Emaitzak: 14

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
Cotejar los movimientos registrados con soporte documental suficiente (facturas, contratos, correspondencia, etc.). Erregistratutako mugimenduak behar besteko agiriekin erkatuko ditu (fakturak, kontratuak, korrespondentzia eta abar).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (3)
Correspondencia con la normalización. Normalizazioarekiko korrespondentzia.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los bits de los registros y de los puertos se numeran del 0 al 7. Cada uno de los bits de los registros “TRIS” tienen su natural correspondencia con los bits de los puertos. Erregistro eta ataketako bitak 0tik 7ra bitartean zenbakituko dira. “TRIS” erregistroetako bit bakoitzak korrespondentzia naturala du ataketako bitekin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Arquitectura de niveles de comunicación que resuelve y su correspondencia con OSI. Komunikazio-mailen arkitektura eta OSI ereduarekiko korrespondentzia.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
Cuando ponemos la mesa, los niños reparten los platos, cubiertos y vasos estableciendo una correspondencia término a término. Mahaia prestatzen dugunean, haurrek platerak, mahai-tresnak eta edalontziak banatzen dituzte terminoz terminoko korrespondentzia ezarriz.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Este rincón estimula la orientación espacial y temporal, el conocimiento de los diferentes colores, el orden y la clasificación así como la seriación, las correspondencias y la manipulación de formas y tamaños. Txoko honek espazioan eta denboran orientatzen laguntzen du, bai eta koloreak ezagutzen, eta forma eta tamaina ezberdinak ordenatzen, sailkatzen eta horien seriazioa, korrespondentziak eta manipulazioa egiten ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Dentro de las actividades cotidianas que realiza el niño en la escuela infantil, selecciona algunas que se puedan usar para trabajar la clasificación, la correspondencia o ambas cosas. Haurrak haur-eskolan egiten dituen ohiko jardueren artetik, aukeratu itzazu sailkapena edo korrespondentzia (edo biak) lantzeko erabil daitezkeen batzuk.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (1)
Es decir, que hay correspondencia entre las variables de la estimulación y las de la percepción. Hots, korrespondentzia dagoela estimulazioaren eta pertzepzioaren aldagaien artean.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (2)
de su encapsulado en Layout, debiendo existir una correspondencia exacta entre ambos. horretarako, bien artean korrespondentzia zehatza egotea beharrezkoa izango da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En cualquier caso, como esta correspondencia biunívoca entre pines y pads es condición necesaria para que la transferencia Capture®Layout se lleve a cabo con éxito, podemos hacer uso del editor de componentes y realizar nosotros mismos la asignación correcta. Edonola ere, pinen eta paden arteko korrespondentzia biuniboko hori nahikoa baldintza denez Capture®Layout transferentzia arrakastaz gauzatu dadin, osagaien editorea erabil dezakegu eta guk egin dezakegu esleipen zuzena.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
Si la cámara de medición tuviera otra longitud distinta, la correspondencia sería diferente. Neurketa-ganberaren luzera ez balitz hori, korrespondentzia ere desberdina izango litzateke.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Krokizazioa (1)
La utilización de cuadrículas de líneas finas como fondo permite controlar la correspondencia sin necesidad de trazar líneas. Lerro fineko lauki-sarea hondo gisa erabiliz gero, korrespondentzia kontrola daiteke lerroak marraztu beharrik gabe.

Materiala: Krokizazioa