Emaitzak: 76

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (18)
20 años de historia y una mirada hacia el futuro. "20 años de historia y una mirada hacia el futuro".

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Con una mirada retrospectiva la filosofía, la psicología y la pedagogía coinciden en que a lo largo de la historia, el tiempo y el espacio dedicado al juego ha evolucionado de forma muy significativa, así, se afirma que hasta bien entrado el siglo XX la infancia no fue considerada como una etapa de la vida con identidad propia y por tanto no era propio del niño dedicar parte de su tiempo a actividades lúdicas y a otros aprendizajes escolares. Atzera begira, filosofia, psikologia eta pedagogia bat datoz, historian zehar, jolasari emandako denborak eta espazioak oso modu esanguratsuan eboluzionatu dutela diotenean. Hori horrela, XX. mendea aurreratu samar egon arte, haurtzaroa ez zen berezko identitatea duen bizitzako etapatzat hartu, eta, beraz, haurrari ez zegokion bere denboraren zati bat jarduera ludikoei eta eskolako bestelako ikaskuntzei eskaintzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El lenguaje corporal va a adquirir una importancia inusitada, en especial los gestos con los brazos y las manos, la mirada, la sonrisa, etc.; también serán importantes los primeros escarceos orales, como el balbuceo. Gorputz-adierazpenak ohiz kanpoko garrantzia izango du, bereziki besoekin eta eskuekin egindako keinuek, begiradak, irribarreak, etab.; hitzekin egindako lehenengo saioak ere garrantzitsuak izango dira, esaterako, zizakadura.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Fijación de la mirada. Begirada finkatzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Lenguaje gestual (gesto, mirada, sonrisa). Keinu bidezko hizkuntza (keinua, begirada, irribarrea).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

© Fija la mirada y atiende. Zuzen begiratu, eta arreta jartzen du.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El bebé usa un gesto para llamar la atención sobre un objeto, como por ejemplo un gato que acaba de entrar en la habitación, mientras se produce una vocalización y alterna miradas entre el adulto y el objeto. Haurrak keinu bat erabiliko du zerbaiten gaineko atentzioa erakartzeko, adibidez, gelara sartu berri den katua adierazteko; une horretan, aldi berean, zerbait esan eta helduari eta objektuari begiratuko die txandaka.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Sin embargo, la posición inicial más usual en todas estas danzas debe caracterizarse por una posición vertical del cuerpo, los tacones juntos, la mirada al frente y las manos cogidas (la mano derecha con la izquierda del compañero y la izquierda con derecha del otro compañero). Dena den, dantza horietan guztietan jarrerarik ohikoena zutikakoa da, gorputza tente, orpoak elkarturik, begirada aurrera eta eskutik helduta (eskuineko eskua ondoko ikaskidearen ezkerreko eskuarekin, eta ezkerreko eskua beste ikaskidearen eskuineko eskuarekin).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se pueden utilizar juegos de magia muy sencillos en todas las edades, pero en especial en los primeros meses (de 3 a 9 meses) a fin de observar si el niño sigue con la mirada. Magia-joko errazak adin guztietan erabil daitezke, baina, bereziki, lehenengo hilabeteetan (3-9 hilabeterekin, haurrak begiradarekin mugimenduari jarraitzen dion ikusteko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

También los rostros, la mirada y la conversación de los adultos serán otras de las distracciones preferidas del bebé. Halaber, helduen aurpegiak, begiradak eta elkarrizketak izango dira haurtxoaren beste entretenimendu kutunetako bat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (12)
Tras la efervescencia de la química, se vuelve otra vez la mirada hacia la botánica; Kimikaren nagusitasunaren ondoren, botanikari begiratzen zaio berriro.

Materiala: Elektroestetika

Por tanto, podemos definir la Hidroestética, o Hidroterapia Estética, como una parcela del termalismo presente en la actualidad y que va ampliando sus perspectivas al mismo tiempo que las personas vuelven la mirada otra vez a la naturaleza para el desarrollo de sus vidas. Beraz, esan dezakegu hidroestetika, edo hidroterapia estetikoa, gaur egun bizirik dagoen termalismoaren alderdi bat dela, eta, gainera, etorkizunari begira handitzen ari da, pertsonek bizitzeko berriro naturari begiratzen dioten une honetan.

