Emaitzak: 55

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (53)
María canta una canción en su mansión. Pellok jarri du manta eta hasi du kanta.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Existen muchas canciones para realizar este juego. Jolas hori egiteko kanta asko daude.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por ejemplo, se enseña la siguiente canción: Esate baterako, kanta hau erakutsiko zaie:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En referencia al compás, se alternarán los compases binarios, que se utilizan en casi todas las canciones infantiles (marchas, canciones folclóricas, etc.), con los compases ternarios, que invitan a bailar o danzar girando el torso (el vals, los balanceos, los giros). Konpasari dagokionez, ia haur-abesti guztietan (martxetan, kanta folklorikoetan eta abarretan) erabiltzen diren konpas bitarrak eta gorputz-enborra biratuz dantza egitea sustatzen duten konpas hirutarrak (balsa, kulunka, birak…) tartekatuko dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

en las marchas ayudarán al niño a tocar instrumentos de percusión, mientras que en las canciones de falda cogerán al niño y darán saltitos al ritmo de la canción. Martxetan, perkusio-tresna jotzen lagunduko dio haurrari; magaleko kantetan, berriz, haurra hartu eta jauzitxoak egingo dituzte abestiaren erritmoarekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En grupos, cantad una canción variando eltempoy acompañándola de gestos. Taldeka, kantatu ezazue kanta bat,tempoaaldatuz eta keinuak eginez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así podrán tocar con el instrumento diferentes canciones. Hala, zenbait kanta jo ditzakete tresnarekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Otra actividad más divertida consiste en que el niño imite a un personaje cantando una canción conocida por todo el grupo en diferentes tesituras y el resto del grupo adivine qué voz está imitando: soprano, contralto, tenor, bajo. Haurretako batek talde osoak ezagutzen duen kanta bat hainbat tesituratan kantatzea, eta beste haurrek ahotsa asmatzea (sopranoa, kontraltoa, tenorea edo baxua) izan daiteke beste jarduera dibertigarriago bat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

(Canta la canción Sale el sol.) (Eguzkia irteten ari dakanta abesten du).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así pues, a partir de una canción se pueden trabajar diferentes aspectos cognitivos y emocionales que afectan al correcto desarrollo de la evolución integral del niño. Horrela, bada, haurraren garapen egokiari eragiten dioten alde kognitiboak eta emozionalak landu daitezke, kanta bat abiapuntu hartuta.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (2)
La primera información que hay que incluir es la tabla de contenidos donde se especifican todos los datos necesarios sobre el punto de inicio de cada canción, número de selecciones, duración, etc. Sartu beharreko lehenengo informazioa eduki-taula da. Kanta bakoitza non hasten den, aukeraketa kopurua, iraupena, etab. adieraziko dira taula horretan.

Materiala: Irudia

El sistema de disco duro en el estudio de grabación sirve principalmente como "muestreador" muy potente y, posteriormente, después de la mezcla final, como editor y reorganizador de canciones, antes de pasar a la fase de corte. Grabazio-estudioan, disko gogorreko sistema oso “lagin-hargailu” eraginkorra da. Azkeneko nahasketaren ondoren, kanten editore eta berrantolatzaile izatera pasatzen da, mozteko fasea hasi aurretik.

Materiala: Irudia