Emaitzak: 4

ES EU
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
Si bien es cierto que las distintas zonas del concesionario deben estar comunicadas entre sí por motivos de operatividad, es también evidente que, si podemos aislarlas lo más posible mediante puertas, mamparas antirruidos, tabiques fijos, etc., no sólo estamos aumentando la seguridad del trabajador sino también la seguridad general de una empresa y la reducción del coste de las instalaciones de protección, ya que las medidas contra incendios en una planta dedicada a pintura tienen una instalación más compleja que la de la zona de ventas de vehículos nuevos. Eraginkortasun-arrazoiengatik kontzesionarioko eremuek elkarrekin komunikatuta egon behar badute ere, egia da halaber, ahalik gehiena isola baditzakegu ate, zarataren aurkako manpara, trenkada finko eta abarrez, langilearen segurtasuna areagotzeaz gain, enpresaren segurtasun orokorra ere handituko dugula, baita babes-instalazioen kostua murriztu ere; izan ere, pintura-instalazio batean suteen aurkako neurriek instalazio konplexuagoa dute ibilgailu berriak saltzeko eremuan baino.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Es evidente que un concesionario debe disponer de accesos a las dependencias tanto para vehículos como para personas. Bistakoa da kontzesionario batek ibilgailuentzako nahiz pertsonentzako sarbideak eduki behar dituela.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Zehar-lerroa (2)
Avisa a la asistencia para que pasen a recoger el vehículo y lo lleva a un concesionario Audi de esa misma ciudad. Ibilgailua jasotzeko laguntza eskatu eta hirian bertan dagoen Audiren kontzesionario batera eraman du autoa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Al llegar el coche al taller, el responsable de la concesión se dirige al vehículo y diagnostica la posible anomalía que presenta el vehículo. Tailerrera iritsi, eta kontzesionarioko arduradunak ibilgailuaren diagnostikoa egin du.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak