Emaitzak: 3

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
Por ejemplo, un niño llama/pipí/a un pollito, pero curiosamente se puede observar que también llama/pipí/a los pájaros, a los pollitos de juguete, a la bocina del coche o a unas zapatillas de pelo; esto parece indicar que el niño identifica el significado de una palabra con una sola propiedad del objeto al que puede referirse: Esate baterako, haur batek/pipi/dei diezaioke txita bati, baina txoriei ere/pipi/deituko diela ikusiko dugu, baita jostailuzko txitei, autoaren klaxonari edo zapatila iledunei ere; beraz, badirudi hitzak adieraz dezakeen objektuaren ezaugarri bakarrarekin identifikatzen duela haurrak hitzaren esanahia:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

coches, bocinas, motos, camiones, casa con televisor con un volumen muy alto, todos los habitantes gritan, etc. kotxeak, klaxonak, motoak, kamioiak, telebista oso bolumen altuan, biztanle guztiak garrasika eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Una manera de ir conociendo estos sonidos es a través de su identificación mediante fotografías o cuentos en los que aparezcan coches, ambulancias, motos, bomberos, cláxones, etc. Kotxeak, anbulantziak, motoak, suhiltzaileak, klaxonak eta antzekoak agertzen diren argazkien edo ipuinen bidez soinuak identifikatzea da inguruko soinu horiek ezagutzeko modu bat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa