Emaitzak: 85

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (22)
Ha de permitir al profesional obtener información sobre la personalidad y las capacidades del usuario y de su entorno. Erabiltzailearen nortasunari eta gaitasunei eta erabiltzailearen inguruneari buruzko informazioa lortzea ahalbidetu behar dio profesionalari.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se plantea de manera temporal el acogimiento del menor por parte de una familia o persona que posibilite el desarrollo integral de su personalidad. Familia edo pertsona batek denboraldi baterako adingabeari harrera egitea planteatzen da, bere nortasuna guztiz garatu ahal izateko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De la educación depende el pleno desarrollo de la personalidad, el aprendizaje de las técnicas para el empleo, la integración social y la convivencia del país. Heziketaren mende daude hauek: pertsonalitatearen erabateko garapena, lanerako tekniken ikaskuntza, gizarteratzea eta herrialdearen bizikidetza.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Características de personalidad de heroinómanos tratados en una CT. Características de personalidad de heroinómanos tratados en una CT.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Durante los primeros meses, e incluso años, de su vida el niño va a depender de una persona adulta para satisfacer todas sus necesidades vitales y será a través de esta relación que se desarrollará el proceso de socialización que le permitirá elaborar su propia personalidad y ser cada vez más autónomo como persona. Haurrak, bere bizitzako lehenen hilabeteetan, eta baita lehen urteetan ere, pertsona heldu baten beharra dubere bizi-behar guztiak asetzeko, eta harreman horren bidez garatuko da sozializazio prozesua, bere nortasuna lantzen eta pertsona gisa gero eta autonomoago izaten utziko diona.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

ILas características del niño, sujeto del accidente, su edad, sexo y personalidad, sin olvidar las circunstancias psicológicas y sociales, así como la existencia o no de problemas familiares. IHaurraren ezaugarriak, istripuaren subjektua, adina, sexua eta izaera, egoera psikologikoak eta sozialak ahaztu gabe, eta familia-arazorik badagoen edo ez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La base de la personalidad del adulto se estructura a partir de las relaciones de afecto y la satisfacción de las necesidades básicas de tipo fisiológico en los primeros años de la infancia. Helduaren nortasunak maitasun-harremana eta haurtzaroko lehen urteetan oinarrizko behar fisiologikoak ase izana ditu oinarri.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Favorece el proceso de la maduración integral de la personalidad del niño. Haurraren pertsonalitatea modu integralean heltzeko prozesua bultzatzen du.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

IGracias a muchos de estos juguetes el niño puede desarrollar su creatividad, su afectividad, personalidad y un largo etcétera que ya se ha ido asumiendo con anterioridad. > Jostailu horietako askori esker, haurrak garatu egin ditzake lehendik bereganatuz joan den sormena, afektibitatea, nortasuna eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

la industria del juguete por una parte y los ser-vicios lúdicos y/o educativos por otra están altamente interesados en que se establezcan unos criterios únicos que marquen una óptima adecuación entre juguetes y necesidades del niño en todas sus facetas, edad, nivel de desarrollo, personalidad, etc. Alde batetik, jostailuaren industria eta, bestetik, zerbitzu ludikoak edo/eta hezkuntzari lotutakoak oso interesatuta daude irizpide bakar batzuk ezartzean, jostailuak ezin hobeto egokitu daitezen haurraren beharretara, haurraren alderdi guztiak kontuan hartuta (adina, garapen-maila, nortasuna, etab).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (9)
Entre el alumnado, analizando la personalidad y hábitos de vida de algunos voluntarios, se aconsejarán distintos tipos de perfume para utilizarlos en las siguientes situaciones: Aztertu zenbait ikaskide boluntarioren izaera eta bizi-ohiturak, eta aholkatu egoera hauetarako lurrin mota egokienak:

Materiala: Elektroestetika

Es imprescindible conocer la arquitectura del rostro y saber distinguir los distintos tipos morfológicos para corregir las imperfecciones y poner de relieve la personalidad. Ezinbestekoa da aurpegiaren arkitektura eta tipo morfologikoak ezagutzea, akatsak zuzentzeko eta nortasuna agerian jartzeko.

Materiala: Elektroestetika

Actualmente los estudios siguen desarrollándose en esta misma línea (morfología y personalidad). Egun, azterketek ildo horretatik jarraitzen dute (morfologia eta nortasuna).

Materiala: Elektroestetika

la moda, la morfología del cliente, la personalidad del cliente y otros aspectos como el vestuario, color del cabello, color de los ojos etc. moda, bezeroaren morfologia, bezeroaren izaera, arropa, ile-kolorea, begi-kolorea eta abar.

Materiala: Elektroestetika

Cejas “picudas” da personalidad, se suele utilizar en gente joven. Triangelu-formako bekainak nortasun handikoak dira, eta gazteetan erabiltzen dira.

Materiala: Elektroestetika

Analizar algunos perfumes conocidos, intentando identificar notas de cabeza, corazón y fondo, así como la personalidad y momento de uso para los que han sido creados. Aztertu zenbait lurrin ezagun, eta saiatu buruko, bihotzeko eta hondoko notak identifikatzen, baita zer izaerarako eta zer unetan erabiltzeko sortu diren ere.

Materiala: Elektroestetika

hay que seguir un método de trabajo, adecuado y adaptado a la personalidad del cliente. bezero bakoitzaren pertsonalitatearentzat egokia den eta hartara moldatzen den lan-metodo bat jarraitu behar da.

Materiala: Elektroestetika

el trato con los clientes es muy gratificante pero a la vez difícil, por lo que es preciso estar seguro, y mostrar una personalidad adecuada para el desempeño de la profesión. bezeroekin harremana izatea oso atsegina da, baina baita zaila ere; horregatik, beharrezkoa da seguru egotea, eta lanbidea garatzeko egokia den pertsonalitatea erakustea.

Materiala: Elektroestetika

Independientemente de su asistencia, cada uno de nuestros clientes tiene una personalidad completamente distinta. Apaindegira joateko ohitura edozein izanik ere, bezero bakoitzak bere nortasuna du.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (8)
Dotar de personalidad a un producto,es decir diferenciar e individualizar sus características frente a las de la competencia. Produktuari nortasuna ematea, hots, produktuaren ezaugarriak bereiztea eta indibidualizatzea.

Materiala: Irudia

Mediante las caricaturas y las expresiones de los dibujos, los personajes adquieren personalidad y llegamos a creer que piensan y sienten como las personas. Karikaturen eta marrazkien aurpegieren bidez, pertsonaiek beren nortasuna lortzen dute, eta pertsona gisa pentsatzea eta sentitzea lortzen dute.

Materiala: Irudia

Nos lo muestra cercano y nos informa sobre supersonalidad(por ejemplo, como viste). Hurbil erakusten digu etanortasunariburuzko informazioa ematen digu (adibidez, janzkera).

Materiala: Irudia

Se desarrolla el carácter ypersonalidadde los personajes. Pertsonaien izaera etanortasunagaratzen dira.

Materiala: Irudia

Conviene mostrar la personalidad del personaje mediante planos de detalle intercalados en la acción. Akzioan tartekaturiko xehetasun-planoen bidez, pertsonaiaren nortasuna erakustea komeni da.

Materiala: Irudia

Por ejemplo, planos de unas manos temblorosas y de la cara de un personaje nos ilustran más sobre su personalidad que largos diálogos. Adibidez, pertsonaiaren eskuen eta aurpegiaren dardara erakusten duten planoek elkarrizketa luzeek baino gehiago erakusten digute pertsonaiaren nortasunari buruz.

Materiala: Irudia

De esta forma, atributos morales o de personalidad se convierten en rasgos físicos, belleza o fealdad según de quien se trate, etc. Hala, ezaugarri moralak edo nortasun-ezaugarriak ezaugarri fisiko, edertasun, edo itsusitasun bihurtzen dira pertsonaiaren arabera, etab.

Materiala: Irudia

Este psicólogo explicó que gracias a la publicidad, los productos tienen una personalidad y una imagen simbólica. Psikologo horrek azaldu zuenez, publizitateari esker, nortasuna eta irudi sinbolikoa dute produktuek.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (5)
Nápoleses una de las ciudades más dinámicas y con personalidad de todo el país. Napoli Italia guztiko hiri bizi eta nortasun handienekoa da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En ella se encuentran la mayoría de monumentos, como el Teatro Nacional Doña María II, , que antes del terremoto era el Palacio de la Inquisición; la Praça do Comércio, también llamada Terreiro do Paço, que es una bellísima arcada abierta al Tajo donde destaca el Arco da Victoria, que está decorado con estatuas de personalidades históricas, como Vasco da Gama (marinero portugués) y el Marqués do Pombal (responsable de la reconstrucción de Lisboa después del gran terremoto); y la Plaza de Rossio. Han daude monumentu gehienak: Dona María II. Antzoki Nazionala, lurrikararen aurretik Inkisizioaren jauregia zena; Praça do Comércio, horri Terreiro do Paço ere deitzen diote eta Tajo ibaiari begira zabaldutako arkupe eder askoa da, han nabarmentzen da Arco da Victoria izenekoa, pertsona historikoen estatuekin apainduta dagoelako: Vasco de Gama (marinel portugesa) eta Pombaleko markesa (lurrikararen ondoren Lisboa berreraiki zuena); eta Plaza de Rossio izenekoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las distintas regiones y nacionalidades que forman España se pueden constituir en Entes llamadas “Comunidades Autónomas”, dotadas de organización política y administración jurídicamente diferenciada de los órganos políticos y con personalidad jurídica propia. Espainiako eskualde eta nazioak “Autonomia Erkidego” izeneko erakundeetan eratzen dira. Erakunde horiek antolamendu politiko, administrazio publiko eta nortasun juridiko propioak dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es la “entidad local determinada por la agrupación de municipios, con personalidad jurídica propia y plena capacidad para el cumplimiento de sus fines”. “nortasun juridiko propioa eta helburuak betetzeko ahalmen osoa duen udalerriz osatutako toki-erakundea” da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Constitución Española prevé que las distintas regiones y nacionalidades que forman España se pueden constituir en Entes que da en llamar “Comunidades Autónomas”, dotadas de organización política y administración jurídicamente diferenciada de los órganos políticos y con personalidad jurídica propia. Espainiako Konstituzioan jasota dago Espainia osatzen duten eskualdeek eta nazioek Autonomia Erkidego deritzen erakundeetan antola daitezkeela: estatu zentralarengandik juridikoki bereiziak, antolamendu politiko eta administrazio propioak dituzte, eta nortasun juridiko propioa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (3)
La personalidad se construye, según Wallon, sobre la base de la representación más o menos global y diferenciada que tiene de su propio cuerpo. Nortasuna eraikitzeko oinarria, Wallon-en arabera, haurrak bere gorputzaz duen irudikapen globala eta bereizia (gutxi edo gehiago) da.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

La inteligencia de las situaciones tiene un considerable impacto sobre la personalidad del niño, conduciéndolo, además, hacia un resultado esencial: Egoeren adimenak eragin handia du haurraren nortasunean, eta, gainera, haren emaitza funtsezkoa da:

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

la percepción que el niño adquiere de su propio cuerpo posicionado en el espacio, actuando por sí mismo sobre los objetos e interactuando con los seres humanos, resulta un elemento constitutivo de la personalidad. Haurrak jasotzen duen bere gorputzaren pertzepzioa —espazioan kokatua, bere kabuz objektuen gain jardunez eta gizakiekin interakzioan— nortasuna eraikitzeko elementu bat da.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Administrazioa eta kudeaketa (8)
Pruebas psicotécnicas y tests de personalidad: Proba psikoteknikoak eta nortasun-testak:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

su finalidad es la de conocer la capacidad intelectual del candidato, así como los principales rasgos de su personalidad. hautagaiaren adimen-gaitasuna eta pertsonalitatearen ezaugarri nagusiak ezagutzeko probak.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Estas pruebas están cada vez más en desuso porque son susceptibles de aprendizaje, ya que existen libros y academias que las preparan y porque, en los tests de personalidad, los candidatos no responden lo que realmente piensan, sino lo que creen que es más adecuado para seguir dentro del proceso de selección. Proba hauek gero eta gutxiago erabiltzen dira; izan ere, horrelakoak egiten ikasi egiten da, liburuak eta hautagaiak prestatzeko akademiak baitaude, eta, nortasun-testetan, hautagaiek ez dute erantzuten benetan pentsatzen dutena, hautaketa-prozesuan jarraitzeko egokiena dena baizik.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

En esta prueba se pueden identificar determinados elementos de la personalidad del candidato: capacidad de liderazgo, dotes de persuasión, trabajo en equipo, extraversión, etc. Proba honen bidez, hautagaiaren pertsonalitatearen zenbait ezaugarri identifika daitezke: buruzagitza-gaitasuna, konbentzitzeko ahalmena, talde-lana, kanporakoitasuna, etab.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Consiste en realizar la mayor parte del proceso de selección a través de Internet (tests de personalidad, pruebas de aptitud, entrevistas mediante videoconferencia, etc.), lo cual permite un mayor grado de flexibilidad y abarata costes. Bitartekari honen helburua da hautaketa-prozesuaren zati handiena Internet bidez egitea (nortasun-testak, gaitasun-probak, bideokonferentzia bidezko elkarrizketak, etab.), malgutasun handiagoa eta kostu txikiagoa izateko.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

¿Cuáles son los rasgos más importantes de su personalidad? Zein dira hautagaiaren ezaugarri pertsonal nagusiak?

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

es la identidad y personalidad de la empresa, tanto en la actualidad como en su proyección de futuro. enpresaren identitatea eta nortasuna dira, bai gaur egungoak, bai horien proiekzioa etorkizunean.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Define una identidad corporativa, que ayuda a establecer la personalidad de la organización. Erakundearen nortasuna finkatzen laguntzen duen identitate korporatiboa zehazten du.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Animazio turistikoa (4)
Las actividades de animación parten de la premisa de unas reglas que son iguales para todos y precisamente por ello no establecen distinciones por clase, procedencia o cultura; además, al estar en un entorno ajeno pueden reaccionar de una forma espontánea libre de los condicionamientos de su medio habitual, esta condición le hará conocer aspectos de su personalidad o de sus capacidades que de otra manera no habría explorado. Arauak guztientzat berdinak izatea da animazio-jardueren premisa, eta horregatik ez da egiten bereizketarik klasea, jatorria eta kultura direla eta. Gainera, ez daudenez bere ohiko ingurunean, modu espontaneoan erreakziona dezakete, ez baitute ohiko inguruneko mugarik; horri esker, bere nortasunaren alderdi berriak eta gaitasun berriak ezagutuko dituzte, bestela ezagutuko ez lituzketenak.

Materiala: Animazio turistikoa

En cuanto a la personalidad, se buscan personas con desparpajo, gregarias, animosas, activas, con gran capacidad para solucionar problemas y de improvisar. Nortasunari dagokionez, bilatzen dira etorri handiko pertsonak, taldekoiak, kementsuak, aktiboak eta arazoak konpondu eta inprobisatzeko gai direnak.

Materiala: Animazio turistikoa

Elabora un cuadro resumen con las principales características de la personalidad del animador. Egin koadro bat animatzailearen nortasunaren ezaugarri nagusiak laburtzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

¿Por qué crees que es importante que un animador tenga estos rasgos de personalidad? Zure ustez zergatik da garrantzitsua animatzaile batek ezaugarri horiek izatea?

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (17)
Por ejemplo, observando la calidad, textura, diseño, color, tipo de nudo de una corbata podemos adivinar la profesión, posición social, personalidad y gustos de quien la porta. Esate baterako, gorbata baten kalitatea, testura, diseinua, kolorea, korapilo mota eta abar ikusita, asma dezakegu aldean daramanak zer lanbide, posizio sozial, nortasun edo zaletasun dituen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

No son un rasgo de personalidad, sino un patrón de conductas específicas en situaciones sociales concretas. Ez dira nortasunaren zantzua, ezpada jokabide espezifikoen patroi bat, egoera sozial jakinetan agertzen dena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Reflejar nuestra personalidad. Gure nortasuna islatu behar dute.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Su timbre refleja una personalidad tímida. Tinbreak nortasun lotsatia adierazten du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es imprescindible que el cambio o adaptación que proponga el asesor se acomode a su personalidad. Ezinbestekoa da aholkulariak proposatutako egokitzapena edo aldaketa bezeroaren nortasunera egokituta egotea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Cualidades subjetivas y personalidad. Ezaugarri subjektiboak eta nortasunarenak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Test de personalidad. Nortasun-testa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Puede realizarse con el objetico de conocer la opinión del entrevistado sobre un asunto en el que está especializado, o para hacer un boceto de su personalidad. Elkarrizketatutako pertsonak bere espezializazio-eremuko gai jakin baten gainean duen iritzia ezagutzeko egin liteke, edo haren nortasunaren zirriborro bat eskuratzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Recuerda que a través de la voz proyectamos: seguridad, salud, carácter, personalidad, edad y autoestima. Gogoan izan: ahotsaren bidez, segurtasuna, osasuna, izaera, nortasuna, adina eta autoestimua transmititzen ditugu.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Con el lenguaje corporal, se expresa desde el subconsciente, y nos transmite información sobre el estado de ánimo, el carácter, las características de la personalidad, las actitudes, las emociones, las reacciones y, las intenciones. Gorputz-hizkuntza subkontzientetik mintzo da, eta hainbat alderdirekin lotutako informazioa ematen digu; esate baterako, gogo-aldartea, izaera, nortasunaren ezaugarriak, jarrerak, emozioak, erreakzioak eta intentzioak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak