Emaitzak: 112

ES EU
Eraikuntza eta obra zibilak (1)
De mano de quienes, anteriormente, han trabajado con él. lankideak irakasle.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (35)
En ambas se necesita la colaboración de la familia y el profesor. Bi fase horietan, familiaren eta irakaslearen laguntza behar da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Entrega el trabajo debidamente presentado al profesor. Eman lana, behar bezala aurkeztuta, irakasleari.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Entregad al profesor el guión y la aportación bibliográfica complementaria. Entregatu irakasleari gidoia eta bibliografia osagarria.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hicieron una cosa ilegal, que los profesores tuvieran que votar mi admisión en el instituto. Legez kontrako zerbait egin zuten: irakasleei botoa emanarazi zieten ni institutuan onartzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los trabajos se entregarán debidamente presentados al profesor. Lanak, behar bezala aurkeztuta, irakasleari entregatuko zaizkio.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para ello, el profesor debe ofrecer un plano del aula con dicha distribución. Horretarako, irakasleak ikasgelaren plano bat eskaini behar du, banaketa horrekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La forma de trabajar dependerá de la situación concreta, por ejemplo el maestro de Educación Especial, el logopeda, el psicólogo o cualquier otro puede atender sólo al niño o niños con necesidades educativas especiales, o bien a todo el grupo, funcionando entonces como un desdoblamiento. Lan egiteko modua egoeraren araberakoa izango da; adibidez, Hezkuntza Bereziko irakaslea, logopeda, psikologoa edo beste edozein hezkuntza-behar bereziak dituzten haurrez soilik ardura daiteke, edo talde osoaz; orduan, bikoiztura gisa funtzionatuko luke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Todas las Comunidades Autónomas disponen de una normativa que regula las colonias, pero normalmente quedan excluidas las que son organizadas por los centros escolares para sus alumnos y dirigidas por sus mismos profesores. Autonomia-erkidego guztiek udalekuak arautzen dituzten araudi bat dute, baina normalean kanpoan gelditzen dira ikasleentzat eskolek antolatzen eta irakasleek berek zuzentzen dituztenak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cada grupo entregará al profesor un dossier donde se recojan las actividades de juegos, en cuya forma conste la portada, índice, fichas de juegos (por contenido o por edades) y bibliografía. Talde bakoitzak txosten bat emango dio irakasleari:jolas-jarduerak jaso behar ditu, eta azala, aurkibidea, jolasen fitxak (edukiaren edo adinaren arabera) eta bibliografia izan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En síntesis y siguiendo las directrices de J.R. Moyles,«parte de la tarea del profesor consiste en proporcionar situaciones de juego libre y dirigidas en las que intentar atender a las necesidades de aprendizaje de los niños. Laburbilduz, eta J.R. Moylesen ildotik, “irakaslearen zereginaren zati bat jolas libreko eta jolas gidatuko egoerak eskaintzea da, haurren ikaskuntza-beharrei erantzun ahal izateko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (2)
En España, el rey Fernando VII dispuso por Real Decreto del 29 de julio de 1816 que "en cada uno de los baños más acreditados por todo el Reino se establezca un profesor de suficiente conocimiento de las virtudes de las aguas y de la parte médica necesaria para determinar su aplicación y uso". Espainian, 1816ko uztailaren 29ko Errege Dekretuaren bidez hau ezarri zuen Fernando VII.ak: “Erresuma osoko bainu garrantzitsuenetan uren bertuteez eta uraren erabileraz ezagutza mediko nahikoa duen irakasle bat ezartzea.

Materiala: Elektroestetika

Ideado por el profesor y colorista Albert H.Munsell (1905) trata de un sistema de ordenación sencilla. Albert H. Munsell irakasle eta koloristak asmatu zuen (1905), eta koloreak ordenatzeko sistema erraza da.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (6)
E.J. Marey,profesor de Fisiología y Zoología de París, también analizó las fases dl movimiento de los seres vivos. E.J. MareyPariseko Fisiologia eta Zoologia irakasleak ere izaki bizidunen mugimenduaren faseak aztertu zituen.

Materiala: Irudia

(Profesor de la Escuela de Cine y Vídeo de Andoain.) (Andoaingo Zinema eta Bideo Eskolako irakaslea)

Materiala: Irudia

Actualmente y desde el mismo año es profesor de Acústica en la Universidad Politécnica de Madrid. Urte horretatik, Madrileko Unibertsitate Politeknikoko Akustika irakaslea izan da, eta han jarraitzen du orain ere.

Materiala: Irudia

En la actualidad, además de su labor docente, está colaborando en el proyecto de control de ruido por intensimetría. Orain, irakasle izateaz gainera, intentsimetria bidez zarata kontrolatzeko proiektuan laguntzen ari da.

Materiala: Irudia

Manuel Vaquero Fernández, ingeniero de telecomunicación por la U.P. Barcelona, profesor de E.U.I.T. Telecomunicación de Madrid, es especialista en el diseño de transductores y su adaptación a sistemas. Manuel Vaquero Fernandez Bartzelonako Unibertsitate Politeknikoan titulatutako telekomunikazio-ingeniaria da, Madrileko Telekomunikazioko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolako irakaslea, eta transduktoreen diseinuan eta transduktoreak sistemetara egokitzen aditua.

Materiala: Irudia

Hasta principios de 1990 permanece como Director Técnico de estudios Chamber, compaginando dicha actividad como profesor de diversos cursos de sonido, donde ha preparado gran cantidad de técnicos para la Cadena SER y la Academia Metrópolis. 1990. urte hasierara arte, Chamber estudioetako zuzendari teknikoa izan zen. Aldi berean, irakasle jardun zuen soinuari buruzko hainbat ikastarotan, eta teknikari asko prestatu zituen SER katerako eta Metropolis Akademiarako.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (12)
Los autores, profesores de Formación Profesional, cuentan con una dilatada experiencia en la enseñanza de aplicaciones informáticas para el diseño y la simulación de circuitos electrónicos. Egileek, Lanbide Heziketako irakasle izanik, esperientzia zabala dute zirkuitu elektrikoak diseinatzeko eta simulatzeko aplikazio informatikoen irakaskuntzan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El texto está dirigido a los profesionales del sector electrónico -técnicos y profesores- que deseen adquirir, de una forma clara y precisa, los mecanismos necesarios para abordar el diseño electrónico asistido por ordenador desde la perspectiva de los programas citados. Testua sektore elektronikoko adituei zuzenduta dago (teknikariak eta irakasleak), aipatutako programen ikuspegitik, ordenagailuz lagundutako diseinu elektronikoa modu argi eta zuzenean lantzeko beharrezko mekanismoak lortu nahi dituztenei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La existencia de una reputada universidad congrega en Pamplona de forma continua a estudiantes y profesores durante todo el año , aspecto que hay que considerar al analizar los aspectos culturales,ya que se celebran importantes congresos y conferencias en varios campos del saber, aunque esel de la medicina con el hospital universitario el que genera mayor flujo de visitantes. Iruñean unibertsitate entzutetsu bat dagoenez, urte guztian ikasle eta irakasle ugari biltzen dira. Hori kontuan hartzekoa da kultura-alderdiari dagokionez, kongresu eta hitzaldi ugari antolatzen baitira hainbat jakite-alorretan, nahiz eta bisitari gehien unibertsitate-ospitalearen inguruan medikuntzari buruz antolatzen direnek erakartzen duten.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El modernismo es uno de los estilos mas sobresalientes ya que coincide con un periodo de consolidación de las clases privilegiadas en núcleos del litoral como antecedente del despegue del turismo en España, el palacio de la Magdalena en Santander , (sede de la UIMP, que en el periodo estival reúne profesores y alumnos de todo el mundo)con reminiscencias inglesas, el hotel Real; y especialmente las intervenciones de arquitectos modernistas catalanes de primera fila como Domenech, Gaudí y Martorell que bajo el mecenazgo del Marques de Comillas, dejan en esta ciudad cántabra obras como la universidad, el palacio de Sobrellano,la fuente de los tres caños, además del emblema de este periodo, “ el capricho” de Gaudí , hoy transformado en restaurante. Modernismoa Kantabriako estilo gailenetako bat da; izan ere, Espainian turismo-abialdiaren aurrekari gisa kostaldeko tokietan klase pribilegiatuak finkatu ziren aldian gertatu zen. Aipagarriak dira Santanderko Magdalena jauregia (udan mundu guztiko irakasle eta ikasleak biltzen dituen UIMPren egoitza), kutsu ingelesekoa, Hotel Real eta, bereziki, lehen mailako arkitekto modernista katalanek, Domenechek, Gaudík eta Martorellek Comillaseko markesaren mezenasgopean hiri horretan utzitako esku-hartzeak: Unibertsitatea, Sobrellano jauregia, Fuente de los Tres Caños eta aldi haren ezaugarri, Gaudiren El Capricho, gaur egun jatetxe bihurtua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fruto de su práctica docente en los C.F.G.S. de la familia Electricidad-Electrónica, de los cursos sobre el tema impartidos a trabajadores en activo, de las acciones formativas y seminarios de perfeccionamiento dirigidos al profesorado técnico, surge el presente trabajo. Elektrizitate-Elektronika adarreko GMHZetan irakasle gisa emandako denboraren, aktibo zeuden langileei gaiaren inguruan emandako ikastaroen eta irakasle teknikoari zuzendutako hobetze-mintegien eta formazio-ekimenen ondorioa da lan hau.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Llega a tus manos un manual que nace con la intención de acercar al alumno de turismo los principales destinos turísticos de España y el mundo, tal pretensión solo permite esbozar las grandes rutas viajeras y los enclaves mas representativos, dejando a voluntad del profesor la posterior ampliación de conocimientos empleando sus propios apuntes, artículos de prensa, folletos de viaje o páginas de internet, en esta dirección, al final del libro se incluye una relación de páginas webs que nos permiten viajar con la imaginación y sentir próximos destinos sugerentes y distantes. Eskuartean duzun liburu honen asmoa da turismo-ikasleari Espainiako eta munduko destino turistiko nagusien berri ematea. Asmo handi horrek bidaia-ibilbide handiak zirriborratzea eta gune garrantzitsuenak aipatzea besterik ez du ahalbidetzen, eta irakaslearen esku uzten du ezagutza zabaltzea apunteak, prentsako artikuluak, bidaia-liburuak edo web orriak erabiliz. Horretarako, liburuaren amaieran web orrien zerrenda bat erantsi dugu; horien bidez, irudimenarekin bidaiatu eta destino iradokigarri eta urrunekoak hurbil sentitu ahal izango ditugu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Si se quiere, a final de curso además de presentar el proyecto, el profesor puede determinar que los alumnos lo defiendan en el aula ante el gran grupo con una exposición. Nahi izanez gero, ikasturte amaieran, proiektua entregatzeaz gain, ikaskideei azaltzeko eska diezaieke irakasleak ikasleei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El tema lo puede elegir el equipo o lo puede sugerir el profesor. Gaia taldeak aukeratu dezake edo irakasleak esan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el aula de informática los alumnos visitarán las páginas web de su Comunidad Autónoma, las Diputaciones de las Provincias que componen su Comunidad Autónoma, las Cámaras de Comercio y cualquier otra que el profesor considere oportuno, para tomar información que sea de interés para el proyecto. C)Informatika gelan, ikasleek bere autonomia-erkidegoko, dagozkien foru-aldundietako eta merkataritza-ganbaretako web orriak ikusiko dituzte, baita irakaslearen iritziz egokiak izan daitezkeenak ere, proiekturako interesgarria izan daitekeen informazioa bilatzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las entregas se realizarán en fechas determinadas por el profesor, teniendo en cuenta la marcha de los temas teóricos. Lanak irakasleak zehaztutako egunetan aurkeztuko dira, gai teorikoen erritmoa kontuan hartuta.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (4)
Copia las imágenes con los esquemas, elabora un documento en tu procesador de textos y entrégaselo al profesor. Kopiatu itzazu irudi eskemadunak, antola ezazu dokumentu bat zure testu-prozesatzailean, eta eman irakasleari.

Materiala: Automatismoak

Transfiere el programa de prueba que te ha pasado el profesor. Transferi ezazu irakasleak eman dizun proba-programa.

Materiala: Automatismoak

Realiza esta supervisión en presencia de tu profesor y confirma que todo ha funcionado correctamente. Egin ezazu egiaztapen hori zure irakaslearen aurrean, eta frogatu ezazu denak ondo funtzionatu duela.

Materiala: Automatismoak

Instálalo en un ordenador y, siguiendo las pautas marcadas por tu profesor, prueba sus posibilidades. Instala ezazu ordenagailu batean, eta, zure irakasleak emandako jarraibideak erabiliz, proba itzazu zure aukerak.

Materiala: Automatismoak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
a) Profesor de formación profesional. a) Lanbide-heziketako irakaslea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Kimika (3)
-¿Qué es lo que ha dicho el “profe” que tenemos que preparar para las prácticas de esta tarde? -Zer esan du irakasleak? Zer eraman behar dugula arratsaldeko praktikak prestatzeko?

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

El profesor de prácticas la ve y comenta: Praktiketako irakasleak hori ikusirik zera galdetu:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Así, antes de realizar cualquier de práctica, primero habrá que leerla bien y pensar cada uno de los pasos y las posibles dificultades; si hay alguna cosa que no se sabe, repasar las páginas donde se describe la técnica correspondiente o bien preguntar al profesor. Beraz, praktika bat egin aurretik, ondo irakurri behar ditugu argibideak, eta pauso guztietan pentsatu behar dugu, bai eta aurkitu ditzakegun zailtasunetan ere. Zerbait ez badakigu, dagokion teknika deskribatzen duten orriak irakurri behar ditugu edo irakasleari galdetu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
A este fenómeno se le conoce como alelopatía (descubierto por Hans Molisch, profesor de la Universidad de Viena en 1937). Fenomeno horri alelopatia esaten zaio (Vienako Unibertsitateko Hans Molisch irakasleak deskubritu zuen 1937an).

Materiala: Nekazaritza

Elektrizitatea eta elektronika (7)
Noam Chomsky (1928) es un lingüista estadounidense, profesor y activista político, licenciado por la Universidad de Pensilvania. Noam Chomsky (1928) AEBtako hizkuntzalari, irakasle eta aktibista politiko bat da. Pennsylvaniako Unibertsitatean lizentziatu zen.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Julia es una mujer de 28 años que trabaja como profesora de educación física de un instituto público. Juliak 28 urte ditu eta gorputz-hezkuntzako irakaslea da institutu publiko batean.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La película es contada desde el punto de vista de la Dra. Sandra Tannen (Melissa Errico), una profesora de Lingüística de la Universidad de California en Los Ángeles que intenta ayudar y educar a Katie. Filma Sandra Tannen (Melissa Errico) doktorearen ikuspegitik kontatuta dago. Tannen Hizkuntzalaritzako irakaslea da Los Angelesen, Kaliforniako Unibertsitatean, eta Katieri laguntzen eta hura hezten saiatzen da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Un intérprete en lengua de signos va interpretando mediante gestos el tema que explica la profesora. Zeinu-hizkuntzako interprete batek interpretatzen du keinuen bidez irakasleak azaltzen duen gaia.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El método bimodal surge como una necesidad oralista de presentar las estructuras gramaticales del lenguaje oral para ser vistas y oídas simultáneamente, en un momento en que gran parte del profesorado de niñas y niños sordos carecía de un gran dominio de la lengua de signos. Metodo bimodala ahozko hizkuntzaren egitura gramatikalak aldi berean ikusiak eta entzunak izateko premia zegoen momentu batean sortu zen; garai hartan, izan ere, neskato eta mutiko gorren irakasle gehienek ez baitzuten zeinu-hizkuntza behar bezala menderatzen.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Para objetos menos accesibles como «palmera» o «coche» los profesores suelen realizar excursiones para enseñar esta clase de conceptos. Hain eskuragarri ez diren gauzetarako –adibidez, «palmondoa» edo «autoa»–, irakasleek txangoak egiten dituzte horrelako kontzeptuak irakasteko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Redactará una valoración final (utilidad, prestaciones que aporta, facilidad de uso, etc.) y la entregará a la profesora o profesor. Azken balorazio bat idatziko du (baliagarritasuna, ematen dituen prestazioak, erabiltzeko erraztasuna eta abar) eta irakasleari entregatuko dio.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Sin más información que su vestuario, por ejemplo, podemos deducir quién es quién en una película: el alto ejecutivo, la idealista, el niño de familia de clase media, el portero, la profesora. Jantziak ikuste hutsarekin, konparazio batera, ondoriozta dezakegu nor den nor film batean: goi-mailako exekutiboa, idealista, klase ertaineko familia bateko semea, atezaina, irakaslea...

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

c)Utilizad en la simulación el guion de entrevista enseñado por vuestro profesor o el que hayáis preparado en clase. c)Elkarrizketa-gidoiaren simulazioan, erabili irakasleak erakutsitakoa edo ikasgelan prestatu duzuena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Richard Mollier (1863-1935), profesor alemán de física aplicada y mecánica, descubrió que en determinados tipos de procesos, como los de generación de potencia o de refrigeración, aparecía la combinación de tres propiedades: energía interna, presión y volumen. Richard Mollier (1863-1935) fisika aplikatuaren eta mekanikoaren irakasle alemaniarrak ikusi zuen prozesu mota batzuetan (potentzia sortzeko prozesuan edo hozte-prozesuan, adibidez) hiru propietate elkartzen zirela: barne-energia, presioa eta bolumena.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak