Emaitzak: 42

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (18)
Móviles, cajas de música, sonajeros, anillas de varios colores, bloques de colores, aros para encajar, pelotas, muñecos, mordedores, correpasillos, gimnasio de actividades. Mugikorrak, musika-kaxak, txintxarriak, hainbat koloretako uztaiak, kolore-blokeak, ahokatzeko uztaiak, pilotak, panpinak, kosk egitekoak, taka-takak, jardueren gimnasioa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Colocar una pelota de ping-pong en un lugar determinado de una mesa alargada. Jarri ping-pongeko pilota bat mahai luzanga bateko toki jakin batean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

carreras con pelotas, juegos con aros, relevos, etc. lasterketak pilotekin, jokoak uztaiekin, erreleboak, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

espejo grande, moqueta, pelotas de diferentes medidas, papeles de periódico, mantas, sábanas, colchonetas, aros, bastones, paracaídas, picas, cuerdas, tubos de plástico o de tela, cajas de cartón grandes, globos, mesas, sillas, bancos suecos, bicicletas, correpasillos, neumáticos... ispilu handia, moketa, hainbat tamainatako pilotak, egunkari-orriak, mantak, maindireak, koltxonetak, uztaiak, makilak, jausgailuak, pikak, sokak, plastikozko edo oihalezko tutuak, kartoizko kaxa handiak, globoak, mahaiak, aulkiak, jarleku luzeak, bizikletak, eskorgak, pneumatikoak...

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

También se le puede mandar órdenes sencillas como "coge la pelota" o "ve a buscar el vaso". Agindu errazak ere eman diezazkiokegu: “hartu pilota” edo “zoaz eta ekarri edalontzia”.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los niños se sitúan de dos en dos, sentados de frente. cada pareja tiene una pelota y la educadora o educador da la siguiente consigna: Haurrak binaka jarriko dira, aurrez aurre eserita; bikote bakoitzak pilota bat izango du, eta hezitzaileak kontsigna hau emango die:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A partir de estas audiciones, se puede trabajar la pulsación en diferentes partes del cuerpo, coger al bebé por las manos, pasarse una pelota siguiendo la canción, etc. Entzuketa horiekin, era berean, pultsazioa landu daiteke zenbait gorputz-eremutan, haurtxoari eskuetatik hel diezaiokegu, kantuari jarraituz elkarri pilota pasa diezaiokegu eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El niño pequeño manipula material continuamente, compara palos de diversa longitud, juega con pelotas de distinto volumen, llena y vacía cajones de diferente peso, etc. Haurtxoak materiala manipulatzen du etengabe, luzera ezberdineko zotzak erkatzen ditu, bolumen desberdineko pilotekin jolasten da, pisu ezberdineko kutxak husten ditu eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El niño primero ve un elemento que rueda, al que atribuye unas funciones y unas características; para él, al principio solamente es pelota aquel objeto que ve y con el que juega. Biraka dabilen elementu bat ikusten du haurrak lehenbizi, eta elementu horri ezaugarri eta funtzio batzuk ematen dizkio; ikusten duen eta jolasteko erabiltzen duen objektu bat baino ez da pilota hasieran haurrarentzat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El hombre enfadado mostraba conductas agresivas hacia la muñeca, desde darle golpes hasta tirarle pelotas de goma. Gizona haserre zegoen eta panpinarenganako jokabide bortitzak zituen; kolpeak ematen zizkion, eta gomazko pilotak botatzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (14)
Cuando se da un raquetazo, el movimiento del brazo continúa por inercia mucho después de haber dado a la bola. Erraketarekin kolpea jotzen denean, besoaren mugimenduak jarraitu egiten du inertziaz pilota jo eta askoz denbora luzeagoan.

Materiala: Irudia

La fuerza de la gravedad que hace que la pelota choque contra el suelo. Pilota lurraren kontra joarazten dion grabitatearen indarra.

Materiala: Irudia

Ahora la pelota se somete a dos fuerzas: la gravedad y su rozamiento con el aire, por lo que describe una trayectoria de subida y bajada. Orduan pilotak bi indar jasaten ditu: grabitatea eta airearekiko marruskadura. Hori dela eta, goranzko eta beheranzko ibilbidea egiten du.

Materiala: Irudia

Normalmente son las articulaciones, y se suelen marcar con círculos de tela de un color vivo, pelotas de ping-pong... Artikulazioak izaten dira normalean, eta kolore biziko ehunezko zirkuluekin, ping-pongeko pilotekin, etab. markatu ohi dira.

Materiala: Irudia

El personaje hace dos movimientos de preparación antes de golpear la pelota. Pertsonaia prestakuntzako mugimenduak egiten ari da pilota jo baino lehen.

Materiala: Irudia

Ese movimiento hacia atrás del polvo, realza el movimiento hacia adelante de la pelota. Atzerantz doan hautsaren mugimendu horrek pilotaren aurreranzko higidura indartzen du.

Materiala: Irudia

Nuestra pelota, que tiende a continuar en movimiento, se deforma y se aplasta, por efecto del golpe que para bruscamente su trayectoria. Gure pilotak mugitzeko joera du, deformatu eta zapaldu egiten da, haren ibilbidea bat-batean geldiarazten duen kolpearen eraginez.

Materiala: Irudia

Las fuerzas que actúan sobre la pelota en movimiento la deforman en cada momento. Mugitzen ari den pilotari eragiten dioten indarrek uneoro deformatzen dute pilota.

Materiala: Irudia

El golpe que ha recibido la pelota cuando estaba en reposo. Geldirik dagoenean pilotak hartu duen kolpea.

Materiala: Irudia

el rozamiento de la pelota con el suelo y el aire, que provocan que al final la pelota retorno al reposo. Pilotak lurraren eta airearen kontra duen marruskadura. Azkenean pilota gelditu egingo da marruskaduraren ondorioz.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
En todas estas celebraciones no faltan bailes , juegos y deportes típicos como el “jaialai” (pelota vasca), los “aizkolaris” (taladores), “arrijasotzailes” (levantadores de piedras), y traineras. Jai horietan guztietan izaten dira dantzak, jokoak eta kirolak, hala nola euskal pilota, aizkolariak, harri-jasotzaileak eta traineruak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Elektrizitatea eta elektronika (3)
Siguiendo los mismos pasos del ejercicio resuelto, realiza este ejercicio que trata de automatizar un proceso para llenar botes con tres pelotas. Ariketa ebatzian egindako urratsei jarraituz, egin ezazu ariketa hau. Hiru pilotarekin poteak betetzeko prozesu bat automatizatzea da helburua.

Materiala: Industria komunikazioak

El proceso se inicia haciendo tres movimientos de avance y retroceso del cilindro dispensador, provocando la caída de pelotas hacia el bote. Prozesuaren hasieran, zilindro hornitzaileak atzera eta aurrera egingo du hiru aldiz, eta pilotak poterantz eroriko dira.

Materiala: Industria komunikazioak

Un contador registrará las pelotas que ha puesto y si han caído tres, el proceso se detendrá de forma automática indicado por un piloto intermitente. Kontagailu batek zenbat pilota jarri diren erregistratuko du; hiru erori badira, prozesua automatikoki geldituko da, eta pilotu keinukari batek adieraziko du.

Materiala: Industria komunikazioak

Animazio turistikoa (3)
lPistas de juegos de balón o pelota como balonmano o baloncesto. lBaloiarekin eta pilotarekin egiten diren jolasetarako (eskubaloia, saskibaloia) pistak.

Materiala: Animazio turistikoa

Desde cierta distancia el participante lanza una pelota que caerá en alguna de las divisiones en las que hay un papelito con una pregunta, premio o prenda; las prendas pueden ser reunir cierto número de zapatillas, hacer números utilizando todo el cuerpo excepto las manos, etc., Distantzia jakin batetik, parte-hartzaileak pilota bat jaurtiko du, zeina konpartimentu batean eroriko baita. Konpartimentuetan papertxoak daude, galdera, sari edo prenda batekin; prendak izan daitezke zapatila kopuru jakin bat biltzea, zenbakiak egitea gorputz guztia erabiliz (eskuak izan ezik), etab.

Materiala: Animazio turistikoa

lLanzamiento de latas: se colocan las latas y se tiran con pelotas de goma. lLatak botatzea: latak jarri, eta gomazko pilotekin botatzen dira.

Materiala: Animazio turistikoa