Emaitzak: 197

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Kat. 40. eta 39-1.b - Lesage Etxeak koktelerako soineko honen parpaila margotu zuen eskuz, erakuskariari jarraituz. Brodatua, xaflatxo eta kometa, urrezko haria, perlak eta hari beltzari lotutako hodi gardenak, frivolite motakoak eta zetazko hariak, XVIII. mendean oinarritutako pertsonaientzat, 1953. Cat. 40 y 39-lb - La Casa Lesage pintó en parte a mano el encaje de este vestido de cóctel, siguiendo la muestra. Bordado con lentejuelas y con cometas, hilos de oro, perlas y tubos transparentes cosidos al hilo negro, frivolités e hilos de seda para los personajes inspirados en el siglo XVlll, 1953.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

b) Parpaila zuria, aldez beltzez tindatua pertsonaiekin eta loreekin, malba/laranja kolore aldakorreko tafeta gainean brodatuak. (89. orr.) b) Encaje blanco en parte teñido de negro con personajes y flores. bordados sobre tafetan cambiante malva/naranja. (P- «9)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (1)
¿Se ha fijado el lector en que en las películas del Oeste la oficina de telégrafos siempre estaba al lado de la estación y que los personajes malos cortaban los cables del telégrafo, que siempre estaban cerca de las vías? Konturatu al zara Mendebaldeko filmetan telegrafoak bidaltzeko bulegoa beti dagoela geltokiaren ondoan, eta gaizkileek telegrafoaren kableak mozten zituztela, eta kable haiek beti zeudela trenbidetik hurbil?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (41)
Sus deseos se ven reflejados en aquellos personajes con los que se identifica de forma inconsciente. Konturatu gabe pertsonaia batzuekin identifikatzen da haurra, eta pertsonaia horietan islatzen ditu bere nahiak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De modo genérico, esta categoría engloba todos aquellos cuentos en los que aparecen personajes fantásticos, lugares encantados, tierras lejanas o inexistentes y tiempos remotos. Modu generikoan, kategoria horren barruan daude pertsonaia fantastikoak, leku sorginduak, urruneko lurraldeak edo existitzen ez direnak eta behinolako garaiak agertzen diren ipuinak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La figura del héroe empieza a cautivar, ya sea un personaje humano (generalmente un niño o niña), ya sea un animal humanizado, que es un cúmulo de virtudes y destrezas, y con el que el pequeño se siente identificado. Heroia haurrak bereganatzen hasiko da, dela gizakia (gehienetan haurra), dela animalia gizatiartua. Heroia bertutez eta trebetasunez gainezka egongo da, eta txikia harekin identifikatuko da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para ello, puede repartir diferentes papeles de los personajes y llamarlos con el nombre de cada niño. Horretarako, pertsonaien paperak banatu eta haur bakoitzaren izenarekin deitu diezaieke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cada personaje del cuento debe ser interpretado por dos personas paralelamente, una que recita y otra que se expresa corporalmente mediante mimo. Ipuineko pertsonaia bakoitza bi pertsonak interpretatu behar dute, aldi berean, batek ahoz, eta besteak gorputzarekin mimoaren bidez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Otra actividad más divertida consiste en que el niño imite a un personaje cantando una canción conocida por todo el grupo en diferentes tesituras y el resto del grupo adivine qué voz está imitando: soprano, contralto, tenor, bajo. Haurretako batek talde osoak ezagutzen duen kanta bat hainbat tesituratan kantatzea, eta beste haurrek ahotsa asmatzea (sopranoa, kontraltoa, tenorea edo baxua) izan daiteke beste jarduera dibertigarriago bat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A partir de las marionetas, los niños identificarán los personajes con las voces: Txotxongiloei esker, pertsonaiak ahotsekin erlazionatuko dituzte haurrek:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

a partir de marionetas, dibujos, muñecos, como un cuento, disfrazados de los personajes, etc. txotxongiloekin, marrazkiekin, panpinekin, ipuina balitz bezala, mozorrotuta eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

un palo puede ser un caballo, una silla el trono de la princesa y un lápiz la varita mágica; también el cuento puede llegar a ser una experiencia vivida por cada niño y los personajes sus amigos y compañeros de experiencias. makil bat zaldia izan daiteke, aulki bat printzesaren tronua, eta arkatz bat hagatxo magikoa; halaber, ipuina haur bakoitzak bizi izandako esperientzia izan daiteke, eta hango pertsonaiak, lagunak eta abenturetako kideak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Reproducir las voces en un cuento, según los personajes. ipuin bateko ahotsak imitatzea, pertsonaien arabera.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (3)
los egipcios la usaban para momificary también hasido uti-lizada por personajes de gran renombre como Gandhi, o Kneipp. momifikatzeko erabiltzen zuten egiptoarrek, eta Gandhi, Kneipp eta beste zenbait pertsona ezagunek ere erabili izan zuten.

Materiala: Elektroestetika

Figura 8.27 - Personaje fantástico 8.27. irudia - Pertsonaia fantastikoa

Materiala: Elektroestetika

La talasoterapia fue muy utilizada ya por los romanos y los griegos, y cuenta en su haber con la recuperación de grandes personajes históricos; en nuestro país, los pocos Centros de Talasoterapia acogieron en otros tiem-pos a aristócratas y otros miembros de la sociedad privilegiada, bien para curar sus dolencias, o bien, para pasar días de asueto más o menos glamu-rosos. Erromatarrek eta greziarrek asko erabili izan zuten talasoterapia, eta, horren bidez, historian, hainbat pertsona historiko osatu zen; Espainian, talasoterapia-zentro gutxi zegoen garai batean, eta aristokratak eta gizarte pribilegiatuko kideak joaten ziren horietara, minak sendatzeko edo opor-egun xarmagarri batzuk pasatzeko.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (108)
Los personajes que están cerca det objetivo aumentan su tamaño de forma exagerada y crea distorsión en los primeros pianos. Objektibotik hurbil dauden pertsonaien tamaina izugarri handitzen da eta desitxuratzea eragiten du lehen planoetan.

Materiala: Irudia

Máxime cuando en estos últimos años personajes históricos del cómic han dado el salto al celuloide. bereziki azken urteetan, komikiaren pertsonaia historikoek zeluloiderako jauzia egin dutenean.

Materiala: Irudia

Ambos medios nacieron casi a la vez y durante este largo siglo han compartido personajes, influencias estéticas y recursos narrativos. Biak ia aldi berean sortu ziren, eta pertsonaiak, eragin estetikoak eta narrazio-baliabideak erabili dituzte mende luze horretan;

Materiala: Irudia

Definen de forma gráfica determinados personajes o situaciones. Grafikoki zehazten dute zenbait pertsonaia edo egoera.

Materiala: Irudia

El "zoom in" nos acerca al personaje y el "zoom out" nos va mostrando el entorno de los personajes y a veces, recalca su soledad. "Zoom in" delakoak pertsonaiarengana hurbiltzen gaitu eta "zoom out" delakoak pertsonaien ingurua erakusten digu eta, batzuetan, pertsonaiaren bakardadea azpimarratzen du.

Materiala: Irudia

La flecha marca el recorrido del personaje. Geziak pertsonaiaren ibilbidea adierazten du.

Materiala: Irudia

Si vemos el peligro que ronda a un personaje, antes de que él mismo se de cuenta, se aumenta el suspense del espectador. Pertsonaia baten inguruan dagoen arriskua pertsonaia bera ohartu baino lehen ikusten badugu, areagotu egiten da ikuslearen suspensea.

Materiala: Irudia

En el caso del personaje que abre la puerta, hay continuidad espacial. Atea irekitzen duen pertsonaiaren kasuan, espazio-jarraitutasuna dago.

Materiala: Irudia

Es decir, dar el paso de la animación plasmada en dos dimensiones (2D), a la animación en tres dimensiones (3D) Con los personajes animados en 2D, la "representación distorsionada" de los movimientos reales se consigue mediante un conjunto de trazos claves de la representación: hots, bi dimentsiotan islaturiko animazioari bidea ematea (2D), edo hiru dimentsioko animazioari (3D). 2D-ko animazioko pertsonaiekin, irudikapenaren trazu gakoen multzo baten bidez lortzen da mugimendu errealen "irudikapen desitxuratua":

Materiala: Irudia

El peso sólo se muestra cuando el personaje se mueve y se aprecia su comportamiento ante las leyes físicas como la gravedad o el rozamiento. Pisua pertsonaia mugitzen denean soilik agertzen da baita lege fisikoen aurrean duen (grabitatearen edo marruskaduraren legeen aurrean) jokabidea antzematen denean ere.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (12)
Son muy limitadas las programaciones de las agencias de viaje internacionales que se adentran en el territorio de Rumanía, solo la capital, Bucarest y la región de Transilvania, ligada a Vlad Tepes, personaje histórico que inspiró la figura literaria del Conde Drácula ,han alcanzado una tímida proyección internacional. Atzerriko bidaia-agentzien programazio oso gutxi barneratzen dira Errumanian. Nazioartean bi tokik bakarrik lortu dute ospea, eta, gainera, ospe txikia: Bukarest hiriburuak eta Transilvania eskualdeak; eskualde hori Dracula kondearen irudi literarioari bide eman zion Vlad Tepes pertsonaia historikoari lotzen zaio.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Vinculado a este personaje el Monasterio de Sganov cerca de Bucarest guarda la supuesta tumba de Vlad. Pertsonaia horri lotuta, Bukarestetik gertu dagoen Sganov monasterioan Vladen ustezko hilobia dago.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el este, San Sebastián de La Gomera ,es la capital insular y reúne un parador de turismo vinculado al personaje de Colon , y el puerto base de enlace con otras islas del archipiélago (Los Cristianos en Tenerife). Ekialdean San Sebastián de la Gomera dago, uharteko hiriburua; Koloni lotutako turismo-paradorea du, eta artxipelagoko beste uharteekin (Tenerifeko Cristianos-ekin batez ere) lotzen duen portua dago bertan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Abren el ciclo , las mascaradas de algunas poblaciones zamoranas donde personajes con cencerros asustan a los vecinos y forasteros. Zamorako zenbait herritako maskaradek irekitzen dute zikloa; zintzarriak daramatzaten hainbat pertsonaiak herritarrak eta kanpotarrak izutzen dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fantasyland: es el mundo de los cuentos infantiles hechos realidad, el mundo de las, hadas, princesas y de los míticos personajes de Walt Disney. Fantasyland: haurren ipuinak egia bilakatzen dira hemen. Maitagarrien, printzesen eta Walt Disneyko betiko pertsonaien mundua da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El Cementerio de Montmartre, ofrece la belleza de sus jardines y su silencio respetuoso, con la posibilidad de acercarse a las tumbas de algunos notables personajes de la cultura como Stendhal, Heins, Degas, Zolá y Berlioz. Montmartre hilerria, lorategi ederrez eta isiltasun adeitsuz jantzia. Kultura-mailako hainbat pertsona aipagarriren hilobietara gerturatzeko aukera izango dugu, han baitaude hilobiratuta besteak beste Stendhal, Heins, Degas, Zolá eta Berilos.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

el Palacio de Vlad Tepes(personaje en el cuál se basó Bram Stoker para crear su Conde Drácula) Vlad Tepesen Jauregia(Bram Stoker harengan oinarritu zen Drakula kondea sortzeko).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el interior destacan el sepulcro de Stanislaw y Janusz, últimos duques de Mazovia, la tumba del mariscal Malachowski y la cripta donde reposan restos de distintos personajes importantes en la historia de Polonia. Barruko aldean, hauexek nabarmentzen dira: Mazoviako azken duke Stanislaw eta Janusz-en hilobia, Malachowski mariskalaren hilobia eta Poloniako historiako pertsona garrantzitsu batzuen gorpuak dauden kripta.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Son atrayentes también la Iglesia de San Siro, la primera catedral de Génova; el Palacio Imperiale, con decorados de estuco; la Case dei Doria, residencia de los Doria, con la Tumba de Andrea Doria, uno de los personajes políticos que más han favorecido a esta ciudad; y la Catedral. Ikustekoak dira, orobat, San Siro eliza, Genovako lehen katedrala izandakoa; Imperiale jauregia, estukoz apaindua; Case dei Dora, doriatarren egoitza, Andrea Doria hiriari onura gehien ekarri dioten politikoetako bat izandakoaren hilobia duena, eta katedrala.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La capital toscana es la maravilla del renacimiento; el lugar donde se hallan las huellas de personajes como Dante o Miguel Ángel. Toskanako hiriburua da, eta Errenazimentuaren harribitxia. Hainbat pertsona ospetsukDantek eta Michelangelok esaterakoberen arrastoa utzi dute hiri eder honetan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Animazio turistikoa (3)
En España aún no está muy introducido, pero en otros países son habituales los restaurantes temáticos en los que el personal va ataviado con distintos trajes o disfrazados de ciertos personajes y atienden al cliente dentro del rol que marca el restaurante; cada cierto tiempo montan pequeños teatrillos o coreografías, cantan, etc. Espainian ez da asko zabaldu, baina, beste herrialde batzuetan, ohikoak dira gaikako jatetxeak: langileak arropa jakin batzuekin janzten dira, edo pertsonaia jakin batzuen mozorroak izaten dituzte, eta jatetxeak markatzen duten rolak antzeztuz artatzen dituzte bezeroak. Aldian behin antzerki txikiak edo koreografiak egiten dituzte, abestu egiten dute, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

Consiste en elegir un personaje, libro o autor y, tras una pequeña introducción por parte del conductor, se interpreta la obra y se comenta, aunque es muy difícil que esto funcione en ambientes multiculturales y políglotas. Pertsonaia, liburu edo egile bat hautatzen da; gidariak sarrera txiki bat egin ostean, obra interpretatzen da, eta iruzkinak egiten dira; hala ere, oso zaila da halako ekitaldiak ondo joatea kultura eta hizkuntza anitzeko giroetan.

Materiala: Animazio turistikoa

¿Quién es el personaje principal? Nor da pertsonaia nagusia?

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Este trabajo está siempre estudiado y coordinado por los profesionales que se encargan de que el personaje encaje en su papel y cuente la historia que le corresponde. Lan hori profesionalek aztertzen eta koordinatzen dute aldez aurretik, eta haiek arduratzen dira pertsonaiak rolera egokitzeaz eta dagokion istorioa kontatzeaz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Por otro lado, el vestuario y el decorado son dos importantes recursos narrativos dentro del lenguaje audiovisual que, en muchas ocasiones, son suficientes para mostrar claramente al espectador una situación o informar sobre un personaje. Bestetik, jantziak eta dekoratua bi narrazio-baliabide garrantzitsu dira ikus-entzunezkoen hizkuntzan, eta, askotan, nahikoa dira ikus-entzuleei egoera baten berri edo pertsonaia bati buruzko informazioa emateko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (1)
Eran cuatro personajes que se llamaban TODOS, ALGUIEN, CUALQUIERA y NADIE. Bazeuden lau pertsonaia: DENAK, NORBAIT, EDONOR eta INOR EZ.

Materiala: Sistemen integrazioa