Emaitzak: 93

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Elektrizitatea eta elektronika (24)
Revisar el contraste. Begiratu kontrastea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

No se puede regular el brillo o el contraste, o las imágenes carecen de transiciones entre claro y oscuro. Ezin da distira edo kontrastea erregulatu, edo irudiek ez dute argia eta ilunaren arteko trantsiziorik.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Interrupciones esporádicas de los colores, fluctuaciones de los mismos, alteraciones en los colores, fluctuaciones esporádicas de brillo o contraste. Koloreak eten egiten dira noizean behin, gorabeherak izaten dituzte, kolore-aldaketak izaten dira, distira edo kontrastean noizean behingo gorabeherak izaten dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

También habrá que actuar sobre los controles de brillo, contraste, saturación, anchura y altura de imagen, posición horizontal y vertical y distorsión, con objeto de poder visualizar la imagen de forma cómoda. Irudiaren distira, kontraste, asetze, zabalera eta garaieraren gainean, posizio horizontal eta bertikalaren gainean eta distortsioaren gainean ere jardun behar dugu, irudia modu erosoan ikusi ahal izateko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las señales de color R, V, A, son amplificadas, controladas en brillo y contraste y aplicadas al tubo de rayos catódicos. R, V eta A kolore-seinaleak anplifikatu egiten dira, seinale horien distira eta kontrastea kontrolatu, eta izpi katodikoen hodiari aplikatzen zaizkie.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La luminosidad y el contraste de los caracteres deben ser regulables por el propio usuario. Karaktereen argitasuna eta kontrastea erabiltzaileak erregulatu behar ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si utilizamos colores primarios con sus opuestos secundarios, según se ve en la rueda de colores, obtenemos el llamadoContraste Complementario. Kolore primarioak bigarren mailako aurkakoekin erabiltzen baditugu, koloreen gurpilean ikusten den moduan,Kontraste osagarridelakoa lortuko dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los colores de fondo deberán proporcionar el contraste adecuado para una cómoda visualización de los textos. Atzealdeko koloreek testuak eroso ikusteko kontraste egokia sortu behar dute.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En el entorno de trabajo debería haber una iluminación general (sobre 200lux), en los puestos de trabajo la suficiente para poder realizar las tareas normales del mismo, como la lectura de documentación (300lux), pero sin reducir el contraste de la pantalla (menos de 500lux). Lantegian argiztapen orokorra behar da (200 lux inguru), eta lanpostuetan dokumentuak irakurtzea edo antzeko beste ohiko jarduera batzuk egiteko adinako argiztapena (300 lux), pantailaren kontrastea murriztu gabe, betiere (500 lux baino gutxiago).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las grandes áreas de pantalla vacías deberían rellenarse con colores neutros para no forzar la vista con contrastes excesivos. Pantailaren eremu huts zabalak kolore neutroekin bete behar dira, begiak gehiegizko kontrasteekin ez nekatzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Se evitarán deslumbramientos, tanto directos como indirectos, y zonas de fuertes contrastes. Itsutzeak saihestuko dira, zuzenekoak nahiz zeharkakoak, baita kontraste handiko eremuak ere.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (20)
? La existencia de estrías puede resultar más evidente por el contraste de pigmentación. ? Ildoak agerikoagoak izan daitezke pigmentazioaren kontrastea dela eta.

Materiala: Elektroestetika

Evitar temperaturas extremas, así como el con-traste con temperaturas muy frías. saihestu muturreko tenperaturak, baita oso tenperatura hotzekiko kontrastea ere.

Materiala: Elektroestetika

Son los de mayor contraste visual. Ikusmenerako kontraste handiena dutenak dira.

Materiala: Elektroestetika

Contrastes de este tipo se utilizan mucho para primeros planos de fotografía en color para publicidad: Horrelako kontrasteak asko erabiltzen dira lehen planoko koloretako publizitate-argazkietan:

Materiala: Elektroestetika

Otra opción de colorido en los ojos puede ser con la utilización de morado oscuro y amarillo para que tenga mucho más contraste. Begiak margotzeko beste aukera bat more iluna eta horia erabiltzea da, askoz kontraste handiagoa izan dezan.

Materiala: Elektroestetika

Los labios los maquillaremos un tono suave para que exista un contraste entre los ojos y ésta y que al mismo tiempo no les quite importancia. Ezpainetan tonu argia emango dugu, begien eta ezpainen arteko kontrastea sortzeko eta era berean garrantzirik ez kentzeko.

Materiala: Elektroestetika

Pero si le aplicamos un colorete más bien rosado, se creara un efecto armónico por contraste y funcionará igualmente. Baina kolorete arrosa ematen badiogu, kontraste bidezko efektu harmonikoa lortuko dugu, eta horrek ere ondo emango dio.

Materiala: Elektroestetika

Es decir, vamos a realizar una armonía de colorido basado en el contraste. Horrenbestez, kontrastean oinarritutako kolore-harmonia osatuko dugu.

Materiala: Elektroestetika

En segundo lugar y respondiendo a la pregunta de "¿Qué color es el que "me va"?" diré que, en principio, identifiquemos qué tipo de coloración se advierte en la modelo, (fría o cálida) y después, en base a lo observado, actuemos según queramos conseguir el máximo contraste o un efecto sobrio y refinado. Bestetik, eta “zer kolorek ematen dit ondo?” galderari erantzuteko, zera esango dut: hasteko, modeloak zer kolorazio duen identifikatuko dugu (hotza ala beroa) eta, ondoren, hautemandakoan oinarrituta, lortu nahi dugun emaitzaren arabera jokatuko dugu (gehienezko kontrastea ala neurrizko efektu dotorea).

Materiala: Elektroestetika

A la utilización de este tipo de combinaciones, se la conoce en pintura como contraste simultáneo, siendo numerosos los estudios que sobre ello se han realizado. Konbinazio horien erabilerari aldibereko kontraste esaten zaio pinturan, eta azterketa ugari egin da horri buruz.

Materiala: Elektroestetika

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Buen iluminación, evitando deslumbramientos y contrastes exagerados. Argiteria ona; itsutzea eta gehiegizko kontrasteak saihestea.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (11)
El horizonte que conforman los modernos rascacielos y los hoteles de lujo contrasta con Padang, que es el corazón, muy modificado, de la antigua colonia británica. Zerumuga zeru-orratz modernoek eta luxuzko hotelek osatzen dute, eta Padang gunearekin kontraste handia egiten dute. Padang da, hain zuzen ere, hiriaren bihotza; Britainia Handiko antzinako kolonia izan zen, eta aldaketa ugari izan ditu harrez gero.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En Haría, en el centro de la isla, un frondoso valle conocido como “ Valle de las mil palmeras”, contrasta con la aridez de campos de lavas y cenizas. Uhartearen erdialdean dagoen Harían, Mila Palmondoen Haranak kontrastea egiten du laba- eta errauts-zelaietako idortasunarekin.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Área predominantemente llanaen la margen izquierda del Ebro, donde solamente algunos cerros testigos interrumpen un paisaje continuo , aquí abundan los materiales blandos en el terreno como los yesos y arcillas, aunque es mas significativo el contraste entre los fértiles límites fluviales donde se cultivanproductos hortofrutícolas,y los paisajes áridos cuyo máximo exponente son las Bárdenas Reales. Ebroren ezker ibarreko eremu nagusiki laua, muino bakan batzuek eteten duten paisaia jarraitua. Lurreko material bigunak, hala nola igeltsuak eta buztinak, ugariak dira. Esanguratsuena, dena den, barazki eta fruta ugari lantzen diren ibaialde emankorren eta Errege Bardeetako paisaia elkorraren eta antzekoen arteko kontrastea da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Allí se encuentran el Neues Palais y la Orangerie, que contrastan abiertamente con otros edificios de diseños modernos como IBA, la asamblea internacional de la edificación. Han daude Neues Palais eta Orangerie, diseinu modernoko eraikinekin, hala nola IBA eraikuntzari buruzko nazioarteko biltzarreko eraikinarekin, kontraste bizian.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zeeland sorprende por sus contrastes ya que aquí conviven en armonía parajes de naturaleza rústica con pueblos y monumentos de un rico pasado aventurero, con pequeñas ciudades modernas como Middelburg, la mayor ciudad de la provincia, importante centro próspero, con bellas playas y lagos que la hacen de lo más deseado para el turismo. Zeelandak kontraste harrigarriak ditu, izan ere, elkarrekin harmonian bizi dira landako naturaren guneak, iragan abenturazale aberatsen erakusgarri diren monumentuak, hiri moderno txikiak (hala nola Middelburg, probintziako hiririk handiena eta gune oparo-oparoa) eta turismorako primerako hondartza eta laku ederrak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

A pocas manzanas se levanta un barrio de viviendas tradicionales con tejados curvos en forma de pagoda, que contrastan fuertemente con los edificios del XX y los rascacielos del XXI. Handik etxadi gutxira, etxebizitza tradizionalen auzoa dago. Auzoan XX. mendeko eraikinekin eta XXI. mendeko zeru-orratzekin kontraste bizia eratzen duten pagoda-itxurako teilatu makurrak dituzten etxebizitza tradizionalak daude.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Pese a ser una de las naciones más pequeñas del área, muestra dos regiones bien contrastadas; la meridional, de mayores precipitaciones, con reservas naturales aún poco explotadas turísticamente, y la septentrional, un espacio de influencia desértica por su vecindad con el Sahara. Inguruko naziorik txikiena den arren, oso kontraste handiko bi eskualde ditu: hegokoa, prezipitazio gehiago dituena, turistikoki ustiatu gabeko erreserba naturalekin; eta iparrekoa, Saharatik hurbil dagoenez, basamortu-eragineko eremua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Pese a su reducido tamaño, es un país de fuertes contrastes entre las áreas desérticas y otras de vegetación más tupida, por lo que ha sido conocida como la Suiza de Oriente. Txikia izan arren, kontraste handiak ditu basamortu-eremuetatik landaredia sarriko guneetara. Horrexegatik, bada, ekialdeko Suitza ere esan izan diote.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tiene un bonito casco antiguo de aires centroeuropeos en colores pastel, en fuerte contraste con los muchos barrios-dormitorio de edificios parecidos, grises y desagradables a la vista, herencia de los setenta. Alde zahar polita du, Europako erdialdekoetakoen itxurakoa, pastel-kolorekoa, hain zuzen begi-bistan dauden antzeko eraikin grisak eta desatseginak dituzten eta soilik lotarako diren auzune askoren kontraste ikaragarri handian. Auzo horiek hirurogeita hamarreko hamarkadako oinordetza dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Destacan las nueve cúpulas doradas que contrastan con el blanco del edificio en el exterior. Urre koloreko bederatzi kupula nabarmentzen dira, eta kanpoko eraikinaren kolore zuriarekin kontrastea egiten dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (4)
Ajustar la nitidez y el contraste de la imagen proyectada desde el cañón. Egokitu proiektatutako irudiaren garbitasuna eta kontrastea kanoitik.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El ajuste de la nitidez de la imagen, del enfoque, del contraste, etc. pueden realizarse bien desde los botones del aparato, bien mediante el mando a distancia del mismo. Irudiaren, fokuratzearen, kontrastearen eta abarren garbitasuna aparatuaren botoietatik edo aparatuaren urrutiko agintearen bidez egin daiteke.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Seleccionar las opciones deseadas: zoom, color, contraste... Hautatu nahi dituzun aukerak: zooma, kolorea, kontrastea...

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es un elemento básico para poder modular la expresividad y la plasticidad de las imágenes, ya que a través de ella se resaltan las sombras, los contrastes, los volúmenes y los colores. Oinarrizko elementua da irudien adierazkortasuna eta plastikotasuna modulatzeko, haren bidez nabarmentzen baitira itzalak, kontrasteak, bolumenak eta koloreak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Nekazaritza (1)
Estos calores resultan desfavorables para la coloración de los frutos; la formación de pigmentos en éstos precisa un cierto contraste de temperaturas entre el día y la noche, siendo convenientes temperaturas altas durante el día y moderadas durante la noche. Halako beroak kaltegarriak izaten dira fruituen koloraziorako; pigmentuak osatzeko, tenperaturen kontraste bat egon behar da egunaren eta gauaren artean, izan ere, egunez tenperaturak altuak izatea komeni da eta gauez, berriz, ertainak.

Materiala: Nekazaritza

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Potenciando unos colores más que otros obtenemos contraste, y conjugándolos favorecemos la armonía. Kolore batzuk besteak baino gehiago indartuz, kontrastea lortuko dugu, eta guztiak uztartuz, berriz, harmonia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La armonía crea imágenes agradables, suaves y accesibles; por el contrario, los contrastes crean imágenes extremas, discordantes, extravagantes e inaccesibles. Harmoniak irudi atseginak sortzen ditu, leunak eta irisgarriak; aldiz, kontrasteek muturreko irudiak sortzen dituzte, desberdinak, nabarmenak eta eskuraezinak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Sorprender al público con grandes contrastes variando drásticamente el volumen de la voz, creando un silencio repentino y prolongado, etc. Publikoa harrituta uztea kontraste handiekin, ahots-bolumena erabat aldatuz, bat-batean isilune luze bat eginez, eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (6)
También se evitarán los deslumbramientos y el empleo de fuentes de luz que perjudiquen la percepción de los contrastes, de la profundidad, de la distancia entre objetos o que produzcan una impresión visual de intermitencia que puedan dar lugar a efectos estroboscópicos. Halaber, itsualdiak saihestuko dira, baita kontrasteak, sakonera eta objektuen arteko distantzia hautematea eragozten edo aldizkakotasuneko ikusmen-irudipena sortzen duten argi-iturriak, efektu estroboskopikoak sor ditzaketenak.

Materiala: Sistemen integrazioa

El fondo de las señales también es importante, ya que el contraste facilita la visualización. Seinaleen hondoa ere garrantzitsua da, kontrasteari esker, errazago ikusten baita.

Materiala: Sistemen integrazioa

Por eso se utilizarán los siguientes colores de fondo para el contraste: Horregatik, hondoko kolore hauek erabiliko dira kontrasterako:

Materiala: Sistemen integrazioa

Se trata de manipular la información obtenida en la imagen enfatizando aquellos aspectos que sean necesarios para el éxito de aplicación buscada: modificación de contraste, enfoque, obtención de bordes, manipulación de colores o identificación de regiones con el mismo color, corrección de parámetros de luminosidad, reducción de ruido, etc. Estas operaciones también consumen recursos importantes y, por tanto, la resolución (más recursos empleados a mayor resolución) sigue siendo una limitación, sobre todo si se pretende el análisis en tiempo real o a ritmo de producción industrial como va a ser casi siempre. Iruditik ateratako informazioa manipulatzea da; zehazki, aplikazioa ongi ibiltzeko beharrezkoak diren alderdiak nabarmentzen dira. Horretarako, besteak beste, kontrastea eta fokuratzea alda daitezke, ertzak lor daitezke, koloreak manipulatu edo eremu zehatzak kolore berekin identifika daitezke, argitasun-parametroak zuzendu eta zarata arindu. Ekintza horiek ere baliabide handi samarrak behar dituzte eta, hortaz, bereizmenak muga izaten jarraitzen du: zenbat eta bereizmen handiagoa, baliabide gehiago. Hala izaten da, batik bat, azterketa denbora errealean edo produkzio industrialeko erritmoan egitea nahi bada; ia beti, alegia.

Materiala: Sistemen integrazioa

Disminución o aumento del contraste:se trata de acercar los valores existentes de grises en todos los píxeles a un valor cercano al intermedio (disminuir contraste) o acercarlos a los extremos blanco y negro (aumentar contraste). Kontrastea handitzea edo txikitzea:pixel guztietako gris-balioak erditik gertu dagoen balio batera gerturatzea da (kontrastea txikitzea) edo, ostera, mutur zuri eta beltzetara hurreratzea (kontrastea handitzea).

Materiala: Sistemen integrazioa

Figura 11.19 Manipulación del contraste en una imagen. 11.19 irudia Kontrastearen manipulazioa irudi batean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (12)
Kameraren bisorea doitzeko, lehenik eta behin, barra-seinale bat sortu behar da kameratik bertatik, bisorean dauden potentziometro guztiak itxi behar dira, eta, pixkaka, doikuntza guztiak erregulatu behar dira, zuriaren eta beltzaren degradatze-eskala perfektua ikusi arte. Lehenengo, kontrastea erregulatu behar da; gero, distira eta peaking-a, eta, azkenik, kolorea. Para realizar el ajuste del visor de la cámara, lo primero que se debe hacer es generar una señal de barras desde la propia cámara, cerrar todos los potenciómetros presentes en el visor e ir regulando poco a poco cada ajuste hasta conseguir visionar una escala perfecta de degradado de banco y negro. Primero se deberá regular el contraste, seguido del brillo y el peaking, y por último el color.

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Bisoreak, era berean, irudiari lotutako parametro batzuk eskaintzen ditu, hala nola distira, kontrastea eta peaking-a. El visor ofrece también una serie de parámetros que afectan a la imagen que ofrecen, que son el brillo, el contraste y el peaking.

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2. Argi betegarria edo fill light. Argi-iturri hau leuna edo difusoa izan daiteke, eta kontraste orokorra murrizteko eta eremu itzaldunak argiztatzeko erabiltzen da. Argi gehigarria da, eta argi nagusiak eragindako itzalak dauzkaten eremuak betetzea ahalbidetzen du. Lentetik hurbil jar daiteke, edo, besteak beste, argi nagusiaren kontrako tokian. 2. Luz de relleno o fill light. Esta puede ser una fuente de luz suave o difusa y se emplea para reducir el contraste general e iluminar áreas con sombra. Es una luz adicional que permite rellenar aquellas áreas de sombras que ha producido la luz principal. La posición en la que se suele colocar puede ir desde cerca de la lente a una posición contraria a la principal.

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Distirari oso lotuta, irudiaren kontrastea dago, distira baten gehieneko balioa zati eszena baten gutxieneko balioa baita. Un valor muy ligado al brillo es el de contraste de la imagen, ya que se puede definir como el valor máximo de brillo entre el valor mínimo de una escena.

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Zerua graduatzeko filtroa: zeruak argitasun handia duenean, irudiaren kontrastea egokitzen du. Filtro graduado de cielo: tiene como fin acomodar el contraste de la imagen en situacio­nes en las que el cielo presenta mucha luminosidad.

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Filtro difusorea: eszenaren kontrastea leundu eta murrizten du. Lortu nahi denaren arabera, askotariko intentsitate-mailak daude. Filtro difusor: tiene como finalidad suavizar y reducir el contraste de la escena. En función del grado que se desee conseguir, existen diferentes niveles de intensidad.

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Pluge seinalea: monitoreen distira eta kontrastea zehatz-mehatz doitu edo kalibratzeko erabiltzen da. La señal pluge: se usa para ajustar o calibrar el brillo y el contraste de los monitores de forma precisa.

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Lehenik eta behin, kamera guztiak egiaztatu eta doitu behar ditu; beharrezkoa bada, baita monitoreak ere. Horretarako, proba-seinale bat erabili behar du, eta kroma, kontrastea eta distira minimora jaitsi. Jarraian, distirarekin hasiko da, barra zuria berehalako grisarekin lotzen dela ikusi arte. Hori egin ondoren, kontrastea landuko du, superbeltzaren barra hauteman ez baina gama zuzena lor dadin, zuri distiratsutik beltz sakoneraino, grisen eskala ikusgarri osotik igarota. En primera instancia, se debe comprobar y ajustar todas las cámaras y, si es preciso, todos los monitores. Para ello es necesario usar una señal de testeo y bajar el croma, contraste y brillo al mínimo. Acto seguido se comenzará a operar sobre el brillo hasta conseguir ver la unión de la barra blanca con su gris inmediato. Una vez realizado, se procederá a trabajar sobre el contraste de manera que la barra de supernegro no se aprecie, pero sí se consiga la gama correcta desde el blanco brillante hasta el negro profundo, pasando por toda la escala de grises visible.

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Flare-zuzenketa: batzuetan, kameran erabiltzen diren sistema optikoek argi-dispertsioak eragiten dituzte, eta, ondorioz, baliteke eszenan kontrastea faltatzea. Horretarako, CCUaren bidez seinalea indargabetu behar da. Corrección de Flare: hay veces en que los sistemas ópticos empleados en la cámara produ­cen dispersiones de luz, lo que puede provocar falta de contraste en la escena. Para ello, lo que se hace desde la CCU es atenuar la señal.

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Silueta-zuzenketa: operazio horrekin, eszena batean dauden grisak beltzetara igarotzen dira, kontraste handia duten eszenetan irudi-hargailuak modu fidagarrian erreproduzi ditzan. Corrección de contorno: es una operación que se basa en el paso de los grises presentes en una escena a negros, de forma que en las escenas que estén muy contrastadas el captador de imagen sea capaz de reproducirlo fielmente.

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