Emaitzak: 29

ES EU
Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Las rampas son unos perfectos sustitutos de los peldaños, permiten distintos acabados y dan acceso digno a las viviendas y locales a personas con minusvalías. Eskaileren ordez, arrapalak ere eraiki ditzakegu. Arrapalek hainbat akabera izan ditzakete, eta oso aproposak dira minusbaliotasunen bat duten pertsonak etxebizitzetara eta lokaletara zailtasunik gabe sartu ahal izateko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (23)
¦ Servicios de atención a la discapacidad y minusvalía ¦ Ezintasunak eta minusbaliotasunak dituztenei arreta emateko zerbitzuak

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Haz un estudio estadístico, abarcando el radio más amplio que puedas, de los niños con discapacidad física, sensorial y/o psíquica que se encuentren en este momento escolarizados en escuelas infantiles de tu estudio. Egin ezazu azterketa estatistiko bat, ahalik eta zabalena, minusbaliotasun fisiko, sentsorial edo/eta psikikoa duten eta orain zure azterlaneko haur-eskoletan dauden haurrei buruz.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¿Qué criterios de selección seguiremos para seleccionar juguetes para niños con discapacidad motora? Zein dira minusbaliotasun motorra duten haurrentzat jostailuak hautatzeko irizpideak?

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De forma orientativa se exponen a continuación algunos materiales que se debe tener en cuenta en función de diferentes discapacidades: Lagungarri gisa, hainbat minusbaliotasunen arabera kontuan hartu beharreko material batzuk azalduko ditugu ondoren:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

IoLos niños con discapacidad psíquicadeben disponer de juguetes adaptados a su nivel cognitivo sin caer en el infantilismo.( Minusbaliotasun psikikoa duten haurrekberen maila kognitibora egokitutako jostailuak eduki behar dituzte, infantilismoan erori gabe.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Analízala y razona cómo ha evolucionado en los últimos cincuenta años el concepto de discapacidad en los ámbitos legislativo, educativo y social. Azter ezazu, eta arrazoitu azken 50 urteotan minusbaliotasunaren kontzeptuak nola eboluzionatu duen legerian, hezkuntzan eta gizartean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¿Qué opinión te merece la integración de niños con discapacidad en la escuela ordinaria? Zer iritzi duzu minusbaliotasuna duten haurrak eskola arruntean integratzeari dagokionez?

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Existen múltiples organismos públicos y privados, fundaciones, asociaciones, etc., que aportan recursos y ayudas a los pequeños sea cual sea su discapacidad grado y/o complejidad. Hainbat organismo publiko eta pribatuk, fundaziok, elkartek eta abarrek ematen dizkiete baliabideak eta laguntzak haurrei, haien minusbaliotasuna, maila edo/eta konplexutasuna edozein delarik ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

(11)expone una completísima serie de juegos con sus correspondientes adaptaciones para las diferentes discapacidades. jolas asko eta asko erakusten dizkigu, hainbat minusbaliotasunetara egokitutakoak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La intervención con niños con discapacidades: Esku-hartzea minusbaliotasunak dituzten haurrengan:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (1)
A COMIENZOS DEL SIGLO XX nace la Hidrocinesiterapia, o realización de ejercicios en el agua, muy aplicada para los heridos de la Primera Guerra Mundial y que hoy es un importante coadyuvante en tratamientos de trauma-tología, obesidad, celulitis, discapacidades neurológicas, etc. XX. MENDEAREN HASIERAN jaio zen Hidrokinesiterapia, edo uretan ariketak egitea. Lehenengo Mundu Gerran zauritutakoentzat erabili zen, eta, gaur egun, oso lagungarria da traumatologia, obesitatea, zelulitisa, minusbaliotasun neurologikoak eta abar tratatzeko.

Materiala: Elektroestetika

Administrazioa eta kudeaketa (1)
Procurar la integración laboral de las personas con discapacidad o minusvalías, eliminando todo tipo de barreras en la empresa para su inserción. Ezgaitasun edo minusbaliotasunen bat dutenei lan-munduan sartzen laguntzea, eta edozein motatako hesiak kentzea haiek enpresan sar daitezen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Son aquellas que se accionan pulsando un botón dejando salir el agua durante un tiempo determinado, transcurrido el cual se cierran automáticamente. Son pues griferías de cierre temporizado y caudal limitado, orientadas a la economía de agua y energía y pensadas para su instalación en locales públicos y en todos aquellos otros lugares en los que por diversas circunstancias pueden quedarse los grifos abiertos, bien por desidia o bien porque nadie se percate de ello (escuelas, oficinas, hoteles, hospitales, polideportivos, campings, cuarteles, estadios, aeropuertos, estaciones, etc.); siendo también ventajosa su instalación en los lugares donde existe limitación o escasez de agua (ferrocarriles, barcos, aeronaves) y en los de posible utilización por personas afectadas de minusvalías físicas temporales o permanentes (hospitales, clínicas, residencias, geriátricos). Botoi baT19sakatuz eragiten dira txorrota tenporizadoredunak; hori egitean, ura irteten hasten da, eta denbora-tarte jakin baten ostean, automatikoki ixten dira. Beraz, ur-emaria mugatuta eta ixteko denbora finkatuta dute honelako txorrotek, eta ura nahiz energia aurreztera bideratuak, leku publikoetarako dira egokiak, batik bat, bai eta, oro har, jendearen utzikeriagatik edo inor ohartu ez delako txorrotak irekita gera daitezkeen leku guztietarako ere (ikastetxeak, bulegoak, hotelak, ospitaleak, kiroldegiak, campingak kuartelak, estadioak, aireportuak, geltokiak, etab.). Halaber, horrelako txorrotak oso dira egokiak bai ura urria den lekuetan (trenak, itsasontziak, aireontziak), bai aldi baterako edo betiko minusbaliotasunen baT19duen jendea egon ohi den lekuetan (ospitaleak, klinikak, zaharren egoitzak, geriatrikoak).

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx