Emaitzak: 94

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Erdi Aroaz geroztiko berriak daude aditzera ematen digutenak zein garrantzizkoa zen parpaila Espainian, nahiz eta ez zuten inoiz lortu, ezta "Espainiako puntuak" izenekoak ere, Frantziakoek, Italiakoek edo Herbehereetakoek lortutako balio artistikoa eta ekonomikoa. Errenazimentuan eta Barrokoan, parpailak protagonismo handia izan zuen modaren munduan, batez ere alkandoren lepoan eta eskumuturretan, garai hartako erretretatu guztietan ikusten denez. Hala ere, XVIII. mendean lortu zuen parpailak protagonismo handiena, emakumeen herriko soinekoetarako material kutunena bihurtu zenean, batez ere mantelinak espainiar jantzien osagai bertakoena bihurtu zirenean. Parpailazko mantelinak, lore apaingarriekin, nortasun ikur garbi gisa agertzen dira, esaterako, Goyaren erretratuko majen eta andreen kasuan, Erromantizismoko Espainiako margolari kostunbristenengan eta baita Getariko jostunaren adiskide zen Ignacio Zuloaga margolariaren lanetan ere. Desde la época medieval, hay noticias de la importancia que los encajes tenían en España, aunque nunca alcanzaron, ni siquiera los llamados ''Puntos de España", ni el valor artístico ni económico de los de Francia, Italia, o de los Países Bajos. En el Renacimiento y en el Barroco, el encaje alcanzó un gran protagonismo en el mundo de la moda debido en gran parte al uso de llevarlos en el cuello y puños de la camisa como podemos observar en todos los retratos de la época. Sin embargo, fue en el siglo XVIII cuando el encaje alcanzó el mayor protagonismo, al convertirse en el material preferido del vestido femenino popular, especialmente en las mantillas que se convirtieron en el elemento más castizo del atuendo español. Como un claro signo de identidad, las mantillas de encaje, decoradas con motivos florales, las muestran las majas y las señoras que retrato Goya, los pintores costumbristas de la España del Romanticismo e Ignacio Zuloaga, pintor y amigo del modisto de Getaria.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Gizarte eta kultura zerbitzuak (22)
Ha de permitir al profesional obtener información sobre la personalidad y las capacidades del usuario y de su entorno. Erabiltzailearen nortasunari eta gaitasunei eta erabiltzailearen inguruneari buruzko informazioa lortzea ahalbidetu behar dio profesionalari.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se plantea de manera temporal el acogimiento del menor por parte de una familia o persona que posibilite el desarrollo integral de su personalidad. Familia edo pertsona batek denboraldi baterako adingabeari harrera egitea planteatzen da, bere nortasuna guztiz garatu ahal izateko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En síntesis que la personali-dad del niño se desarrolle en la asimilación y el aprendizaje de la paz. Laburbilduz, haurraren nortasuna bakearen asimilazioan eta ikaskuntzan garatzea da helburua.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Durante los primeros meses, e incluso años, de su vida el niño va a depender de una persona adulta para satisfacer todas sus necesidades vitales y será a través de esta relación que se desarrollará el proceso de socialización que le permitirá elaborar su propia personalidad y ser cada vez más autónomo como persona. Haurrak, bere bizitzako lehenen hilabeteetan, eta baita lehen urteetan ere, pertsona heldu baten beharra dubere bizi-behar guztiak asetzeko, eta harreman horren bidez garatuko da sozializazio prozesua, bere nortasuna lantzen eta pertsona gisa gero eta autonomoago izaten utziko diona.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La base de la personalidad del adulto se estructura a partir de las relaciones de afecto y la satisfacción de las necesidades básicas de tipo fisiológico en los primeros años de la infancia. Helduaren nortasunak maitasun-harremana eta haurtzaroko lehen urteetan oinarrizko behar fisiologikoak ase izana ditu oinarri.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De este modo, contribuye al desarrollo de su personalidad y el niño puede expresar libremente sus posibilidades creadoras. Horrela, nortasuna garatzen laguntzen dio, eta haurrak askatasunez adieraz dezake bere sormena.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

IGracias a muchos de estos juguetes el niño puede desarrollar su creatividad, su afectividad, personalidad y un largo etcétera que ya se ha ido asumiendo con anterioridad. > Jostailu horietako askori esker, haurrak garatu egin ditzake lehendik bereganatuz joan den sormena, afektibitatea, nortasuna eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

la industria del juguete por una parte y los ser-vicios lúdicos y/o educativos por otra están altamente interesados en que se establezcan unos criterios únicos que marquen una óptima adecuación entre juguetes y necesidades del niño en todas sus facetas, edad, nivel de desarrollo, personalidad, etc. Alde batetik, jostailuaren industria eta, bestetik, zerbitzu ludikoak edo/eta hezkuntzari lotutakoak oso interesatuta daude irizpide bakar batzuk ezartzean, jostailuak ezin hobeto egokitu daitezen haurraren beharretara, haurraren alderdi guztiak kontuan hartuta (adina, garapen-maila, nortasuna, etab).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Algunos juguetes sólo pueden usarse de una forma rígida y defi-nida, pero otros pueden tener toda clase de fun-ciones o papeles según el estado de animo, la personalidad o el momento en que son utiliza-dos por el niño. Jostailu batzuk modu zehatz eta zorrotz batean soilik erabil daitezke, baina beste batzuek mota guztietako funtzioak edo zereginak bete ditzakete, haurraren aldartearen, nortasunaren edo unearen arabera.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En el plano individual el niño va conformando su personalidad y el concepto de sí mismo a través del contacto con los demás. Banaka, haurrak bere nortasuna eta bere buruaren kontzeptua eratzen du, besteekiko kontaktuaren bidez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (1)
Respecto a la publicidad, derecho a conocer la identidad del anunciante, a no recibir mensajes promocionales no solicitados y a oponerse en cualquier momento a la recepción de los que hubieran autorizado. Publizitateari dagokionez, iragarki-egilearen nortasuna ezagutzeko, eskatu gabeko sustapen-mezurik ez jasotzeko eta mezu baimenduak jasotzeari edonoiz ezezkoa emateko eskubidea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (7)
También confiere carácter a este maquillaje el colorido de los labios y las mejillas en un tono terroso y rojizo. Makillaje honi nortasuna ematen dio, halaber, ezpainetan eta masailetan lur-koloreko tonu gorrixka emateak.

Materiala: Elektroestetika

Una vez definidos y enumerados los distintos elementos del área del rostro que más a menudo mencionamos a la hora de elaborar nuestro maquillaje, vamos ahora a hacer un análisis más exhaustivo de las tres zonas básicas que configuran el diseño e identidad de cada modelo en particular. Makillajea ematean gehien erabiltzen ditugun aurpegiko elementuak definitu eta aipatu ondoren, modelo bakoitzaren diseinua eta nortasuna osatzen duten oinarrizko hiru eremuen azterketa xehatuagoa egingo dugu.

Materiala: Elektroestetika

Es imprescindible conocer la arquitectura del rostro y saber distinguir los distintos tipos morfológicos para corregir las imperfecciones y poner de relieve la personalidad. Ezinbestekoa da aurpegiaren arkitektura eta tipo morfologikoak ezagutzea, akatsak zuzentzeko eta nortasuna agerian jartzeko.

Materiala: Elektroestetika

Actualmente los estudios siguen desarrollándose en esta misma línea (morfología y personalidad). Egun, azterketek ildo horretatik jarraitzen dute (morfologia eta nortasuna).

Materiala: Elektroestetika

Cejas “picudas” da personalidad, se suele utilizar en gente joven. Triangelu-formako bekainak nortasun handikoak dira, eta gazteetan erabiltzen dira.

Materiala: Elektroestetika

el diseño de las cejas, la línea de los ojos y la línea de los labios, son los elementos del rostro que verdaderamente le aportan carácter. bekainen diseinua eta begien eta ezpainen lerroak ematen diote nortasuna aurpegiari.

Materiala: Elektroestetika

Independientemente de su asistencia, cada uno de nuestros clientes tiene una personalidad completamente distinta. Apaindegira joateko ohitura edozein izanik ere, bezero bakoitzak bere nortasuna du.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (8)
Dotar de personalidad a un producto,es decir diferenciar e individualizar sus características frente a las de la competencia. Produktuari nortasuna ematea, hots, produktuaren ezaugarriak bereiztea eta indibidualizatzea.

Materiala: Irudia

Mediante las caricaturas y las expresiones de los dibujos, los personajes adquieren personalidad y llegamos a creer que piensan y sienten como las personas. Karikaturen eta marrazkien aurpegieren bidez, pertsonaiek beren nortasuna lortzen dute, eta pertsona gisa pentsatzea eta sentitzea lortzen dute.

Materiala: Irudia

Nos lo muestra cercano y nos informa sobre supersonalidad(por ejemplo, como viste). Hurbil erakusten digu etanortasunariburuzko informazioa ematen digu (adibidez, janzkera).

Materiala: Irudia

Se desarrolla el carácter ypersonalidadde los personajes. Pertsonaien izaera etanortasunagaratzen dira.

Materiala: Irudia

Conviene mostrar la personalidad del personaje mediante planos de detalle intercalados en la acción. Akzioan tartekaturiko xehetasun-planoen bidez, pertsonaiaren nortasuna erakustea komeni da.

Materiala: Irudia

Por ejemplo, planos de unas manos temblorosas y de la cara de un personaje nos ilustran más sobre su personalidad que largos diálogos. Adibidez, pertsonaiaren eskuen eta aurpegiaren dardara erakusten duten planoek elkarrizketa luzeek baino gehiago erakusten digute pertsonaiaren nortasunari buruz.

Materiala: Irudia

Este psicólogo explicó que gracias a la publicidad, los productos tienen una personalidad y una imagen simbólica. Psikologo horrek azaldu zuenez, publizitateari esker, nortasuna eta irudi sinbolikoa dute produktuek.

Materiala: Irudia

La imagen y el texto son complementarios:Las parejas modernas tienden a mantener la autonomía y la identidad de las dos partes. Irudia eta testua osagarriak dira: bikote modernoek alde bien autonomiari eta nortasunari eusteko joera dute.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (11)
La ciudad moderna respeta la singularidad de sus barrios como Chinatown y Gastown,este, uno de los más antiguos con calles adoquinadas y edificaciones del XVIII .Parques y jardines, jalonan toda la ciudad como el de Parque Stanley con los totems de los indios de la región y los Jardines de la Reina Isabel. Hiri modernoak Chinatown eta Gastown auzoen nortasuna errespetatzen du. Gastown auzo zaharrenetako bat da; kale harriztatuak eta XVIII. mendeko eraikinak ditu. Parkeak eta lorategiak hiri osoan barreiatuta daude; horren adibide dira Stanley parkea, eskualdeko indiarren totemak dituena, eta Elisabet Erreginaren lorategiak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Turistas año 2000. 1.240.000. Tallín es la capital, conserva una clara identidad muy definida en cada uno de sus barrios. Turistak 2000. urtean: 1.240.000. Tallin hiriburuko auzoek nortasun oso definitua dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Con la intención de proteger la identidad y calidad de los productos gastronómicos mas reconocidos se han desarrollado fórmulas que bajo denominaciones de origen o específicas buscan ese fin. Produktu gastronomiko entzutetsuenen nortasuna eta kalitatea babesteko, hainbat formula garatu dira, hala nola jatorri-izendapenak edo izendapen espezifikoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las conmemoración del levantamiento popular del 2 de mayo, la fiesta de la Almudena, los encierros de toros en San Sebastián de los Reyes, la Semana Santa de Chinchón, o el entierro de la sardina en Madrid , son eventos que todavía luchan por mantener su identidad y tradición en el marco de la gran ciudad. Maiatzaren 2ko herri-altxamenduaren ospakizuna, Almudenaren jaia, San Sebastián de los Reyes-eko zezen-entzierroak, Chinchóneko Aste Santua edo Madrileko sardina-ehorzketa hiriaren nortasunari eta tradizioari eusteko ahaleginean egiten dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Forma un territorio no incorporado a Estados Unidos en Polinesia con capital en Fagatogo , aunque el principal puerto y mayor núcleo de población es Pago Pago en la isla de Tutuila, la construcción de un aeropuerto internacional ,financiado por EeuU esta favoreciendo la entrada de turistas, aunque también de modelos de vida y culturales importados de América que tiende a borrar la identidad propia y a aumentar las diferencias con el archipiélago de Samoa Occidental , con capital en Apia , del que se separó en 1899 y que hoy esta más subdesarrollado, en este último ,el fenómeno turístico registró 30.000 llegadas internacionales que ocuparon las 763 habitaciones disponibles en el año 2000. Polinesian AEBri atxiki gabeko lurraldea da. Hiriburua Fagatogo du, nahiz eta portu garrantzitsuena eta hiri populatuena Tutuila uharteko Pago Pago den. AEBk finantzatutako nazioarteko aireportu bat eraiki izanak turisten sarrera erraztu du, baina, aldi berean, Amerikatik eramandako bizitza- eta kultura-ereduek berezko nortasuna desagerrarazten eta Mendebaldeko Samoarekiko aldeak handitzen lagundu du. Mendebaldeko Samoako hiriburua Apia da. 1899an bereizi zen, eta, gaur egun, azpigaratuago dago. 2000. urtean, eskaintzen ziren 763 gelak bete zituzten, nazioarteko 30.000 sarrera izan baitziren.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Se trata de un espacio muy subdesarrollado y aislado, que va perdiendo progresivamente su identidad como consecuencia de la salida al exilio de la población autóctona y la llegada masiva de población china. Azpigaratutako eta bakartutako eremua da, eta apurka-apurka nortasuna galtzen ari da, jatorrizko herritarrak ateratzen eta txinatarrak uholdeka sartzen ari direlako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Nápoleses una de las ciudades más dinámicas y con personalidad de todo el país. Napoli Italia guztiko hiri bizi eta nortasun handienekoa da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La ciudad histórica de Guimarães se encuentra asociada al nacimiento de la identidad nacional portuguesa en el siglo XII y fue la primera capital del reino. Portugaldarren nortasun abertzalearen sorrera, XII. mendean, Guimarães hiri historikoari lotzen zaio, eta erresumako lehenengo hiriburua izan zen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las distintas regiones y nacionalidades que forman España se pueden constituir en Entes llamadas “Comunidades Autónomas”, dotadas de organización política y administración jurídicamente diferenciada de los órganos políticos y con personalidad jurídica propia. Espainiako eskualde eta nazioak “Autonomia Erkidego” izeneko erakundeetan eratzen dira. Erakunde horiek antolamendu politiko, administrazio publiko eta nortasun juridiko propioak dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es la “entidad local determinada por la agrupación de municipios, con personalidad jurídica propia y plena capacidad para el cumplimiento de sus fines”. nortasun juridiko propioa eta helburuak betetzeko ahalmen osoa duen udalerriz osatutako toki-erakundea” da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (2)
La inteligencia de las situaciones tiene un considerable impacto sobre la personalidad del niño, conduciéndolo, además, hacia un resultado esencial: Egoeren adimenak eragin handia du haurraren nortasunean, eta, gainera, haren emaitza funtsezkoa da:

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

la percepción que el niño adquiere de su propio cuerpo posicionado en el espacio, actuando por sí mismo sobre los objetos e interactuando con los seres humanos, resulta un elemento constitutivo de la personalidad. Haurrak jasotzen duen bere gorputzaren pertzepzioa —espazioan kokatua, bere kabuz objektuen gain jardunez eta gizakiekin interakzioan— nortasuna eraikitzeko elementu bat da.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Administrazioa eta kudeaketa (2)
es la identidad y personalidad de la empresa, tanto en la actualidad como en su proyección de futuro. enpresaren identitatea eta nortasuna dira, bai gaur egungoak, bai horien proiekzioa etorkizunean.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Define una identidad corporativa, que ayuda a establecer la personalidad de la organización. Erakundearen nortasuna finkatzen laguntzen duen identitate korporatiboa zehazten du.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Animazio turistikoa (2)
Las actividades de animación parten de la premisa de unas reglas que son iguales para todos y precisamente por ello no establecen distinciones por clase, procedencia o cultura; además, al estar en un entorno ajeno pueden reaccionar de una forma espontánea libre de los condicionamientos de su medio habitual, esta condición le hará conocer aspectos de su personalidad o de sus capacidades que de otra manera no habría explorado. Arauak guztientzat berdinak izatea da animazio-jardueren premisa, eta horregatik ez da egiten bereizketarik klasea, jatorria eta kultura direla eta. Gainera, ez daudenez bere ohiko ingurunean, modu espontaneoan erreakziona dezakete, ez baitute ohiko inguruneko mugarik; horri esker, bere nortasunaren alderdi berriak eta gaitasun berriak ezagutuko dituzte, bestela ezagutuko ez lituzketenak.

Materiala: Animazio turistikoa

Elabora un cuadro resumen con las principales características de la personalidad del animador. Egin koadro bat animatzailearen nortasunaren ezaugarri nagusiak laburtzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (21)
Por ejemplo, observando la calidad, textura, diseño, color, tipo de nudo de una corbata podemos adivinar la profesión, posición social, personalidad y gustos de quien la porta. Esate baterako, gorbata baten kalitatea, testura, diseinua, kolorea, korapilo mota eta abar ikusita, asma dezakegu aldean daramanak zer lanbide, posizio sozial, nortasun edo zaletasun dituen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

No son un rasgo de personalidad, sino un patrón de conductas específicas en situaciones sociales concretas. Ez dira nortasunaren zantzua, ezpada jokabide espezifikoen patroi bat, egoera sozial jakinetan agertzen dena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La indumentaria refleja las diferentes formas en que la sociedad considera a un individuo, transmitiendo información sobre él, su identidad, y aspiraciones. Jantziek islatzen dute zer modutan hartzen duen gizarteak gizabanako bat, eta hari buruzko informazioa ematen dute, nortasunari eta aspirazioei buruzkoa, alegia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Reflejar nuestra personalidad. Gure nortasuna islatu behar dute.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Su timbre refleja una personalidad tímida. Tinbreak nortasun lotsatia adierazten du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es imprescindible que el cambio o adaptación que proponga el asesor se acomode a su personalidad. Ezinbestekoa da aholkulariak proposatutako egokitzapena edo aldaketa bezeroaren nortasunera egokituta egotea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Yo Don (Nombre completo) Con Documento Nacional de Identidad (DNI) número: Nik, (izen-abizenak) jaunak/andreak, (NAN) Nortasun Agiri Nazionala duenak,

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

………….. autorizo a (Nombre del autorizado) con DNI (…………………) o Código de Identificación Fiscal (CIF) a que realice ponga realice los cambios propuestos acordados para la mejora de mis habilidades comunicativas. baimentzen dut (baimenduaren izena) jauna/andrea, (NAN) Nortasun Agiri Nazionala edo (IFK) Identifikazio Fiskaleko Kodea duena, nire komunikazio-trebetasunak hobetzeko adostutako aldaketa-proposamenak gauza ditzan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Puede realizarse con el objetico de conocer la opinión del entrevistado sobre un asunto en el que está especializado, o para hacer un boceto de su personalidad. Elkarrizketatutako pertsonak bere espezializazio-eremuko gai jakin baten gainean duen iritzia ezagutzeko egin liteke, edo haren nortasunaren zirriborro bat eskuratzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Todo ello comunica información sobre el carácter de las personas, e influyen de forma positiva o negativa en la comunicación. Horrek guztiak informazioa ematen du pertsonen nortasunari buruz, eta eragin positiboa edo negatiboa izan dezake komunikazioan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak