Emaitzak: 35

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
esKUINEAN: Kat. 45 - Baby doll soinekoaren itzulera 1964an. Satinezko zinta bizkarraldean bolantearen azpian ezkutatzen da eta aurrealdean agertzen da berriro, bularrean lotzeko. A LA DERECHA: Cat. 45 - Reaparición en 1964 del vestido baby doll. Una cinta de satén oculta en la espalda bajo un volante reaparece en la parte delantera y se anuda sobre el pecho.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
En caso de conexión pectoral, se deben regular los tirantes textiles de tal manera que las anillas de amarre queden a la altura del pecho y las cintas de los tirantes queden pegadas al cuerpo (fig. Bularrean lotuz gero, lotzeko uztaiak bularraren altueran geratzeko eta tiranteen zintak gorputzera atxikita geratzeko moduan erregulatu behar dira ehun-tiranteak.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (6)
* Protege la parte superior del cuerpo desde la cara hasta el pecho. * Gorputzaren goiko aldea babesten du, aurpegitik bularreraino.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si se trata de un niño o niña mayor de un año se presionará únicamente con el talón de una mano para comprimir el pecho hacia abajo y con suavidad, a un ritmo de 100 a 120 compresiones por minuto. Urtebetetik gorako neska-mutila bada, esku baten orpoarekin soilik egingo dugu presioa bularra beherantz zanpatzeko, eta leuntasunez, gainera; erritmoa, 100-120 zanpatze minutuko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

No hay que retirar las manos del pecho de la víctima. Eskuak ez ditugu kaltetuaren bularretik aldendu behar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si se trata de un bebé se utilizarán solamente los dedos índice y medio colocándolos en el centro del pecho, entre las dos tetillas. Haurtxoa bada, hatz erakuslea eta erdikoa soilik erabili behar dira; bularraren erdian jarri, bi titien artean, eta hor zanpatu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se caracteriza por dificultad para respirar, sibilancias (silbidos en el pecho al respirar) audibles y ruidos crepitantes. Arnasa hartzeko zailtasuna, entzun daitezkeen txistu-hotsak (arnasa hartzeko garaian bularrean sortzen den txistu-hotsa) eta zarata krepititzaileak ditu ezaugarri.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

* Protege la parte inferior del cuerpo desde el pecho hasta la zona pélvica. * Gorputzaren beheko aldea babesten du, bularretik pelbis-ingururaino.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (20)
Las glándulas sebáceas de la cara, hombros y pecho se desarrollan y aumentan su actividad, lo que hace que el sebo y las grasas se acumulen, facilitando la formación de comedones, que pueden infectarse y dar lugar a formaciones papulo-pustulares que constituyen el típico acné. Aurpegiko, sorbaldetako eta bularreko sebo-guruinak garatu eta jarduera areagotzen dute, eta, horrenbestez, seboa eta gantzak pilatu egiten dira. Horren bidez, zaldarrak osatzen dira, eta infektatu eta ohiko aknea osatzen duten formazio papular-pustularrak ere ager daitezke.

Materiala: Elektroestetika

Otras veces el nombre indica el sitio del músculo, como el frontal, que se denomina así por estar en la frente, o los pectorales, por estar en el pecho. Beste batzuetan, muskuluaren kokapena adierazten du izenak; kopeta-muskulu kopetan dagoenari esaten zaio, eta bular-muskulu, bularrean dagoenari.

Materiala: Elektroestetika

Músculos del pecho y del abdomen Bularreko eta sabeleko muskuluak

Materiala: Elektroestetika

Suprarrenales, pecho, pulmones, tiroides, hipófisis, intestinos, hígado, giltzurrun gaina, bularra, birikak, tiroideak, hipofisia, hesteak, gibela.

Materiala: Elektroestetika

A continuación se trabaja el pecho en ocho y de ahí se pasa al abdomen, realizando movimientos en el sentido de las agujas del reloj (pedir al termalista que tense ligeramente el abdomen). Ondoren, bularraldea landuko dugu zortzikoak eginez, eta handik sabelera pasatuko gara; han, erloju-orratzen noranzkoko mugimenduak egingo ditugu (esan termalistari sabela pixka bat tenkatzeko).

Materiala: Elektroestetika

Su función será evitar la flacidez y la caída del pecho tras la lactancia. edoskitzaroaren ondoren, bularra bigundu eta erori egin ez dadin.

Materiala: Elektroestetika

Abluciones de agua fría sobre los pechos; también se pueden aplicar duchas alternas (agua caliente y fría). Bularrak ur hotzez garbitzea, edo dutxa hotzak eta beroak txandakatzea.

Materiala: Elektroestetika

Es la estructura ósea que rodea al pecho. Bularra inguratzen duen hezur-egitura da.

Materiala: Elektroestetika

Se presenta con mayor frecuencia en cara, pecho y espalda. Aurpegian, bularrean eta sorbaldan agertzen da maizen.

Materiala: Elektroestetika

Estos diseños no eran pequeños y cubrían en su totalidad espalda, pecho y costillas, llegando a tatuar el cuerpo entero. Diseinu horiek ez ziren txikiak izaten, eta bizkarra, bularra eta saihetsak erabat estali ohi zituzten; gorputz osoa tatuatzera ere iristen ziren.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
Pecho: Bularra:

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Nos referiremos a la paloma torcaz, de pecho rojo cobrizo y resto del plumaje azul grisáceo, con un tamaño de pico a cola de unos 40 cm. Pagausoari buruz mintzatuko gara. Pagausoak bular gorria du, kobre-kolorekoa, eta gainerako lumak, berriz, urdin grisaxkak. Mokotik isatsera, 40 zentimetroko luzera du, gutxi gorabehera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
sube y baja de pequeñas superficies de diferentes maneras (apoyando las manos, apoyando el pecho y el abdomen) y luego empuja con las piernas. Maila txikiak igotzen eta jaisten ditu, hainbat modutara (eskuak, bularraldea eta sabelaldea bermatuz), eta, gero, zangoekin bultza egiten du.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Elektrizitatea eta elektronika (1)
Las letras se trazan con la mano en el aire, a la altura del pecho, y se complementan con la articulación vocal. Letrak eskuarekin egiten dira airean, bularraren alturan, gutxi gorabehera, eta ahoskerarekin osatzen dira.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Si expandimos el pecho, mantenemos rectos el tronco y la cabeza y elevamos los hombros, mostramos una actitud orgullosa, engreída, arrogante o de desprecio. Bularra zabaltzen baldin badugu, enborra eta burua zuzen eduki eta sorbaldak altxatuz gero, jarrera harroa agertuko dugu, handinahia edo mespretxuzkoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una postura abatida, inclinando el tronco hacia delante, la cabeza agachada, los hombros caídos o el pecho hundido comunica al interlocutor tristeza, decaimiento o angustia Jarrera adoregabea agertuz gero, ostera, enborra aurrerantz dela, burumakur, sorbaldak erorita edo bularra barneratuta, tristura, hertsadura edo goibeltasuna adieraziko dizkiogu solaskideari.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Los collares que llegan hasta la mitad del pecho favorecen a las mujeres con cuello corto o cara redondeada. •Bularraren erdiraino iristen diren lepokoek ondo ematen diete lepo laburra edo aurpegi biribila duten emakumeei.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak