Emaitzak: 75

ES EU
Informatika eta komunikazioa (1)
Este hecho, recientemente comprobado en Google, implica no sólo la inutilidad de las tradicionales campañas de banners de cara a la popularidad (ya que los enlaces pasan por un servidor intermedio), sino también que frente al tradicional énfasis en los gráficos, el elemento clave del enlace vuelve a ser el texto. Googlen oraintsu egiaztatu den gertaera horrek erakusten digunez, ospea lortzeko banner-en kanpaina tradizionalak alferrikakoak dira (estekak tarteko zerbitzari batetik igarotzen baitira), eta grafikoetan egin izan den enfasia ez da egokia, estekaren gako-elementua testua baita berriro ere.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudia eta soinua (3)
Esta fue una conocida campaña del Ministerio de Sanidad para prevenir el contagio del SIDA, difundida en 1990 Horixe izan zen HIESAk kutsatzea saihesteko 1990ean Osasun Ministerioak hedatu zuen kanpaina.

Materiala: Irudia

Uno de los objetivos de la campaña, tal y como explica el eslogan, era implicar a los dos miembros de la pareja en el uso del preservativo. Bikotekide biak preserbatiboa erabiltzera bultzatzea zen kanpainaren helburuetako bat, esloganak azaltzen duenez.

Materiala: Irudia

Por tanto, el eje de la campaña era precisamente, ampliar el público objetivo de la campaña, tal y como lo definimos en el texto: conjunto de personas con intereses comunes o afinidades, que pueden estar interesados por un mensaje publicitario concreto. Hortaz, kanpainaren ardatza, hain zuzen, kanpainaren xede-publikoa handitzea zen, testuan definitzen dugunez: interes komuna edo kidetasuna duten pertsonen multzoa da xede-publikoa, publizitate-mezu zehatz batekin interesa izan dezaketenen multzoa.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Campaña «I need Spain». «I need Spain» kanpaina.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gizarte eta kultura zerbitzuak (36)
Reclamo de campañas de concienciación y movilización social –por ejemplo, el Día del Comercio Justo, organizado por la ONG Intermón Oxfam–. Kontzientziazio eta mobilizazio sozialeko kanpainak; esate baterako, Intermón Oxfam GKEak antolatutako Bidezko Merkataritzaren Eguna.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Diseñar la línea general de acciones de comunicación y difusión de la programación: imagen de la programación, lema de la campaña, grupos de destinatarios. Programazioaren komunikazioko eta hedapeneko ekintzen ildo orokorra diseinatzea: programazioaren irudia, kanpainaren goiburua eta hartzaile taldeak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La clase de Maribel y Héctor está organizando una campaña de recogida de alimentos en el barrio. Maribelen eta Hektorren gelan auzoan elikagaiak biltzeko kanpaina bat antolatzen ari dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El MST se define a sí mismo como un movimiento social de masas de trabajadores/as rurales sin tierra que intentan obtener acceso a tierras y hacen campaña a favor de la reforma agraria y de un cambio político profundo en la sociedad brasileña. MST lurrik ez duten landa-langileen masa-mugimendu sozial bat da. Haiek dioten moduan, lurrak eskuratzen saiatzen dira eta nekazaritza-erreformaren eta Brasilgo gizartearen aldaketa politiko sakon baten aldeko kanpaina egiten dute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Además de esta forma de acción directa, el MST, junto con muchos otros grupos, está haciendo campaña a favor de la reforma agraria en el Brasil. Ekintza zuzen horiez gain, MST, beste talde askorekin batera, nekazaritza-erreformaren aldeko kanpaina egiten ari da Brasilen.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

>En la Unidad didáctica 4 buscaremos soluciones parapromocionar y difundirlos proyectos de intervención y, en general, cualquier campaña social, para lo cual utilizaremos algunos de los recursos utilizados en la publicidad. >4. Unitate Didaktikoan, bestalde, esku-hartze proiektuak eta, oro har, zeinahi kanpaina sozialsustatu eta hedatzekobideak aztertuko ditugu; publizitatean erabiltzen diren baliabideetako batzuk, besteak beste.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La publicidad de un producto o servicio se articula a través de una campaña publicitaria; ésta consiste en un conjunto organizado de estrategias destinadas a dar a conocer un producto o servicio a un grupo de población, a través de anuncios o mensajes publicitarios, que aparecen en diversos medios o soportes. Produktu edo zerbitzu baten publizitatea publizitate-kanpaina baten bidez egiten da; kanpaina hori produktu edo zerbitzu jakin bat biztanleria talde batek ezagut dezan erabiltzen diren estrategia multzo antolatu bat da, non publizitate-iragarkiak edo -mezuak erabiltzen baitira zenbait komunikabide edo euskarritan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Tipologías de campañas de promoción social Sustapen sozialeko kanpaina motak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

» De cambios de comportamiento,por ejemplo las campañas de tráfico respecto a la conducción responsable, el consumo de drogas o alcohol… » Jokabide-aldaketak eragiteko kanpainak;adibidez, arduraz gidatzeari buruzko kanpainak, drogen eta alkoholaren kontsumoari buruzkoak…

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

» De denuncia: » Salaketarako kanpainak:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (1)
Los procesos se suelen realizar en campañas de algunas semanas de duración, hasta conseguir la cantidad deseada de producto terminado. Hainbat astetako kanpainak egiten dira, produktu burutuaren nahi den kantitatea lortu arte.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
Cumplir lo establecido en materia de Campañas Oficiales de Saneamiento Ganadero de carácter obligatorio. Abereen derrigorrezko saneamendu kanpaina ofizialei buruz xedatutakoa betetzea.

Materiala: Nekazaritza

Fabrikazio mekanikoa (1)
De acuerdo con estas estadísticas se establecen los planes, campañas o proyectos de prevención de riesgos laborales. Estatistikak kontuan hartuta, laneko arriskuen prebentziorako planak, kanpainak edo proiektuak ezartzen dira.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Atendiendo a estos dos objetivos los debates son muy utilizados en campañas políticas, ya que a través de estos los ciudadanos tienen la posibilidad de ver frente a frente a los candidatos que se presentan para un mismo cargo, como puede ser el de presidente de un país, discutiendo y presentando sus plataformas políticas. Bi helburu horiei jarraikiz, debateak askotan erabiltzen dira kanpaina politikoetan; izan ere, haien bidez, herritarrek aukera izaten dute kargu bererako aurkezten diren hautagaiak aurrez aurre ikusteko –hala nola presidente-kargurako aurkezten diren hautagaiak–, zein bere plataforma politikoak eztabaidatuz eta aurkeztuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En 2010, la campaña de Dove® evolucionó y se inició un esfuerzo sin precedentes para convertir la belleza en una fuente de confianza, no de ansiedad, a través del Movimiento Dove® por la autoestima. 2010ean, Dove® etxearen kanpainak bilakaera izan zuen, eta aurretik inoiz egin gabeko ahalegina egin zuen edertasuna konfiantza-iturri bilakatzeko, eta ez estutasun-iturri, autoestimuaren aldeko Dove® mugimenduaren bidez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (19)
El siguiente código QR conduce a la web de la campaña “Te corresponde, nos corresponde”. Honako QR kode honek «Te corresponde, nos corresponde» (Zuri dagokizu, guri dagokigu) kanpainaren webgunera eramango zaituzte.

Materiala: Sistemen integrazioa

Historias de mujeres que escribimos entre toda la sociedad,de la campaña presentada en el recurso web anterior. Historias de mujeres que escribimos entre toda la sociedadbideoa, aurrez aipatutako web-baliabideko kanpainan.

Materiala: Sistemen integrazioa

✓Diseño de campañas específicas que impacten haciendo uso de imágenes que rompan estereotipos sexistas (p. ej., mujeres en trabajos de trayectoria predominantemente masculinos). ✓Inpaktua sortuko duten kanpaina espezifikoak diseinatzea, estereotipo sexistak hausten dituzten irudiak erabilita (adibidez, emakumeak nagusiki gizonezkoenak izan diren lanetan).

Materiala: Sistemen integrazioa

Planificar la estrategia de difusión seleccionando los modos más rentables y efectivos para llevar a cabo la campaña: Hedapen-estrategia planifikatzea, kanpaina aurrera eramateko modurik errentagarri eta eraginkorrenak hautatuta:

Materiala: Sistemen integrazioa

¿Es necesario hacer estas campañas en la actualidad? Beharrezkoa al da kanpaina hauek egitea gaur egun?

Materiala: Sistemen integrazioa

Algunas de las herramientas de sensibilización se encuadran en la denominadapublicidad social(campañas que incluyen folletos, carteles, actuaciones, etc.) y otras consisten en la celebración de jornadas, conmemoración con actos diversos en diferentes fechas, etc. Kontzientziazio-tresnetako batzukpublizitate sozializenekoan sartzen dira (liburuxkak, kartelak, emanaldiak eta beste biltzen dituzten kanpainak) eta beste batzuk, berriz, jardunaldiak, data jakin batzuk oroitzeko zenbait ekintza eta halakoak izaten dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Como ejemplo, las campañas en televisión o cartelería que muestran un escueto mensaje enigmático, sin nombres de marca o datos del producto. Adibidez, telebistako eta karteletako zenbait kanpainatan mezu labur eta enigmatiko bat agertzen dute, markaren izenik eta produktuaren daturik gabe.

Materiala: Sistemen integrazioa

En el segundo QR encontrarás la campaña de la Fundación Secretariado Gitano para concienciar sobre la desventaja que sufre la comunidad gitana. Bigarren QR kodean Ijitoen Idazkaritza Fundazioak egindako kanpaina bat aurkituko duzu. Ijitoen komunitateak bizi duen desabantaila-egoerari buruz kontzientziatzeko kanpaina bat da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Busca en Internet alguna campaña que emplee esta técnica. Bilatu Interneten teknika hori erabili duen kanpainaren bat.

Materiala: Sistemen integrazioa

nEn términos generales, una buena campaña contará con una serie de materiales que habitualmente incluyen pósteres y tarjetas postales, camisetas, presentaciones, folletos, fichas de información y peticiones, así como materiales en la web. nOro har, kanpaina on batek material sorta bat izango du eta, sarritan, honako hauek izango ditu: posterrak eta postalak, kamisetak, aurkezpenak, eskuorriak, informazio-fitxak eta eskabideak, bai eta webguneko materialak ere.

Materiala: Sistemen integrazioa