Emaitzak: 42

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (10)
Elena Yerpes Arenas, profesora de Enseñanza Secundaria de Hostelería y Turismo) Elena Ortega García, Ostalaritza eta Turismoko irakaslea Bigarren Hezkuntzan)

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

(Elena Yerpes Arenas,profesora de Enseñanza Secundaria de Hostelería y Turismo) Elena Yerpes Arenas, Ostalaritza eta Turismoko irakaslea Bigarren Hezkuntzan)

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El profesional del subsector de la hostelería. Ostalaritzako azpisektoreko profesionala.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Dentro de estos programas, la participación de alumnos de Hostelería y Turismo es considerable. Programa horien barruan, nabarmena da Ostalaritza eta Turismoko ikasleen parte-hartzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

(Elena Yerpes Arenas, profesora de Enseñanza Secundaria de Hostelería y Turismo) (Elena Ortega García, Ostalaritza eta Turismoko irakaslea Bigarren Hezkuntzan)

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Restauración tradicional. Ohiko ostalaritza.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Elena Ortega García, profesora de Enseñanza Secundaria de Hostelería y Turismo) Elena Ortega García, Ostalaritza eta Turismoko Bigarren Hezkuntzako irakaslea)

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Por ejemplo, hay empresas que se especializan en viajes para los trabajadores de la hostelería, cuyos períodos de vacaciones nunca coinciden con los de temporada alta; o bien, con otros mercados emisores más lejanos, por ejemplo, el mercado ruso u otros mercados del norte de Europa, que tanto valoran los destinos que ofrecen un clima cálido y templado durante todo el año. Adibidez, enpresa batzuk ostalaritzako langileentzako bidaiak antolatzen espezializatzen dira, langile horien oporraldiak ohiko denboraldietatik kanpo izaten direlako; edo urrutiagoko beste merkatu igorle batzuetan, hala nola errusiarrean edo Europa iparraldeko beste merkatu batzuetan, urte osoan klima bero eta epela duten helmugak asko estimatzen dituztenak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Antonio Reyes Gómez, profesor de Enseñanza Secundaria de Hostelería y Turismo Antonio Reyes Gómez, Ostalaritza eta Turismoko Bigarren Hezkuntzako irakaslea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Era obvio que el principal colectivo para el que queríamos elaborar este libro eran nuestros alumnos de ciclos formativos de grado superior de la familia profesional de Hostelería y Turismo. Argi zegoen Ostalaritza eta Turismoa lanbide-arloko goi-mailako heziketa-zikloetako gure ikasleentzat egin nahi genuela batez ere liburu hau.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (2)
programa anual de formación con diferentes formatos, duraciones, niveles y temáticas (todas ellas relacionadas con el turismo y la hostelería), que se desarrolla en los recintos de PortAventura o en modoe-learningy que cuenta con el reconocimiento oficial de la Universidad Rovira i Virgili. formatu, iraupen, maila eta gai desberdinetako (denak turismoarekin eta ostalaritzarekin lotuak) trebakuntza-programa bat egiten da urtero, dela PortAventuraren esparruetan, dela e-learningen bidez, eta Rovira i Virgili Unibertsitatearen aintzatespen ofiziala du.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Turismo, ocio y hotelería. Turismoa, aisialdia eta ostalaritza.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Animazio turistikoa (16)
Por todo ello, la animación turística surge como una necesidad para los establecimientos hoteleros de facilitar distintas funciones que son inherentes al turismo pero que sin un debido andamiaje en el que apoyarse pueden ser más difíciles de implementar. Horregatik guztiagatik, animazio turistikoa sortu da ostalaritzako establezimenduek beharra dutelako turismoari lotutako funtzioak eskaintzeko, baina beharrezko sostengu gabe zailagoa izan daitekeelako haiek eskaintzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Mejorar la comunicación con todos los actores que forman parte del interior y del entorno del establecimiento hostelero en su conjunto, entre departamentos, entre los huéspedes y entre el hotel y su entorno. Eta, halaber, ostalaritzako establezimendua osatzen duten egile guztiekiko (barrukoak eta ingurunekoak), sailen arteko, ostalarien arteko eta hotelaren eta ingurunearen arteko komunikazioa hobetzea.

Materiala: Animazio turistikoa

En este caso estamos hablando de unmarketingexperiencial, lo que se vende no es el producto (establecimiento hostelero) ni el destino turístico, sino los sentimientos que experimenta el consumidor como algo eminentemente distinto de lo que experimentaría en otro establecimiento de características similares del mismo destino turístico. Kasu honetan,marketinesperimentalaz ari gara: ez da saltzen produktua (ostalaritzako establezimendua) ezta helmuga turistikoa, baizik eta kontsumitzaileak bizi dituen sentimenduak, helmuga turistiko bereko eta antzeko ezaugarriekiko beste establezimendu batean izango lituzkeenekiko desberdinak.

Materiala: Animazio turistikoa

nLa animación turística surge de la necesidad de los establecimientos hosteleros de ofrecer un servicio único y diferenciado y de la de los turistas de aprovechar al máximo sus vacaciones realizando actividades lúdicas y ampliando sus relaciones sociales. nOstalaritzako establezimenduek zerbitzu bakar eta berezi bat eskaintzeko duten beharretik eta turistek jarduera ludikoak eginez eta harreman sozialak zabalduz oporrak ahalik eta gehiena aprobetxatzeko duten beharretik sortu zen animazio turistikoa.

Materiala: Animazio turistikoa

nLa legislación sobre animación es muy limitada y apenas aparece en los convenios sobre hostelería, solo a partir de 2015 se implementa, en España, un currículo que seguir en formación profesional. nAnimazioari buruzko legedia oso mugatua da, eta ostalaritzako lan-hitzarmenetan baino ez da aipatzen; Espainian, 2015ean ezarri zen lanbide-hezkuntzarako curriculum bat.

Materiala: Animazio turistikoa

Elanimador turísticoes el profesional que propone, organiza e implementa las actividades de animación turística o recreación dentro de un establecimiento hostelero o recreativo. Animatzaile turistikoada ostalaritza- edo jolas-establezimendu bateko animazio turistikoko edo jolas-animazioko jarduerak proposatu, antolatu eta gauzatzen dituen profesionala.

Materiala: Animazio turistikoa

Por fin la animación turística necesita de un entorno hostelero o recreativo que acoja las actividades programadas; si no es así, será otro tipo de animación. Azkenik, esan beharrekoa da programatutako jarduerak egiteko ostalaritza- edo olgeta-ingurune bat behar duela animazio turistikoak; ez bada hala, beste mota bateko animazioa izango da.

Materiala: Animazio turistikoa

De hecho, la animación turística no se contempla, hoy por hoy, desligada de la actividad de hostelería. Gaur egun, animazio turistikoa beti lotzen zaio ostalaritzako jarduerari.

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 2.1El animador y la animación turísticadeben darse en un entorno hostelero 2.1. irudia Animatzailea eta animazio turistikoaostalaritzako ingurune bateko lanbideak dira

Materiala: Animazio turistikoa

nEl animador turístico es un profesional formado y experimentado en este campo que propone, organiza e implementa las actividades de animación turística o recreación dentro de un establecimiento hostelero o recreativo. nAnimatzaile turistikoa da alor horretako prestakuntza eta eskarmentua duen profesionala, ostalaritza- edo jolas-establezimendu bateko animazio turistikoko edo jolas-animazioko jarduerak proposatu, antolatu eta gauzatzen dituena.

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (4)
El segundo lugar (14,2 %) corresponde a la actividad Q (actividades sanitarias y de servicios sociales), y el tercer lugar (10,2%) a la actividad I (hostelería). Bigarren tokian (% 14,2), Q jarduera dago (osasun-jarduerak eta gizarte-zerbitzuetakoak), eta hirugarren tokian (% 10,2), I jarduera (ostalaritza).

Materiala: Sistemen integrazioa

Internet: hay que recordar que se puede acceder gratuitamente a Internet en las bibliotecas públicas, servicios de información juvenil, algunas asociaciones o centros de orientación laboral o establecimientos de hostelería. Internet: gogoratu dohainik sar daitekeela Internetera liburutegi publikoetan, gazteentzako informazio-zerbitzuetan, erakunde edo lan-orientazioko zerbitzu batzuetan eta ostalaritzako establezimendu batzuetan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Lógicamente, todas las prendas que se utilicen en los trabajos, pero su finalidad no sea la de proteger contra algún riesgo, como por ejemplo la vestimenta en hostelería, los trajes de los miembros de un avión, las dependientas de un supermercado…, tampoco serán considerados EPI. Noski, lanean erabiltzen diren arropa guztiak ez dira NBEtzat hartuko; adibidez, ostalaritzako jantziak, hegazkin bateko eskifaiaren jantziak, supermerkatuko saltzaileen jantziak. Izan ere, jantzi horien helburua ez da arrisku batetik babestea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Acuerdos con el sector de la hostelería y la restauración, tales como el fomento de la utilización de envases reutilizables, la integración de criterios ambientales y de prevención de residuos en la contratación de materiales y servicios. Akordioak ostalaritzako eta jatetxeetako sektorearekin, hala nola ontzi berrerabilgarriak erabil ditzaten edota ingurumen-irizpideak eta hondakinak prebenitzeko irizpideak sar ditzaten materialen eta zerbitzuen kontratazioan.

Materiala: Sistemen integrazioa