Emaitzak: 84

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (2)
10.- La publicidad en prensa y radio, nos ha costado 1.401,56 € más IVA. 10.- Irrati eta prentsako publizitateagatik 1.401,56 euro (gehi BEZa) ordaindu ditugu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Realizamos publicidad en prensa y radio, por lo que debemos 330,51 € más IVA. Prentsan eta irratian publizitatea egin dugu. Hori dela eta, 330,51 euro (gehi BEZa) zor ditugu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (34)
Es muy frecuente que el lugar donde se coloque el ordenador no esté cerca de una toma de televisión y radio FM. Askotan gertatzen da ordenagailuak gertuan ez izatea telebista eta FM irratiaren hartunerik..

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

* Conmuta entreTV y Radio FMo * Telebista eta FM irratia trukatzen ditu

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Existen en el mercado tarjetas gráficas AGP con sintonizador de radio y TV incluidos. Merkatuan badira irrati- eta telebista-sintonizadorea duten AGP txartel grafikoak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Una vez que se ha determinado el trabajo "de administrar el proceso de implantación de las infraestructuras comunes de telecomunicaciones para la captación, adaptación y distribución de señales de radiodifusión sonora y televisión, procedentes de emisiones terrenales, de satélite, por cable y servicio de telefonía básica o RDSI en el edificio de 14 viviendas y dos locales", que implica el proyecto, se debe organizar en fases y tareas y almacenarlo en el archivo de Microsoft Project que se había creado con los datos generales del proyecto. “14 etxebizitza eta bi lokal dituen eraikinean lurreko, satelite bidezko eta kable bidezko irrati- eta telebista-seinaleak jaso, egokitu eta hornitzeko eta oinarrizko telefono-zerbitzua edo ISDN zerbitzua eskaintzeko telekomunikazio-azpiegitura komunak (TAK) instalatzeko prozesua administratzeko” lana zehaztu ondoren, faseen eta eginkizunen arabera antolatu behar da eta proiektuaren datu orokorrekin sortu den Microsoft Project-eko fitxategian gorde behar da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para planificar el proceso de implantación de las infraestructuras comunes de telecomunicaciones para la captación, adaptación y distribución de señales de radiodifusión sonora y televisión, procedentes de emisiones terrenales, de satélite, por cable y servicio de telefonía básica o RDSI. En el edificio de 14 viviendas y dos locales. Kontuan hartu 14 etxebizitza eta bi lokal dituen eraikin batean lurreko, satelite bidezko eta kable bidezko irrati- eta telebista-seinaleak, eta oinarrizko telefono-zerbitzua eta ISDN zerbitzua jasotzeko, egokitzeko eta hornitzeko telekomunikazio-azpiegitura komunak ezartzeko prozesua planifikatzea dela proiektuaren helburua.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Montaje de instalación para la captación y distribución de Radiodifusión sonora y Televisión satélite Satelite bidezko irrati- eta telebista-seinaleak jasotzeko eta hornitzeko instalazioaren muntaketa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

MONTAJE DE LA INSTALACIÓN PARA LA CAPTACIÓN Y DISTRIBUCIÓN DE RADIODIFUSIÓN SONORA Y TELEVISIÓN TERRENALES LURREKO IRRATI- ETA TELEBISTA-SEINALEAK ATZITZEKO ETA HORNITZEKO INSTALAZIOA MUNTATZEA

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Montaje de la instalación para la captación y distribución de radiodifusión sonora y televisión satélite Satelite bidezko irrati- eta telebista-seinaleak jasotzeko eta hornitzeko instalazioaren muntaketa

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Directivas relativas a recipientes a presión simple, máquinas (módulo B), instrumentos de pesaje no automáticos, productos sanitarios implantables activos, aparatos de gas, equipos terminales de telecomunicación, productos sanitarios, atmósferas potencialmente explosivas, ascensores (módulos B, C, D, G, H) y equipos a presión, productos sanitarios para diagnóstico in vitro y equipos terminales de radio y telecomunicación. Presio sinplean dauden ontziei, makinei (B modulua), pisatzeko tresna ez-automatikoei, ezar daitezkeen osasun-produktu aktiboei, gas-aparatuei, telekomunikazioko ekipo terminalei, osasun-produktuei, lehergai izan daitezkeen atmosferei, igogailuei (B, C, D , G eta H) eta presiopeko ekipoei,in vitrodiagnostikorako osasun-produktuei eta irrati eta telekomunikazioko ekipo terminalei buruzko direktibak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

De esta forma, dos o más terminales remotos, conectados a multiplexores de señal, pueden transmitir múltiples señales de forma simultánea a través del mismo canal, transmitiéndola vía cable o radio. Horrela, seinale-multiplexadoreetara konektatuta dauden urrutiko bi terminalek edo gehiagok askotariko seinaleak transmiti ditzakete aldi berean kanal beraren bitartez, eta kable edo irrati bidez transmititzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (1)
Asesora para el gran público en programas de radio y televisión (T. V. 3 y T. V.E.) Aholkulari irrati eta telebista programetako entzule eta ikusleentzat (TV 3 eta TVE).

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (14)
Hasta ahora, la adaptación a los medios de Radio y Televisión de estos profesionales se ha realizado de dos modos: Orain arte, bi eratara egokitu dira profesional horiek irrati eta telebistara:

Materiala: Irudia

Preparación de gerentes-directores de emisoras de radio locales, locución-presentación en televisión, Técnicas de realización en televisión, Técnicas de producción en televisión, Preparación de oposiciones para radio y televisión, Cursos monográficos. herri-irratietako gerenteak/zuzendariak prestatzea, telebistako esatari edo aurkezle izateko prestatzea, telebistako errealizazio-teknikak, telebistako ekoizpen-teknikak, irrati eta telebistarako oposizioak prestatzea, ikastaro monografikoak.

Materiala: Irudia

En otros medios, como la radio, la televisión y la prensa, es preciso acotar los espacios reservados a publicidad. Beste hedabide batzuetan, hala nola irratian, telebistan eta prentsan, publizitaterako gordetako tokiak mugatu beharra dago.

Materiala: Irudia

El cartel ha evolucionado mucho desde el cartel clásico, usado como único medio de comunicación al no existir otros soportes como la radio o la televisión. Kartelak eboluzio handia izan du kartel klasikoaz geroztik. Garai batean, hedabide bakarra zen, irratirik edo telebistarik ez zegoelako.

Materiala: Irudia

Gracias muy especiales al Consejo Superior de Investigaciones Científicas, al Instituto de Acústica Torres Quevedo, al Instituto Oficial de Radio y Televisión, a la Audio Engineering Society (AES), y a la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de la Universidad Politécnica de Madrid, así como a la Sociedad General de Autores de España por el apoyo prestado para la realización de esta obra. Esker oso bereziak Ikerketa Zientifikoetarako Kontseilu Nagusiari, Torres Quevedo Akustika Institutuari, Irrati eta Telebistaren Institutu Ofizialari, Audio Engineering Society-ri (AES) eta Madrileko Unibertsitate Politeknikoko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolari, baita Espainiako Autoreen Elkarteari ere, lan hau egiteko eman didaten laguntzarengatik.

Materiala: Irudia

El "X, Y, Z" del Empleo del Oscilosco-pio,Instituto Oficial RTV, Madrid, 1988. El "X, Y, Z" del empleo del osciloscopio,Irrati eta Telebistako Institutu Ofiziala, Madril, 1988.

Materiala: Irudia

Las demandas respecto a los sistemas de monitoraje en las diferentes ramas de la industria son también variadas, radio, televisión, cine y vídeo tienen necesidades muy concretas. Industriako adar bakoitzak eskakizun propioak egiten dizkio monitorizazio-sistemari; izan ere, irratiak, telebistak, zinemak eta bideoak premia oso zehatzak dituzte.

Materiala: Irudia

El Instituto Oficial de Radio y Televisión tiene el proyecto de iniciar este Módulo III en 1991, en sustitución de la rama de Mantenimiento y Operaciones de la Formación Profesional de Segundo Grado que en este centro se ha impartido hasta ahora. 1991n III. modulu hori ematen hasteko asmoa du Irrati eta Telebistako Institutu Ofizialak, orain arte zentroan eman izan den bigarren mailako lanbide heziketako mantentzea eta erabilera adarraren ordez.

Materiala: Irudia

El Instituto Oficial de Radio y TV tiene igualmente el proyecto de impartir este módulo a partir de 1991, una vez sea aprobado por la Autoridad Académica correspondiente. 1991tik aurrera modulu hori eskaintzeko proiektua du Irrati eta Telebistako Institutu Ofizialak, dagokion agintaritza akademikoak onartu ondoren.

Materiala: Irudia

Este tipo de Formación se imparte en la actualidad en el Instituto Oficial de Radio y TV de Madrid y Barcelona, existiendo un proceso de conversión en los módulos profesionales que se comentarán más adelante. Gaur egun, Madrileko eta Bartzelonako Irrati eta Telebistako Institutu Ofizialek ematen dute trebakuntza hori. Horrez gainera, lanbide-moduluak aldatzeko prozesua dago eta aurrerago azalduko dugu.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (3)
La mayoría de los nuevos modelos disponen de aire acondicionado, megafonía, vídeo, radio, toilet con lavabo e inodoro, etc. Modelo berri gehienek dute aire girotua, megafonia, bideoa, irratia, bainugela konketarekin eta komunarekin, etab.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La oferta hotelera supera el millón y medio de habitaciones y pasa desde el tradicional "riokan" hasta los pequeños hoteles cápsula en el centro de las grandes ciudades, con compartimentos en varios niveles de reducidas dimensiones (2x1 m), pero dotados de adelantos tecnológicos como aire acondicionado, televisión, videojuegos y radio. Hotel-eskaintzak milioi eta erdi gela baino gehiago barne hartzen ditu, “riokan” tradizionaletik hiri handietako erdiguneetan dauden kapsula-hotel txikietaraino. Hotel horiek 2x1 metroko gelaxkak dituzte hainbat mailatan, eta aurrerakuntza teknologiko guztiak dituzte, hala nola aire egokitua, telebista, bideojokoak eta irratiak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

la prensa, la radio y la televisión, aunque también se puede empezar a contar con Internet como medio de comunicación utilizado por más gente. prentsa, irratia eta telebista, nahiz eta Internet ere talde horretan sar daiteken, gero eta jende gehiagok erabiltzen baitu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (9)
Selección de los canales de difusión –circulares, prensa, radio, etc.–. Zabalkunde-kanalak hautatzea: zirkularrak, prentsa, irratia, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En relación con el formato y su diseño, también debemos plantearnos cuál será elsoportede nuestra agenda cultural –papel, digital o multimedia– y el canal de distribución –buzoneo, radio, prensa, redes sociales, etc.–. Formatuari eta diseinuari dagokienez, pentsatu behar dugu, halaber, zer euskarri izango duen gure agenda kulturalak —papera, digitala edo multimedia— eta banatzeko zer kanal erabiliko dugun —postontziak, irratia, prentsa, sare sozialak, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Elección del canal de difusión/distribución (radio, prensa, Internet, buzoneo ) Hedapen-/banaketa-kanala aukeratzea (irratia, prentsa, Internet, postontzia)

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Tras la cámara oscura del cine, la fotografía, el vídeo, la radio, la televisión y las TIC Zinemaren, argazkigintzaren, bideoaren, irratiaren, telebistaren eta IKTen kamera ilunaren atzean

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Cine, fotografía, televisión, radio o Internet se definen así como herramientas de comunicación y representación con gran fuerza comunicativa. Hala, zinema, argazkigintza, telebista, irratia edo Internet komunikazio-indar handia duten komunikazio- eta irudikapen-tresna gisa definitzen dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En cuanto a su carácter de creación, las posibilidades son múltiples: talleres, concursos, exposiciones, jornadas, encuentros, ciclos, festivales, cursos de formación, maratones fotográficas, participación en la televisión o en la radio locales, conferencias, visitas guiadas, etc. Bere sormenezko izaerari dagokionez, hainbat eta hainbat aukera daude: tailerrak, lehiaketak, erakusketak, jardunaldiak, topaketak, zikloak, jaialdiak, trebakuntza-ikastaroak, argazki-maratoiak, tokiko telebistan edo irratian parte hartzea, konferentziak, bisita gidatuak…

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Al igual que con el colectivo anterior, es importante abrir espacios de radios y televisiones locales a la actividad comunitaria y a la expresión de necesidades y demandas. Aurreko kolektiboarekin bezala, garrantzitsua da tokiko irratietako eta telebistetako espazioak komunitateko jarduerari eta beharren eta eskarien adierazpenari irekitzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Omnipresencia de los medios de comunicación de masas (prensa, radio, televisión e Internet…), mediante los cuales la información se mueve rápidamente y casi con absoluta libertad por todos los puntos del planeta. Masa-hedabideak nonahi daude (egunkaria, irratia, telebista eta Internet…), eta horien bidez informazioa bizkor eta ia askatasun osoz mugitzen da planeta osoan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Hasta ahora, los materiales audiovisuales de difusión publicitaria son los que conllevaban un coste económico más grande porque los medios a través de los cuales se difundían eran la radio, la televisión o el cine. Orain arte, publizitatea hedatzeko ikus-entzunezko materialak kostu ekonomiko handiena duten haiek ziren, irrati, telebista edo zinema bidez hedatzen baitziren.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (1)
Porque no es lo mismo trasmitir un mensaje por radio, por televisión, o hacerlo por Internet. Izan ere, ez da gauza bera mezu bat irratiz, telebistaz edo Internetez ematea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (5)
Estas técnicas pueden utilizarse individualmente o combinándose, y varían dependiendo del medio escogido para transmitir el mensaje: medios tradicionales (radio, prensa, televisión, etc.) o medios digitales (redes sociales, webs, plataformas de vídeo, etc.). Teknika horiek banaka zein konbinatuta erabil daitezke, eta mezua helarazteko aukeratutako baliabidearen arabera aldatzen dira: bide tradizionalak (irratia, prentsa, telebista...) edo digitalak (sare sozialak, web-orriak, bideo-plataformak...).

Materiala: Sistemen integrazioa

La carta de respuesta a un anuncio:se envía en respuesta a una oferta de empleo concreta publicada a través de diferentes vías (p. ej., prensa, radio, tablón informativo, etc.). Iragarki bati erantzuteko gutuna:zenbait modutan (adibidez, egunkarian, irratian, iragarki-oholetan...) argitaratu den lan-eskaintza bati erantzuteko bidaltzen da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Radio local: si el anuncio es impactante y hay una buena oferta, el mensaje llega. Tokiko irratia: iragarkiak inpaktua badu eta eskaintza ona bada, mezua iritsiko da.

Materiala: Sistemen integrazioa

La publicidad digital es un medio (la web,las redes… son soportes), la publicidad impresa es un medio (la prensa, las revistas, los folletos son soportes), existen medios audiovisuales (la televisión, la radio, el cine, Youtube son sus soportes…). Publizitate digitala bitarteko bat da (webgunea, sare sozialak... euskarriak dira); inprimatutako publizitatea bitarteko bat da (prentsa, aldizkariak, liburuxkak… euskarriak dira); eta badira ikus-entzunezko bitartekoak ere (telebista, irratia, zinema, YouTube… dira euskarriak).

Materiala: Sistemen integrazioa

La música utilizada en el local tiene que ser de procedencia legal, bien de CDs originales, la radio o con un servicio de música para locales. Lokalean jartzen den musikak legezko jatorria izan behar du: CD originalak, irratia edota lokaletarako musika-zerbitzua.

Materiala: Sistemen integrazioa