Emaitzak: 103

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (8)
Dos de ellas están principalmente orientadas a juegos: Horietatik bi, bereziki, jokoetara bideratuta daude:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cualquiera que sea su capacidad de ocupación, como por ejemplo, cines, teatros, auditorios, estadios, pabellones deportivos, plazas de toros, hipódromos, parques de atracciones y ferias fijas, salas de fiesta, discotecas, salas de juegos de azar. Lokalen edukiera zeinahi dela ere: zinemak, antzokiak, auditoriumak, estadioak, kirol-pabiloiak, zezen-plazak, hipodromoak, jolas-parke eta barraka finkoak, dantzalekuak, diskotekak, zorizko jokoen aretoak eta abar.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las tarjetas de sonido tienen un jumper que permite activar o desactivar el puerto de juegos de la tarjeta de sonido (también se puede hacer por software). Soinu-txartelek jumper bat izaten dute, soinu-txarteleko jokoen ataka aktibatzeko edo desaktibatzeko aukera ematen duena(software bidez ere egin daiteke).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cines, teatros, auditorios, estadios,pabellones de deportes, plazas de toros, hipódromos, parques de atracciones, ferias, salas de fiesta, discotecas, salas de juegos de azar. Zinemak, antzokiak, auditoriumak, estadioak, kirol-pabiloiak, zezen-plazak, hipodromoak, jolas-parkeak eta barrakak, dantzalekuak, diskotekak, zorizko jokoen aretoak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cines, teatros, auditorios, estadios, pabellones deportivos, plazas de toros, hipódromos, parques de atracciones y lorias fijas, salas de fiestas, discotecas, salas de juegos de azar. Zinema-aretoak, antzokiak, auditoriumak, kirol-pabilioiak, zezen-plazak, hipodromoak, jolas-parkeak eta azoka finkoak, dantzalekuak, ausazko jokoetarako aretoak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Caja general de protección equipada con un juego de bases cortacircuitos de 160 A, esquema 7. 160 A-ko oin zirkuitu-ebakitzaileen joko batez ekipatutako babes-kaxa nagusia, 7. eskema.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Armario general de protección equipado con un juego de bases cortacircuitos fusibles de 250 A, un segundo juego de 250 A, esquema 12 y apto para una intensidad de paso de 400 A. 250 A-ko oin zirkuitu-ebakitzaileen joko bat eta 250 A-ko beste joko bat (12. eskema) dituen babes-armairu nagusia, 400 A-ko paseko intentsitaterako egokia.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Después de conectar un joystick al puerto de juegos en la tarjeta de sonido y cargar el juego, no funciona el joystick. Soinu-txartelean jokoen atakari joystick bat konektatu eta jokoa kargatu ondoren, joystickak ez du funtzionatzen.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (17)
Iván, un crío de cinco años, ha descubierto al despertarse esta mañana que los Reyes le han dejado una Game Boy, el juego y el coche de los Pokémon, tres videojuegos para la consola y un disco de los Pitufos. Ivanek bost urte ditu, eta goizean esnatutakoan ikusi du Errege Magoek zer ekarri dioten: Game Boy-a, Pokemonen jokoa eta autoa, kontsolarako hiru bideojoko eta Pottokien disko bat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

educar para la paz y leer cuentos en la familia y la escuela quizá no sea una tarea tan extravagante en un mundo que se desquicia con los programas televisivos de realismo grotesco o con juegos cuyo éxito reside en matar individuos virtuales. Bakerako heztea eta familian nahiz eskolan ipuinak irakurtzea agian ez da eginkizun hain bitxia errealismo barregarriko telebista-programekin edo arrakasta pertsona birtualak hiltzean bilatzen duten jokoekin asaldatzen den mundu batean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

tambor, pandereta, caja china, encajes, puzzles, rompecabezas, juegos de atornillar y destornillar, aros, arrastres, triciclos, globos, muñecos, animales u objetos de plástico duro, cocinita y sus útiles (platos, vasos, ollas...), bañeras, cochecitos, cunas, etc. danborra, pandereta, kaxa txinatarra, farfailak, puzzleak, torlojua sartu eta ateratzeko jokoak, uztaiak, arraste-garabiak, trizikloak, globoak, panpinak, plastiko gogorrezko animaliak edo objektuak, sukaldetxoa eta sukaldeko tresnak (platerak, edalontziak, lapikoak...), bainerak, kotxetxoak, sehaskak, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

carreras con pelotas, juegos con aros, relevos, etc. lasterketak pilotekin, jokoak uztaiekin, erreleboak, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

puzzles, rompecabezas, canicas, encajes, bloques lógicos, lotos diversas, juegos para ensartar, juegos para ordenar y clasificar, juegos de mesa (dominó, oca...), juegos de ordenador, cajas grandes para guardar el material, estanterías, sillas y mesa. puzzleak, kanikak, ahokadurak, bloke logikoak, hainbat loto-joko, hariztatzeko jokoak, ordenatzeko eta sailkatzeko jokoak, mahai-jokoak (dominoa, antzararena...), ordenagailu-jokoak, materiala gordetzeko kaxa handiak, apalak, aulkiak eta mahaia.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cuando los microorganismos, toxinas o sustancias extrañas logran traspasar la barrera cutáneo-mucosa entran en juego otra serie de mecanismos de defensa inespecíficos, con el objetivo de eliminarlos o neutralizarlos, como son los fagocitos, macrófagos y el sistema de complemento. Mikroorganismoek, toxinek edo substantzia arraroek azal-mukosako barrera pasatzea lortzen badute, beste defentsa-mekanismo ez-espezifiko batzuk sartuko dira jokoan, hala nola, fagozitoak, makrofagoak eta sistema osagarria; helburua, mikroorganismo, toxina edo dena delako horiek deuseztatzea edo neutralizatzea dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Existen no obstante toda una serie de juguetes que no se verían afectados por estas diferencias y que irían des-tinados tanto a niños como a niñas, aunque esto parece ser altamente alentador, el problema radica en que di-chos juguetes no parecen ser tan significativos ni para niños ni para padres y si se tienen en cuenta la lista de los juguetes más vendidos no aparecen en ella como los puzzles, los juegos para pintar, disfraces, juegos de ex-presión, de vocabulario, de imitación, de preguntas y respuestas, marionetas, casetes etc. Badaude, hala ere, halako desberdintasunik egiten ez duten jostailu batzuk, neskentzat nahiz mutilentzat direnak. Hori oso itxaropentsua dela dirudi, baina arazoa da jostailu horiek ez direla hain esanguratsuak ez haurrentzat, ez gurasoentzat, eta, jostailu salduenen zerrendan begiratzen badugu, ez dira agertzen: puzzleak, pintatzeko jokoak, mozorroak, adierazpen-jokoak, hiztegia lantzekoak, imitaziozkoak, galderak eta erantzunak, txotxongiloak, kaseteak, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es una realidad que los adultos van inculcando erróneamente en los pequeños unos tipos de juegos diferenciados y van apor-tando unos juguetes diferentes según se trate de niño o niña, y no será una exageración mencionar el hecho de que ya desde la cuna el objeto de juego regalado por los adultos al bebé tiene la mayoría de las veces una ten-dencia sexista. Helduek gaizki jokatzen dute, haurra neska ala mutila izan, joko bat ala bestea erakutsi eta jostailu bat ala bestea eskaintzen diotenean. Ez da gehiegikeria esatea maiz sehaskako haurtxoari ere kutsu sexistako jostailuak oparitzen dizkiotela helduek.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Realmente son pocos los niños que no conocen o tie-nen en casa una videoconsola o bien directamente un ordenador donde poder jugar con una serie de juegos violentos cuyo fin es la muerte y destrucción de un enemigo y que para ello se utilizan todo tipo de armas incluso de muerte masiva como nucleares y bacterioló-gicas. Izan ere, gutxi dira bideokontsolarik edo ordenagailurik ezagutzen edo etxean ez duten haurrak.Etsaia hiltzea eta suntsitzea helburu duten joko bortitzetan ibiltzen dira, eta,horretarako, mota guztietako armak erabiltzen dituzte, baita hilketa masiboak eragitekoak ere, arma nuklearrak eta bakteriologikoak adibidez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hay que com-prender que los niños tienen imaginación y que el juego de la simulación constituye una parte impor-tante de su crecimiento; los anunciantes no deben explotar la capacidad imaginativa de los niños. Ulertu behar dugu haurrek irudimena dutela eta simulazioaren jokoa hazte-prozesuaren osagai garrantzitsua dela; iragarki-egileek ez dute haurren irudimen-gaitasuna aprobetxatu behar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (1)
Como podemos observar, ambas clases tienen los mismos métodos, supongamos ahora que tenemos otra clase que controla el movimiento de todos los vehículos, es aquí donde entra en juego el polimorfismo, que dependiendo del objeto que tratemos actuará de una forma u otra el método al que llamamos. Ikus dezakegunez, bi klaseek metodo berberak dituzte; demagun orain beste klase bat dugula, ibilgailu guztien mugimenduak kontrolatzen dituena. Hemen sartzen da polimorfismoaren jokoa eta, tratatzen dugun objektuaren arabera, deitzen diogun metodoak era batean edo bestean jokatuko du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ostalaritza eta turismoa (19)
Sin embargo la reducción de las tarifas aéreas por el aumento de la competencia , los esfuerzos de promoción turística de la ATC (Australian Tourism Commission) y del Ministerio de Turismo creado en 1992 ,y la celebración de grandes eventos como el bicentenario en 1988 y los Juegos Olimpicos de Sydney han provocado que en el 2000 llegaran a Australia 5.000.000 personas casi la mitad procedentes de Asia oriental y entorno del Pacífico seguidos en un 20% del total por turistas europeos, el ocio se revela como la causa de la visita del país en más de la mitad de los casos, aunque los congresos y el turismo de negocios cobra progresiva importancia en Melbourne y Sydney. Hala ere, 2000. urtean, Australiara 5.000.000 turista baino gehiago iristea eragin zuten hainbat faktorek: lehia areagotu zirenez, aire-bidaien tarifak jaitsi ziren; ATCren (Australian Tourism Commission) eta 1992an sortutako Turismo Ministerioak zenbait promozio egin eta ekitaldi handiak sustatu zituzten, hala nola 1988ko bigarren mendeurrena eta Sydneyko Joko Olinpikoak. Turisten ia erdiak Ekialdeko Asiakoak eta Ozeano Bare ingurukoak ziren, eta guztien % 20 europarrak. Aisialdia da bisitaren arrazoia bidaien erdian baino gehiagotan, nahiz eta kongresu- eta negozio-turismoa ere pixkanaka garrantzia hartzen ari den Melbournen eta Sydneyn.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es un paraíso para las compras y el juego, por sus lujosos casinos. Erosketak egiteko paregabea da, baita jokorako ere, luxuzko kasinoak baititu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Custodiada por el Mont Royal que le da nombre, la ciudad reúne un rico patrimonio arquitectónico con la Basílica de Notre Dame del siglo XVII,ubicada en la Plaza de Armas y el Chateau de Ramezay , la zona más moderna se diseño para los Juegos Olímpicos de 1976 con edificios como el estadio y la Montreal Tower, torre inclinada con un ascensor panorámico. Izena ematen dion Mont Royal mendiaren oinean, hiriak ondare arkitektoniko aberatsa du: Arma Plazan dagoen XVII. mendeko Notre Dame basilika eta Ramezay Chateau-a. Eremurik modernoena 1976ko Joko Olinpikoetarako diseinatu zen: hor daude estadioa eta Montreal Tower, igogailu panoramikoa duen dorre makurtua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Utah reúne espléndidos recursos naturales en los PN Canyonlans y PN Arches , con más de 2000 arcos naturales de piedra tallados por la erosión, que junto a las magníficas instalaciones de esquí en Salt Lake donde se han celebrado los JJOO y el turismo religioso polarizado en el tabernáculo de los mormones de la capital Salt Lake City convierten a este estado en un de los más transitados del mediooeste americano. Utah estatuan natura-baliabide bikainak daude; Canyonlans eta Arches parke nazionaletan, higadurak harrian tailatutako 2.000 arku natural baino gehiago daude; Joko Olinpikoen egoitza izandako Salt Lake-n eski-estazio bikainak daude, eta, Salt Lake City hiriburuan, mormoien egoitzak turismo erlijiosoa erakartzen du. Horregatik guztiagatik, Ameriketako mendebalde ertainean jende gehien igarotzen den tokietako bat da estatu hori.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Calgary , conocida mundialmente por haber sido sede de los Juegos Olímpicos de invierno en 1988 , tiene en su entorno más inmediato varias estaciones esquí , demandadas por aficionados de todo el mundo. Calgary mundu osoan ezagutzen da 1988ko neguko Joko Olinpikoen egoitza izan zelako; mundu guztiko zaletuak joaten diren hainbat eski-estazio ditu inguruan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los importantes recursos naturales no muestran un uso turístico intenso , debido al largo invierno y a dificultades de acceso, por lo que el curso del MacKenzie es empleado como via de penetración hacia el Mar de Beaufort, cerca de la fría Inuvik, ejemplo del clima glacial propio de Alaska, alberga los Juegos Nórdicos del Ártico donde destacan los deportes tradicionales de los dene y los inuit; asimismo se exhibe la artesanía local . Natura-baliabide garrantzitsuak ez dira asko erabiltzen turismorako, neguak luzeak direlako eta iristeko zailtasunak daudelako. Mackenzie ibaia erabiltzen da Beaufort-eko itsasora sartzeko. Inuvik Alaskako klima glaziarraren adibide da, han izaten dira Artikoko Ipar Jokoak: deneen eta inuiten kirol tradizionalak dira nagusi, eta tokiko artisautza ere erakusten dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Podemos apreciar tres espacios, al oeste en el interior , Turín, que será la sede de los Juegos Olímpicos de Invierno de 2006, cuenta con un interesante conjunto arquitectónico aunque es su posición estratégica como eje de los flujos de pasajeros hacia las estaciones y paisajes naturales alpinos como el Valle de Aosta, Cervinia y Sestrieres , y el Parque nacional de Gran Paradiso ,la que concentra mayor interés internacional,es la franja costera del golfo de Génova que esconde pequeños pueblos como Rapallo, Santa Margarita, Portofino, Ventimiglia y San Remo siendo las playas más accesibles para los habitantes del norte industrial italiano. Hiru eremu bereiz daitezke: mendebaldean Turin dago, barnealdean, 2006. urtean Neguko Joko Olinpikoen egoitza izango dena. Multzo arkitektoniko interesgarria du. Hala ere, Aosta haranera, Cervinia eta Sestrieres eta Gran Paradiso Parke Nazionaleko goi-mendietako paraje naturaletara eta estazioetara doazen bidaiarien bidean duen kokapen estrategikoa da garrantzitsuena. Nazioarteko interes handiena Genoako golkoko kostaldeak sortzen du: Rapallo, Santa Margarita, Portofino, Ventimiglia, San Remo eta beste hainbat herri daude bertan, eta Italiako iparralde industrialeko biztanleentzat hondartza irisgarrienak dira bertakoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Dividida en dos por el Canal de Corinto que une el Mar Egeo con el Mar Jónico, queda al sur el territorio denominado Peloponeso con las ciudades de Corinto, Micenas, Epidauro con un excelente teatro, Esparta , y Olimpia con el Templo de Zéus y el museo de los Juegos Olímpicos, todas ellas forman parte del circuito turístico llamado “tour clásico”. Egeo itsasoa eta Itsaso Jonikoa lotzen dituen Korintoko kanalak bitan banatuta, hegoaldean Peloponeso eskualdea dago: Korinto, Mizenas, antzoki ederra duen Epidauro, Esparta eta Zeusen tenplua eta Joko Olinpikoen museoa dauden Olinpia. Guztiak sartzen dira ibilbide klasikoan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Su centro es Innsbruck, enclavada en un estrecho valle alpino en las orillas del Río Inn, elevadas cumbres ,cuyas faldas llegan hasta el mismo casco urbano acogen gran número de estaciones de esquí con más de 4000 km de pistas como Zell am see, Kaprun, Kitzbühel, Sölden, Lech, St. Anton, Stubaier, habiendo albergado de los Juegos Olímpicos en el pasado , por este motivo las infraestructuras de transporte y alojamiento son excepcionales pese a lo accidentado del relieve. Erdigunea Innsbruck da, Inn ibaiaren ertzeko haran alpetar estu batean kokatua. Hegalak hirigunera bertara luzatzen dituzten inguruko tontor garaietan eski-estazio ugari daude, 4.000 km pista baino gehiagorekin, adibidez: Zell am see, Kaprun, Kitzbühel, Sölden, Lech, St. Anton eta Stubaier. Joko Olinpikoak egin izan dira bertan eta, erliebea oso malkartsua den arren, garraio- eta ostatu-azpiegiturak bikainak dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Finalmente la celebración de los Juegos Olímpicos en 1992 trajeron consigo numerosas intervenciones como las torres Mafre y del Hotel Arts, el puerto olímpico, la franja costera de la Barceloneta, el palau San Jordi del japones Arata Isozaki, y la Torre de comunicaciones de Monjuïc de Santiago Calatrava. Azkenik, 1992ko Joko Olinpikoek hainbat esku-hartze ekarri zituzten: Mafre dorreak, Arts hotela, portu olinpikoa, Barceloneta-ko kostaldeko zerrenda, Arata Isozaki arkitekto japoniarraren Palau San Jordi jauregia eta Santiago Calatravaren Montjuïc-eko komunikazio-dorrea.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (4)
Estas chapas son de medio milímetro de espesor, con dos ranuras holgadas para permitir el juego de las tabletas (fig. 925). Milimetro erdiko lodiera dute txapek, eta bi arteka lasaieradun dituzte, oholtxoen jokoari bide emateko (ikusi 925. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

aLa traviesa del asiento se asegura a la tabla del mismo por medio de tirafondos; pero, si la madera está húmeda, para permitir el "libre juego", será mejor ensamblarla a cola de milano, sin dar cola, y con un solo tirafondo. Eserlekuko langara eserlekuaren oholean finkatzeko, gabilak erabili behar dira, baina, egurra heze badago, hobe da miru-buztanerako muntaia erabiltzea, ez kolatzea eta gabila bakarra erabiltzea; hartara, “joko libreari” bide ematen diogu.

Materiala: Egurraren teknologia

El juego entre las partes movibles de la ventana es en general de 2 mm.; el de debajo del vierteaguas, de 3 mm. Oro har, 2 mm-koa da leihoaren atal mugigarrien arteko jokoa; isurkiaren azpikoa, berriz, 3 mm-koa da.

Materiala: Egurraren teknologia

Procúrese no extremar el ajuste para que la pintura y los cambios de tiempo no entorpezcan el libre juego de la misma. Ahalegindu behar dugu leihoak markoan gehiegi ez doitzen, pinturak eta eguraldiaren aldaketek ez dezaten galaraz haien joko librea.

Materiala: Egurraren teknologia

Zehar-lerroa (2)
Puede observarse a través de juegos realizados por el propio niño, como el de ocultar su rostro tras un objeto y reaparecer sonriente. Haurrak berak egiten dituen jokoen bidez ikusten da, adibidez, aurpegia objektu baten atzean ezkutatu eta barrez agertzen denean.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Aquello que antes lo angustiaba frente a su “desaparición”, es ahora fuente de juego y gratificación. Lehen, larritasuna eragiten ziona, "desagertzea", joko- eta atsegin-iturri bihurtu da orain.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Administrazioa eta kudeaketa (2)
Esta subfase culminará con la comunicación al candidato de «las reglas del juego» o normas de la entrevista. Azpifase honen amaieran, «jokoaren arauak» edo elkarrizketaren arauak jakinaraziko zaizkio hautagaiari.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

En la tercera fase entra en juego el área de Recursos Humanos, ya que la entidad tiene previsto, para completar los esfuerzos contemplados en las dos primeras etapas de su estrategia 2015, la implantación de una nueva cultura corporativa basada en la promoción interna del talento y la implantación de nuevos valores, como son el compromiso, la responsabilidad, el trabajo en equipo y la meritocracia, ingredientes que compondrán la esencia de la nueva Bankia. Hirugarren fasean, giza baliabideen arloa sartzen da jokoan. Izan ere, erakundeak aurreikusi du 2015erako estrategiaren lehen bi etapetarako ezarritako ahaleginak osatzeko kultura korporatibo berri bat ezartzea. Horretarako, talentua sustatuko da enpresa barruan eta beste balio batzuk ezarriko dira, hala nola konpromisoa, erantzukizuna, talde-lana eta meritokrazia; osagai horiek osatuko dute Bankiaren funts berria.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Nekazaritza (3)
En cuanto a otros cultivos como tomate, lechuga, etc. como principiantes nos guiaremos por las variedades más cultivadas en nuestra zona. Tomatea, letxuga eta halako beste labore batzuei dagokienez, hasi berritan behintzat, gurean gehien lantzen direnetara joko dugu.

Materiala: Nekazaritza

Se elige el juego de piñones adecuado: Pinoi joko egokia aukeratzen da:

Materiala: Nekazaritza

un juego de piñones nos da distancia entre las semillas dentro de la línea. pinoi joko batek lerro barruan hazien arteko distantzia zein izango den zehazten du.

Materiala: Nekazaritza

Fabrikazio mekanikoa (7)
Estos machos suelen presentarse en juegos, empleándose tres machos en el roscado de pequeños agujeros y dos cuando se incrementa su diámetro (figs. 37 y 38). Ardatz horiek jokotan egoten dira, eta hiru erabiltzen dira, zulo txikiak hariztatzeko, eta bi, berriz, diametroa handiagoa bada (37. eta 38. irudiak).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Existen juegos de cada diámetro nominal y paso (fig. 39), cuyas partes principales son las siguientes: Diametro izendatu eta hari-neurri bakoitzerako jokoak daude (39. irudia), eta hauek dira haien zati nagusiak:

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Para realizar este cálculo vamos a establecer la hipótesis de que las mordazas del plato terminan en punta (fig. 139); además, el ángulo entre garras es de 120º, por lo que deduciremos que en la posición establecida el ángulo entre la garra y el eje vertical será de 60º. : Kalkulu hori egiteko, plateraren barailak puntan amaitzen direla joko dugu (139. irudia), eta atzaparren arteko angelua 120º-koa dela; beraz, zehaztutako posizioan atzaparraren eta ardatz bertikalaren arteko angelua 60º-koa izango dela ondorioztatuko dugu.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Los tornos cuentan con unos juegos de ruedas para colocar en la lira; estos disponen de una serie de ruedas de 20 a 125 dientes, variando de 5 en 5, y además otra de 127 dientes. Tornuek liran jartzeko gurpil-jokoak dituzte. Joko horiek zenbait gurpil dituzte, 20 hortzetik 125 hortzera bitartekoak, 5naka handitzen direla. Horrez gain, 127 hortzeko gurpila ere badute.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Estos patrones suelen venir en juegos que presentan una serie de calas con dimensiones escalonadas, para poder acoplar un número reducido de ellas (entre 3 y 5) y materializar cualquier dimensión. Patroi horiek dimentsio mailakatuko zenbait kalak osatutako jokoekin osatzen dira, kala kopuru txiki bat (3 eta 5 bitarte) elkartuta edozein dimentsio eratzeko moduan.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Así, un juego completo de calas angulares consta de un bloque cuadrado y 16 calas angulares, cuyos valores se citan a continuación: Hain zuzen, kala angeluarren joko oso bat bloke karratu batek eta 16 kala angeluarrek osatzen dute. Hauek dira kalen balioak:

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

También debemos conocer los juegos de accesorios para bloques patrón (fig. 78). Bloke patroietarako osagarrien jokoen berri ere izan behar dugu (78. irudia).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Animazio turistikoa (5)
lPara la animación diurna crean un equipo que distingue entre los animadores que se dedicarán a los deportes, los juegos o talleres diversos; otro para los que se encargarán de realizar la animación para niños y adolescentes y un grupo más especializado para la creación de la animación nocturna. lEguneko animaziorako, talde bat kirolez, jokoez eta lantegiez arduratuko da, eta beste talde bat haur eta nerabeentzako animazioaz arduratuko da; talde espezializatuago bat izaten dute gaueko animaziorako.

Materiala: Animazio turistikoa

lFacilitando la organización y ejecución de los juegos. lJokoak antolatzen eta gauzatzen lagunduz.

Materiala: Animazio turistikoa

lDisponer de acceso a internet en todo el hotel como parte de la oferta recreativa, para acceder a juegos en red, redes sociales, foros, lectura, audiovisuales, etc. lHotel guztian Interneterako sarbidea izatea olgeta-eskaintzaren parte gisa, sareko jokoetara, sare sozialetara eta foroetara sarbidea izateko, irakurtzeko, ikus-entzunezkoetarako, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

Con dos equipos con el mismo número de jugadores y un número asignado tienen que hacerse con el pañuelo que el director del juego tiene en el centro a una distancia equidistante de ambos equipos. Bi talde egiten dira, jokalari kopuru berdinarekin. Jokalari bakoitzari zenbaki bat esleitzen zaio, eta zenbaki hori duten jokalariek (talde bakoitzetik bat) zapia eskuratu behar dute, zeina jokoaren zuzendariak baitu, bi taldeen arteko erdiko puntuan.

Materiala: Animazio turistikoa

Para atraer a los clientes que ayudarán a llevar a cabo los juegos se invitará a quien quiera probar la sangría, y se quedarán los clientes que vayan a dar más juego. Jolasetan lagunduko duten bezeroak erakartzeko, galdetuko da ea nork nahi duen sangria dastatu, eta joko gehien emango duten bezeroak geratuko dira.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Sabe formular preguntas con el objetivo de dar juego a la persona con la que conversamos. Badaki galderak egiten, hizketan ari garen pertsonari jokoa emateko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La televisión se presenta como un instrumento al servicio de este juego. Telebista joko horren zerbitzura dagoen erreminta gisa aurkezten da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Irudia eta soinua (3)
Ildo horretan, Interneteko sareak eta bideojokoek eskaintzen dituzten aukerak batu dituzten esperientzia ugari aurki ditzakegu. Aukera hori ematen duten plataforma garrantzitsuenetako batzuk, besteren artean, PlayStation Now, Steam, Origin, Uplay, Good Old Games eta Google Stadia dira. Plataforma horiek askotariko esperientziak eskaintzen dituzte; besteak beste, kontsolarik eduki beharrik gabe aritu gaitezke PlayStation 4ko jokoetan, eta mikroerosketen bidez finantzatzen diren jokoak aurki ditzakegu. En este sentido, se pueden encontrar numerosas experiencias que aúnan las posibilidades que ofrece la red de internet y el consumo de videojuegos. Algunas de las plataformas más relevantes que permiten este acceso son PlayStation Now, Steam, Origin, Uplay, Good Old Games o Google Stadia, entre otras. Este tipo de plataformas ofrecen experiencias muy diversas que van desde la posibilidad de jugar a los juegos de PlayStation 4 sin necesidad de tener la consola hasta juegos financiados por microcompras.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Bestetik, zenbait aplikazioren bidez (esaterako, Twitch, Smite edo RedFox Games aplikazioen bidez), linean joka dezakegu zuzenean. Plataforma horiek elkarlaneko jokoa sustatzen dute, edo gai jakin bati buruzko bideo guztiak (adibidez, partiden grabazioak) estekatzeko kontuak sortzeko aukera ematen dute. Por otro lado, el juego se puede realizar directamente online con aplicaciones como Twitch, Smite o RedFox Games. Estas plataformas permiten el juego cooperativo o la creación de cuentas donde enlazar todos aquellos vídeos que se quiera sobre un determinado tema, como la graba­ción de partidas, etcétera.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Entretenimendu-aplikazioak dauzka (lineako jokoak, aplikazio interaktiboak, sare sozialetarako sarbidea...). Cuentan con aplicaciones de entretenimiento como juegos en línea, aplicaciones interactivas, acceso a redes sociales...

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