Emaitzak: 61

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (8)
Calaisera egindako lehenengo bidaian ezagutu nuen Parpailaren Hiria, museo ederra benetan, eta ezagutu nituen, halaber, irudi dotoreko armiarma oihal hori egiten duten makina ikusgarriak. Eta harriturik gelditu nintzen ikusi nuenean nola ateratzen ziren altzairuzko bloke ikaragarri haietatik modan gaur egun ezinbestekoak diren parpaila fin eta arinak. Durante mi primer viaje a Calais, descubrí la Ciudad del Encaje, un maravilloso museo, pero también las impresionantes máquinas que fabrican esa tela arácnida con motivos refinados. Cuál fue mi sorpresa cuando vi salir de aquellos inimaginables bloques de acero los encajes, frágiles y delicados, indispensables aún hoy en día para la moda.

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Cristobal Balenciaga Londresera joateko asmoz ari zela, 1936ko uztailean, Nicolas Bizcarrondo eta Attainvilleko Wladio Jaworoskiren laguntzarekin, goi mailako joskintza etxe bat zabaldu zuen Parisen, Georges V hiribideko 10. zenbakian; ez zituen utzi, ordea, Espainiako jarduerak. Madril, Bartzelona eta Donostiako etxeak Agustina ahizparen, Jose ilobaren eta Crespo ahizpen zuzendaritzapean utzi zituen, hurrenez hurren. Edonola ere, Parisen sortzen zituen diseinuak, eta horien arteko batzuk Espainian egiteko hautatzen zituen. Oihala Donostiara bidaltzen zuen, han baitzeukan etxe nagusia. Etxe haietako bakoitzean eta tailerretan (berrogeita hamar bat langilez osatuak), Parisen erabiltzen zituzten oihal berdinak erabiltzen zituzten. Eta Calaisko parpailak ere iritsi ziren espainiar bezeroen jantzitegietara. Cristobal Balenciagak oso agindu bereziak jasotzen zituen Espainian, hala nola Fabiola erreginaren ezkontzako soinekoa. Espainian ekoizpen kostuak Parisen baino txikiagoak zirenez, Euro-pa osoko bezeroek Manchesterreko Elizabeth dukesa esate baterako, Espainian hornitzea erabaki zuten. Horregatik ikusten dira gaur egun oraindik ere Eisa markako jantziak Europako hainbat herrialdetako enkanteetan. Mientras que Cristóbal Balenciaga planeaba irse a Londres, es en París, en julio de 1936, con la ayuda de Nicolás Bizcarrondo y de Wladio Jaworoski de Attainville. donde abre una casa de alta costura, "Balenciaga", en el número 10 de la avenida Georges V, sin abandonar sus actividades en España. Las casas de .Madrid, Barcelona y San Sebastián quedarán bajo la dirección de su hermana Agustina, su sobrino José y las hermanas Crespo respectivamente. Pero es en París donde crea los modelos, de los cuales elige algunos para que sean fabricados en España. La tela es enviada a San Sebastián, que permanece como la casa central de los tres establecimientos. En cada una de las casas, los talleres, formados por unos cincuenta empleados, utilizan generalmente las mismas telas que en París. Asimismo, los encajes de Calais se encuentran en los guardarropas de su clientela española. Cristóbal Balenciaga recibe, sin embargo, encargos especiales en España, como el vestido de novia de la reina Fabiola. Siendo el coste de producción menor en España que en París, dientas que vienen de toda Europa, como la duquesa Elizabeth de Manchester, deciden abastecerse en España. Es por ello que hoy en día, en las subastas de diferentes países europeos se encuentran prendas de la firma Eisa.

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Kat. 55. - Gaueko soineko honetako lore brodatu finak XVII. mendeko urrezko hariz jositako oihaletan inspiratuak dira, 1967. Cat. 55 - El delicado bordado de flores de este vestido de noche se inspira en las telas briscadas del siglo XVIII, 1967.

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Kat. 5. - Artxiboko argazkia, traje batentzako oihalen erakuskariekin. Parpaila estu brodatua, eguerdiko jantzi baterako egokituta dago, 1965. Cat. 5 - Foto de archivo con muestra de tela para un traje. El estrecho encaje bordado está adaptado a una vestimenta para la mañana. 1965.

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1951ko Lesage etxearen eredu batek (98. or. il.) nabarmen uzten du zein konplexua zen lana eta zenbat material erabiltzen ziren: hosto baten gainean, perla biribilak (charlottes), beira puztuko mahatsak, zelofana, rafia, frivolite parpaila, absenta koloreko parpaila, oihal zuri glasatuko eta parpailazko orri txikiak, eta kizkurgailuak. 1960ko hamarraldian zehar, motibo gero eta ugariagoei erantzuteko, Swaroski harribitxiak eta kaboxoiak ere ugaldu egin ziren, eta, aldi berean, material sintetiko gehiago erabiltzen hasi zen. Una muestra (il. p. 98) de la casa Lesage de 1951 pone de manifiesto la complejidad del trabajo y la diversidad de los materiales: sobre una hoja, se cosen perlas redondas (Charlottes), uvas de vidrio soplado, celofán, rafia, encaje frivolité, algodón color absenta, pequeñas hojas de tela blanca glaseada y de encaje, y finalmente bigudíes. A lo largo de la década de 1960, en respuesta al aumento en la realización de motivos, las pedrerías y cabujones de Swarovski aumentan a su vez, al mismo tiempo que crece el número de materiales sintéticos.

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1962 Beroki zuzenak, raglan mahukekin. Oihal barrubigunak, biribilduak, estuak. Gaueko soinekoak, polisoiarekin. 1962 Abrigos rectos con mangas raglán. Telas acolchadas, abarquilladas, talladas. Vestidos de noche con polisón.

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Kat, 39-l.e - Lesageren erakuskaria: Zetazko oihala, parpailaduna eta brodatua, perla biribilekin eta beira puztu olibarekin, zelofana, rafia, frivolite, kotoia, oihal zuri belusatuz egindako hostotxoak eta parpaila soltea, eta Madame Pousieuk eskuz egindako kizkurgailuak, 1951. Cat. 39-le - Muestra de Lesage: Tejido de seda con encaje aplicado y bordado con perlas redondas y olivas de vidrio soplado, celofán, rafia, frivolités, algodón, pequeñas hojas de tela blanca aterciopelada y encaje suelto, y con bigudíes hechos a mano por Madame Pousieu, 1951.

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44c- Annabel Buffet-en erretratua Bernard Buffet-ek egina (180 pasea). Oihal gaineko olio pintura, datarik gabea, 1958-1959 ing. A. Buffet-ek emana. CBM 2001.02, Getaria. (78. orr.) 44c- Retrato de Annabel Buffet por Bernard Buffet. (pase 180). Óleo sobre lienzo, sin fecha, h. 1958-1959. Donación de A. Buffet. CBM 2001.02. Cetaria, (p. 78)

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Elektrizitatea eta elektronika (1)
El agua caliente fija el tóner en la tela. Ur beroak finkatu egiten du tonerra oihaletan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (5)
Los paños liberados se bajarán al suelo con ayuda de los mismos cabos de cuerda empleados en el izado, durante las tareas de montaje. Askatutako oihalak lurrera jaitsiko dira, sarea muntatzean erabilitako soken laguntzaz.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

El "tirado" de los plomos de la caja de escalera será posible gracias a la libertad en que quedan o permanecen los cuatro rincones del ojo de la caja, ya que el paño de red no interfiere en los mismos. Eskailera kutxatik plomuak zintzilikatu ahalko dira, kutxaren begiko lau ertzak aske geratzen direlako; izan ere, sare oihalak ez die inolako trabarik egiten.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para colocar la tela asfáltica se ha de calentar la parte trasera con un soplete o candileja(Fig. 1 y 3)moviendo de izquierda a derecha el chorro del soplete, hasta que se empieza a deformar el plástico que cubre dicha parte, indicándonos que ya se puede aplicar(Fig. 4). Asfaltozko oihala jartzeko, atzealdea sopletez berotu behar dugu (1. eta 3. irudiak), eta sopleteko zorrotada ezkerretik eskuinera mugitu behar dugu, alde hori estaltzen duen plastikoa deformatzen hasten den arte. Geruza ezartzeari ekin diezaiokegu orduan (4. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

A continuación se procederá a cortar las cuerdas de unión para separar los distintos paños de red. Jarraian, josteko sokak moztuko ditugu, sarearen oihalak bereizteko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para evitar que se mellen los bordes de esta llana al contacto con el resto de herramientas se suele llevar envuelta en un paño(Fig. 5). Plaunkaiaren ertzak gainerako erreminten kontra jota koskatuta ez geratzeko, oihaletan bilduta eraman ohi da plaunkaia (5. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (9)
Piezas de madera, cuerdas, vasos, tubos de cartón, cajas de diferentes tamaños, corchos, telas, piedras, embudos, coladores, botes con tapa. Egurrezko piezak, sokak, edalontziak, kartoizko kaxak, hainbat tamainatako kaxak, kortxoak, oihalak, harriak, inbutuak, irazkiak, estalkidun poteak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Materiales de distintas formas, tamaños, sonidos y gustos, cajas, botes, botellas con tapones, ovillos de lana, botones para ensartar, corchos, pinzas de ropa, telas grandes. Hainbat forma, tamaina, soinu eta gustutako materialak, kaxak, poteak, tapoidun botilak, artilezko matazak, hariztatzeko botoiak, kortxoak, arropa-matxardak, oihal handiak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

espejo grande, moqueta, pelotas de diferentes medidas, papeles de periódico, mantas, sábanas, colchonetas, aros, bastones, paracaídas, picas, cuerdas, tubos de plástico o de tela, cajas de cartón grandes, globos, mesas, sillas, bancos suecos, bicicletas, correpasillos, neumáticos... ispilu handia, moketa, hainbat tamainatako pilotak, egunkari-orriak, mantak, maindireak, koltxonetak, uztaiak, makilak, jausgailuak, pikak, sokak, plastikozko edo oihalezko tutuak, kartoizko kaxa handiak, globoak, mahaiak, aulkiak, jarleku luzeak, bizikletak, eskorgak, pneumatikoak...

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El material no tiene por qué ser costoso y con unos simples cajones de madera se puede construir una estructura por la que los niños puedan subir, deslizarse o esconderse debajo, también se pueden utilizar colchonetas, bloques de espuma de diferentes formas, trozos de tela, etc. Materialak ez du zertan garestia izan, eta egurrezko tiradera soil batzuekin haurrak igotzeko, irristatzeko edo azpian ezkutatzeko egitura bat eraiki daiteke. Halaber, koltxonetak, hainbat formatako apar-blokeak, oihal zatiak eta abar erabil daitezke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La educadora o educador repartirá unos cuantos trozos de tela y mostrará a los niños cómo pueden meterla en los agujeros de la tela de gallinero previamente enmarcada para evitar cortes. Hezitzaileak oihal zati batzuk banatuko dizkie haurrei, eta oilategi-sareko zuloetan nola sar dezaketen erakutsiko die. Lehenago, oilategi-sarea markoztatuko dugu ebakiak edo zauriak saihesteko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Antes de empezar, dejaremos que los niños las toquen y después, y en orden, irán pasando de uno en uno e intentarán colocar la tela; cuando hayan pasado todos, dejaremos que repitan los que quieran. Hasi aurretik, haurrei oihalak eta sarea ukitzen utziko diegu, eta, gero, banan-banan, oihala jartzen saiatuko dira; guztiak pasatu ondoren, errepikatzen utziko diogu nahi duenari.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Podemos colgar el resultado a modo de cuadro en el espacio que decidamos para ello e ir cambiando o añadiendo más tela en futuras sesiones. Emaitza koadro modura eskegi dezakegu hala erabakitzen dugun tokian, eta hurrengo saioetan oihalak aldatzen edo gehiago eransten jarraitu dezakegu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En el rincón de los disfraces, se pueden usar telas de diferentes medidas para que las guarden según medidas o texturas. Mozorroen txokoan hainbat neurritako oihalak erabil ditzakegu, neurriaren arabera edo testuren arabera gorde ditzaten.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Además para el cochecito, bolas de plástico, de tela u objetos que pueda alcanzar fácilmente. Horiez gain, ume-kotxerako plastikozko edo oihalezko bolak, edo erraz hartzeko moduko objektuak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (8)
Se trata de rodear total o parcialmente el cuerpo con lienzos mojados calientes o fríos sobre los que se pondrán mantas o similares secos. gorputz osoa edo zati bat oihal busti bero edo hotzekin inguratzen da, eta horien gainean tapaki lehorrak jartzen dira.

Materiala: Elektroestetika

La persona se sitúa generalmente tumbada, aunque en algunos casos de aplicaciones parciales puede permanecer sentada; se aplican las sustancias si es necesario y después los paños o ropas mojados y escurridos evitando bolsas de aire. oro har, pertsona etzan egiten da, nahiz eta aplikazio partzial batzuetan eserita egon daitekeen; beharrezkoa bada, substantziak aplikatzen dira eta, gero, bustitako eta xukatutako oihalak edo arropak, aire-poltsak saihesteko.

Materiala: Elektroestetika

Su aplicación consiste en el uso sobre la zona a tratar de paños o lienzos impregnados de agua fría o caliente, que a su vez puede contener aditivos. Ur hotzez edo beroz bustitako oihalak edo mihiseak jartzen dira tratatu beharreko zonan, eta ur horrek gehigarriak izan ditzake.

Materiala: Elektroestetika

Se definen como aplicaciones directas de agua sobre la piel, realizadas con la mano desnuda o con un guante, esponja o paño de tejido basto de fibra natural. Ura azalean zuzenean aplikatzea da, eta esku biluziarekin edo eskularru, belaki nahiz zuntz naturaleko ehun latzeko oihal batekin egiten dira.

Materiala: Elektroestetika

con las piernas inclinadas hacia arriba y protegidas del exce-sivo calor mediante paños humedecidos con agua fría. hankak gorantz begira, eta gehiegizko berotik ur hotzez bustitako oihalekin babestua.

Materiala: Elektroestetika

Paños mesotermales. Oihal mesotermalak.

Materiala: Elektroestetika

R. Sí, protegiendo la cara con un paño húmedo. E. Bai, aurpegia oihal heze batekin babestuz.

Materiala: Elektroestetika

Se puede tapar con una gasa o paño; en el caso de pelo con mucho vello se puede intercalar una gasa fina entre la piel y la arcilla. Gaza edo oihal batekin estal daiteke. Biloa ugaria izanez gero, gaza mehe bat tarteka daiteke larruazalaren eta buztinaren artean.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (3)
Los trapos de tela que llevan los manipuladores /as solo deben de utilizarse para agarrar recipientes o utensilios calientes. Maneiatzaileek erabiltzen dituzten oihalezko trapuak ontzi edo tresna beroei eusteko bakarrik erabili behar dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Esta plaza medieval cuenta con numerosos atractivos como el Mercado de Paños, situado en el centro, un edificio gótico de ladrillos en cuyo interior se despliega la intensa animación de un bazar con todo tipo de artículos. Erdi Aroko plaza horrek toki erakargarri ugari ditu hala nola, Oihalen Merkatua: erdi-erdian dagoen adreiluzko eraikin gotikoa da, eta horren barruko aldean era askotako objektuak dituen bazar baten joan-etorri bizia dago.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Lonja de los Paños, del siglo XIII, alberga un carillón de 52 campanas. Lakenhal delakoak (oihalen loja, XIII. mendekoa) 52 kanpaiko kariloia du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (3)
» Para su limpieza, basta simplemente agua y jabón, frotando con un paño o esponja. Garbitzeko, nahikoa da ura eta xaboia erabiltzea eta oihalaz edo belakiaz igurztea.

Materiala: Egurraren teknologia

Se utiliza principalmente en los marcos articulados para pintor, ya que se puede tensar más o menos la tela, mediante una cuña de suplemento. Pintoreek erabiltzen dute batez ere muntaia mota hau, marko artikulatuetan. Izan ere, hari esker, oihala tenka dezakete, falka gehigarri bat erabiliz.

Materiala: Egurraren teknologia

Desarrollados en los muebles, atacan ios tapizados, los libros, las telas, etc. Altzarietan garatzen badira, berriz, tapizeriari, liburuei, oihalei… erasotzen diete.

Materiala: Egurraren teknologia

Zehar-lerroa (1)
Por otro lado, la tela que forma una “silla”, hace que el niño se siente. Bestalde, “aulkia” osatzen duen oihala dela eta, haurra eseri egiten da.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Kimika (2)
El caucho o hule sintético es elaborado con furfural y propenonitrilo. Kautxua, edo oihal ziratu sintetikoa, furfuralarekin eta propenonitriloarekin lortzen da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Se sumergen en grasas y aceites calientes, y luego se filtran a través de un trozo de tela para obtener el sólido perfumado. Gantz eta olio berotan sartzen dira, eta, ondoren, oihal zati baten bitartez iragazten dira perfumatutako solidoa lortzeko.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
En zonas con riesgo de ataque de roedores, el tronco a veces se envuelve en plástico, lona o tela de saco, etc. Karraskariek eraso egiteko arriskua dagoen lekuetan, batzuetan, plastiko, olana, zaku oihal eta abarrez biltzen da enborra.

Materiala: Nekazaritza

Fabrikazio mekanikoa (1)
Remaches de ala ancha (fig. 109): se emplean principalmente para unir piezas de materiales blandos debido a la mayor superficie de apoyo que presentan, la cual distribuye las presiones y permite afianzar materiales como, por ejemplo, el plástico, la tela, etc. Errematxe hegalzabalak (109. irudia): material biguneko piezak lotzeko erabiltzen dira batez ere, bermatze-gainazal handiagoa baitute. Gainazalak, hain zuzen, presioak banatzen ditu eta materialak (esaterako, plastikoa eta oihalak) finkatzeko aukera ematen du.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Animazio turistikoa (1)
Afortunadamente, la animación puede aplicarse a cualquier establecimiento; si las instalaciones son mínimas, se pueden crear espacios con tablones, cajas o telas, ofertar animaciones externas al hotel o crear espectáculos que se puedan llevar a cabo en pequeños espacios. Zorionez, edozein establezimendutan egin daiteke animazioa. Oso instalazio gutxi badago, guneak sor daitezke ohol, kaxa eta oihalekin, animazioak eskain daitezke hotelaren kanpoaldean, eta toki txikietan egiteko moduko ikuskizunak sor daitezke.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (4)
•Telas en colores brillantes, satenes y sedas: producen brillo y reflejan color. •Kolore distiratsuak dituzten oihalak, satinak eta zetak: distirak eta kolore-erreflexuak sortzen dituzte.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Además, con el movimiento, estas telas producen ruidos que el micrófono alcanza a captar. Gainera, mugimenduarekin, oihal horiek mikrofonoek kaptatzeko moduko zaratak egiten dituzte.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Lo mismo aplica con ropa estampada, con texturas o telas gruesas (como la tela de punto). Beste horrenbeste arropa estanpatuekin edo testura zein ehun lodiekin (puntuzko oihalak, adibidez).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Telas de rayas estrechas, cuadrados o espigas. •Marra estudun oihalak, koadrodunak edo buruxka itxurakoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Hule Hulea (oihal ziratua)

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Irudia eta soinua (9)
2. Oihalen parrilladura: oihalak, hankak eta abar igo eta jaisteko soken tokia da. 2. Telar: es un emparrillado donde se colocan las cuerdas que se emplean para subir o bajar los telones, las patas, etcétera.

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4. Oihala: eginkizunaren arabera, material desberdinekin fabrikatzen dira. Zentzu horretan, honako hauek bereiz ditzakegu: 4. Telón: existen diferentes tipos de telones fabricados con diferentes materiales según la fun­ción que cumplan. En este sentido se puede destacar:

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-Atze-oihala: eszenatokiaren hondoa estaltzen du. Halaber, oihal mota hauek bereiz ditzakegu: -Telón de fondo o de foro: su función principal es cubrir el fondo del escenario. A su vez, puede ser de diferentes tipos.

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-Oihal laburra: eszenatokiaren erdian dago, eta eszenatokiaren transformazioak ezkutatzeko erabiltzen da. -Telón corto: se encuentra a mitad de escenario y tiene como función principal esconder transformaciones de escenario.

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-Zeruko oihala edo panorama: eszenaren hondoa estaltzeko erabiltzen da. -Telón de cielo o panorama: para cubrir el fondo de la escena.

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Hona hemen eszenaren barruan esekita dauden eta dekoratua mugatzea eta ikus-entzuleei elementuak ezkutatzea ahalbidetzen duten beste oihal batzuk: Otros elementos de tela colgantes dentro de la escena y que permiten delimitar el decorado y ocultar elementos al espectador son:

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Taularatze baten eszenografia sortzeko erabiltzen diren material nagusiak zura, burdina, aluminioa, oihalak, poliexpana, eskaiola, erretxina, apar-goma eta kartoia dira. Los materiales empleados para crear la escenografía de una puesta en escena son principal­mente la madera, el hierro, el aluminio, telas, poliexpán, escayola, resina, gomaespuma y cartón.

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Kromarako oihalak. Telas de croma.

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1. Hondoa edo kroma ongi argiztatzea. Horrela, hondoa ahalik eta lauen eta uniformeen argiztatuta egotea lortuko dugu, itzalak eta zimurrak saihesteko. Zimurrak, batez ere, oihalekin lan egitean sortzen dira. 1. Iluminar bien el fondo o croma. De esta manera se consigue que esté iluminado lo más plano y uniforme posible, evitando sombras y arrugas. Las arrugas se suelen producir sobre todo en el trabajo con telas.

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