Emaitzak: 36

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (1)
- Juventud, 55-57 - Juventud, 55-57

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudi pertsonala (5)
El cabello normalmente oscurece su tono rdespués de la juventud, debido a que la melanogénesis es más activa en estos años, aunque el tono que posea el cabello depende también de los factores externos que actúen sobre él, como: Normalean, gaztaroa igaro ostean ilearen tonua ilundu egiten da, melanogenesia aktiboagoa izaten delako urte horietan, baina ilearen tonua kanpo-eragileen araberakoa ere izaten da, hauen araberakoa, besteak beste:

Materiala: Elektroestetika

En la peluquería actual el color se utiliza desde la juventud y con distintas finalidades estéticas, pero siguen siendo las canas el motivo más importante para los cambios de color. Egungo ile-apainketan gaztei ere tindatzen zaie ilea, eta xede estetiko bat baino gehiago izaten du jendeak; hala ere, ile zuriak dira ile-kolorea aldatzeko arrazoi nagusia.

Materiala: Elektroestetika

La producción de melanina no es la misma en la niñez que en la juventud, en la madurez o en la vejez de una persona; hay variaciones importantes que se manifiestan como cambios de pigmentación, tanto en la piel como en el cabello. Melanina ez da berdin sortzen haurtzaroan edo gaztaroan, helduaroan edo zahartzaroan; aldaketa handiak izaten ditu, pigmentazio-aldaketak, esaterako, bai azalean bai ilean.

Materiala: Elektroestetika

Algunos individuos mantienen esa producción durante su juventud y madurez, pero es frecuente que muchos niños y bebés rubios experimenten un oscurecimiento del cabello a medida que crecen. Pertsona batzuek melanina-produkzio horrekin jarraitzen dute gaztaro edo helduarora arte, baina haur ilehori askori ilea ilundu egiten zaie hazten doazen heinean.

Materiala: Elektroestetika

Así, los rostros ovalados o redondeados en la juventud tendrán menos arrugas de adultos pero más problemas de doble mentón; los rostros triangulares o angulosos en la juventud tenderán al descolgamiento en las mejillas de adultos, marcándose el rictus nasogeniano y afinándose los labios. Horrela, beraz, gaztaroan obalatuak edo biribilduak diren aurpegiek zimur gutxiago izango dituzte helduaroan, baina arazo handiagoa kokots bikoitzarekin. Era berean, gaztaroan triangeluarrak edo hezurtsuak diren aurpegietan, masailak eseki egingo dira helduaroan; gainera, rictus nasogenianoa markatuko da eta ezpainak findu egingo dira.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (3)
La película empieza mostrando las circunstancias que rodean su muerte, y después salta hacia atrás en el tiempo y le vemos durante su juventud. Filma heriotzaren inguruabarrak erakusten hasten da, eta ondoren atzera egiten du denboran eta gaztetan ikusten dugu pertsonaia.

Materiala: Irudia

© Editorial Juventud. (c) Juventud argitaletxea.

Materiala: Irudia

AGRADECIMIENTOS: Lotura Fims, Juanjo Berasategi, Editorial "La Cúpula", Editorial Juventud. ESKER ONAK: Lotura Fims, Juanjo Berasategi, "La Cúpula" argitaletxea, Juventud argitaletxea.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (4)
Frente a sus costas, dos islas, Cayo Largo y la Isla de la Juventud, se han posicionado como reconocidos destinos internacionales para ecoturistas , por sus paisajes naturales poblados de aves singulares y por ofrecer las mejores condiciones para la práctica de deportes nauticos y la inmersión en bellos fondos marinos. Kostaldearen aurrean, Cayo Largo eta Isla de la Juventud uharteak nazioarteko destino ospetsu bihurtu dira ekoturistentzat, hegazti bereziak bizi diren paisaiak dituztelako eta itsas kiroletarako zein itsas hondo ederretan murgiltzeko aukera eskaintzen dutelako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Instituto Nacional de Estadística, Paradores de Turismo de España, Instituto de la Juventud, Federación Española de Hostelería (FEHR), Guía de Campings de Turespaña. Estatistika Institutu Nazionala, Espainiako Turismo Paradoreak, Gazteriaren Institutua, Espainiako Ostalaritza Federazioa (FEHR), Turespañaren Kanpin Gida.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

IVAJ (Instituto valenciano de la juventud) IVAJ (Gazteriaren Valentziako Institutua)

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las condiciones de calidad de la caza vendrán determinadas por la especie de la que se trate (unas especies serán mas apreciadas que otras), y dentro de esto por la juventud del animal (siendo los animales mas jóvenes los mas apreciados, por sus carnes mas tiernas), y también por su procedencia (que como ya hemos dicho implicará su alimentación y por lo tanto los matices de sabor de sus carnes). Ehizakiaren kalitatea espeziearen araberakoa izaten da (espezie batzuk beste batzuk baino preziatuagoak dira), eta, espeziearen barruan, animaliaren gaztetasunaren (animaliarik gazteenak dira preziatuenak, haragi uxterragoa baitute) eta jatorriaren araberakoa (aurretik esan dugun bezala, jatorriak eragina du animaliaren elikaduran, eta, hortaz, baita haragiaren zaporearen ñabarduretan ere).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
En este caso se transmitirá alegría, juventud y energía. Estilo honek alaitasuna, gaztetasuna eta energia transmititzen ditu.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

Gizarte eta kultura zerbitzuak (15)
Ejemplo delManual de procedimientos de servicios y procesos bibliotecariosde la Biblioteca Central de La Rioja, de la Consejería de Educación, Cultura, Juventud y Deportes,Dirección General de Cultura (pág 108, capítulo IV, sobre procedimientos de la sección de servicios y coordinación bibliotecaria de la Sala InfantilJuvenil. Hezkuntza, Kultura, Gazteria eta Kirolen Kontseilaritzako Errioxako Liburutegi NagusikoManual de procedimientos de servicios y procesos bibliotecariosdokumentuaren adibidea.Dirección General de Cultura (pág 108, capítulo IV, sobre procedimientos de la sección de servicios y coordinación bibliotecaria de la Sala InfantilJuvenil.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es durante la juventud cuando se definirán identidades, intereses y hábitos culturales a partir de la exploración de los distintos recursos a los que se pueda tener acceso, que abrirán vías a la autorrealización. Gaztaroan kultura-identitateak, -interesak eta -ohiturak finkatzen dira, eskura dauden baliabide guztiak esploratzearen ondorioz. Horrek autorrealizazioari ateak zabalduko dizkio.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esto es muy importante, ya que la juventud es una etapa de cambios que pueden ser vividos como momentos de desorientación, dificultad para relacionarse, búsqueda de la propia identidad, etc. Hau oso garrantzitsua da, gaztaroa aldaketa askoko etapa bat denez, gazteak une batzuetan desorientatuta sentitu baitaitezke, besteekin harremanak izateko zailtasunekin, norberaren identitatearen bila eta abar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Programa Youth (Juventud) Youth programa (Gazteria)

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El Instituto de la Juventud, etc. Gazteriaren Institutuak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Así se puede encontrar que distintos departamentos –Concejalía de Juventud, la Concejalía para la Mujer, etc.– se encargan de las actuaciones culturales atendiendo a su orientación a los correspondientes colectivos sociales específicos. Hala, hainbat sail —Gazte Zinegotzigoa, Emakumearentzako Zinegotzigoa, etab.— arduratzen dira kultura-jarduerez, dagozkien berariazko gizarte-taldeengana bideratuz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Durante la adolescencia y la juventud, la música se convierte en un elemento de identificación personal y en objeto generalizado de consumo, fomentado directamente por el sector privado. Nerabezaroan eta gaztaroan, identifikazio pertsonaleko elementu eta kontsumoko objektu orokor bihurtzen da musika, zuzenean sektore pribatuak sustatuta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ello, la animación dirigirá sus esfuerzos a transformar el papel meramente receptivo de la juventud en un papel crítico y activo, además de ampliar el conocimiento de las posibilidades de estilos y géneros que existen en la música. Hori dela eta, gaztaroaren hartzaile-paper soila paper kritiko eta aktibo bihurtzen ahaleginduko da animazioa, eta, horrez gain, musika-estilo eta -generoen ezagutza zabaltzen saiatuko da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Para organizaros, optáis por crear cuatro grupos de trabajo, uno para cada tramo de edad –infancia, juventud, edad adulta y personas mayores–. Zuen burua antolatzeko, lau lantalde eratzea erabaki duzue, adin-tarte bakoitzerako bat (haurrak, gazteak, helduak eta adinekoak).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es importante potenciar el papel protagonista de la juventud en las distintas intervenciones, dar oportunidades de experimentar las nuevas posibilidades de acción, la toma de decisiones de manera autónoma trabajando en contextos en que este colectivo de edad se vea reconocido en sus propias aportaciones a la vivencia cultural, como experiencia individual y como experiencia comunitaria, por ejemplo en escuelas taller, campos de trabajo, etc. Garrantzitsua da gaztaroaren protagonista-rola indartzea esku-hartzeetan, ekintza-aukera berriak esperimentatzeko aukerak ematea, erabakiak modu autonomoan hartzea, adin-kolektibo hau kultura-bizipenari egiten dizkion ekarpenetan aitortza jasotzen duen testuinguruetan lan eginez, banakako esperientzia gisa eta esperientzia komunitario gisa, esaterako, lantegi-eskoletan, lan-esparruetan, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (1)
lLa juventud de los trabajadores. lLangileak gazteak izatea.

Materiala: Animazio turistikoa