Emaitzak: 308

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Gure eskerrik beroenak, halaber, Lesage Parisi, Caroline Le Borgner zuzendari nagusiri, Hubert Barrerer zuzendari artistikoari eta Loubia Simon, zuzendaritza artistikoaren laguntzaileari. Eta baita, Laure Harivel, Lanvin Ondareko arduradunari, eta Laure Alliagon, Givenchy global events manager-i, ere. Extendemos nuestro agradecimiento, además, a Laure Harivel, responsable de patrimonio Lanvin. y a Laure Alliagon, global events manager, Givenchy.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Getariako sortzaile handia ezagutzera ematea da Cristobal Balenciaga Fundazioaren helburua, eta baita hark artearen testuinguru orokorrean eta modarenean bereziki egindako ekarpena nabarmentzea ere. Asmo horretan laguntzeko, ahalegin berezia egin da jostunaren ibilbidearen, lanaren eta ondarearen ikuspegi berriak argitara ateratzeko, ikerketen, erakusketen eta bildumen bitartez. "Balenciaga parpailan barrena" erakusketa, Cite Internationale de la Dentelle et la Mode zentroarekin elkarlanean antolatua, aukera ezin hobea da helburu horretara iristeko, eta orobat aukera ezin hobea izan da Europako beste erakunde batzuekin lankidetzan jarduteko eta modaren aditu ospetsuekin batera aritzeko, izan ere, Balenciagaren alderdi berezienetako bat azpknarratu nahi izan da: Balenciaga maisu handia izan zen material berriak hautatzeko, aplikatzeko eta sortzeko zereginean. Eta horretan funtsezko oinarria izan zen garai hartan eta gaur egun oraindik ere Maisuaren parpailazko ametsak ehundu dituen ehungintza -Calaisko ehundegi handiek ordezkatua kasu honetan-, ezin hobeto egiten jakin duelako eta berritzeko ahalmena izan duelako. La Fundación Cristóbal Balenciaga tiene como misión la difusión de la figura del excepcional creador de Cetaria, poniendo en valor su aportación en el contexto del arte en general y de la moda en particular y sacando a la luz, a través de la investigación, la producción de exposiciones y la edición de catálogos, nuevas perspectivas en torno a su trayectoria, obra y legado.La exposición "Balenciaga, a través del encaje", realizada en coproducción con Cité Internationale de la Dentelle et la Mode de Calais, supone una oportunidad excelente de dar cumplimiento a este fin, de colaborar con otras instituciones patrimoniales europeas y de contar con prestigiosos expertos en historia de la moda para destacar uno de los aspectos más característicos de Balenciaga como es su maestría en la selección, aplicación e incluso creación de nuevos materiales, apoyado por el saber hacer y capacidad de innovación de una industria textil que -representada en este caso por los grandes telares de Calais -tejió entonces y sigue tejiendo ahora los sueños de encaje del Maestro.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Administrazioa eta kudeaketa (34)
10.-El patrimonio de la empresa MUX S.A., está compuesto por los siguientes elementos. 10.-MUX, SA enpresaren ondarea elementu hauek osatzen dute:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

3.-El patrimonio del Sr. Isidro Puig de Tarragona está compuesto por los siguiente bienes, derechos y obligaciones. 3.-Tarragonako Isidro Puigen ondarea ondasun, eskubide eta obligazio hauek osatzen dute:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

3.- Determina el neto Patrimonial de la empresa Isidro Larrea Perea de Bergara, de la Calle Goenkale 3 bajo. 3.- Zehaztu Bergarako Isidro Larrea Perea enpresaren ondare garbia. Enpresa horrek Goenkale 3, behea helbidean du egoitza.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

3.- Calcular el patrimonio de la siguiente empresa, indicando: 3.- Kalkulatu enpresa honen ondarea, eta adierazi hauek:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

4.- La empresa Uria S.A., sita en la Calle Astillero 3 de Deba, posee el patrimonio que se detalla a continuación. 4.- Uria, SA enpresak, egoitza Debako Astillero kalea, 3 helbidean duenak, ondoren zehazten den ondarea du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Activo, Pasivo y Patrimonio neto Aktiboa, Pasiboa eta Ondare Garbia

Materiala: Kontu-ikuskaritza

a) Formulen Balance y Estado de cambios en el Patrimonio Neto abreviados a) Balantzea eta Ondare Garbiko aldaketen Egoera laburtua egiten dutenak

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Balance, cuenta de pérdidas y ganancias, estado de cambios en el, patrimonio neto, estado de flujos de efectivo, memoria Balantzea, galdu-irabazien kontua, ondare garbiko aldaketen egoera, efektibo-fluxuen egoera, memoria

Materiala: Kontu-ikuskaritza

8- Estado consolidado de cambios en el patrimonio 8.- Ondareko aldaketen egoera irmotua.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

f) ¿Cuál es el saldo del patrimonio neto al 31-1-2006? f) Zer saldo du ondare garbiak 2006-01-31n?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (1)
Existen dos tareas para conocer el patrimonio de una organización por proyectos, ambas ineludibles: Bi dira proiektukako antolaketa batek zer ondare duen jakiteko zeregin nagusiak:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (1)
Ustedes como yo, leerán con admiración y conservarán para siempre este libro importante, en un puesto de honor para enriquecer su biblioteca, y como legado a nuestros hijos, continuadores de nuestra profesión. Zuek ere, nik bezala, txunditurik irakurriko duzue liburu garrantzitsu hau, eta betiko gordeko duzue ohorezko toki batean zuen liburutegiaren aberasgarri eta gure profesio honetan jarraituko dutenentzako ondare gisa.

Materiala: Elektroestetika

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Consecuencia de todo ello ha sido la creación de un acervo jurídico europeo sobre protección de la salud de los trabajadores en el trabajo. Horren ondorioa izan da langileen osasuna lanean babesteari buruzko Europako ondare juridikoa sortzea.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (163)
Más al sur , El Calafate, conocida como la capital de los glaciares , es una pequeña villa, donde recientemente se ha abierto un nuevo aeropuerto , que permite el acceso al Parque Nacional de los Glaciares , declarado Patrimonio de la Humanidad en 1981 encerrando un manto de nieves perpetuas de más de 350 kilómetros (campo de hielo), del que descienden hasta 47 glaciares como el Upsala, Onelli, Viedma y el más accesible, el Perito Moreno , de este último, con una altura de 60 metros y cinco kilómetros de ancho , se desprenden continuamente enormes bloques de hielo , provocando gran estrépito y olas, que lo convierten en la imagen más difundida de la Patagonia argentina en todo el mundo. Hegoalderago, glaziarren hiriburua deitzen zaion Calafate hiri txikian berriki aireportu bat ireki da, eta 1981ean Gizateriaren Ondare izendatutako Glaziarren Parke Nazionalera iristeko aukera ematen du. 350 kilometro baino gehiagoko izotz iraunkorreko geruza du (izotz-zelaia), eta handik 47 glaziar jaisten dira, besteak beste Upsala, Onelli, Viedma eta, irisgarriena, Perito Moreno. Azken horrek 60 metroko garaiera du, eta bost kilometro zabal da; izotz zati handiak askatzen dira etengabe, burrunba eta olatu izugarriak eraginez; horixe da mundu osora hedatutako Patagoniaren irudirik ezagunena.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Isla de Chiloé , tiene en su gastronomía basada en el pescado y marisco, en las iglesias con muros a modo de escamas de madera, declaradas Patrimonio de la Humanidad; y en las construcciones palafíticas de Castro los rasgos más característicos. Chiloé uhartearen bereizgarri nagusiak hauek dira: arrainean eta itsaskietan oinarritutako gastronomia, egurrezko ezkata-itxurako hormak dituzten elizak, Gizateriaren Ondare izendatuak, eta Castroko eraikin palafitikoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es la región comprendida entre Encarnación , al sureste , y Ciudad del Este; la que presenta un uso turístico moderado , por las construcciones de las” reducciones” o misiones jesuíticas donde los indígenas fueron convertidos al cristianismo, hoy declaradas Patrimonio de la Humanidad, con San Ignacio Miní como máximo ejemplo. Hego-ekialdean dagoen Encarnación eta Ciudad del Este bitartean dagoen eskualdeak hartzen du turismo pixka bat. Indigenak kristautasunera bihurtu zituzten jesuiten misioetako eraikinak (adibidez, San Ignacio Miní) Gizateriaren Ondare izendatu dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Situada en la Costa de Oro fue hasta 1763 capital de Brasil, cuenta con un interesante barrio colonial , el Pelourinho , declarado Patrimonio de la Humanidad ;y con inmensas playas como Barra ,con el faro que guiaba a la flota portuguesa hasta sus costas. Urrezko Kostaldekohiri hori Brasilgo hiriburu izan zen 1763ra arte; Pelourinho auzo kolonial interesgarria Gizateriaren Ondare izendatu zuten, eta hondartza handiak ere baditu, hala nola Barra, eta ontzi portugaldarrak haraino heltzen ziren faroaren laguntzarekin.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El Palacio Legislativo el Palacio de Gobierno y la Casa de la Independencia subrayan la capitalidad que ostentó esta urbe hasta 1898. Desde este punto algunos itinerarios continuan el viaje por la geografía boliviana hacia Potosí (Patrimonio de la Humanidad), cuyas minas de plata , hoy abiertas al público, contribuyeron de forma decidida al embellecimiento de la ciudad y el enriquecimiento de la metrópoli. Jauregi Legegileak, Gobernu Jauregiak eta Independentziaren Etxeak erakusten dute hiri hori hiriburu izan zela 1898. urtera arte. Handik irteten diren ibilbide batzuek Potosíraino (Gizateriaren Ondare) jarraitzen dute. Potosíko zilar-meatzeekgaur egun bisita daitezkeekarpen handia egin zioten hiriari, haiei esker edertu eta metropolia aberastu baitzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Quito , situada en la Cordillera de los Andes tiene un centro urbano cuajado de templos y monasterios coloniales, como la Iglesia de la Compañía o el Monasterio de San Agustín, que han sido declarados Patrimonio de la Humanidad . Quito Ande mendietan dago, eta tenplu eta monasterio kolonial asko ditu bere hirigunean; Konpainiaren eliza eta San Agustin monasterioa, adibidez, Gizateriaren Ondare izendatu dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fue una de las joyas coloniales durante el imperio hispano, el florecimiento económico favoreció la construcción de un interesante conjunto urbanístico declarado Patrimonio de la Humanidad, con edificios públicos como el Capitolio, Catedral , y diversas fortalezas ; y privados como las pequeñas mansiones burguesas, algunas de ellas , ahora convenientemente restauradas y transformadas en pequeños hoteles de acentuado sabor histórico. Inperio espainiarraren altxor kolonialetako bat izan zen; loraldi ekonomikoak ahalbidetuta eraiki zen hirigune interesagarria Gizateriaren Ondare izendatuta dago. Eraikin publikoak dira Kapitolioa, katedrala eta hainbat gotorleku; badira beste zenbait eraikin pribatu, hala nola etxe burges txikiak, horietako asko berrituak eta aire historiko nabarmeneko hotel txiki bihurtuak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

San Juan, capital del estado, guarda en el interior de su muralla y del conjunto defensivo de El Fuerte y del Castillo de San Felipe del Morro , Patrimonio de la Humanidad, un conjunto de edificaciones coloniales, espacios comerciales y museísticos como el Museo Indio Taíno muy frecuentados por los visitantes.. estatuko hiriburu San Juan de Puerto Ricok hauek eskaintzen ditu harresiaren eta El Fuerte gotorlekuko eta San Felipe del Morro gazteluko defentsaguneen (Gizateriaren Ondare) barruan: hainbat eraikin kolonial, eremu komertzialak eta hainbat museo, hala nola bisitari asko izaten dituen indio tainoen museoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es una de las puertas de acceso al país por vía aérea, con 20 millones de habitantes es la mayor ciudad del planeta, también una de las más contaminadas y caóticas, su casco histórico también es Patrimonio de la Humanidad centrado en la Plaza del Zócalo, levantada sobre la capital azteca de Tenoctitlan, con las edificaciones de la Catedral, Palacio de la Reforma y restos del Templo Mayor. Aire-garraio bidez herrialdera sartzeko ateetako bat da; 20 milioi biztanle ditu eta munduko hiririk handiena, kutsatuenetakoa eta kaotikoenetakoa da. Hango hirigune historikoa, Tenoctitlan hiriburu aztekaren gainean eraikia eta Plaza del Zócaloren inguruan egituratua, Gizateriaren Ondare da; Katedrala, Reforma Jauregia eta Templo Mayor tenpluaren aurriak dira monumentu nagusiak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Patzcuaro y sobretodo Morelia , la capital de Michoacan , declarada Patrimonio de la Humanidad, son un serio testimonio del periodo colonial. Patzcuaro eta, batez ere, Michoacan-eko hiriburu den Morelia, Gizateriaren Ondare izendatua, aldi kolonialaren erakustoki dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (65)
Su finalidad es difundir la identidad europea, promover la conservación del patrimonio como factor de desarrollo y desarrollar un turismo de alta calidad y de cuya autorización y supervisión se encarga el Instituto de los Itinerarios Culturales, con sede en Luxemburgo. Ibilbide horien helburua Europako nortasuna ezagutaraztea da, ondarea garapen-faktore gisa gorde dadin bultzatzea, eta kalitate handiko turismoa garatzea. Ibilbideak kudeatu eta gainbegiratzeaz egoitza Luxenburgon duen Kultura Ibilbideen Institutua arduratzen da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Abordar un tema significativo como memoria colectiva, un tema histórico o patrimonial. Gai esanguratsu baten ingurukoa izatea: memoria kolektiboa, gai historiko bat edo ondareari loturikoa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Ejemplos de ellos en España son El Camino de Santiago –como camino de peregrinación– o las Rutas del Legado Andalusí –como muestra del patrimonio industrial en Europa–. Espainian horien adibideak badaude, esate baterako, Donejakue Bidea —erromes-bide den aldetik— eta Ondare Andalustarraren Ibilbideak, Europako industria-ondarearen adibide gisa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Diseñado por el Centro de Documentación del IAPH, facilita la consulta de entidades patrimoniales de Andalucía con la incorporación de una aplicación de visualización cartográfica, al tiempo que permite consultar información complementaria mediante el acceso a la Base de Datos del Patrimonio Inmueble de Andalucía, la Base de Datos de Arquitectura Contemporánea de Andalucía, el Banco de Imágenes del Patrimonio Cultural Andaluz y otros contenidos multimedia. IAPHko Dokumentazio Zentroak diseinatu du, eta Andaluziako ondareak kontsultatzea errazten du bistaratze kartografikoko aplikazio bat sartuta. Horrez gain, informazio osagarria kontsultatzeko aukera ere ematen du baliabide hauen bidez: Andaluziako Ondare Higiezinen Datu-basea, Andaluziako Arkitektura Garaikidearen Datu-basea, Andaluziako Kultura Ondarearen Irudi Bankua eta beste multimedia-eduki batzuk.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La cultura popular está definida por los propios rasgos de identidad de cualquier comunidad, reafirmada en la manifestación de sus tradiciones y en la conservación de su patrimonio inmaterial y, al mismo tiempo, nos abre caminos de comprensión de la diversidad en la confluencia y el encuentro rico de distintas comunidades. Herri-kultura komunitate baten identitate-ezaugarriek definitzen dute, eta tradizioek eta ondare immaterialaren kontserbazioak ezaugarrioi eusten laguntzen dute; aldi berean, aniztasuna ulertzen laguntzen digu herri-kulturak, beste komunitate batzuk ezagutuz eta ezagutza horren bidez guztiok aberastuz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En el segundo se ofrece una información más específica, referida a algunos de los siguientes aspectos: patrimonio, museos, archivos, bibliotecas, libro, artes escénicas, música, cine y vídeo. Bigarrenak, berriz, alderdioi buruzko informazio espezifikoagoa jasotzen du: ondarea, museoak, artxibategiak, liburutegiak, liburua, arte eszenikoak, musika, zinema eta bideoa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Artes escénicas, música, artes plásticas, audiovisuales o patrimonio requerirán planes y propuestas diferentes, tal y como se comentará en las UniDaDes DiDácticas6 y 7. Arte eszenikoak, musika, arte plastikoak, ikus-entzunezkoak, ondarea... plan eta proposamen desberdinak behar ditu bakoitzak (6. eta 7. unitate didaktikoetan landuko dugu hori).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Todas estas finalidades se tienen que alcanzar mediante formas de intervención tales como el conocimiento y la formación cultural, la difusión de la cultura y el fomento del acceso a ella, la conservación del patrimonio y de la diversidad cultural, así como el intercambio de experiencias, creaciones y profesionales. Helburu horiek guztiak esku-hartze mota hauen bidez lortu behar dira: kultura-ezagutza eta -trebakuntza, kultura zabaltzea eta kulturara heltzeko bideak sustatzea, ondarea eta kultura-aniztasuna kontserbatzea, eta esperientziak, lanak eta profesionalak trukatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Este programa se dirige a fomentar la calidad, innovación y dimensión europea en los sistemas de formación profesional a través de proyectos de cooperación internacional; en particular, proyectos de formación cultural y lingüística –oficios de las artes y del patrimonio, comunicación intercultural, etc.–. Programa honen helburua hau da: lanbide-heziketako sistemen kalitatea, berrikuntza eta europar proiekzioa sustatzea nazioarteko lankidetzako proiektuen bidez;bereziki, kultura- eta hizkuntza-trebakuntzako proiektuen bidez (arteetako eta ondareko ofizioak, kulturarteko komunikazioa, eta abar).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Para ello, se organizan según los distintos sectores –archivos, bibliotecas, libro, museos, artes escénicas y música, cine y audiovisuales, patrimonio histórico– y materias de su competencia –cooperación cultural, promoción del arte, propiedad intelectual, publicaciones, información y documentación, fundaciones, estadística y administración electrónica y sociedad de la información–. Hori lortzeko, sektoreka antolatzen dira —artxiboa, liburutegiak, liburua, museoak, arte eszenikoak eta musika, zinema eta ikus-entzunezkoak, ondare artistikoa—,eta bakoitzaren eskumeneko gaien arabera —kooperazio kulturala, artearen sustapena, jabetza intelektuala, argitalpenak, informazioa eta dokumentazioa, fundazioak, estatistika eta administrazio elektronikoa, eta informazioaren gizartea—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Nekazaritza (1)
Esta pérdida de la biodiversidad no es un suceso que afecte únicamente al patrimonio de un pueblo, sino que repercute también en muchos otros ámbitos. Biodibertsitate galera horrek, herriaren ondareari ez ezik, beste alor askori ere eragiten die.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (2)
La UNESCO declaró el flamenco Patrimonio Inmaterial de la Humanidad en 2010. UNESCOk Gizateriaren Ondare Immaterial izendatu zuen flamenkoa 2010ean.

Materiala: Animazio turistikoa

En el informe presentado se recogía que “el flamenco es una expresión artística producto del cante, la danza y la música” y que “es la más significativa y representativa manifestación del patrimonio cultural inmaterial del sur de España”, y también que “da identidad a comunidades, grupos y personas; aporta ritos y ceremonias de la vida social y privada”. Aurkeztu zen txostenaren arabera, “flamenkoa da kantuaren, dantzaren eta musikaren adierazpen artistiko bat”, eta “Espainiako hegoaldeko ondare immaterial kulturalaren adierazpen esanguratsu eta adierazgarriena da”; gainera, “identitatea ematen die komunitate, talde eta pertsonei, eta bizitza sozial eta pribatuko erritu eta zeremoniak dakartza”.

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (1)
Esta fundación tendrá un Patrimonio a cargo del Fondo de Prevención y Rehabilitación que procederá del exceso de excedentes de la gestión realizada por las Mutuas de Accidentes de Trabajo y Enfermedades Profesionales de la Seguridad Social. Fundazio horrek Prebentzio eta Errehabilitazio Funtsaren konturako ondare bat izango du, zeina Gizarte Segurantzako lan-istripu eta lanbide-gaixotasunen mutualitateek egindako kudeaketatik etorriko den.

Materiala: Sistemen integrazioa