Emaitzak: 116

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
b) Parpaila zuria, aldez beltzez tindatua pertsonaiekin eta loreekin, malba/laranja kolore aldakorreko tafeta gainean brodatuak. (89. orr.) b) Encaje blanco en parte teñido de negro con personajes y flores. bordados sobre tafetan cambiante malva/naranja. (P- «9)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Gizarte eta kultura zerbitzuak (30)
Los niños que habían visto que el modelo era recompensado por su conducta o que ésta no le traía apare-jada ninguna consecuencia adversa desarrollaron una mayor variedad de respuestas imitativas que los niños que vieron al modelo castigado. Pertsonaiak bere jokabideagatik saria jasotzen zuela edo inolako ondoriorik jasaten ez zuela ikusi zuten haurrek imitaziozko erantzun gehiago eman zituzten pertsonaia zigortuta ikusi zuten haurrek baino.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Sus deseos se ven reflejados en aquellos personajes con los que se identifica de forma inconsciente. Konturatu gabe pertsonaia batzuekin identifikatzen da haurra, eta pertsonaia horietan islatzen ditu bere nahiak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De modo genérico, esta categoría engloba todos aquellos cuentos en los que aparecen personajes fantásticos, lugares encantados, tierras lejanas o inexistentes y tiempos remotos. Modu generikoan, kategoria horren barruan daude pertsonaia fantastikoak, leku sorginduak, urruneko lurraldeak edo existitzen ez direnak eta behinolako garaiak agertzen diren ipuinak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cada personaje del cuento debe ser interpretado por dos personas paralelamente, una que recita y otra que se expresa corporalmente mediante mimo. Ipuineko pertsonaia bakoitza bi pertsonak interpretatu behar dute, aldi berean, batek ahoz, eta besteak gorputzarekin mimoaren bidez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A partir de las marionetas, los niños identificarán los personajes con las voces: Txotxongiloei esker, pertsonaiak ahotsekin erlazionatuko dituzte haurrek:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

un palo puede ser un caballo, una silla el trono de la princesa y un lápiz la varita mágica; también el cuento puede llegar a ser una experiencia vivida por cada niño y los personajes sus amigos y compañeros de experiencias. makil bat zaldia izan daiteke, aulki bat printzesaren tronua, eta arkatz bat hagatxo magikoa; halaber, ipuina haur bakoitzak bizi izandako esperientzia izan daiteke, eta hango pertsonaiak, lagunak eta abenturetako kideak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se realizará unplay-backimitando cada uno de los personajes con su tema característico: Play-backa egingo da, eta pertsonaia bakoitzaren abesti bereizgarria imitatuko da:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Concretamente, La flauta mágica presenta unos personajes graciosos y cercanos a los niños. Txirula magikoak, zehazki, haurrei gertukoak egiten zaizkien pertsonaia oso xelebreak ditu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Finalmente, a través de los instrumentos de membrana, se pueden interpretar las figuras malas de los cuentos: el lobo, la bruja, el ogro, etc. Azkenik, mintzezko tresnen bidez, ipuinetako pertsonaia gaiztoak irudika ditzakegu, hala hola otsoa, sorgina eta ogroa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De esta manera, los niños, mientras la educadora o educador explica el cuento, pueden realizar los sonidos pertinentes a cada uno de los personajes. Hala, hezitzaileak ipuina azaltzen duen bitartean, pertsonaia bakoitzari dagokion soinua jo dezakete haurrek.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (2)
Posteriormente, derivó sus inspiraciones al tratamiento de las dolen-cias humanas, atrayendo a tal cantidad de pacientes que se vio en la necesi-dad de construir una gran casa para dar alojamiento digno a estas personas, naciendo así la primera clínica dedicada a la Hidroterapia. Ondoren, gizakien gaitzak tratatzera bideratu zuen arreta osoa, eta, horrenbeste paziente erakarri zuenez, pertsonaia horiei ostatu duina emateko beharra ikusi zuen. Horrela sortu zen lehenengo hidroterapia-klinika.

Materiala: Elektroestetika

Figura 8.27 - Personaje fantástico 8.27. irudia - Pertsonaia fantastikoa

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (55)
Máxime cuando en estos últimos años personajes históricos del cómic han dado el salto al celuloide. bereziki azken urteetan, komikiaren pertsonaia historikoek zeluloiderako jauzia egin dutenean.

Materiala: Irudia

Ambos medios nacieron casi a la vez y durante este largo siglo han compartido personajes, influencias estéticas y recursos narrativos. Biak ia aldi berean sortu ziren, eta pertsonaiak, eragin estetikoak eta narrazio-baliabideak erabili dituzte mende luze horretan;

Materiala: Irudia

Siguiendo el orden de lectura, la primera viñeta es un plano medio que muestra el encuentro de ambos. Irakurketa-ordenari jarraituz, lehenengo bineta erdiko planoa da, pertsonaiak elkartzen diren unea erakusten du.

Materiala: Irudia

Definen de forma gráfica determinados personajes o situaciones. Grafikoki zehazten dute zenbait pertsonaia edo egoera.

Materiala: Irudia

Si vemos el peligro que ronda a un personaje, antes de que él mismo se de cuenta, se aumenta el suspense del espectador. Pertsonaia baten inguruan dagoen arriskua pertsonaia bera ohartu baino lehen ikusten badugu, areagotu egiten da ikuslearen suspensea.

Materiala: Irudia

Suena un teléfono cercano, el personaje se levanta y contesta. Hurbileko telefono batek jo du, eta pertsonaia altxatu eta telefonoa hartu du.

Materiala: Irudia

Es decir, dar el paso de la animación plasmada en dos dimensiones (2D), a la animación en tres dimensiones (3D) Con los personajes animados en 2D, la "representación distorsionada" de los movimientos reales se consigue mediante un conjunto de trazos claves de la representación: hots, bi dimentsiotan islaturiko animazioari bidea ematea (2D), edo hiru dimentsioko animazioari (3D). 2D-ko animazioko pertsonaiekin, irudikapenaren trazu gakoen multzo baten bidez lortzen da mugimendu errealen "irudikapen desitxuratua":

Materiala: Irudia

El peso sólo se muestra cuando el personaje se mueve y se aprecia su comportamiento ante las leyes físicas como la gravedad o el rozamiento. Pisua pertsonaia mugitzen denean soilik agertzen da baita lege fisikoen aurrean duen (grabitatearen edo marruskaduraren legeen aurrean) jokabidea antzematen denean ere.

Materiala: Irudia

Estas figuras no se mueven en el vacío sino sobre fondos que simbolizan espacios vivos y donde aparecen otros personajes. Hiru dimentsioko figurak ez dira hutsean mugitzen, baizik eta espazio bizien sinboloak diren atzealdeetan eta beste pertsonaia batzuk agertzen diren tokian.

Materiala: Irudia

Entonces, los fondos adquieren profundidad y los personajes se mueven por esos espacios. Orduan, atzealdeak sakonera hartzen du eta pertsonaiak espazio horietatik mugitzen dira.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (3)
Son muy limitadas las programaciones de las agencias de viaje internacionales que se adentran en el territorio de Rumanía, solo la capital, Bucarest y la región de Transilvania, ligada a Vlad Tepes, personaje histórico que inspiró la figura literaria del Conde Drácula ,han alcanzado una tímida proyección internacional. Atzerriko bidaia-agentzien programazio oso gutxi barneratzen dira Errumanian. Nazioartean bi tokik bakarrik lortu dute ospea, eta, gainera, ospe txikia: Bukarest hiriburuak eta Transilvania eskualdeak; eskualde hori Dracula kondearen irudi literarioari bide eman zion Vlad Tepes pertsonaia historikoari lotzen zaio.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Abren el ciclo , las mascaradas de algunas poblaciones zamoranas donde personajes con cencerros asustan a los vecinos y forasteros. Zamorako zenbait herritako maskaradek irekitzen dute zikloa; zintzarriak daramatzaten hainbat pertsonaiak herritarrak eta kanpotarrak izutzen dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los carnavales de mayor aceptación son los de Badajoz, Navalmoral de la Mata , yVillanueva de la Vera con la típica presencia del “peropalo”. Hauek dira inauteririk entzutetsuenak: Badajozekoa, Navalmoral de la Matakoa eta Villanueva de la Verakoa; azken horretan,peropalopertsonaia izaten da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Elektrizitatea eta elektronika (1)
Cada grupo hará un análisis de cómo se comunican los personajes de la historia haciendo énfasis en la comunicación no verbal. Talde bakoitzak istorioko pertsonaiak nola komunikatzen diren aztertuko du, hitzik gabeko komunikazioari arreta berezia eskainita.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (3)
En este caso suele tratarse de las actividades de distintos espectáculos de animación nocturna y estos trabajadores forman el cuerpo de baile, los coros o incluso interpretan distintos papeles. Gaueko animazioko ikuskizunak izaten dira, eta langile horiek dantzari taldean edo koruan parte hartzen dute, edota pertsonaiak antzezten dituzte.

Materiala: Animazio turistikoa

En España aún no está muy introducido, pero en otros países son habituales los restaurantes temáticos en los que el personal va ataviado con distintos trajes o disfrazados de ciertos personajes y atienden al cliente dentro del rol que marca el restaurante; cada cierto tiempo montan pequeños teatrillos o coreografías, cantan, etc. Espainian ez da asko zabaldu, baina, beste herrialde batzuetan, ohikoak dira gaikako jatetxeak: langileak arropa jakin batzuekin janzten dira, edo pertsonaia jakin batzuen mozorroak izaten dituzte, eta jatetxeak markatzen duten rolak antzeztuz artatzen dituzte bezeroak. Aldian behin antzerki txikiak edo koreografiak egiten dituzte, abestu egiten dute, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

¿Quién es el personaje principal? Nor da pertsonaia nagusia?

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Este trabajo está siempre estudiado y coordinado por los profesionales que se encargan de que el personaje encaje en su papel y cuente la historia que le corresponde. Lan hori profesionalek aztertzen eta koordinatzen dute aldez aurretik, eta haiek arduratzen dira pertsonaiak rolera egokitzeaz eta dagokion istorioa kontatzeaz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Por otro lado, el vestuario y el decorado son dos importantes recursos narrativos dentro del lenguaje audiovisual que, en muchas ocasiones, son suficientes para mostrar claramente al espectador una situación o informar sobre un personaje. Bestetik, jantziak eta dekoratua bi narrazio-baliabide garrantzitsu dira ikus-entzunezkoen hizkuntzan, eta, askotan, nahikoa dira ikus-entzuleei egoera baten berri edo pertsonaia bati buruzko informazioa emateko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (1)
Eran cuatro personajes que se llamaban TODOS, ALGUIEN, CUALQUIERA y NADIE. Bazeuden lau pertsonaia: DENAK, NORBAIT, EDONOR eta INOR EZ.

Materiala: Sistemen integrazioa