Materiala: Elektroestetika

Como en todos los campos del conocimiento humano, echar una mirada retrospectiva sobre el itinerario del termalismo a lo largo de la historia nos ayu-da a comprender mejor la importancia del esfuerzo realizado por algunas per-sonas por mejorar la calidad de vida de todos los hombres. Giza ezagutzaren esparru guztietan bezala, termalismoak historian izan duen ibilbidea aztertuta ikus daiteke oso garrantzitsua dela hainbatek pertsona guztien bizitza-kalitatea hobetzeko egin izan duten ahalegina.

Materiala: Elektroestetika

Consiguen más efecto la sencillez y la elección de pocos puntos en los que fijar nuestra mirada. Eragin handiagoa dute xumetasunak eta gure arreta erakarriko duten puntu gutxi batzuk aukeratzeak.

Materiala: Elektroestetika

Puede aportar a la mirada un cierto aire oriental, lo cual favorecerá a determinados tipos de rostros, pero también puede ser de libre elección por parte de la modelo este estilo de trazado. Begiradari ekialdeko ukitua eman diezaioke, eta horrek edertu egiten ditu zenbait aurpegi mota; modeloak berak ere aukera dezake mota horretako trazatua.

Materiala: Elektroestetika

Una ceja diseñada de este modo daría la mirada y al rostro en general, un aspecto triste. Horrela diseinatutako bekainak itxura tristea emango lieke begiradari eta aurpegiari.

Materiala: Elektroestetika

El corrector de ojeras claro ilumina la mirada. Begi-zuloen zuzentzaile argiak begirada argitzen du.

Materiala: Elektroestetika

por todo el párpado móvil y el fijo aplicamos un tono clarito, debajo de la ceja intensificar para lar luminosidad a la mirada. betazal mugigarri osoan, eta finkoan tonu argiagoa emango dugu. Biziagotu bekain azpia, begiradari argitasuna emateko.

Materiala: Elektroestetika

en el párpado inferior se aplicará un tono mas claro, dando luminosidad a la mirada. beheko betazalean tonu bat argiagoa eman, begiradari argitasuna emateko.

Materiala: Elektroestetika

Previo al maquillaje, aplicar unas gotas de colirio en los ojos para darles luminosidad y aclarar la mirada. Makillatu aurretik, jarri kolirio tanta batzuk begietan, argitasuna emateko.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (5)
El texto lleva la carga comunicativa y la imagen es la encargada de atraer la mirada. Testuak komunikazio-edukia darama eta begirada erakartzeaz arduratzen da irudia.

Materiala: Irudia

Con melancolía, fija su mirada en un detalle de la pared y recuerda la algarabía que había en el aula durante el curso, en pleno invierno. Malenkoniaz, paretako xehetasun bati erreparatu dio, eta ikasturtean, negua zenean, ikasgelan zegoen zalaparta gogoratu du.

Materiala: Irudia

La mirada del realizador sustituye a la nuestra. Errealizadorearen begirada gurearen ordez jartzen da.

Materiala: Irudia

La mirada de la niña sugiere un punto de atención fuera del encuadre de la foto. Neskatilaren begiradak argazkiaren enkoadraketaren kanpoko arreta-gune bat iradokitzen du.

