Emaitzak: 53

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (21)
Kat. 15.b - Artxiboko argazkia, koktelerako janzki sorta honen erakuskariarekin. Modeloak, Taiga, soinekoaren desfileko erakustaldiaren zenbakia erakusten du desfilean, 1963. Cat. 15b - Foto de archivo con muestra para este conjunto de cóctel. La modelo, Taiga, muestra el número de pase del vestido durante el desfile, 1963.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

10- Gaueko soineko-gorputza eta gona, 1965eko uda, itsas urdin koloreko creponnee gorputza, eskoteduna, gona luzea, izurduna, otomano zuri hautsia. Bolduc: (tailerra) Ginette Jacojuel, 65eko otsaila, 120 pasea, Danielle modeloa. Archives Balenciaga, Paris. (58. orr.) 10- Cuerpo y falda de noche, V 1965, cuerpo de créponnée azul marino, escote, falda larga, fruncida, de otoman blanco roto. Bolduc: (taller) Ginette Jacquel, febrero del 65, pase 120, modelo Danielle. Archives Balenciaga. París, (p. 58).

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

13- Ezkontza soinekoa eta jaka, 1946, Valenciennes-ez apaindutako tula, tafeta zuri gainean tolestua. Jaka motza, mauka berdinekin, eta gona atalkakoa. Madril, 1946. 139. pasea. Carmen Gomez Morales andreak emana. CBM 2011.05, Getaria. 13- Vestido y chaqueta de boda, 1946, tul adornado con Valenciennes, fruncido sobre tafetán blanco. Chaqueta corta, con mangas iguales y falda a piezas. Madrid, 1946. Pase 139. Donación Carmen Gómez Morales. CBM 2011.05, Cetaria.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

14a- Koktelerako berokia eta soinekoa, 1953ko N, Chantilly parpaila beltza, zetazko hari beltzarekin brodatua, satin beltzaren gainean. Lepo biribila, % kimono mahukak, 8 begizta eta satin beltzeko gerrikoa. Satin zuriko soinekoa. Paris Etiketa, 47684 zkia. 134 pasea. M. Bizcarrondok emana. (77. orr.) 14a- Abrigo y vestido de cóctel, I 1953, encaje Chantilly negro bordarlo con hilo de seda negro sobre satén blanco. Cuello redondo, mangas % kimono, 8 lazos y cinturón de satén negro. Vestido de satén blanco. Etiqueta Paris, n" 47684. Pase 1.34. Donación de M. Bizcarrondo. (p. 77)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

15a- Koktelerako berokia eta soinekoa, 1963ko N, oliba-berdeko parpaila (Marescot), zetazko hari beltzarekin brodatutako landareekin. Lepo biribileko berokia, % mahukak. Gerruntze-soineko estua, satinezkoa. Ginette tallerra. 73 pasea. Ellacuria andreak emana. 15a- Abrigo y vestido de cóctel, 1 1963, encaje verde oliva (Marescot) con vegetales bordados con hilo de seda negro. Abrigo de cuello redondo, mangas %. Vestidocorpino ajustado en satén. Taller Ginette. Pase 73. Donación de Mine. Ellacuria.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

16- Koktelerako soinekoa eta berokia, 1962ko N, parpaila marroia, apaingarriz muntatua, urre zaharrarekin brodatutako lore handiak eta girlanda hostotsuak krepearen gainean. Soineko zuzena. Berokia: alkandora lepoa, kimono mahukak. Paris Etiketa, 84 877 zkia. 42 pasea. M. H. de Givenchy-k emana. M. L. Bousquet-ena zen. CBM 2000.54, Getaria. (46. eta 10. orr.) 16- Vestido y abrigo de cóctel, I 1962, encaje marrón, encaje montado con motivos, grandes llores bordadas, oro viejo y guirnaldas frondosas sobre crepé. Vestido recto. Abrigo: cuello camisero, mangas kimono. Etiqueta París, ti" 84 877. Pase 42. Donación de M II. de Givenchy. Pertenecía a M.L. Bousquet. CBM 2000.54, Cetaria, (p. 46 y 10)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

24- Koktelerako soinekoa, 1963ko N, Chantilly parpaila beltza (Marescot) tafeta beltzaren gainean, satin beltzeko zintak. Itsasontzi formako eskotea, 3 bolanteko gona. Paris Etiketa, 87 818 zkia. 117 pasea. Felisa Urdanibia de Salvagnac-ek emana. CBM 2000.49, Getaria. (70 eta 81. orr.) 24- Vestido de cóctel, 11963, encaje Chantilly negro (Marescot) sobre tafetán negro, cintas en satén negro. Escote barco, falda de 3 volantes. Etiqueta París, ii° 87 818. Pase 117. Donación de Felisa Urdanibia de Salvagnac. CBM 2000.49, Cetaria, (p. 70 y 81).

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

37- Gaueko lepokoa, 1962ko N, parpailazko uhin zerrendekin eta adarren irudiekin apaindutako tula. Bolduc: A. Suzanne, Tamara modeloa, 107 pasea. Archives Balenciaga, Paris. 37- Cuello de noche, I 1962, tul adornado verticalmente con filas ondulantes dc encaje con motivos de rainas. Bolduc: A. Suzanne, modelo Tamara, pase 107. Archives Balenciaga, Paris.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

44b- Tailerraren krokisa (180 pasea), 1958, grafitozko arkatza paperaren gainean. Archives Balenciaga, Paris. (78. orr.) 44b- Croquis de taller (pase 180), 1958, lápiz de grafito sobre papel. Archives Balenciaga, Paris. (p. 78)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

44c- Annabel Buffet-en erretratua Bernard Buffet-ek egina (180 pasea). Oihal gaineko olio pintura, datarik gabea, 1958-1959 ing. A. Buffet-ek emana. CBM 2001.02, Getaria. (78. orr.) 44c- Retrato de Annabel Buffet por Bernard Buffet. (pase 180). Óleo sobre lienzo, sin fecha, h. 1958-1959. Donación de A. Buffet. CBM 2001.02. Cetaria, (p. 78)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (2)
La identificación de las huellas dactilares, unida a una tarjeta identificativa, o a un pase electrónico. Hatz-marken identifikazioa, identifikazio-txartelari edo baimen elektronikoari lotuta.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La ejecución de esta instrucción hace que el contenido de la posición 100BH, pase al Acumulador. Instrukzio hori exekutatzean, 100BH posizioko edukia metagailura igarotzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
En este caso, existe un pase especial para el acompañante de la persona disminuida para, así, moverse por toda la red de transportes metropolitanos de Barcelona. Kasu horretan, ezintasuna duen pertsonaren laguntzailearentzako baimen berezia dago; horrela, Bartzelonako hiri-garraioen sare guztian mugi daiteke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (6)
El efecto de pestaña curvada lo conseguiremos realizando pases paralelos de izquierda a derecha a modo de zigzag. Betile makurren efektua lortzeko, pase paraleloak egingo ditugu ezkerretik eskuinera, sigi-saga moduan.

Materiala: Elektroestetika

Vaciamientos o pases lentos con la palma de la mano y en dirección al corazón. Hustuketak edo ukitu geldoak esku-azpiarekin eta bihotzerako noranzkoan.

Materiala: Elektroestetika

Se regresa con pases suaves hasta la cadera, incrementando la presión a medida que se asciende. Igaroaldi leunak eginez aldaketaraino itzuliko gara, igo ahala presioa handituz.

Materiala: Elektroestetika

Basta una con un solo pase del rodillo en cada zona. Nahikoa da arrabola eremu bakoitzean behin pasatzea.

Materiala: Elektroestetika

Para utilizar la sauna es imprescindible que hayan transcurrido dos horas desde la última comida para no estar en plena digestión. Sauna erabiltzeko ezinbestekoa da azken jatordutik bi ordu paseak izatea, digestioa egina izateko.

