Emaitzak: 18

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
5 ¿Existe una tarifa oficial de precios actualizada y una política predefinida de descuentos y devoluciones? 5. Eguneratutako prezioen tarifa ofizialik eta aurrez zehaztutako deskontuen nahiz itzulketen politikarik ba al dago?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Ostalaritza eta turismoa (16)
Instaurar registros de mermas: la hoja de mermas es un formulario donde se registran las cantidades y las causas (caducidad, elaboración errónea, retorno de platos, etc.) que ocurren diariamente en el establecimiento y que permiten, no sólo contabilizar el coste de los productos desechados, sino también las causas. Lermen erregistroak egitea. Lermen orrian, establezimendu bakoitzean egunez egun izandako lermen kantitateak jasotzen dira, bai eta kausak ere (iraungitzea, akatsak elaborazioan, plateren itzulketa, etab.). Hala, erabilgarriak izan ez diren produktuen kostua kalkulatzen da, eta zergatiak aztertzen.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

11.5.4. Control y registro de devoluciones, mermas y roturas 11.5.4. Itzulketak, lermak eta hausturak kontrolatzea eta erregistratzea

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Los resultados obtenidos del control de consumos y costes no serán rigurosos si no se analizan aquellos aspectos que pueden variar las pérdidas o los beneficios de la empresa como son mermas o devoluciones, entre otros. Kontsumoen eta kostuen kontrolean lortutako emaitzak zorrotzak izan daitezen, aztertu beharrekoak dira enpresaren galeretan edo mozkinetan aldaketak eragin ditzaketen alderdiak; besteak beste, lermak eta itzulketak.

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Devoluciones de compra: se registran como salidas y se anotan al precio de coste o adquisición que se registró a su entrada (precio de coste a cuya partida pertenecen). Erosketen itzulketak. Irteera gisa erregistratzen dira, eta sarreran erregistratutako kostu- edo eroste-prezioan jasotzen dira (dagokion sailaren kostu-prezioa).

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Devoluciones de venta: son una entrada y se registran al precio de coste que se reflejó a su salida en el momento de la venta. Las devoluciones de venta pueden modificar el PMP existente en el momento de su registro. Salmenten itzulketak. Sarrerak dira, eta salmentaren unean irteeran erregistratutako kostu-prezioan erregistratzen dira. Salmenten itzulketek erregistratu diren unean zegoen batez besteko prezio haztatua alda dezakete.

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Devolución de compra = salida de producto. Erosketaren itzulketa = produktuaren irteera.

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Devolución de venta = entrada de producto. Salmentaren itzulketa = produktuaren sarrera.

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Ejemplo: instalaciones, preparación pedidos entrada-salida, carga, imagen, devoluciones. Adibidez: instalazioak; sarrera-irteera eskaerak prestatzea; kargatzea; irudia; itzulketak.

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Las pérdidas debidas a las devoluciones del producto disminuyen gracias a este tipo de envasado. Produktuen itzulketek sortzen dituzten galerak murriztu egiten dira ontziratze-sistema horren bidez.

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Instaurar registros de mermas: la hoja de mermas es un formulario donde se registran las cantidades y las causas (caducidad, elaboración errónea, retorno de platos, etc.) que ocurren diariamente en el establecimiento y que permiten, no sólo contabilizar el coste de los productos desechados, sino también las causas. Lermen erregistroak egitea. Lermen orrian, establezimendu bakoitzean egunez egun izandako lermen kantitateak jasotzen dira, bai eta kausak ere (iraungitzea, akatsak elaborazioan, plateren itzulketa, etab.). Hala, erabilgarriak izan ez diren produktuen kostua kalkulatzen da, eta zergatiak aztertzen.

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