Materiala: Irudia

Si la calidad es buena, la mirada del espectador, después de haber sido sorprendida y atraída en décimas de segundo, permanece fijada en el Cartel, y lo recorre con su mirada. Kalitate ona bada, begirada segundo hamarren gutxitan erakarrita, kartelean jarriko du ikusleak arreta, eta goitik behera begiratuko du.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (2)
En esta fase influyen tanto los factores ambientales (luz, temperatura…) y decorativos (distribución del espacio, mobiliario…), como los factores personales que controla el agente (actitud ante el cliente que entra, sonrisa, mirada, tono y volumen de voz…Especialmente relevantes serán en esta fase las palabras que den inicio al diálogo con el interlocutor. Giroak (argiak, tenperaturak…) eta dekorazioak (espazioaren banaketak, altzariek…) zein agenteak kontrolatzen dituen faktore pertsonalek (sartu den bezeroarekiko jarrerak, irribarreak, begiradak, ahotsaren tonuak eta bolumenak…) dute eragina fase honetan. Solaskidearekin hizketan hasteko erabiltzen diren hitzek berebiziko garrantzia dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Entre los parámetros de la comunicación no verbal se incluyen la mirada, la sonrisa, la postura, el juego de las distancias interpersonales…Es posible el entrenamiento de los elementos de comunicación no verbal, de manera que éstos se conviertan en una herramienta que facilita la interacción, mejorando la impresión y la imagen en el otro. Hizketaz kanpoko komunikazioaren parametroen artean, begirada, irribarrea, jarrera eta pertsonen arteko distantzien jokoa daude, besteak beste. Hitzik gabeko komunikazioaren elementuak entrenamenduaren bidez landu daitezke eta interakzioa erraztuko duten tresnak bilaka daitezke, eta hala, bestearengan eragindako inpresioa eta irudia hobetu daitezke.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (3)
Al comienzo, se manifiesta como un descubrimiento, a través de la mirada y de lo propioceptivo. Hasieran, aurkikuntza bat izaten da, begiradaz eta sistema propiozeptiboz.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

el apoyo sobre una superficie firme le permite explorar y seguir con la mirada un objeto que capta su atención. Gainazal gogor baten gainean jartzeak aukera ematen dio arreta piztu dion objektu bat esploratzeko eta begiekin hari jarraitzeko.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

También puede colocarse una baranda en la puerta de la habitación donde se encuentra el niño y disponer en ella las condiciones que garanticen un aprendizaje seguro con la mirada siempre presente del adulto. Haurraren gelako atean baranda bat jarrita ere molda daiteke eremua, han ikasketa bermatzeko kondizioak segurtasunez betez, eta heldua beti begira dagoela.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Elektrizitatea eta elektronika (15)
Ausencia de motivación comunicativa, dificultades en el uso social del lenguaje, uso instrumental de las personas (por ejemplo, coger la mano de un adulto y llevarla hasta el objeto deseado) pero con ausencia de signos (miradas, etc.), comunicación poco recíproca y empática. Komunikatzeko motibaziorik eza, zailtasunak hizkuntzaren erabilera sozialean, pertsonen erabilera instrumentala (adibidez, pertsona heldu bat eskutik hartu eta nahi den objektura eramatea) baina zeinurik gabe (begiradak eta abar) eta enpatia eta elkarrekikotasun gutxiko komunikazioarekin.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La mirada. Begirada.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La escucha activa incluye la interacción no verbal entre ambos interlocutores, especialmente la expresión y la mirada. Entzute aktiboaren barruan sartzen da bi solaskideen arteko hitzik gabeko eragin-trukea, bereziki aurpegi-adierazpena eta begirada.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Mantener la mirada y aplicar la escucha activa para procurar comprender lo que nos quiere decir, dando señales de comprensión, por ejemplo, asintiendo con la cabeza, si vamos entendiendo lo que nos va contando. Begiradari eustea eta entzute aktiboa aplikatzea esan nahi diguna ulertzen saiatzeko, eta ulertu dugunaren seinaleak ematea, adibidez, buruarekin baietz eginez, esaten ari zaiguna ulertzen goazen neurrian.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Contesta preguntas cerradas, se expresa con la mirada y su vocalización es ininteligible. Galdera itxiak erantzuten ditu, begiradaren bidez adierazten du eta bere bokalizazioa ulertezina da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Luis, un chico de 15 años se comunica mediante la mirada, se coloca delante de un tablero vertical transparente con un agujero central y con fotografías pegadas en los extremos. Luis, 15 urteko mutil bat, begiradaren bitartez komunikatzen da; horretarako, erdian zulo bat eta bazterretan itsatsitako argazkiak dituen zutikako taula garden baten aurrean kokatzen da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Son soportes verticales en los que se colocan los símbolos o grafías para que la persona usuaria pueda señalar con la mirada, ya que el interlocutor se encuentra delante. Zutikako euskarriak dira, non sinboloak edo grafiak kokatzen diren erabiltzaileak begiratuarekin seinalatu ahal ditzan, harekin ari den solaskidea aurrean egoten baita.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El barrido se controla a través de la mirada permitiendo la activación del signo deseado a través del movimiento de la cabeza, del parpadeo o la fijación de la mirada. Ekortzea begiratuaren bitartez kontrolatzen da, eta nahi den zeinua, berriz, buruaren mugimenduz, begiak kliskatuz edo begirada finkatuz aktibatuko da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Cumplen todas las funciones de un ratón físico, como el control del puntero y la pulsación, usando medios alternativos de control, como los movimientos de la cabeza o la cara, o incluso la mirada. Sagu fisiko baten funtzio guztiak betetzen ditu, erakuslearen kontrola eta sakaldiak barne, eta ordezko bitartekoak erabiltzen ditu kontrolerako: buruaren edo aurpegiaren mugimenduak, edo begiratua bera.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Tiene acceso de mirada incorporada, diferentes funciones de entrada, Bluetooth y disco duro de 64GB. Begiratu bidezko sarbidea dakar berez, sarrerako hainbat funtzio, Bluetooth eta 64 GBko disko gogorra.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (20)
Los elementos cinéticos de la comunicación son los signos de nuestro cuerpo en movimiento; posturas, gestos, miradas, movimientos de manos o piernas. Komunikazioaren elementu zinetikoak gure gorputza mugitzen denean sortzen diren zeinuak dira: jarrerak, keinuak, begiradak, eskuen edo hanken mugimenduak...

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Por ejemplo, con respecto a la postura, debe evitarse la rigidez y reflejar serenidad y dinamismo, y con respecto a la mirada, el contacto ocular y la dirección de la mirada son esenciales para que la audiencia se sienta acogida. Esate baterako, jarrerari dagokionez, saihestekoa da zurruntasuna, eta baretasuna eta dinamismoa islatu behar dira. Begiradari dagokionez, berriz, funtsezkoak dira begien kontaktua eta begiradaren norabidea, ikus-entzuleak babestuta senti daitezen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una sonrisa amplia acompañada de una mirada estrecha. Irribarre zabal bat, begirada estu batekin batera.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Gesell la creó para observar las conductas de los chicos sin que estos se sintieran presionados por la mirada de un observador. Neska-mutilek zer portaera zuten ikusteko sortu zuen Gesellek, haurrek behatzaile baten begiradaren presioa jasan beharrik gabe.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Expresión no verbal: gestos, posturas, miradas, sonrisa, posición de manos y piernas. •Hitzik gabeko adierazpena: keinuak, jarrerak, begiradak, eskuen eta hanken posizioa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Realización de actividades para mejorar el ritmo, la voz, la gestión de silencios y miradas. Erritmoa, ahotsa, isiltasunen kudeaketa eta begiradak hobetzeko jarduerak egitea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Con una mirada directa a los ojos (contacto real) o mirando a la otra persona o al público en general, sin detenerse en nadie y sin hacerlo de forma rápida. Begietara zuzen begiratuz (kontaktu erreala) edo beste pertsonari edo publikoari oro har so eginez, inori begira geratu gabe eta bizkorregi egin gabe.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Mirada fija y sostenida a los ojos del interlocutor. •Solaskideri begietara finko eta etengabe begiratzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los códigos de comunicación no verbal son especialmente relevantes en este caso, y no hay gesto que genere mayor desconfianza que una mirada huidiza. Hitzik gabeko komunikazio-kodeak bereziki garrantzitsuak dira kasu horretan, eta ez dago begirada iheskorrak baino mesfidantza handiagoa ematen duen ezer.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Mostrar un lenguaje corporal correcto: la mirada, la postura, el movimiento, la forma de caminar. Gorputz-hizkuntza egokia erakustea: begirada, jarrera, mugimendua, ibiltzeko modua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak