EU |
ES |
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2) |
1945 Gerria estua eta besagainak laukiak. Lerro zuzena, jakak. Gaueko soineko estuak. Gaueko soinekoa, gona zabalarekin eta parpaila zuriarekin. Belusezko mantelina, parpailaduna, lepoko bihurtzen dena. |
1945 Cintura ajustada, y hombros cuadrados. línea recta, chaquetas. Vestidos de noche tubular. Vestido de noche con falda ancha y encaje blanco. Mantilla de terciopelo y encaje que se transforma en pañoleta. |
Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx |
EZKERREAN: Kat. 24 - Koktelerako soinekoaren gona hiru bolante arinez osatuta dago, eta bularraldearen lerro zorrotzari kontrajartzen zaie, 1963. |
A LA IZQUIERDA: Cat. 24 - La falda de este vestido de cóctel está compuesta por tres volantes vaporosos que se oponen a la línea estricta del busto, 1963. |
Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx |
Elektrizitatea eta elektronika (181) |
La tabla de verdad es un cuadro formado por tantas columnas como variables contenga la función, más la correspondiente a la propia función, y por tantas filas como combinacionales binarias sea posible formar con dichas variables. |
Funtzioak aldagai adina zutabez, funtzioari berari dagokion zutabeaz eta aldagaiekin egin daitezkeen konbinazio bitar adina lerro dituen koadroa da egia-taula. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
Una planta de tintado de tejidos textiles contiene 8 líneas de tintado y cada una de ellas dispone de 10 conductos de tintado. |
Ehunak tindatzeko fabrika batektindatzeko 8 lerro ditu, eta horietako bakoitzak, tindatzeko 10hodi. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
Definición de arcos, círculos, líneas, polígonos, cursor, etc. |
Arkuak, zirkuluak, lerroak, poligonoak, kurtsorea eta abar zehaztea. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
la línea química descrita en el Apéndice A y la fabricación "en seco" utilizando sistemas CAM. |
A eranskinean deskribatutako lerro kimikoa eta “lehorreko” fabrikazioa, CAM sistemak erabiliz. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
Cápsula doble en línea (Dual In Line o DIP). |
Kapsula bikoitza lerroan (Dual In Line edo DIP). |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
Dibujar las líneas de detalle en las capas de serigrafía y de montaje: |
Xehetasun lerroak marraztea serigrafiako eta muntaketako geruzetan: |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
Dibujar las líneas exteriores de posicionado en capa global: |
Posizionamenduaren kanpoko lerroak marraztea geruza orokorrean: |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
La anchura de las líneas a dibujar será de 0,2 mm. |
Marraztu beharreko lerroen zabalera 0,2 mm-koa izango da. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
Seleccionamos allí el tipo de obstáculo, la anchura de línea del contorno a dibujar, la cara donde irá situado y, finalmente, la conexión a la que estará asociado (fig. 5-87). |
Bertan, oztopo mota, marraztu beharreko inguruko lerroaren zabalera, zein aldetan kokatuko dugun, eta azkenik, zein konexiori lotuko zaion aukeratuko dugu (5-87 irudia). |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
Ahora, moviendo el cursor dentro de dicho cuadrado, aparecen las filas y columnas. |
Orain, kurtsorea koadro horretan mugituz, lerroak eta zutabeak agertzen dira. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria |
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Eraikuntza eta obra zibilak (21) |
La inclinación de la protección lateral debe estar entre la vertical, línea AC y la perpendicular a la superficie, representada por la línea BC (fig. 413). |
Albo-babesaren malda bertikalaren, AC lerroaren eta gainazalarekiko lerro perpendikularraren (BC lerroa) artean egon behar du (413. irudia). |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
Cada metro o dos metros se debería trazar con la bota una serie de líneas paralelas entre sí que sirvan para asegurarse que se tiene siempre la misma distancia entre dichas líneas y la hilada de tejas que se esté colocando, en cualquier parte de la misma(Fig. 11). |
Metro batean edo bi metroan behin, zenbait lerro paralelo trazatu behar ditugu markatzeko hariarekin; bada, lerro horiek baliagarriak izango zaizkigu teilatuaren edozein zatitan lerroen eta teila ilararen artean beti tarte bera dagoela ziurtatzeko (11. irudia). |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
Ejemplo de ríos torcidos, esto ocurre por no comprobar con una regla. |
Ubide okerrak. Erregelarekin lerroak zuzen ote dauden ez egiaztatzeagatik gertatzen da hori. |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
Para ello se puede dejar que las tapas y ríos sobresalgan bastante más y luego cortar en línea recta el sobrante, consiguiendo dejarlo mas estético. |
Horretarako, irtengune handiagoa utz dezakegu ubideetan eta tapetan, eta, gero, sobran dagoen zatia lerro zuzenean ebaki. Horrela txukunago geratuko da gainera. |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
En el dibujo se aprecia cómo marcan con la bota trazadora la línea por donde se ha de cortar el sobrante |
Irudian, sobran dagoen zatia ebakitzeko lerroa zehazten ari dira langileak markatzeko haria erabiliz. |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
Podemos observar como, en la ilustración, la paralela a la línea de nivel obtenida nos demuestra cómo el alero guarda una inclinación con respecto del nivel. |
Irudian, nibelaren bidez lortu dugun lerroarekiko lerro paraleloari begiratuta, argi eta garbi ikusten da teilatu-hegala nibelarekiko okertuta dagoela. |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
La inclinación del sistema respecto a la línea AC no debe desviarse de la vertical más de 15° (fig. 411). |
Sistemaren AC lerroarekiko maldak ez du 15º baino gehiago desbideratu behar bertikaletik (411. irudia). |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
Se echará un cordón de hormigón ancho, separado de la cuerda a una distancia menor en dos centímetros a la altura del bordillo (unos 7 cm. del suelo). |
Hormigoizko lerro zabala botako dugu, eta lerro hori zintarriaren altuera baino bi zentimetro beherago geratuko da sokatik bereizita (lurzorutik 7 cm-ra gutxi gorabehera). |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
A unos 14 cm. de la línea superior del bordillo, suele dejarse la calzada. |
Zintarriaren gainaldeko lerrotik 14 cm behera, galtzada hasi ohi da. |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
Coincidiendo con el principio, final y los quiebros de la línea de bordillos se colocarán unas varillas de tetracero hincadas en el terreno. |
Zintarriaren lerroko hasieran, amaieran eta izkinetan, tetrazerozko zenbait hagatxo sartuko ditugu lursailean. |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan |
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Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1) |
Las muñecas deben estar en línea recta con el antebrazo disminuyendo el riesgo de sufrir lesiones como, por ejemplo, el síndrome del túnel carpiano. |
Eskumuturrek besaurrearekiko lerro zuzenean egon behar dute eta, horrela, hainbat lesio jasateko arriskua murriztuko da, tunel karpianoaren sindromea adibidez. |
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan |
Informatika eta komunikazioa (34) |
El resultado son las cuatro líneas dentro del fichero de texto. |
Horrela, lau lerro ditugu testu-fitxategian. |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
#Vamos a escribir un par de líneas en el fichero |
#Fitxategian lerro pare bat idatziko dugu |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
fputs($Descriptor1,"Esta es la primera línea de texto\\r\\n"); |
fputs($Deskribatzailea1 = "Hau da testuaren lehen lerroa\\r\\n"); |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
fputs($Descriptor1,"Esta es la segunda línea de texto\\r\\n"); |
fputs($Deskribatzailea1 = "Hau da testuaren bigarren lerroa\\r\\n"); |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
#Escribimos un par de líneas |
#Pare bat lerro idatziko dugu |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
fputs($Descriptor2,"Esta es la tercera línea de texto\\r\\n"); |
fputs($Deskribatzailea2 = "Hau da testuaren hirugarren lerroa\\r\\n"); |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
¿Por qué no aparecen la primera y la segunda línea escritas? |
Zergatikez dira agertzen idatzitako lehen eta bigarren lerroak? |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
Al abrirlo de este modo, el cursor se sitúa al principio del fichero, por lo que al escribir las siguientes dos líneas, borra el contenido de las dos líneas anteriroes.. |
Modu horretan irekitzean, kurtsorea fitxategiaren hasieran kokatzen da; horregatik, ondorengo bi lerroak idaztean, aurreko bi lerroen edukia ezabatzen du. |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
Abrir el fichero de nuevo, esta vez en modo añadido, y escribir otras dos líneas. |
Fitxategia berriro ireki, oraingoan erantsia moduan, eta beste bi lerro idatzi. |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
#Añadimos la tercera línea de texto |
#Testuaren hirugarren lerroa erantsiko dugu |
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak |
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Irudi pertsonala (139) |
Como consecuencia se reduce la distancia entre las líneas Z y disminuyen las bandas 1 y H. |
Horren ondorioz, Z lerroen arteko distantzia laburtu egiten da, eta 1 eta H zerrendak murriztu egiten dira. |
Materiala: Elektroestetika |
La primera hilera está formada por cuatro huesos. |
Lehen lerroa lau hezurrek osatzen dute. |
Materiala: Elektroestetika |
El cuarto ya no está propiamente en hilera, sino montado sobre el piramidal, no articulándose con ningún hueso del antebrazo. |
Laugarrena ez dago lerroan bertan, piramidalaren gainean baizik, eta ez da besaurreko hezurrekin artikulatzen. |
Materiala: Elektroestetika |
La segunda hilera del carpo está formada por cuatro huesos: |
Karpoko bigarren lerroa lau hezurrek osatzen dute: |
Materiala: Elektroestetika |
La articulación de la segunda hilera del carpo con la primera o radiocarpiana recibe el nombre de mediocarpiana o intercarpiana. |
Karpoko bigarren lerroaren eta lehengoaren edo erradio-karpianoaren arteko artikulazioari artikulazio interkarpiano esaten zaio. |
Materiala: Elektroestetika |
Otras teorías afirman que el punto alto se determina mediante la línea recta que pasaría por la aleta de la nariz y externo del iris. |
Beste teoria batzuen arabera, puntu altu hori sudur-hegaletik eta irisaren kanpoko muturretik pasatzen den lerro zuzenaren bitartez zehazten da. |
Materiala: Elektroestetika |
Kl y K2 = Nos indican los dos puntos altos del arco de cupido y son líneas verticales paralelas a “A” que pasan por el centro de los orificios nasales. |
Kl eta K2 = kupidoren arkuaren bi puntu altuak adierazten dizkigute. Lerro bertikalak eta A-rekiko paraleloak dira, eta sudurzuloen erditik pasatzen dira. |
Materiala: Elektroestetika |
M1 y M2= Nos indica la curvatura del labio inferior, se trazan dos líneas oblicuas, que pasan por los bordes de las aletas nasales y el punto inferior del Arco de Cupido |
M1 eta M2= beheko ezpainaren kurbadura adierazten digu. Bi lerro zeihar marrazten dira, eta sudur-hegalen ertzetatik eta kupidoren arkuaren beheko puntutik pasatzen dira. |
Materiala: Elektroestetika |
- Una línea horizontal B, que divide el rostro en una parte superior y otra inferior. |
- B lerro horizontala. Aurpegia goiko eta beheko zatian bereizten du. |
Materiala: Elektroestetika |
A partir de aquí, trazaremos un conjunto de líneas que nos facilitan el dibujo de cejas, labios y ojos, y que nos ayudan a analizar las imperfecciones y asimetrías que todas las personas tenemos, con distintos grados de importancia. |
Hortik abiatuta, bekainak, ezpainak eta begiak marrazten lagunduko diguten lerro batzuk egingo ditugu. Lerrook lagungarriak izango dira pertsona orok ditugun akatsak eta asimetriak aztertzeko. |
Materiala: Elektroestetika |
