Emaitzak: 3

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
timbales («bum-bum», «bom-bom»), campanas («clong clang»), triángulo («cling»), cascabeles («dring, dring»). tinbalak («danba-danba»), ezkilak («dilin- dalan»), triangelua edo kaskabiloak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La educadora o educador puede realizar primero una pequeña interpretación con un instrumento, por ejemplo, cascabeles; al tocarlos, captará la atención de los niños (también se puede acompañar de una canción que ellos ya conocen) y, finalmente, dejará a disposición de los niños los instrumentos para que experimenten libremente. Hezitzaileak lehenbizi tresnaren batadibidez, kaskabiloakjo dezake haurren arreta bereganatzeko (haiek jada ezagutzen duten kanta bat ere kantatu daiteke batera) eta, gero, haurren esku utziko dira tresnak, beren kasa esperimenta dezaten.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los instrumentos más adecuados para esta actividad son las campanas, cascabeles y maracas, ya que les resultan fáciles de tocar. Jarduera horretarako tresnarik egokienak ezkilak, kaskabiloak eta marakak dira, jotzen errazak direlako.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa