Emaitzak: 99

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (86)
10.- Realizamos compra de mercaderías por 360,61 € más IVA a crédito. 10.- Salgaiak erosi ditugu kreditu bidez 360,61 euroan (gehi BEZa).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

8.- Vendemos mercaderías al contado por 2.404,05 €más IVA. 8.- Salgaiak eskura saldu ditugu 2.404,05 euroan (gehi BEZa).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Compramos mercaderías a crédito por valor de601, 01 € más IVA. Salgaiak kreditu bidez erosi ditugu; salgaien balioa (601,01 euro) eta BEZa ordaindu ditugu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Vendemos al contado mercaderías por601,01 € más IVA. Salgaiak eskura saldu ditugu: 601,01 euro gehi BEZa.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

12.- Compramos mercaderías por 1.803,04 € más IVA. 12.- Salgaiak erosi ditugu 1.803,04 euroan (gehi BEZa).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

6.- Compra mercaderías por 300,51 € más IVA. dto en fra del 3,5 %. 6.- Salgaiak erosi 300,51 euroan (gehi BEZa), eta fakturan %3,5eko deskontua izan du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1.- Compra mercaderías por 1.803,04 € más IVA, descuento en fra 90,15 €. 1.- Salgaiak erosi ditu 1.803,04 euroan (gehi BEZa), eta 90,15 euroko deskontua egin diote fakturan.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

10.- Vendemos mercaderías por 841,42 € más IVA. 10.- Salgaiak saldu ditugu 841,42 euroan (gehi BEZa).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Una lonja valorada en 30.050,61 €, un vehículo valorado en 6.010,12 €, mercaderías por 1.803,04 €, 12.020,24 € en efectivo, dinero en c/c 12.020,24 €. 30.050,61 euroan zenbatetsitako lonja; 6.010,12 euroan zenbatetsitako balioa; 1.803,04 euroko salgaiak; 12.020,24 euro esku-dirutan; eta 12.020,24 euro kontu korrontean

Materiala: Kontu-ikuskaritza

2.- Vende mercaderías por 360,61 € más IVA. 2.- Salgaiak saldu ditu 360,61 euroan (gehi BEZa).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Ostalaritza eta turismoa (11)
3- ¿Por qué se deben eliminar los envases y embalajes de la zona de recepción de mercaderías? 3- Zergatik atera behar dira ontziak eta bilgarriak salgaiak jasotzen diren eremutik?

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

La logística en un establecimiento hostelero comprende: instalaciones, equipamiento, batería y utillaje, aprovisionamiento de mercaderías, recepcionado, fijación de los menús Ostalaritza-establezimendu batean, logistikaren baitan sartzen dira elementu hauek: instalazioak, ekipamenduak, sukaldeko ontziteria eta tresneria, salgaien hornidura, jasotako produktuak, eta menuen zehaztapena

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

La marcha adelante corresponde a una sucesión lógica y racional de las diferentes operaciones que se desempeñan en una cocina, desde la recepción de las mercaderías hasta su consumo. Aurreranzko martxa esaten zaio sukalde batean egiten diren jardueretan ordena logiko eta arrazional bati jarraitzeari, salgaiak jasotzen diren unetik hasi eta kontsumitzen diren arte.

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Inicial: recepción de mercaderías desde el exterior. Hasierakoa: kanpotik salgaiak jasotzeko.

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Recepcionar las mercaderías. Salgaiak jasotzea.

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Cuando la empresa adquiere mercaderías y otros suministros, hace una inversión que no se recupera hasta que vende los productos fabricados y cobra las facturas a los clientes. Enpresak salgaiak eta beste hornidura batzuk erosten dituenean, inbertsio bat egiten du, eta inbertsio hori ez du berreskuratzen fabrikatutako produktuak saldu eta bezeroei fakturak kobratu arte.

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Recepción y almacenamiento de las mercaderías. Salgaiak jasotzea eta biltegiratzea.

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Géneros o mercaderías: listado de ingredientes que forman parte de la elaboración. Patatas, leche, merluza, etc. Lehengaiak edo salgaiak. Elaborazioaren osagaien zerrenda: patatak, esnea, legatza, etab.

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La documentación referente al aprovisionamiento y control de las mercaderías. Hornidurari eta salgaien kontrolari buruzko dokumentazioa.

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Factor logístico: equipamiento, pedidos, recepción de mercaderías, confección de menús. Faktore logistikoa: ekipamendua, eskaerak, salgaiak jasotzea, menuak diseinatzea.

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