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Irudia eta soinua (37) |
o Símbolos y líneas cinéticas. |
o Sinbolo eta lerro zinetikoak. |
Materiala: Irudia |
Cada CCD de tipo lineal, contiene miles de células fotosensibles, se desplaza sobre la imagen y la analiza línea a línea. |
CCD lineal bakoitzak milaka zelula fotosentikor ditu, irudiaren gainean mugitzen da eta lerroz lerro aztertzen du irudia. |
Materiala: Irudia |
La línea comoobjeto:es una línea que no es componente de una forma, sino que ella misma es una imagen, por ejemplo, los pictogramas (imagen) |
Lerroaobjektugisa: formaren osagaia ez den lerroa da, lerroa bera da irudia; adibidez, piktogramak (irudia) |
Materiala: Irudia |
Exceso de vello en la cara (sobre el labio superior y mentón), tórax (zona preesternal y alrededor de los pezones) y en el abdomen (línea alba). |
Aurpegian (goiko ezpainean eta kokotsean), toraxean (bularrezurraren goiko aldean eta titiburuen inguruan) eta sabelean (lerro zurian) ile gehiegi izatea. |
Materiala: Irudia |
De la parte superior de la cabeza a la línea del busto. |
Buruaren goiko aldetik bularraldeko lerrora. |
Materiala: Irudia |
De la línea del busto a las caderas. |
Bularraldeko lerrotik aldaketara. |
Materiala: Irudia |
En 2D, este "efecto" se consigue con el trazado de líneas en perspectiva, respetando las coordenadas x e y. |
2Dtan, lerroak perspektiban trazatuta lortzen da "efektu" hori, x eta y koordenatuak errespetatuz. |
Materiala: Irudia |
Para conseguir este efecto, la tecnología digital recupera las nociones de punto, línea, superficie y objeto sólido que engloban a la tercera dimensión. |
Efektu hori lortzeko, hirugarren dimentsioa biltzen duten puntu, lerro, gainazal eta objektu solidoaren nozioak berreskuratzen ditu teknologia digitalak. |
Materiala: Irudia |
La línea imaginaria que une las dos porterías forma un eje. |
Bi ate lotzen dituen irudizko lerroak ardatz bat osatzen du. |
Materiala: Irudia |
No vemos la luz en cada posición, porque cada punto "persiste" en la retina el tiempo suficiente como para percibir una línea continua. |
Ez dugu argia posizio bakoitzean ikusten, puntu bakoitzak erretinan "irauten" baitu lerro jarraitua ikusteko nahikoa denboran. |
Materiala: Irudia |
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Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (28) |
Linea de tierra |
Lurreko lerroa. |
Materiala: Egurraren teknologia |
Es la proyección de la línea seguida por una persona al subir o bajar por una escalera, apoyándose en el pasamano (fig. 936). |
Mailagain-lerroa da, eskubandan bermatuz, inork eskaileran gora edo behera egiten duen lerroaren proiekzioa (ikusi 936. irudia). |
Materiala: Egurraren teknologia |
Uniendo con una línea los ángulos de los peldaños, se forma una línea quebradaABCD,con lo cual observamos el cambio brusco de las huellas de los tramos rectos al tramo curvado. |
Mailen angeluak lerro batez elkartzen baditugu,ABCDlerro hautsia sortzen da, eta ikusten dugu zabalera bat-batean aldatzen dela atal zuzenen eta atal okerren artean. |
Materiala: Egurraren teknologia |
res a la zanca en los tramos rectos, y radiales en el curvo, dándonos de este modo unos supuestos peldaños normales, tal como nos muestran las líneas finas del grabado. |
perpendikularrak izan behar dute atal zuzenetan, eta erradialak atal okerretan; hartara, mailak normalak dira ustez (ikusi 938. irudiko lerro meheak). |
Materiala: Egurraren teknologia |
La línea inclinada que va de un arranque a otro, se llama línea de rampa. |
Abiagune batetik bestera daraman lerro makurtuariarrapala-lerroesaten zaio. |
Materiala: Egurraren teknologia |
marcan cada dos consecutivas, y, a partir de un centímetro de las testas de los pies, se señala la altura; se abren las patas, y desde esta señal superior, se marca en las caras interiores la línea de las traviesas, para la distribución de escopleaduras y espigas. |
Binaka markatu behar ditugu, ondoz ondo, eta, oinen burutik zentimetro batera gutxienez, garaiera adierazi behar dugu. Hankak ireki eta, seinale horretatik abiatuta, langaren lerroa marratu behar dugu haien barneko aldean, hozkak eta ziriak banatzeko. |
Materiala: Egurraren teknologia |
Con igual medida, y apoyando el gramil en la cara interior del frente, se traza, en las testas de éste, la línea que limita la longitud de las colas. |
Neurri bera erabiliz eta gramila tiraderaren aurrealdearen barneko aldean bermatuz, buztanen luzera mugatzen duen lerroa marratu behar dugu aurrealdearen buruetan. |
Materiala: Egurraren teknologia |
Si se desea que el corte que se va a hacer sea perfecto, sea cual fuere el procedimiento de aserrado, sobre la línea que se ha trazado para efectuar el corte y en toda la longitud de la plancha que se vaya a aserrar, se pegará un papel engomado corriente. |
Ebakia perfektua izango bada, zerratzeko erabiltzen dugun prozedura dena delakoa ere, paper arrunt gomaztatua itsatsi behar dugu ebakia egiteko marratzen dugun lerroaren gainean eta zerratu behar dugun xaflaren luzera osoan. |
Materiala: Egurraren teknologia |
Gomas para lápiz. |
Arkatzez egindako lerroak ezabatzeko gomak. |
Materiala: Egurraren teknologia |
Gomas para tinta. |
Tintaz egindako lerroak ezabatzeko gomak. |
Materiala: Egurraren teknologia |
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Administrazioa eta kudeaketa (3) |
el emisor es la dirección y la información irá descendiendo, siguiendo las líneas del organigrama, hasta llegar a la base operativa. |
igorlea zuzendaritza da, eta informazioak beherantz egingo du organigramaren lerroei jarraiki, oinarri operatiboraino iritsi arte. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) |
el emisor es la base operativa y la información irá ascendiendo, siguiendo las líneas del organigrama, hasta llegar a la dirección. |
igorlea oinarri operatiboa da, eta informazioak gorantz egingo du organigramaren lerroei jarraiki, zuzendaritzaraino iritsi arte. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) |
La unión, mediante una línea, de los puntos anteriores nos dará el perfil del candidato que buscamos. |
Puntu horiek lerro batez lotuz gero, bilatzen ari garen hautagaiaren profila lortuko dugu. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) |
Gizarte eta kultura zerbitzuak (22) |
Líneas de comunicación y colaboración con otras entidades, de proyección especialmente local. |
Tokian bertan proiekzioa duten beste entitate batzuekiko komunikazioko eta lankidetzako lerroak. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
Realizar una estimación inicial de una previsión presupuestaria para cada una de las líneas propuestas. |
Proposatutako lerro bakoitzeko aurrekontu-aurreikuspen baten hasierako kalkulua egin. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
A partir de aquí debemos plantear las siguientes líneas para la captación de fondos económicos: |
Hori horrela, lerro hauek izan behar dira kontuan funts ekonomikoak lortzeko: |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
De todas formas, podemos entender que es un rango de edad en que las principales líneas de intervención sirven de punto de partida de posteriores acciones. |
Nolanahi ere, haurtzaroan esku hartzeko erabiltzen ditugun lerro nagusiak abiapuntu izango dira aurrerago egingo ditugun ekintzetarako. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
De cualquier manera, el punto de partida de las líneas de trabajo en nuestras intervenciones en la atención a necesidades específicas es el marco de derechos fundamentales y acciones para su logro definidos por la normativa legal para el ámbito cultural. |
Nolanahi ere, gure esku-hartzeetan behar espezifikoei erantzuteko, lege-araudiak kultura-arlorako finkatzen dituen oinarrizko eskubideen eta ekintzen multzoa izango da gure laneko lerroen abiapuntua. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
Una línea animadora de trabajo diferente es la que está desarrollando el Ayuntamiento de Puertollano (Ciudad Real) convirtiendo la localidad en Ciudad Educadora, como un servicio a la ciudadanía con una variada y rica oferta de actividades y recursos dinamizadores de cultura, festejos, educación, deporte, formación y empleo, etc. |
Lan egitera animatzeko lerro desberdin bat ari da garatzen Puertollanoko Udala (Ciudad Real): hiri hezitzaile bihurtu du herria, herritarrentzako zerbitzu gisa, eta kultura, jai, hezkuntza, kirol, trebakuntza, enplegu eta abarreko jarduera eta baliabide dinamizatzaileen askotariko eskaintza aberats bat du. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
En ella se identifican dos líneas principales de intervención: |
Esku hartzeko bi lerro nagusi identifikatu dira: |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
¿Qué límites tiene la intervención que lleva a cabo la Unión Europea dentro de sus líneas de política cultural? |
Zer muga ditu Europar Batasunak kultura-politikako lerroen barruan egiten duen esku-hartzeak? |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
Si es así, cuenta en unas quince líneas tu visita. |
Hala bada, kontatu hamabost bat lerroan zure egonaldia. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
Entonces cuenta en unas quince líneas un viaje a la ciudad que tú nombrarías capital cultural. |
Orduan, kontatu hamabost bat lerroan zuk kultura-hiriburu izendatuko zenukeen hiri batera egindako bidaia. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
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Kimika (2) |
Ello cuenta con el respaldo de unos sistemas analíticos de laboratorio, que ejercen una función de “doble comprobación” de los sistemas de control en línea. |
Horiez gain, laborategiko sistema analitiko batzuen laguntza dute; sistema horiek lerroko kontrol-sistemen "egiaztapen bikoitza" egiten dute. |
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak |
Orificio de plato (líneas de tubería) |
Plater-zuloa (hodien lerroak) |
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak |
Nekazaritza (40) |
Sur o Suroeste; y las filas si la forma o la pendiente de la parcela no lo impiden o el viento es el factor limitante tendrán una orientación N-S. |
Hegorantz edo Hego-mendebalderantz; eta lerroek, lursailaren formak edo maldak galarazten ez badu edo haizea faktore mugatzailea ez bada, I-H orientazioa izango dute. |
Materiala: Nekazaritza |
Determinaremos la alineación de la plantación según la importancia que haya que darle a diferentes factores; |
Lantutako sailaren lerro antolamendua hainbat faktoreri eman beharreko garrantziaren arabera zehaztuko dugu; |
Materiala: Nekazaritza |
Trazando la fila base del replanteo con jalones (palos – hierros altos) y cuerda de cáñamo. |
Zuinketaren oinarri lerroa marka bidez (makilak – burdin garaiak) eta kalamuzko soka bidez trazatu. |
Materiala: Nekazaritza |
Con ella trazar el resto de las líneas. |
Ondoren, gainerako lerroak trazatu. |
Materiala: Nekazaritza |
Es el momento de decidir cómo voy a mantener las filas y las calles. |
Lerroak eta lerro arteak nola mantendu erabakitzeko unea da. |
Materiala: Nekazaritza |
En zonas con pluviometría superior a 800mm/año, la mejor opción es dejar las calles con hierba y las filas: |
Urteko 800 mm-tik gorako publiometria duten guneetan, aukerarik onena lerro arteak belarrez uztea da; eta lerroak, berriz: |
Materiala: Nekazaritza |
Veamos las ventajas que nos reporta mantener las calles encespadas: |
Ikus dezagun zein diren lerro arteak zopizarturik edukitzearen abantailak: |
Materiala: Nekazaritza |
Por otro lado es también importante mantener la fila sin hierba, ya que en especial durante los primeros años hemos de eliminar la competencia por el agua y los nutrientes que nos puede presentar la hierba. |
Bestalde, garrantzitsua da, halaber, lerroa belarrik gabe mantentzea, zeren eta, lehen urteetan batez ere, ura eta mantenugaiak erakartzeko lehian sar daiteke belarra, eta hori ekidin beharra dago. |
Materiala: Nekazaritza |
Las distancias entre plantas y entre filas vienen determinadas por los siguientes factores: |
Landareen arteko eta lerroen arteko distantziak faktore hauek baldintzatzen dituzte: |
Materiala: Nekazaritza |
Realizan el cultivo de la capa superficial (hasta unos 15 cm), como el enterrado de rastrojo, la preparación secundaria para la siembra, el cultivo entre líneas, etc., Comprenden las gradas, cultivadores, rastras, rodillos, fresadoras y azadas mecánicas. |
Azaleko geruza lantzen dute (15 cm-raino gutxi gorabehera); hona hemen zereginen artean batzuk: uztondoa lurperatzea, ereintzarako bigarren mailako prestaketa, lerro arteko lur lanketa etab. Lanabes aipagarriak: areak, kultibadoreak, arrasteluak, alperrak, fresagailuak eta aitzur mekanikoak. |
Materiala: Nekazaritza |
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Animazio turistikoa (8) |
Se podrían resumir en un par de líneas: |
Pare bat lerroan laburtu daitezke: |
Materiala: Animazio turistikoa |
lEn España esta figura se encuentra en pocos establecimientos, pero en los establecimientos en que sí hay director de actividades recreativas y de ocio la política de animación es general para toda la empresa, por lo que en cada uno de los establecimientos o líneas los jefes de animación se limitan aplicar las políticas marcadas por la empresa. |
lEspainian, establezimendu gutxitan dago jolas- eta aisialdi-jardueretako zuzendariak; baina figura hori duten establezimenduetan, animazio-politika orokorra izaten da enpresa guztirako, eta, beraz, establezimendu edo lerro bakoitzean, enpresak finkatutako politikak aplikatzen dituzte animazio-buruek. |
Materiala: Animazio turistikoa |
Si se trata de una cadena hotelera y los hoteles tienen un perfil similar, el jefe de animación ejecutará una política similar en todos ellos; si son líneas de hoteles muy distintos, también implantará distintas líneas de animación. |
Antzeko profila duten hotelez osatutako hotel-kateetan, animazioko buruak antzeko politika aplikatuko du hotel guztietan; aldiz, oso hotel desberdinez osatutako lerroak badira, animazio-ildo desberdinak aplikatuko ditu. |
Materiala: Animazio turistikoa |
lSi no hay un director de actividades recreativas y de ocio será él quien marque lalínea de las actividadesque se realizaran en el hotel. |
lEz badago jolas- eta aisialdi-jardueretako zuzendaririk, animazioko buruak zehaztuko du hotelean egingo direnjardueren lerroa. |
Materiala: Animazio turistikoa |
En el organigrama de la figura 3.3 todos los empleados que se encuentran en la misma línea horizontal desempeñan las mismas funciones y dependen jerárquicamente de los empleados de la línea horizontal inmediatamente por encima de ellos. |
3.3 irudiko organigraman, lerro horizontal berean dauden langile guztiek funtzio berdinak dituzte, eta haien gaineko lerro horizontaleko langileen mendekoak dira hierarkikoki. |
Materiala: Animazio turistikoa |
El personal en cada una de las líneas inferiores se multiplica o divide en función de las necesidades de plantilla del establecimiento o empresa. |
Beheko lerroetako langileak biderkatu edo zatitu egiten dira, establezimenduko edo enpresako beharren arabera. |
Materiala: Animazio turistikoa |
En este caso los trabajadores situados todos en la misma línea horizontal no tienen por qué tener las mismas funciones. |
Kasu honetan, lerro horizontal berean dauden langileek ez dituzte zertan izan funtzio berdinak. |
Materiala: Animazio turistikoa |
También en este caso cada uno de ellos tiene que responder ante un único jefe que está un nivel por encima y también el personal, en cada una de las líneas inferiores, se multiplica o divide en función de las necesidades. |
Kasu horretan ere, haietako bakoitza bera baino maila bat gorago dagoen buru bakar baten mende dago, eta beheko lerroetako langileak ere, beharren arabera, biderkatu edo zatitu egiten dira. |
Materiala: Animazio turistikoa |
Komunikatzeko trebetasunak (15) |
Con el vestuario nos serviremos de las múltiples combinaciones de líneas, colorido, formas, y tejido de las prendas y complementos para armonizar el conjunto de fisonomía corporal y rasgos faciales. |
Jantziekin, lerroen, koloreen, formen eta ehunen arteko hainbat eta hainbat konbinazio balia ditzakegu, gorputz-fisionomiaren eta aurpegieraren multzoa harmonizatzeko. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
Así los colores, las líneas, las formas, los volúmenes, sonidos y movimientos son susceptibles de interpretación pues definen la percepción sensorial de la persona que recibe la imagen, y por tanto, comunican, y deben ser analizados por el asesor en habilidades comunicativas. |
Koloreak, lerroak, formak, bolumenak, soinuak eta mugimenduak interpretatzen askeak dira, irudia jasotzen duen pertsonaren zentzumen-pertzepzioa definitzen baitute, eta, horrenbestez, komunikatu egiten baitute. Hori hala, komunikazio-trebetasunetako aholkulariak aztertu beharrekoak dira. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
La línea es de interés en la imagen personal porque continuamente analizamos diferentes líneas, como las del vestido, las del cabello o las de la expresión. |
Lerroak interesa du irudi pertsonalean; izan ere, etengabe aztertzen ditugu era bateko eta bestelako lerroak, hala nola jantzienak, ilearenak edo adierazpenarenak. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
La línea es la unión entre dos puntos y la forma es la unión de varias líneas que delimita y cierra una superficie plana. |
Lerroa bi punturen arteko elkarketa da, eta formak, berriz, hainbat lerro batzen ditu, gainazal lau bat mugatuz eta itxiz. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
Así, las líneas siempre proyectan cualidades de actividad y acción o bien su carencia, en tanto que las formas, transmiten mayor o menor estabilidad, dependiendo de si están conformadas por líneas rectas o curvas, o si son más horizontales que verticales. |
Hori hala, lerroek beti aktibitate- eta ekintza-ezaugarriak proiektatzen dituzte, edo gabezia. Formek, berriz, egonkortasun handiagoa edo txikiagoa adieraziko dute, segun eta lerro zuzenez edo kurbatuz osatuta dauden, edo horizontalerantz gehiago egiten badute bertikalerantz baino. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
La forma es el conjunto de líneas, rectas o curvas que delimitan el volumen. |
Forma zera da, bolumena mugatzen duten lerro zuzenen edo kurbatuen multzoa. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
La dirección, que aparentemente no existe en una línea, la marca nuestra cultura. |
Norabideak markatzen du gure kultura, itxuraz lerro batean halakorik ez izanagatik ere. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
Reflejan más estabilidad en horizontal y con los vértices apuntando hacia arriba, mientras que en línea oblicua, son completamente desequilibradas. |
Egonkortasun handiagoa transmititzen dute horizontalean eta erpinak gorantz begira dituztela; lerro zeiharrak, berriz, erabat desorekatuak dira. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
Líneas y forma de sus prendas |
Jantzien lerroak eta forma |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
Algunas de sus prendas sí tienen las líneas y forma adecuadas a su tipología corporal. |
Jantzietako batzuek lerro eta forma egokiak dituzte bezeroaren gorpuzkerarako. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
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Krokizazioa (18) |
Algunas de las piezas utilizadas en la explicación teórica y, sobre todo, de las propuestas en las prácticas, por ser huecas, podrían representarse efectuando un corte, evitando con ello las líneas ocultas. |
Azalpen teorikoan eta, batez ere, praktiketako proposamenetan erabiltzen diren pieza batzuk, barnean hutsik daudenez, ebaki bat eginez irudika litezke; hala, ezkutuko lerroak saihestuko lirateke. |
Materiala: Krokizazioa |
Una vez terminado el desarrollo del cubo y eliminadas las líneas que representaban sus aristas, la disposición de las vistas es la de laFig. 10. |
Kuboaren garapena amaitu eta haren ertzak irudikatzen zituzten lerroak kendu ondoren, bisten antolaketa10. irudikoada. |
Materiala: Krokizazioa |
La utilización de cuadrículas de líneas finas como fondo permite controlar la correspondencia sin necesidad de trazar líneas. |
Lerro fineko lauki-sarea hondo gisa erabiliz gero, korrespondentzia kontrola daiteke lerroak marraztu beharrik gabe. |
Materiala: Krokizazioa |
Simepre son preferibles las líneas visibles. |
Hobe da, beti ere, ageriko lerroak izatea. |
Materiala: Krokizazioa |
Por el contrario, en laFig. 20se representa la misma pieza logrando que aparezcan únicamente las líneas ocultas inevitables. |
Aldiz,20. irudianpieza bera irudikatu da, baina lortu da ezkutuko lerroak ahalik eta gutxienak izatea. |
Materiala: Krokizazioa |
Los diferentes tipos de líneas, cada uno con una o varias funciones concretas, se consiguen combinando ambos espesores con la posibilidad de hacerlas continuas, de trazos, de trazos y puntos, etc. |
Lerro mota bakoitzak funtzio jakin bat edo gehiago ditu, eta bi lodierak lerroaren izaerarekin konbinatuz (jarraitua, marrazkoa, marra eta puntuzkoa, etab.), lortzen dira lerro mota guztiak. |
Materiala: Krokizazioa |
Para dibujar las vistas de una pieza se utilizan cuatro tipos de líneas: |
Pieza baten bistak marrazteko, lau lerro mota erabiltzen dira: |
Materiala: Krokizazioa |
Aunque se puede optar por cualquiera de los dos tipos de línea, sólo hay que utilizar uno de ellos en un mismo dibujo. |
Bi lerro motetako edozein erabil badaiteke ere, marrazki berean mota bat soilik erabili behar da. |
Materiala: Krokizazioa |
Líneas finas de trazos y puntos |
Marra eta puntuzko lerro meheak |
Materiala: Krokizazioa |
Si al dibujar las vistas de una pieza, coinciden dos o más líneas de las anteriormente descritas, el orden de prioridad es el mismo que se ha seguido en el apartado anterior para presentarlas, es decir: |
Pieza baten bistak marraztean arestian aipatutako lerroetako bi edo gehiago bat badatoz, aurreko atalean lerro horiek aurkezteko erabili den ordena bera da lehentasun-ordena, hau da: |
Materiala: Krokizazioa |
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Instalatze eta mantentze lanak (27) |
Se suele representar mediante una línea llamadatrayectoriaque une el estado inicial y el final. |
Ibilbidedeitzen zaion lerro baten bidez irudikatzen da, zeinak hasierako egoera eta amaierakoa elkartzen dituen. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
Después, prolongaremos la línea hasta obtener la viscosidad a la temperatura solicitada. |
Jarraian, lerroa luzatuko dugu eskatutako tenperaturan duen biskositatea lortu arte. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
La última línea curva representa los valores del aire húmedo saturado. |
Azken lerro kurboak aire heze asearen balioak irudikatzen ditu. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
Las otras curvas (4) representan las humedades relativas inferiores al 100 %. |
Beste lerro kurboek (4) % 100etik beherako hezetasun erlatiboak adierazten dituzte. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
Se trata de un conjunto de líneas escalonadas para facilitar la lectura, aunque hay diagramas que incluyen todos los valores en una sola línea que va desde el extremo superior de la bota al inferior. |
Irakurketa errazagoa izateko erabiltzen den lerro mailakatuen multzo bat da, baina balio guztiak lerro bakar batean biltzen dituzten diagrama batzuk ere badaude. Lerro hori botaren goialdeko muturretik beheko muturreraino doa. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
La temperatura húmeda se puede hallar en el punto donde la línea inclinada corta la línea (3) de la humedad relativa del 100 %. |
Lerro inklinatuak % 100eko hezetasun erlatiboaren (3) lerroa mozten duen puntuan eskura daiteke tenperatura hezea. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
Para determinar las otras propiedades como la temperatura húmeda se mira la línea inclinada que pasa por el punto (6). |
Beste propietateak, hala nola tenperatura hezea zehazteko, (6) puntutik igarotzen den lerro inklinatua ikusi behar da. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
Si se conoce A y B, para hallar elFCS, se trazará una recta paralela a la recta AB que pase por el punto focal (el de 24oC y 50 % de humedad relativa) y se prolongará hasta que corte la escala de factor de calor sensible del diagrama. |
A eta B ezagutzen badira, BSFa lortzeko, puntu fokaletik igarotzen den lerro bat egingo da AB lerroarekiko paralelo (24oC-koa eta % 50eko hezetasun erlatiboa duena) eta diagramako bero sentikorraren faktorearen eskala mozten duen arte luzatuko da. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
Si se conoce A y elFCS, para hallar el punto B, del que solo se sabe la temperatura o la humedad, se trazará la recta que une el valor delFCSen la escala vertical con el punto focal. |
Baldin A eta BSFa badakizkigu, B puntua aurkitzeko, baldin eta puntu horren tenperatura edo hezetasuna soilik ezagutzen badira, eskala bertikalean lerro zuzena egingo da BSFaren balioa eta puntu fokala lotzen dituen artean. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
Después, con la ayuda de una escuadra y una regla, se trazará la paralela por el punto A. Allí donde la recta corte con la vertical correspondiente a la temperatura B o con la curva de la humedad, es donde se situará el punto B. |
Ondoren, eskuaira baten eta erregela baten laguntzarekin, lerro paraleloa egingo da A puntutik. Lerro zuzenak B tenperaturari dagokion bertikala edo hezetasunaren kurba mozten duen lekuan kokatuko da B puntua. |
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak |
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Zehar-lerroa (53) |
Individualmente, pensad un final de dos o tres líneas –como máximo– para esta historia: |
Bakarka, pentsatu bizpahiru lerroko amaiera bat istorio honentzat: |
Materiala: Sistemen integrazioa |
Línea al margen del párrafo modificado. |
Aldatutako paragrafoaren ertzean lerro bat eginez. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
En este método ambas líneas son estacionarias mientras el usuario se desplaza hacia arriba y hacia abajo. |
Metodo honetan bi lerroak egonkorrak dira, eta erabiltzailea gora eta behera mugitzen da. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
La conexión del usuario a ambas líneas se realiza a través del arnés. |
Erabiltzailea arnesaren bidez dago lotuta bi lerroetara. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
Por ejemplo, lo caracteres que permiten leer estas mismas líneas. |
Esate baterako, lerro hauek irakurtzeko aukera ematen duten karaktereak. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
Incluyen a la mayoría de los caracteres imprimibles de un alfabeto como A, B, C, …1, 2, 3…, !, ?…También hay caracteres no imprimibles, pero que controlaban cómo se procesaba el texto, para iniciar una nueva línea, por ejemplo. |
Alfabetoko karaktere inprimagarri gehienak daude; adibidez, A, B, C... 1, 2, 3... !, ?... Inprimagarriak ez direnak ere badaude; horiek testua prozesatzeko modua kontrolatzen zuten; beste lerro bati ekiteko, esate baterako. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
Del mismo modo, si hay un 0 en la casilla de la salida de una fila, esa combinación de entradas en dicha fila ofrecerá, según la función lógica, un 0 en la salida M. |
Era berean, errenkada baten irteeraren laukian 0 badago, sarreren konbinazio horrek, funtzio logikoari jarraikiz, lerro horretan 0 balioa eragingo du M zutabean. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
La representación del esquema eléctrico de mando suele ser con una línea de alimentación eléctrica horizontal en la parte superior con tensión positiva, un circuito con la disposición de contactos hacia abajo en vertical hasta conectar con una salida (por ejemplo, un relé o un piloto), conectada finalmente a una línea eléctrica horizontal en la parte inferior a tensión cero. |
Aginte-eskema elektrikoaren irudia hauxe izaten da: elikatze elektrikoaren lerro horizontal bat goialdean, tentsio positiboarekin; zirkuituaren kontaktuak beherantz antolatzen dira, bertikalean, harik eta irteera batekin konektatu arte (adibidez, errele bat edo argi bat); irteera hori, azkenik, behe-behean lerro elektriko horizontalera konektatuta dago, zero tentsioarekin. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
Su representación se realiza con una línea eléctrica vertical con tensión positiva a la izquierda y con la disposición de contactos representados con los símbolos de diagrama de contactos de programación hacia la derecha en horizontal hasta conectar con una salida que, finalmente, se conecta a otra línea vertical a tensión cero a la derecha. |
Irudikatzeko garaian, lerro elektriko bertikala egiten da ezkerrean, tentsio positiboarekin. Eskuinaldean, horizontalean, kontaktuen antolamendua adierazten da, programazioko kontaktu-diagramaren sinboloekin, irteera batekin konektatu arte, zeina, azkenik, zero tentsioko lerro bertikal batekin konektatzen den eskuinean. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
La operación NOT sobre una variable se indica con una línea sobre ella y se denomina tambiénNEGADA,pues se niega su estado cambiándolo (si es TRUE o 1, pasará a FALSE o 0 y, si es FALSE o 0, pasará a TRUE o 1). |
Aldagai baten gaineko NOT eragiketa haren gainean lerro bat ipinita adierazten da.EZEZTATUere esaten zaio, egoera ezeztatzen baita hura aldatuz (TRUE edo 1 bada, FALSE edo 0 izatera pasatuko da; FALSE edo 0 bada, aitzitik, TRUE edo 1 izatera). |
Materiala: Sistemen integrazioa |
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Fabrikazio mekanikoa (105) |
De esta forma, por ejemplo, cuando aparezca una línea de trazos y puntos en un plano, se interpretará que se trata de un eje de simetría o un eje de revolución y no se confundirá con una arista oculta u otra de cualquier tipo. |
Horrela, adibidez, plano batean marra eta puntuzko lerro bat agertzen denean, simetria-ardatz bat edo biraketa-ardatz bat dela interpretatuko da, eta ez da nahastuko ertz ezkutu batekin edo edozein motatako beste lerro batekin. |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
Distinguir y usar los diferentes tipos de líneas que se pueden encontrar en un plano. |
Plano batean aurki daitezkeen lerro motak bereiztea eta erabiltzea. |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
Revisión, eliminación de líneas innecesarias y comprobación del resultado. |
Berrikustea, beharrezkoak ez diren lerroak ezabatzea eta emaitza egiaztatzea. |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
La recta de intersección entre ambos se llamalínea de tierra. |
Bien arteko ebakidura-zuzenaklurreko lerroadu izena. |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
Líneas normalizadas |
Lerro normalizatuak |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
Cualquiera que sea el sistema de representación que se utilice, en los croquis o planos, siempre hay que usar líneas. |
Erabiltzen den adierazpen-sistema edozein dela ere, krokisetan eta planoetan beti erabili behar dira lerroak. |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
La relación entre las selecciones para líneas finas y líneas gruesas no debe ser inferior a 2, dicho de otra forma, si se selecciona el grosor para la línea fina en 0,35 mm, la línea gruesa no podrá ser inferior a 0,7 mm. |
Aukeratzen diren lerro mehe eta lodien arteko erlazioa ezin da 2 baino txikiagoa izan; bestela esanda, lerro meherako 0,35 mm-ko lodiera hautatzen bada, lerro lodia ezin izango da 0,7 mm baino txikiagoa izan. |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
Tipos de líneas básicas |
Oinarrizko lerro motak |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
Los tipos de líneas rectas de la1 y los espesores de la Tabla 1.2 pueden combinarse y modificarse según se indica en la Tabla 1.3. |
1. taulako lerro zuzen motak eta 1.2. taulako lodierak konbina daitezke, baita 1.3. taulan dioen moduan aldatu ere. |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
Línea continua de ondas uniformes |
Uhin uniformeko lerro jarraitua |
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx |
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Ostalaritza eta turismoa (61) |
Las cocinas satélites suelen ser cocinas terminales que normalmente están vinculadas a una cocina central que suministra las elaboraciones en línea fría. |
Sukalde sateliteak sukalde terminalak izan ohi dira, eta askotan, elaborazioak lerro hotzean hornitzen dituen sukalde zentral batekin lotuta egoten dira. |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
De izquierda a derecha: carro de regeneración con secciones frías y calientes, carro de regeneración para línea fría y de mantenimiento para línea caliente, interior de carro de retermalización. |
Ezkerretik eskuinera: berroneratze-orga, atal hotza eta beroa dituena; lerro hotzeko berroneratze-orga eta lerro beroan elikagaien tenperaturari eustekoa; eta birtermalizazio-orgaren barrualdea. |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
Con la aparición de nuevas líneas de producción como la restauración diferida y las líneas calientes o frías, se ha conseguido separar el tiempo de producción con respecto al de distribución. |
Ekoizpen-lerro berriak sortu direnez (esaterako, sukaldaritza geroratua eta lerro hotza nahiz beroa), ekoizpen-denbora eta banaketa-denbora bereizi dira. |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
En el cuadro anterior se muestran los principales sectores de trabajo que comprenden las zonas o ambientes cálidos, pero pueden existir otros emplazamientos según los distintos sistemas productivos como las zonas de regeneración o retermalización (ambas en producción en cadena fría) o los mantenedores de temperatura (cocina tradicional y línea caliente). |
Aurreko taulan, eremu edo ingurune beroetan egiten diren lan-sektore nagusiak erakutsi dira, baina badira beste leku batzuk ere; ekoizpen-sistemaren arabera; adibidez: berroneratzeko edo birtermalizaziorako eremuak (biak ere kate hotzeko ekoizpenean) edota tenperaturari eusteko eremuak (sukalde tradizionala eta lerro beroa). |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
Ventajas e inconvenientes de la cocina de colectividades: línea o cadena caliente |
Taldeentzako sukaldaritzaren abantailak eta desabantailak: lerro edo kate beroa |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
Ventajas e inconvenientes de la cocina de colectividades: línea o cadena fría |
Taldeentzako sukaldaritzaren abantailak eta desabantailak: lerro edo kate hotza |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
Exige espacios de almacenamiento de materias primas mayores que los necesarios en la línea o cadena caliente. |
Lehengaiak biltegiratzeko, leku gehiago behar da lerro edo kate beroan baino. |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
Tras estudiar las ventajas e inconvenientes de dos de las cadenas de producción culinarias de colectividades más importantes y utilizadas, se debe recalcar que todos los autores consultados coinciden en asegurar que la línea o cadena fría, tanto refrigerada como congelada o ultracongelada, posee más beneficios que la línea o cadena caliente, basándose en ciertos parámetros que abarcan aspectos como el económico, el higiénico y el social. |
Taldeentzako sukaldaritzako bi ekoizpen-kate nagusiek eta erabilienek zer abantaila eta zer desabantaila dituzten aztertu berri dugu; horri dagokionez, kontsultatutako egile guztiek azpimarratzen dute lerro edo kate hotza (hoztua, izoztua nahiz ultraizoztua) onuragarriagoa dela lerro edo kate beroa baino, hainbat parametro oinarri hartuta; besteak beste: ekonomikoa, higienikoa eta soziala. |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
Ventajas e inconvenientes de la cocina de colectividades: línea o cadena al vacío |
Taldeentzako sukaldaritzaren abantailak eta desabantailak: hutseko lerroa edo katea |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
Línea o cadena al vacío |
Hutseko lerroa edo katea |
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx |
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