Emaitzak: 27

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (7)
La que ya no parece tan consensuada es la costumbre de planificar de forma sistemática las posibilidades lúdi-cas de enseñanza/aprendizaje que ofrecen estos espacios. Hala ere, ez dago erabateko adostasunik espazio horiek eskaintzen dituzten irakaskuntza- eta ikaskuntza-aukera ludikoak sistematikoki planifikatzeko ohiturari dagokionez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En cuanto a la Ley Orgánica de Calidad de la Enseñanza (LOCE) 10/2002 de 24 de diciembre, parece mantener como la LOGSE este mismo criterio de una metodología basada en el juego. 10/2002 Irakaskuntzaren Kalitateari buruzko Lege Organikoari (LOCE, abenduaren 24koa) dagokionez, LOGSEk bezalaxe, jolasean oinarritutako metodologiaren irizpide bera duela dirudi.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Este autor introduce el ámbito social como relevante e inalienable del proceso de enseñanza/aprendizaje, de manera que será imprescindible tenerlo en cuenta a la hora de establecer nuevos conocimientos. Autore horrek esan zuen lehen aldiz eremu soziala garrantzitsua dela irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuan, eta, beraz, kontuan hartu beharrekoa ezagutza berriak finkatzeko garaian.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El juego en los procesos de enseñanza/aprendizaje e integración social Jolasa irakaskuntza eta ikaskuntza-prozesuetan eta integrazio sozialean

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Deseamos contribuir alCiclo Formativo de Educación Infantilaportando nuestro grano de arena para que la enseñanza sea algo más que una propuesta didáctica, para que sea un primer paso que permita transformar el mundo. Haur Hezkuntzako Prestakuntza Zikloarigeure ekarpentxoa egin nahi diogu, proposamen didaktikoa baino zerbait gehiago izan dadin irakaskuntza, alegia, mundua eraldatzeko lehen urratsa izan dadin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El papel que desempeña la educadora o educador en la mejora de la calidad de enseñanza de las matemáticas resulta fundamental porque él introduce las matemáticas en el aula adaptándose a la realidad de los niños. Matematikaren irakaskuntzaren kalitatea hobetzeko hezitzaileak duen papera funtsezkoa da, berak sartzen baitu matematika gelan, haurren errealitatera egokituz.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Personas con discapacidad física y personas con parálisis cerebral que carezcan de la posibilidad real de acceder a la enseñanza reglada o a la recuperación profesional. Ezintasun fisikoa eta buruko paralisia duten pertsonak, irakaskuntza arautura sartzeko edo berriro lanbideratzeko aukerarik ez dutenak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (3)
De allí pasó a las aplicaciones en la información y la educación, para pasar al campo de la enseñanza, a la publicidad y marketing hasta llegar a las presentaciones de negocios, a la oferta de servicios y productos y a la administración. Handik, informazioari eta hezkuntzari lotutako aplikazioetara igaro zen, eta, gero, irakaskuntzara, publizitatera eta marketinera, harik eta negozioen aurkezpenetara, zerbitzu eta produktuen eskaintzara eta administraziora iritsi arte.

Materiala: Irudia

Finalmente, existe otro tipo de centros de iniciativa privada de Enseñanza no reglada, que imparten enseñanzas, sin reconocimiento oficial, orientadas a aspectos concretos de los medios. Bukatzeko, arautu gabeko irakaskuntzako ekimen pribatuko ikastetxeak ere badaude, eta ikus-entzunezko bitartekoen alderdi zehatzei buruzko eskolak ematen dituzte, onarpen ofizialik ez duten arren.

Materiala: Irudia

Esta Formación es de rango de Enseñanza Media y existen dos modalidades, que se impartían en el Instituto Oficial de Radio y Televisión de Madrid, y constan de cuatro especialidades: Heziketa hori irakaskuntza ertainekoa da eta bi modalitate daude. Madrileko Irrati eta Telebistako Institutu Ofizialean ematen ziren, eta lau espezialitate dituzte:

Materiala: Irudia

Instalatze eta mantentze lanak (2)
A los fines previstos en el apartado anterior las Administraciones públicas promoverán la mejora de la educación en materia preventiva en los diferentes niveles de enseñanza y de manera especial en la oferta formativa correspondiente al sistema nacional de cualificaciones profesionales, así como la adecuación de la formación de los recursos humanos necesarios para la prevención de los riesgos laborales. Aurreko atalean zehaztutako helburuak betetzeko, Administrazio Publikoek, prebentzioaren arloan, hezkuntzaren hobekuntza sustatuko dute irakaskuntzaren hainbat mailatan, eta batez ere, kualifikazio profesionalen sistema nazionalari dagokion prestakuntzan. Era berean, lan-arriskuen prebentziorako giza baliabideen prestakuntza egokituko dute.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

En el ámbito de la Administración General del Estado se establecerá una colaboración permanente entre el Ministerio de Trabajo y Seguridad Social y los Ministerios que correspondan, en particular los de Educación y Ciencia y Sanidad y Consumo, al objeto de establecer los niveles for-mativos y especializaciones idóneas, así como la revisión permanente de estas enseñanzas, con el fin de adaptarlas a las necesidades existentes en cada momento. Estatuaren Administrazio Nagusiaren eremuan, Lan eta Gizarte Segurantzako Ministerioaren eta dagozkion ministerioen arteko elkarlana egongo da, batez ere Hezkuntza eta Zientzia eta Osasun eta Kontsumo ministerioekin, prestakuntza-maila eta espezializazio egokiak finkatzeko eta, era berean, irakaskuntza horiek etengabe berraztertzeko, uneoro dauden beharrizanetara egokitzearren.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (5)
Los autores, profesores de Formación Profesional, cuentan con una dilatada experiencia en la enseñanza de aplicaciones informáticas para el diseño y la simulación de circuitos electrónicos. Egileek, Lanbide Heziketako irakasle izanik, esperientzia zabala dute zirkuitu elektrikoak diseinatzeko eta simulatzeko aplikazio informatikoen irakaskuntzan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el ámbito cultural, la oferta monumental se complementa con la del aprendizaje del castellano que atrae cada año a numerosos estudiantes extranjeros a Salamanca , ciudad cultural europea en el pasado año 2002. Kulturaren aldetik, monumentu-eskaintzaren osagarri da gaztelaniaren irakaskuntza. Urtero ikasle asko joaten dira Salamancara, zeina 2002. urtean Europako kulturaren hiri izan baitzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En Espoo se encuentra, también, Otaniemi que con sus escuelas y centros de investigación se ha convertido en la cuna de la enseñanza de alta tecnología en Finlandia. Espoon, halaber, Otaniemi dago. Hango eskolak eta ikerketa-zentroak Finlandiako teknologia handiko irakaskuntzaren habia bilakatu dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El francés es muy conocido, pero está siendo sustituido por el idioma nacional en la enseñanza y en la administración pública. Frantsesa oso ezaguna da, baina hizkuntza nazionalak ordeztu du irakaskuntzan eta administrazio publikoan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

administración, enseñanza, sanidad... administrazioa, irakaskuntza, osasuna...

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Elektrizitatea eta elektronika (3)
Estrategias generales para la enseñanza de signos 141 Estrategia orokorrak zeinuenirakaskuntzarako 141

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Por esta razón, la enseñanza del sistema se dirige tanto a la persona usuaria como a su entorno familiar. Arrazoi horregatik, bai erabiltzaileari berari eta bai haren familia-inguruneari zuzentzen zaio sistemaren irakaskuntza.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En resumen, la enseñanza de los signos se llevará a cabo aplicando estrategias diversas y tiempos variables, según los objetivos, la habilidad de la persona para aprender y el entono en que vive. Laburbilduz, zeinuen irakaskuntza estrategia desberdinak eta denbora aldakorrak aplikatuz gauzatuko da, helburuen, pertsonaren ikasteko trebetasunaren eta bizi den ingurunearen arabera.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Zehar-lerroa (1)
Figura 4.6 Pautas de actuación generales para incorporar la perspectiva de género en la actividad docente de los ciclos formativos 4.6 irudia Heziketa-zikloetako irakaskuntzan genero-ikuspegia txertatzeko jarraibide orokorrak

Materiala: Sistemen integrazioa

Fabrikazio mekanikoa (1)
Solo para uso en la enseñanza. Soilik irakaskuntzarako.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx