Emaitzak: 53

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (21)
Móviles, cajas de música, sonajeros, anillas de varios colores, bloques de colores, aros para encajar, pelotas, muñecos, mordedores, correpasillos, gimnasio de actividades. Mugikorrak, musika-kaxak, txintxarriak, hainbat koloretako uztaiak, kolore-blokeak, ahokatzeko uztaiak, pilotak, panpinak, kosk egitekoak, taka-takak, jardueren gimnasioa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Colocar una pelota de ping-pong en un lugar determinado de una mesa alargada. Jarri ping-pongeko pilota bat mahai luzanga bateko toki jakin batean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

También se puede realizar un partido de pelota con dos jugadores, etc. Bi jokalariko pilota-partida ere antola daiteke, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

carreras con pelotas, juegos con aros, relevos, etc. lasterketak pilotekin, jokoak uztaiekin, erreleboak, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

espejo grande, moqueta, pelotas de diferentes medidas, papeles de periódico, mantas, sábanas, colchonetas, aros, bastones, paracaídas, picas, cuerdas, tubos de plástico o de tela, cajas de cartón grandes, globos, mesas, sillas, bancos suecos, bicicletas, correpasillos, neumáticos... ispilu handia, moketa, hainbat tamainatako pilotak, egunkari-orriak, mantak, maindireak, koltxonetak, uztaiak, makilak, jausgailuak, pikak, sokak, plastikozko edo oihalezko tutuak, kartoizko kaxa handiak, globoak, mahaiak, aulkiak, jarleku luzeak, bizikletak, eskorgak, pneumatikoak...

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

También se le puede mandar órdenes sencillas como "coge la pelota" o "ve a buscar el vaso". Agindu errazak ere eman diezazkiokegu: “hartu pilota” edo “zoaz eta ekarri edalontzia”.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Una pelota y un xilófono o una flauta. pilota bat, eta xilofono bat edo flauta bat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los niños se sitúan de dos en dos, sentados de frente. cada pareja tiene una pelota y la educadora o educador da la siguiente consigna: Haurrak binaka jarriko dira, aurrez aurre eserita; bikote bakoitzak pilota bat izango du, eta hezitzaileak kontsigna hau emango die:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A partir de estas audiciones, se puede trabajar la pulsación en diferentes partes del cuerpo, coger al bebé por las manos, pasarse una pelota siguiendo la canción, etc. Entzuketa horiekin, era berean, pultsazioa landu daiteke zenbait gorputz-eremutan, haurtxoari eskuetatik hel diezaiokegu, kantuari jarraituz elkarri pilota pasa diezaiokegu eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El niño pequeño manipula material continuamente, compara palos de diversa longitud, juega con pelotas de distinto volumen, llena y vacía cajones de diferente peso, etc. Haurtxoak materiala manipulatzen du etengabe, luzera ezberdineko zotzak erkatzen ditu, bolumen desberdineko pilotekin jolasten da, pisu ezberdineko kutxak husten ditu eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (18)
La fuerza de la gravedad que hace que la pelota choque contra el suelo. Pilota lurraren kontra joarazten dion grabitatearen indarra.

Materiala: Irudia

Ahora la pelota se somete a dos fuerzas: la gravedad y su rozamiento con el aire, por lo que describe una trayectoria de subida y bajada. Orduan pilotak bi indar jasaten ditu: grabitatea eta airearekiko marruskadura. Hori dela eta, goranzko eta beheranzko ibilbidea egiten du.

Materiala: Irudia

Poses clave del rebote de una pelota, y los puntos intermedios que completan la acción. Pilotaren punparen posea, baita ekintza osatzen duen bitarteko puntuak ere.

Materiala: Irudia

Normalmente son las articulaciones, y se suelen marcar con círculos de tela de un color vivo, pelotas de ping-pong... Artikulazioak izaten dira normalean, eta kolore biziko ehunezko zirkuluekin, ping-pongeko pilotekin, etab. markatu ohi dira.

Materiala: Irudia

Se trata de mostrar el movimiento de anticipación, como cuando un tenista echa el brazo hacia atrás antes de dar el raque-tazo a la pelota. Aitzinamendu-higidura erakustea da kontua, hala nola tenislariak besoa atzerantz egiten duenean pilotari erraketaz jo baino lehen.

Materiala: Irudia

El personaje hace dos movimientos de preparación antes de golpear la pelota. Pertsonaia prestakuntzako mugimenduak egiten ari da pilota jo baino lehen.

Materiala: Irudia

Ese movimiento hacia atrás del polvo, realza el movimiento hacia adelante de la pelota. Atzerantz doan hautsaren mugimendu horrek pilotaren aurreranzko higidura indartzen du.

Materiala: Irudia

Nuestra pelota, que tiende a continuar en movimiento, se deforma y se aplasta, por efecto del golpe que para bruscamente su trayectoria. Gure pilotak mugitzeko joera du, deformatu eta zapaldu egiten da, haren ibilbidea bat-batean geldiarazten duen kolpearen eraginez.

Materiala: Irudia

En base a esto, el animador obtiene sus consecuencias creativas: puede dotar a la pelota de vida y dibujarla con un rostro. Hori oinarri hartuta, animazio-egileak sorkuntza-mailako zenbait ondorioak lortzen ditu: bizia eman diezaioke pilotari eta aurpegi batekin marraztu.

Materiala: Irudia

La pelota se aplasta y el rostro muestra otra vez sorpresa y dolor... Pilota zapaldu eta aurpegiak berriz ere adierazten ditu ezustekoa eta mina...

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (2)
Danzas de paloteados o competiciones deportivas de vieja raigambre en Navarra como la pelota,son actos ineludibles en las fiestas patronales de toda la comunidad foral. Erkidego guztiko jaietan ezinbestekoak dira makila-dantzak eta Nafarroan sustrai sakonak dituzten kirol-lehiaketak, hala nola euskal pilotakoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En todas estas celebraciones no faltan bailes , juegos y deportes típicos como el “jaialai” (pelota vasca), los “aizkolaris” (taladores), “arrijasotzailes” (levantadores de piedras), y traineras. Jai horietan guztietan izaten dira dantzak, jokoak eta kirolak, hala nola euskal pilota, aizkolariak, harri-jasotzaileak eta traineruak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Elektrizitatea eta elektronika (3)
Siguiendo los mismos pasos del ejercicio resuelto, realiza este ejercicio que trata de automatizar un proceso para llenar botes con tres pelotas. Ariketa ebatzian egindako urratsei jarraituz, egin ezazu ariketa hau. Hiru pilotarekin poteak betetzeko prozesu bat automatizatzea da helburua.

Materiala: Industria komunikazioak

El proceso se inicia haciendo tres movimientos de avance y retroceso del cilindro dispensador, provocando la caída de pelotas hacia el bote. Prozesuaren hasieran, zilindro hornitzaileak atzera eta aurrera egingo du hiru aldiz, eta pilotak poterantz eroriko dira.

Materiala: Industria komunikazioak

Un contador registrará las pelotas que ha puesto y si han caído tres, el proceso se detendrá de forma automática indicado por un piloto intermitente. Kontagailu batek zenbat pilota jarri diren erregistratuko du; hiru erori badira, prozesua automatikoki geldituko da, eta pilotu keinukari batek adieraziko du.

Materiala: Industria komunikazioak

Animazio turistikoa (5)
lPistas de juegos de balón o pelota como balonmano o baloncesto. lBaloiarekin eta pilotarekin egiten diren jolasetarako (eskubaloia, saskibaloia) pistak.

Materiala: Animazio turistikoa

Desde cierta distancia el participante lanza una pelota que caerá en alguna de las divisiones en las que hay un papelito con una pregunta, premio o prenda; las prendas pueden ser reunir cierto número de zapatillas, hacer números utilizando todo el cuerpo excepto las manos, etc., Distantzia jakin batetik, parte-hartzaileak pilota bat jaurtiko du, zeina konpartimentu batean eroriko baita. Konpartimentuetan papertxoak daude, galdera, sari edo prenda batekin; prendak izan daitezke zapatila kopuru jakin bat biltzea, zenbakiak egitea gorputz guztia erabiliz (eskuak izan ezik), etab.

Materiala: Animazio turistikoa

lLanzamiento de latas: se colocan las latas y se tiran con pelotas de goma. lLatak botatzea: latak jarri, eta gomazko pilotekin botatzen dira.

Materiala: Animazio turistikoa

Hacer pompones, muñecos de lana o muñecos de cartulina por partes y articularlos con tachuelas, pelotas de malabarista con arroz y globos, decoración de platos o de frutas, etc. Borlak, artilezko panpinak eta kartoi mehezko panpinak egin daitezke zatika, eta gero elkartu tatxetekin, malabarista-pilotak egin daitezke arrozarekin eta puxikekin, platerak eta frutak apaindu daitezke, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

La pelota y la cuchara Pilota eta koilara

Materiala: Animazio turistikoa