alcanzó el mayor protagonismo, al convertirse en el material preferido del vestido femenino popular, especialmente en las mantillas que se convirtieron en el elemento más castizo del atuendo español. Como un claro signo de identidad, las mantillas de encaje, decoradas con motivos florales, las muestran las majas y las señoras que retrato Goya, los pintores costumbristas de la España del Romanticismo e Ignacio Zuloaga, pintor y amigo del modisto de Getaria.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (1)
En las tareas de Montaje de los elementos de la red interior de usuario de las diferentes instalaciones que engloba la ICT marcar la fecha límite necesaria para que puedan entrar otros técnicos de la edificación como pueden ser carpinteros y pintores. TAKen barruan dauden instalazioetako barne-sareko erabiltzailearen elementuak muntatzeko eginkizunetan, markatu eraikuntzako beste zenbait teknikarikarotzak eta margolariak, esaterakoberanduenez zer egunetan sar daitezkeen.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (4)
Los pintores y personal de preparación de superficies que están trabajando siempre con productos contaminantes deberán tener dos taquillas, una para la ropa limpia y otra para la ropa de trabajo, con el objeto de no contaminar la ropa limpia. Pintatzaileek eta gainazalak prestatzen dituztenek, beti produktu kutsatzaileekin lanean ari direnek, bi armairu edukiko dituzte, bata arropa garbia gordetzeko, eta bestea, laneko arropa gordetzeko, arropa garbia ez kutsatzeko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

¿Cómo debe ser la ropa de trabajo del pintor en automoción? Nolakoa izango da pintorearen lan-arropa automobilgintzan?

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Los guantes de pintor. Pintore-eskularruak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Se considera EPI a la ropa de trabajo cuando esta protege de algún riesgo para la salud, por ejemplo la ropa usada por electricistas, bomberos, pintores, etc. NBEtzat jotzen da osasunerako arriskuren batetik babesten duen lan-arropa; adibidez, argiketariek, suhiltzaileek, pintoreek eta abarrek erabiltzen duten arropa.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (1)
c) Los fotógrafos utilizan un modelo de color conocido como RGB y los pintores y maquilladores utilizamos el CMYK. c) Argazkilariek RGB kolore-eredua erabiltzen dute; makillatzaileok eta margolariek, berriz, CMYK kolore-eredua.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (5)
Niépce no era un buen pintor y su idea era suplir el trazo de un dibujante por las imágenes proyectadas por la cámara oscura. Niépce ez zen oso margolari ona, eta marrazkilariaren trazuaren ordez kamera ilunak proiektaturiko irudiak erabiltzeko asmoa zuen.

Materiala: Irudia

Durante los años veinte se dio una revolución estética en el cartelismo, que dejó de ser una actividad de pintores para ser obra de los nuevos diseñadores gráficos, que eran técnicos de la forma y del color en la conjunción de textos e imágenes. Hogeiko hamarkadan iraultza estetikoa gertatu zen kartelgintzan. Margolarien jarduera izateari utzi, eta diseinatzaile grafiko berrien lana bilakatu zen; izan ere, testuak eta irudiak uztartzeko eginkizunean, formaren eta kolorearen teknikariak ziren diseinatzaile grafikoak.

Materiala: Irudia

El pintor francés Henri Tolulouse Lautrec (1864 -1901) realizó tan solo 30 carteles en un corto periodo creativo, pero su estilo ha marcado profundamente el cartelismo posterior, gracias a sus propuestas atrevidas y poco convencionales. Henri Toulouse Lautrec (1864 -1901) margolari frantziarrak 30 kartel baino ez zituen egin sorkuntza-aldi laburrean, baina haren estiloak sakon markatu du ondorengo kartelgintza, konbentzionalak ez diren proposamen ausartei esker.

Materiala: Irudia

El cuadro representa la realidad y se convierte en un objeto independiente elaborado por la pintora. Koadroak errealitatea irudikatzen du, eta margolariak eginiko objektu independente bihurtzen da.

Materiala: Irudia

La pintora elabora un cuadro que responde a las tres características de la imagen: Margolariak irudiaren hiru ezaugarriak betetzen dituen koadro bat egiten du:

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (15)
Otros espacios museísticos son centro de atención para el visitante como el Museo de Cáceres en el casco antiguo de la ciudad (Patrimonio de la Humanidad), el museo catedralicio de Plasencia, el arqueológico de Badajoz , o la casa natal del pintor Zurbarán en Fuente de Cantos. Hona hemen beste zenbait museo interesgarri: Cácereseko Museoa hiriaren gune zaharrean (Gizateriaren Ondarea), Plasenciako Katedral Museoa, Badajozeko Museo Arkeologikoa edo Zurbarán pintorearen jaiotetxea, Fuente de Cantosen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El Museo Picasso fue creado en 1986 con numerosas obras del autor que el gobierno francés heredó como pagos sucesorios a la muerte del pintor. Picasso museoa, berriz, 1986an eratu zuten, Frantziako Gobernuak pintorea hil osteko oinordetza-ordainketa gisa hartutako obra oparoekin.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Catedral de Notre-Dame de Rouen, de arquitectura gótica, fuente de inspiración del pintor Claude Monet. Rouengo Notre-Dame katedrala, arkitektura gotikokoa, Claude Monet pintorearen inspirazio-iturri.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los principales atractivos turísticos son el Palacio Imperial, el museo del pintor Seiji-Togo, el área comercial de Shinjuku por sus tiendas de informática con las nuevas tecnologías y el Barrio Rojo de Kabuki-Cho. Bisitatzekoak dira jauregi inperiala, Seiji-Togo pintorearen museoa, Shinjuku merkataritzagunea (teknologia berriei eta informatikari buruzko denda bikainak ditu) eta Kabuki-Cho auzo gorria.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Ha sido, y sigue siendo, el lugar preferido de residencia de pintores, artistas y artesanos. Margolarien, artisten eta eskulangileen bizilekurik gustukoena izan da, eta oraindik ere hala da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

También destacan el Museo Nacional, que alberga una importante colección de importantes pintores, como Rembrandt, y el Museo Moderno que guarda la obra de numerosos artistas contemporáneos como Picaso, Dalí o Modigliani. Aipagarriak dira, bestalde, Museo Nazionala (Nationalmuseum), Remgrandten eta hainbat pintore garrantzitsuren bilduma duena, eta Museo Modernoa (Modernamuseet), artista garaikide ugariren (Picasso, Dalí, Modigliani) obra oparoa duena.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La obra más conocida del pintor expresionista, El grito, se encuentra en la Galería Nacional (Ha sido robada recientemente, año 2004). Pintore espresionista horren obra ezagunena,Oihua, Galeria Nazionalean (Nasjonalgalleriet) dago (2004an lapurtu egin zuten).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La casa del pintor también puede ser visitada en la ciudad. Margolariaren etxea ere ikus daiteke.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Además de ser la ciudad natal del pintor Rembrandt, Leiden es una ciudad universitaria con un fuerte impulso vital. Rembrandt margolariaren jaioterria izateaz gain, bultzada handiko unibertsitate-hiria ere bada.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Museo de Vincent Van Gogh, dispone de una exposición permanente de 200 pinturas de Van Gogh, así como de artistas contemporáneos del célebre pintor, como Toulouse-Lautrec, Gauguin, Bernard y Monet. Vincent Van Gogh museoa. Van Goghen 200 margolanen erakusketa iraunkorra du, baita pintore horren zenbait artista garaikideen obrak ere. Pintore horien artean daude: Toulouse-Lautrec, Gauguin, Bernard eta Monet.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (2)
Se fija con adhesivos, excepto cuando se emplea en el bastidor de pintor. Itsasgarriz eusten diogu, pintoreentzako bastidoreak egiteko erabiltzen dugunean izan ezik.

Materiala: Egurraren teknologia

Se utiliza principalmente en los marcos articulados para pintor, ya que se puede tensar más o menos la tela, mediante una cuña de suplemento. Pintoreek erabiltzen dute batez ere muntaia mota hau, marko artikulatuetan. Izan ere, hari esker, oihala tenka dezakete, falka gehigarri bat erabiliz.

Materiala: Egurraren teknologia

Gizarte eta kultura zerbitzuak (4)
Los nuevos pintores de la Colección Thyssen Thyssen bildumaren margolari berriak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se trata de que las personas visitantes pinten de nuevo el cuadro elegido por ellas mismas para romper la barrera comunicativa que existe entre la obra y el público, que así se convierte en un nuevo intérprete del significado del cuadro y llega a ser uno delos nuevos pintores de la Colección Thyssen. Bisitariek beraiek hautatutako margolana berriz margotzea da helburua, margolanaren eta ikusleen arteko komunikazio-oztopoa gainditzeko. Ondorioz, bisitaria koadroaren esanahiaren interpretari bihurtzen da, etaThyssen bildumaren margolari berrietakobat izango da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

A medida que cada nuevo pintor acabe su obra la mostrará al resto del grupo y explicará cómo ha sido su proceso de creación. Margolari berri bakoitzak bere lana amaitu ahala, taldekideei erakutsiko die, eta bere sorkuntza-prozesua nolakoa izan den azalduko die.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Los nuevos pintores de la Colección Thyssen. Thyssen bildumaren margolari berriak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (1)
Algunos puestos requieren traje de chaqueta, y otros, uniformes específicos, especialmente por motivos de seguridad laboral y protección, como es el caso de médicos, pintores, químicos, personal de seguridad, etc. Hainbat postuk txaketa-trajea eskatzen dute, eta beste batzuek, berriz, uniforme jakinak, laneko segurtasun- eta babes-arrazoiak direla eta (hala nola medikuak, margolariak, kimikariak, segurtasun-langileak eta abar).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak