Emaitzak: 68

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
Por ello, es importante que el auditor tenga presente que un exceso de detalles puede confundir al lector e incluso ocultar el objetivo principal del informe. Horregatik, garrantzitsua da kontu-ikuskariak beti kontuan izatea xehetasun gehiegi sartzeak irakurlea nahas dezakeela, eta txostenaren xede nagusia bera ere ezkuta dezakeela.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (18)
Finalmente, se plantean al lector una serie de casos prácticos para que se aplique todo lo visto anteriormente. Azkenik, aurretik ikusitako guztia aplikatzeko kasu praktiko batzuk azaldu dizkiogu irakurleari.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El presente capítulo y los siguientes presentan a modo de ejemplo una gran serie de pequeños programas en los que se asume que el lector conoce los fundamentos del lenguaje C y tiene alguna experiencia en programación con este lenguaje, concretamente: Kapitulu honetan eta hurrengoetan, adibide gisa, hainbat programa labur azaltzen dira. Ezinbestekoa da, beraz, irakurleak C lengoaiaren oinarriak ezagutzea eta lengoaia hori programatzeko esperientziaren bat izatea, zehazkiago honako arlo hauetan:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Se trata de una guía eminentemente práctica que permitirá a cualquier lector, con una mínima experiencia en informática, poder realizar sus primeros pasos en el diseño de una aplicación de visualización con este software. Gida guztiz praktikoa da. Informatikako gutxieneko esperientzia duen irakurle orori software horrekin bistaratze-aplikazioaren diseinuan lehen urratsak ematea ahalbidetuko dio.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Combo (Lector DVD/CD-WR) Comboa (DVD/CD-WR irakurlea)

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Aunque no hemos comentado en qué tipo de redes de comunicación de las citadas en el capítulo primero (LAN en bus, árbol, estrella y anillo), en este momento nos interesa que el lector o lectora, interprete los diferentes conceptos que van apareciendo. Lehendabiziko kapituluan aipatukoetatik zein komunikazio-sare motatan esan ez dugun arren (LAN bus, zuhaitz, izar edo eraztun eran), une honetan interesatzen zaiguna da irakurlea gai izatea agertzen doazen kontzeptuak interpretatzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La siguiente es una de las primeras novedades que podemos reseñar, y es posible que el lector ya se haya preguntado: Jarraian berritasunetako bat nabarmendu nahi dugu, baina litekeena da irakurleak bere buruari galdera hori lehenago egin izana:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

De esta manera se pretende poner al día a cualquier lector no familiarizado con el tema. Modu horretan, gaiaz ezer gutxi dakiten irakurleak egunean jarri nahi ditugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Espero que al cerrar el libro le quede al lector la sensación de haber aprovechado bien el tiempo empleado en leerlo. Espero dut irakurleak, liburua ixten duenean, irakurtzen pasatutako denbora baliagarri izan zaion sentipena izango duela.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En este capítulo se van a exponer las ideas más básicas sobre la seguridad y los sistemas Scada para que el lector pueda hacerse una idea general sobre esta vertiente de los sistemas de control. Kapitulu honetan segurtasunari eta Scada sistemei buruzko oinarrizko ideiak azalduko ditugu, irakurleak kontrol-sistemen adar honi buruzko ideia orokorra izan dezan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Visto el escenario general de trabajo (a más de un lector le resultarán familiares las situaciones anteriores) tendremos la posibilidad de experimentar toda una galería de afecciones, más o menos graves, que se pueden clasificar de la siguiente manera: Lan-eszenatoki orokorra ikusirik (irakurle bati baino gehiagori egingo zaizkio ezagunak aurretik aipatutako egoerak), arazo sorta zabala jasan dezakegu, larriak edo hain larriak ez direnak, eta honela sailka daitezkeenak:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (1)
Por medio de una imagen, se puede explicar la función de un elemento o dispositivo, de una forma más clara y más objetiva, pues la fotografía ofrece al observador los detalles reales de una determinada instalación. Irudi baten bidez, elementu edo gailu baten funtzioa modu argiago eta objektiboan azaldu daiteke. Izan ere, argazki batek instalazio jakin baten egiazko xehetasunak ikusteko bidea emango dio irakurleari.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (4)
Si no la hay, se puede visitar una de adultos e interesarse por la sección de jóvenes lectores. Halakorik ez badago, helduen liburutegi bat bisitatu, eta irakurle gazteen atalean jar dezakezue arreta.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Edad de los lectores a quines va destinado. Zer adinetako irakurleentzat den.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Primeros lectores (a partir de los 5 años) Lehenengo irakurleak (5 urtetik aurrera)

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

No pretendemos con esta ponencia servir de ejemplo para cualquier otra situación similar que se presente, ni tampoco de antecedente a considerar o evaluar por expertos en la materia; sólo queremos plasmar de una forma desenfadada nuestras peculiares vivencias, y que ello sea materia de distracción y de reflexión para quienes lo lean. Hitzaldi honen asmoa ez da beste egoera batzuetarako eredu izatea, ez eta gai honetako adituek kontuan hartu edo ebaluatu beharreko aurrekari izatea ere; gure nahia gure bizipenak modu alaian kontatzea baino ez da, eta irakurleei entretenimendu pixka bat eta hausnarketarako parada eskaintzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (13)
La explicacion la hago suponiendo un conocimiento básico de php por parte del lector. Azalpena ematen dut irakurleak php-ren oinarrizko ezagutza duela jota.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Recuerde que el lector puede llegar a su página desde cualquier sitio, por lo tanto es muy recomendable que se le dé un contexto definido. Gogoan izan irakurlea edozein gunetatik irits daitekeela zure orrira; beraz, oso gomendagarria da testuinguru definitu bat ematea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Me dejo en el tintero otras propiedades y métodos comoinnerHeight, innerWidth, outerHeight, outerWidth, pageXOffset, pageYOffset, personalbar, scrollbars, back(), find(["cadena"],[caso,bkwd]), forward(), home(), print(), stop()... todas ellas disponibles a partir de NS 4 y cuya explicación remito como ejercicio al lector interesado en saber más sobre el objeto window. Aipatzeke uzten ditut beste propietate eta metodo batzuk, hala nolainnerHeight, innerWidth, outerHeight, outerWidth, pageXOffset, pageYOffset, personalbar, scrollbars, back(), find(["katea"],[kasua,bkwd]), forward(), home(), print(), stop()... horiek guztiek NS 4tik aurrera erabil daitezke, eta haien azalpena ariketa gisa bidaliko diot window objektuari buruz gehiago jakiteko interesatuta dagoen irakurleari.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Aunque esté permitido, ahorrará tiempo y evitará confusión al lector si no cambia los colores por defecto de los enlaces, puesto que el lector está acostumbrado a ellos y lo asocia con los sitios que ya ha visitado y los que todavía no. Nahiz eta onartuta egon, denbora irabaziko duzu eta irakurleari ez nahasten lagunduko diozu esteken kolore lehenetsia aldatzen ez baduzu; izan ere, irakurlea ohituta dago horiekin, eta bisitatu dituen guneekin eta oraindik bisitatu gabekoekin lotzen ditu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Asegúrese de que el lector conoce la información a la que va acceder antes de saltar Ziurtatu irakurleak, jauzi egin baino lehen, ezagutzen duela eskuratuko duen informazioa

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Si no tiene en cuenta esto perderá la mayoría de los lectores tras las primeras páginas. Hori kontuan hartzen ez baduzu, irakurle gehienak galduko dituzu lehen orrien ondoren.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Las páginas de tamaño una pantalla y media son cómodas de leer y no saturan al lector con demasiada información. Pantaila eta erdiko orriak erosoak dira irakurtzeko eta ez dute irakurlea informazio gehiegirekin nekatzen.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Este tipo de organización permite al lector conocer en qué lugar de la estructura se encuentra, además de saber que, con forme se adentra en la estructura obtiene información más específica y que la información más general se encuentra en los niveles superiores. Antolamendu mota honek egituraren zein lekutan dagoen jakitea ahalbidetzen dio irakurleari eta, gainera, egituran barneratu ahala informazio zehatzagoa jasotzen duela eta informazio orokorrena goiko mailetan dagoela jakitea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Esta estructura es muy útil cuando queremos que el lector siga un camino fijo y guiado, además impedimos que se distraiga con enlaces a otras páginas. Egitura hori oso baliagarria da irakurleak bide finko eta gidatu bat egin dezan nahi dugunean; gainera, beste orri batzuetarako estekekin arreta galtzea eragozten dugu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por otra parte podemos causar a lector la sensación de estar encerrado si el camino es muy largo o poco interesante. Bestalde, irakurleari giltzapetuta egotearen sentsazioa sor diezaiokegu, bidea oso luzea edo interes gutxikoa bada.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudia eta soinua (17)
Provoca que el lector se fije en detalles o ambientes concretos. Didaskaliaren eraginez, irakurleak xehetasun edo giro zehatzei erreparatuko die.

Materiala: Irudia

Guiños al lector que introduce el autor como si fuera una tercera persona. Autoreak irakurleari egiten dizkion keinuak, hirugarren pertsona izango balitz bezala.

Materiala: Irudia

Ayudar al lector a situarse en el relato. Irakurlea kontakizunean kokatzen laguntzea.

Materiala: Irudia

Por tanto, el lector lee los globos que forman el diálogo según el orden dispuesto por el autor. Hortaz, elkarrizketa osatzen duten bunbuiloak autoreak emandako ordenaren arabera irakurtzen ditu irakurleak.

Materiala: Irudia

Además, esta lectura retarda el paso a la siguiente viñeta, lo que supone un tiempo narrativo que el propio lector percibe. Gainera, irakurketak atzeratu egiten du hurrengo binetara pasatzea, eta irakurleak berak ikusten duen narrazio-denbora dakar.

Materiala: Irudia

Así el lector puede seguir el orden del discurso. Hala, irakurleak diskurtsoaren ordenari jarrai diezaioke.

Materiala: Irudia

Se trata del conjunto de recursos icónicos que usan los cómics para contar historias con un significado comprensible para el lector. Komikiek erabiltzen dituzten ikono-baliabideen multzoa da, hain zuzen irakurleak ulertzeko moduko istorioak kontatzeko.

Materiala: Irudia

La tabla es un cuadro sencillo en el que se presentan datos para que el lector los pueda contrastar con facilidad. Koadro sinplea da taula, eta datuak aurkezten dira bertan irakurleak erraztasunez erkatzeko modua izan dezan.

Materiala: Irudia

Su ventaja es que facilita al lector la comprensión de la esencia del mensaje. Abantaila bat du: irakurleak errazago uler dezake mezuaren funtsa.

Materiala: Irudia

Los gráficos ayudan al lector a entender las noticias. Grafikoak lagungarriak dira irakurleak berriak uler ditzan.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (5)
Por tanto, el libro está destinado fundamentalmente a los alumnos de los ciclos formativos de grado superior de Agencias de Viajes y Gestión de Eventos, Gestión de Alojamientos Turísticos y Guía, Información y Asistencias Turísticas y a todosaquellos lectores interesados en acercarseal conocimiento del sector turístico. Beraz, liburu hau batez ere hauei zuzendua dago: Bidaia Agentziak eta Ekitaldien Kudeaketako, Turismo Ostatuen Kudeaketako eta Turismo Gidaritza, Informazioa eta Laguntzako goi-mailako heziketa-zikloko ikasleak eta turismo-sektoreari buruz interesa duten irakurle guztiak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Ha sido a través de las actividades, donde hemos pretendido que profesores, estudiantes y lectores en general, adapten estos contenidos a su ámbito geográfico cercano: comunidad autónoma, provincia y localidad, pero partiendo del conocimiento general del sector en España. Asmoa da irakasleek, ikasleek eta irakurleek, oro har, jardueren bidez egokitzea edukia beren gertuko eremu geografikora —autonomia-erkidegoa, probintzia edo herria—, baina sektorearen ezagutza orokorretik abiatuta.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Adaptarnos a las posibilidades de formación que se tienen hoy en un centro educativo, a las horas del módulo profesional y a las necesidades de los lectores que son los destinatarios del libro. Ikastetxe batean gaur egun dauden prestakuntza-aukeretara, lanbide-moduluaren orduetara eta irakurleen beharretara —haiek baitira liburuaren hartzaileak— egokitzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Con ellas hemos pretendido facilitar el aprendizaje de los contenidos y, en muchos casos, que sea el propio lector el que los complete, tratando de fomentar el «aprender a aprender». Horien helburua da edukiak ikasteko lagungarriak izatea eta, askotan, irakurleak berak osatzea, hala, «ikasten ikastea» sustatzeko.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Esperamos que al final del libro, el lector considere que gran parte de estos objetivos hayan sido alcanzados o, al menos, que haya disfrutado con su lectura. Espero dugu liburuaren amaieran irakurleak helburu horietako gehienak betetzat emango dituela edo behintzat eskuliburua irakurtzen gozatuko zuela.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Komunikatzeko trebetasunak (1)
Usa expresiones llamativas para interesar al lector. Esamolde deigarriak baliatzen ditu, irakurleari interesa pizteko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (1)
Usted lector, que ya ha adquirido el libro, puede hacer fotocopias de las páginas para su uso personal. Zuk, irakurlea, liburua erosi duzu, eta orrialdeen fotokopiak egin ditzakezu zuk erabiltzeko.

Materiala: Krokizazioa

Zehar-lerroa (2)
Elabórala pensando en el perfil de las personas que lo van a leer. Idatzi irakurleen ezaugarrietan pentsatuz.

Materiala: Sistemen integrazioa

Es un codificador de posición lineal, también se conoce comotransductor lineal, y consta de una cabeza lectora deslizante sobre una regla para identificar la posición en una traslación (trayectoria recta). Posizio-kodegailu lineal bat da;transduktore linealere esaten zaio. Buru irakurle bat du, erregela batean zehar irristatzen dena posizioa translazio batean identifikatzeko (ibilbide zuzena).

Materiala: Sistemen integrazioa