Materiala: Elektroestetika

Es suficiente con un solo pase ya que el exceso además de encarecer el proceso, lo dificulta. Argizaria behin bakarrik emanda nahikoa da; izan ere, gehiegi erabilita prozesua zaildu egiten da, baita garestitu ere.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
Puesto que la grabación en disco duro es digital, no hay degradación de la señal debido a los pases continuos sobre una cabeza de registro, ni pérdida de generaciones al regrabar el audio para resincroni-zar un segmento. Disko gogorreko grabazioa digitala denez, seinalea ez da degradatuko, etengabe pasatzen baita erregistro-buruaren gainetik. Horrez gainera, sortutako audioa ez da galduko segmentu bat berriz sinkronizatzeko audioa berriro grabatzen denean.

Materiala: Irudia

Zehar-lerroa (1)
Verificar que el estado de cerrado pase a estado de abierto y viceversa cuando el tapón está puesto o quitado respectivamente. Itxita egotetik zabalik egotera (eta alderantziz) aldatzen den aztertzea tapoia jarrita edo kenduta (hurrenez hurren) dagoela.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Nekazaritza (3)
Se empieza con las labores más superficiales y se concluye con las más profundas, a las que sólo seguirá un pase superficial previo a la siembra. Lurraren azaleko lanekin hasi eta sakonekoekin bukatzen da; ondoren, azalari pasaldi bat eman, erein aurretik.

Materiala: Nekazaritza

2º- Se inician las labores con pases de 5 cm. de profundidad, con un apero ligero, para desenraizar y mezclar la vegetación con la tierra superficial, sin enterrarla completamente, comenzando, así, su humificación y la actividad microbiana. 2.- Lan2.- Lanei hasiera emateko, 5 cm-ko sakonerako pasaldiak emango dira lanabes arin batekin, desustraitzeko eta landaretza azaleko lurrarekin nahasteko, guztiz lurperatu barik; hala, hezetasuna eta mikrobio jarduera sortuko dira.

Materiala: Nekazaritza

5º- Por último, según el tipo de tierra y la estación, se da un pase superficial de grada o de vibrocultivador antes de sembrar, aunque en las condiciones más favorables podría hacerse inmediatamente después de arar. 5.- Azkenik, lurra nolakoa den eta zein urtaro den, area edo kultibadorea pasatzen da erein aurretik; dena den, baldintzarik egokienetan, goldatu eta berehala egin daiteke.

Materiala: Nekazaritza

Ostalaritza eta turismoa (9)
Zona de “pase” amplia para la limpieza de vajilla. Pase-eremu zabala, ontziak garbitu ahal izateko.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Una zona de preparación y cocción comunicada directamente con el pase. Pase-eremuarekin zuzenean lotuta dagoen prestaketa- eta egosketa-eremua.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Zona de pase de comidas Janariaren pase-eremua (zerbitzatzeko eremua)

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Denominada también zona de servicio o “pase”, es el lugar destinado al servicio de las comidas hacia los distintos destinos según las características y funciones propias de cada sistema productivo. Ekoizpen-sistema bakoitzak dituen ezaugarrien eta funtzioen arabera, janaria dagokion lekura zerbitzatzeko erabiltzen den eremua da; janaria zerbitzatzeko eremu edo pase-eremu ere esaten zaio.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Dotación básica: mesas para el pase de comidas y vajilla sucia y puertas de comunicación con el comedor. Oinarrizko hornidura: janaria eta sukaldeko baxera zikinak pasatzeko mahaiak, eta jangelarekin komunikatzeko ateak.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

De izquierda a derecha: zona de pase de un hospital, sistema en bandejas, mesa de pase con infrarrojos. Ezkerretik eskuinera: ospitale bateko pase-eremua, erretiluen sistemarekin; eta izpi infragorrizko banatzeko mahaia.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Detalle de la zona del pase en una cocina con sistema de restauración tradicional. Pase-eremua, sukaldaritza tradizionalaren sistema duen sukalde batean.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Zona de pase o distribución Pase-eremua edo janaria banatzeko eremua

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Diagramas de flujo: cuarto frío de transformación, cocina caliente y pase. Fluxu-diagramak: eraldaketa-gela hotza, sukalde beroa eta pasea.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx