Emaitzak: 13

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (9)
Realizad prácticas de masaje infantil con un muñeco, a partir de las indicaciones de un profesional de este campo. Egin haur-masajea emateko praktikak panpina bat erabiliz; horretarako, hartu kontuan alor honetako profesional batek esandakoa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

colocaremos a los niños en círculo y les sorprendemos con una postal, un muñeco... que, al ser accionado, produzca sonidos. haurrak biribilean jarriko ditugu, eta eragiten zaionean soinua egiten duen postal batekin, panpina batekin edo beste zerbaitekin zur eta lur utziko ditugu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En los rincones cuando se propone que ponga un plato y una cuchara a cada muñeca. Txokoetan, panpina bakoitzari plater bat eta koilara bat jartzea proposatzen zaionean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Aunque a muchos adultos no les guste demasiado, a los varones de corta edad se les puede consentir y tolerar ju-gar con todo tipo de juguetes tanto de niños como de niñas, pero una vez cumplida cierta edad (en muchos ca-sos con la entrada en la primaria), parece ser socialmente inconcebible que el niño juegue con ciertos juguetes como muñecas o cocinitas, y por lo tanto normalmente estos niños se niegan o se esconden para jugar con ellas. Heldu askori gehiegi gustatzen ez bazaie ere, mutiko txikiei utz dakieke mota guztietako jostailuekin jolasten, mutilenekin nahiz neskenekin, baina adin batera iritsita (kasu askotan, Lehen Hezkuntzan sartzean) badirudi sozialki ez dela onargarria mutikoa panpinekin edo sukaldetxoekin jolastea, eta, beraz, mutikoek uko egiten diote jostailu horiekin jolasteari edo ezkutuan jolasten dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

algunos ven como un fe-nómeno normal que niños varones jueguen con muñecas, pero otros están felices de poder afirmar que su hijo nunca juega con muñecas». batzuen ustez, fenomeno normala da mutikoak panpinekin jolastea, baina beste batzuek pozik diote beren semea ez dela sekula panpinekin jolasten”

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En uno de sus experimentos, hizo que niños de un jar-dín de infancia observaran individualmente una pelí-cula de cinco minutos en una pantalla de televisión, en el film aparecía un hombre adulto y una muñeca de plástico grande, del tamaño de una persona adulta. Bere esperimentuetako batean, eskolaurreko haur batzuei telebista-pantaila batean bost minutuko filma bakarka ikusarazi zien; filmean gizon heldu bat eta plastikozko panpina handi bat, pertsona baten tamainakoa, agertzen ziren.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Quién no recuerda un muñeco con los ojos, similares a un botón, arrancados. Nork ez du gogoan panpina bat botoi antzeko begiak kenduta dituela.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Mientras los niños romanos jugaban sobre todo con armas y soldados en miniatura, los griegos tenían muñecas de arcilla articuladas, canicas y tabas, objetos con ciertos movimientos mecáni-cos, juegos de azar, columpios y curiosamente peque-ñas vajillas y utensilios de casa. Haur erromatarrak armekin eta miniaturazko soldaduekin jolasten ziren, batez ere; grekoek, aldiz, buztinezko panpina artikulatuak, kanikak eta kurkuluxak zituzten, mugimendu mekanikoko objektuak, mahai-jokoak, zabuak eta, bitxia bada ere, etxeko ontziteria eta tresneria txikiak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los niños jugaban con pelotas de cuero, muñecas de hueso, de marfil o de cerámica, y también a las canicas o con peonzas. Larruzko pilotekin, hezurrezko, bolizko edo zeramikazko panpinekin eta kanikekin edo zibekin jolasten ziren haurrak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (3)
Losmuñecos:Algunos realizadores elaboran todo el muñeco y sus accesorios en plastilina. Panpinak:zenbait animazio-egilek plastilinaz egiten dituzte panpina osoa eta osagarriak.

Materiala: Irudia

oPara construir un muñeco, hay que hacer una estructura de alambre, que luego se rellena con espuma para que coja el volumen el cuerpo. oPanpina bat egiteko, alanbrezko egitura behar da, eta ondoren bitsarekin beteko da gorputzaren bolumena har dezan.

Materiala: Irudia

Cada vez que grabamos un fotograma hay que mover un poco el muñeco o colocar un nuevo dibujo de la secuencia del movimiento. Fotograma bat grabatzen dugun bakoitzean, panpina pixka bat mugitu edo mugimenduaren sekuentziaren beste marrazki bat jar daiteke.

Materiala: Irudia

Zehar-lerroa (1)
por ejemplo, al apretar un determinado botón, se produce un sonido; al apretar otro, aparece un muñeco, otro botón dispara un objeto... adibidez, botoi bat sakatuta, soinu bat entzuten da; beste bat sakatuta, panpina bat agertzen da; beste bat sakatuta, objektu bat botatzen du...

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra