. orrialde honetan, ezkerrean: "Argazki hau denbora askoan gordeko duzue zuen zorroan". Calaisko parpailari buruzko iragarkia, Elle aldizkarian 1969ko abenduan argitaratua. "Christian Dior" modeloa, DR
EN esTA PÁGINA, A LA IZQUIERDA: "Esta foto ¡a guardarán durante mucho tiempo en su cartera". Publicidad para el encaje de Calais publicada en Elle en diciembre de 1969. Modelo "Christian Dior", DR.
Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx
ORRIALDE HONETAN, esKUINEAN: "Zaude zure dotoretasunarekin seguru edozein egoeratan", Calaisko parpailaren iragarkia Elle aldizkarian, 1964ko abenduan, DR.
EN esTA PÁGINA, A LA DERECHA: "Esté seguro de su elengancia en toda circunstancia", publicidad para eí encaje de Calais publicada en Elle en diciembre de 1964, DR
Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx
Elektrizitatea eta elektronika (4)
Anuncios varios de interés general.
Interes orokorreko hainbat iragarki.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
a través de anuncios en medios publicitarios como páginas Web, revistas especializadas, etc.
publizitate-bideetan iragarkiak jartzea; besteak beste, web orrietan eta aldizkari espezializatuetan iragarkiak jartzea.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Anuncios de compra/venta de objetos.
Objektuak erosi eta saltzeko iragarkiak.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
es.comp.infosistemas.listas.anuncios Anuncio de Nuevas Listas de Distribución en castellano.
es.comp.infosistemas.listas.anuncios Hedapenerako zerrenda berrien iragarkiak gazteleraz.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Fabrikazio mekanikoa (1)
Este material tiene unas propiedades ópticas excelentes; puede utilizarse para gafas y lentes, o en el alumbrado público o publicitario.
Material horrek propietate optiko ezin hobeak ditu; betaurreko edo lenteak egiteko edo kaleko edo iragarkietako argiterian erabil daiteke.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Informatika eta komunikazioa (1)
Es una manera de medir el precio de un anuncio mediante banners.
Banner-en bidez iragarki baten prezioa neurtzeko modua da.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
Irudi pertsonala (3)
Fig. 7. Publicidad sobre tintes metálicos de 1900.
7. irudia. Tindagai metalikoei buruzko iragarkia, 1900.
Materiala: Elektroestetika
Fig. 2. Publicidad de tinte vegetal (henna) de L'Oreal de 1921.
«indignos todos los extranjeros, bribones y pelirrojos» o «No te confíes en ningún pelirrojo, son gente mala y rabiosa» se decía en una publicación épica del año 1000. Por este motivo, al emperador Otto I se le definía como «una desgracia» y por la misma razón aparece el traidor Judas, en obras de arte de 1300, representado con cabellos rojos.
«mespretxagarriak atzerritarrak, alferrontziak eta ilegorriak» edo «Ez fidatu ilegorriez, gaiztoak eta amorratuak dira-eta» zioen 1000. urteko iragarki epiko batek. Hori dela eta, Otto I.a enperadorea «zorigaiztokoa» zela esaten zuten, eta, halaber, horregatik agertzen da Judas 1300. urteko arte-lanetan ile gorriarekin irudikatuta.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (42)
Cartel, spot de televisión, anuncio de prensa y cuña de radio inciden en un mismo mensaje, pero cada uno con sus capacidades comunicativas específicas.
Mezu bera azpimarratzen dute kartelak, telebistako iragarkiak, prentsako iragarkiak eta irratiko iragarki laburrak, baina bakoitzak bere komunikazio-gaitasun espezifikoak ditu.
Materiala: Irudia
De esta forma conseguimos anuncios sencillos, pero muy eficaces.
Horrela, iragarki xume baina oso eraginkorrak lortuko ditugu.
Materiala: Irudia
Para anunciar este homenaje utilizó este anuncio.
Omenaldi hori iragartzeko, iragarki hau erabili zuen.
Materiala: Irudia
Por ejemplo, cuando ves una cucaracha en casa comienzas a darte cuanta de que existen anuncios sobre productos que las matan.
Adibidez, etxean labezomorro bat ikusten duzunean, ohartzen hasten zara labezomorroak hiltzen dituzten produktuei buruzko iragarkiak badaudela.
Materiala: Irudia
o Sonorizar el anuncio con diálogos, voz en "off", música y efectos especiales.
o Iragarkiari soinua jartzea, elkarrizketekin, off-eko ahotsekin, musikarekin eta efektu bereziekin.
Materiala: Irudia
Conocer estas necesidades es, por tanto, fundamental para que los anuncios sean eficaces.
Behar horiek ezagutzea, beraz, funtsezkoa da iragarkiak eraginkorrak izan daitezen.
Materiala: Irudia
oCual es el público objetivo a que dirige el spot que has elegido.
oZein da aukeratu duzun iragarkiaren xede-publikoa?
Materiala: Irudia
oReflexiona sobre la eficacia publicitaria del spot, más allá de su valor estético.
oEgin iragarkiaren publizitate-eraginkortasunari buruzko gogoeta, balio estetikotik harago.
Materiala: Irudia
oRelación entre la idea creativa, realización audiovisual y eficacia comunicativa del spot.
oSorkuntza-lanaren, ikus-entzunezkoaren eta iragarkiaren komunikazio-eraginkortasunaren arteko erlazioa.
Materiala: Irudia
Comparación de dos anuncios de productos similares.
Antzeko produktuen bi iragarki alderatzea.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (7)
Sus salida NO suelen aparecer en los GDS, manuales y horarios tradicionales sino que son conocidas por contacto directo con la Cía. o bien a través de circulares, folletos de mayoristas y/o anuncios en prensa.
Haien irteerak EZ dira agertzen GDS, eskuliburu eta ordutegi tradizionaletan, baizik eta konpainiarekin zuzenean harremanetan jarrita ezagutzen dira, edota zirkularren, handizkarien liburuxken eta/edo prentsako iragarkien bidez.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
El estilo del anuncio del turismo de nieve puede hacerse con colores vivos, gente joven y música trepidante.
elur-turismoaren iragarki batean kolore biziak, jende gaztea eta musika bizkorra ager daitezke.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
En la actualidad, las vallas publicitarias en las ciudades, los letreros luminosos en las fachadas de los edificios y los anuncios en los laterales de los autobuses urbanos son muy utilizados.
gaur egun, asko erabiltzen dira hirietako publizitate-hesiak, eraikuntzetako fatxadetako kartel argidunak, eta autobus publikoen alboetan jarritako iragarkiak.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
La Agencia de Publicidad, que es la especialista que debe crear los anuncios y cobrará por ello.
Publizitate-agentziairagarkiak sortuko dituen espezialista da, eta lan horregatik kobratu egiten du.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Así, vemos que siendo el elemento básico de la publicidad el anuncio, éste se ha ido acortando más y más hasta convertirse muchas veces en un eslogan.
Ondorioz, publizitatearen oinarrizko elementua, iragarkia, pixkanaka laburtu egin da, ia eslogan bihurtzeraino.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Para ello, los especialistas en publicidad confeccionan “el anuncio” que sea más apropiado en cada caso.
Horretarako, publizitate-espezialistek kasu bakoitzerako “iragarki” egokiena egiten dute.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
No siempre es así y además los receptores están cada vez más saturados, por lo que en ocasiones pasan por alto los anuncios.
Hala ere, ez da beti hala gertatzen. Gainera, hartzaileak gero eta gogaituago daude, eta, askotan, ez diete iragarkiei jaramonik egiten.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Administrazioa eta kudeaketa (6)
en los periódicos (nacionales, provinciales o locales) o revistas especializadas se publican anuncios de ofertas de empleo con los requisitos del puesto de trabajo.
egunkarietan (estatukoak, probintziakoak edo herrietakoak) edo aldizkari espezializatuetan argitaratzen dira lan-eskaintzen iragarkiak, lanpostuaren xehetasun guztiekin.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Los anuncios en prensa suelen seguir un mismo patrón:
Prentsako iragarkiek egitura berari jarraitzen diote:
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Para la captación de candidatos, se decanta por publicar un anuncio en prensa (Figura 3.3):
Hautagaiak bilatzeko, prentsan iragarki bat argitaratzea erabaki zen (3.3 irudia):
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Anuncio en prensa de una oferta de empleo.
Lan-eskaintza baten iragarkia prentsan.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Anuncio en prensa de la oferta de empleo.
Lan-eskaintzaren iragarkia prentsan.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Para la captación de candidatos, se decanta por publicar un anuncio en prensa (Figura 3.3):
Hautagaiak bilatzeko, prentsan iragarki bat argitaratzea erabaki du (3.3 irudia):
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Gizarte eta kultura zerbitzuak (23)
Difusión hecha por el museo (anuncios, por ejemplo)
Museoak egindako publizitatea (iragarkiak, adibidez)
Se perpetúan y se profundizan en estereotipos del hombre y la mujer: los anuncios de limpieza van dirigidos claramente a mujeres; los anuncios de coches y herramientas, a los hombres.
Gizonaren eta emakumearen estereotipoetan betikotzen eta sakontzen dira: garbiketari buruzko iragarkiak emakumeei zuzenduak daude argi eta garbi; autoei eta lanerako tresnei buruzko iragarkiak, berriz, gizonei zuzenduak.
Algunos ejemplos clásicos son los siguientes: el anuncio de un detergente para lavar la ropa está dirigido prioritariamente a las amas de casa, pues son ellas mayoritariamente quienes lo compran y utilizan; el anuncio de un coche utilitario destinado a la población joven será diferente de si éste se dirige a la gente mayor; de la misma manera, una colonia utilizará un mensaje diferente si va dirigida al público adolescente que si va orientado al adulto.
Adibide klasiko batzuk honako hauek dira: arropa garbitzeko detergenteen iragarkiak etxekoandreei zuzentzen zaizkie batik bat, nagusiki haiek erosten eta erabiltzen baitituzte; gazteei zuzendutako ibilgailu baten iragarkia desberdina izango da helduei zuzentzen bazaie; era berean, kolonia baten iragarkian mezu desberdina erabiliko da nerabeentzat eta helduentzat.
En este caso, nos referimos a la imagen bidimensional que se reproduce en soportes impresos: carteles, dípticos, anuncios en prensa, etc., y que podrán ser fotografías, dibujos, logos, grafismos, trazos, colores, etc.
Kasu honetan, euskarri inprimatuetan erreproduzitzen den bi dimentsioko irudiari buruz ari gara: kartelak, diptikoak, prentsako iragarkiak, eta abar; besteak beste, argazkiak, marrazkiak, logoak, grafismoak, trazuak edo koloreak izan daitezke.
De toda esta cuestión se ocupa una parte de la publicidad conocida comoplan de medios, que es la que decide, entre otras cosas, si la difusión del mensaje se realiza mediante carteles, anuncios en la televisión o por promoción directa mediante visitas domiciliarias.
Gai hori lantzeaz arduratzen den publizitatearen atalabitartekoen planada, eta hark erabakitzen du, besteak besteak, mezua kartelen bidez, telebistako iragarkien bidez ala etxez etxeko bisitetan zuzeneko sustapena eginez hedatuko den.
Un anuncio de Coca Cola emitido durante tres milésimas de segundo, consiguió que la mayoría del público deseara tomar ese refresco sin saber por qué.
Coca-Colak hiru segundo-milarenetan emandako iragarki batek lortu zuen publiko gehien-gehienak freskagarri hori edateko gogoa piztea, zergatik jakin gabe.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Los telespectadores no habían visto el anuncio, lo habían «sentido».
Ikus-entzuleek ez zuten ikusi iragarkia, «sentitu» baizik.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
•El eslogan, o texto del anuncio, está formado por frases breves, sencillas, fácilmente memorizables.
•Iragarkiaren leloa edo testua esaldi laburrez eta soilez osatua da, erraz ikasteko modukoa.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (10)
Busca anuncios en los que hombres y mujeres aparezcan realizando trabajos y ejerciendo profesiones en los que habitualmente se encuentra representado el otro género.
Bilatu iragarkietan gizon eta emakumeen irudiak, eskuarki kontrako sexukoek egiten dituzten lanetan.
Materiala: Sistemen integrazioa
Si se repite el nombre del producto hasta tres veces en un anuncio, se consigue que la audiencia lo recuerde.
Produktuaren izena hiru aldiz ere errepikatu daiteke iragarki berean, entzuleek gogoratu dezaten.
Materiala: Sistemen integrazioa
•Producción: elaboración de una infografía, un vídeo, una cuña radiofónica.
•Ekoizpena: infografia bat, bideo bat, irratiko iragarki bat egitea.
Materiala: Sistemen integrazioa
En grupos, seleccionad tres anuncios con ofertas reales de formación y ofertas de empleo.
Taldeka jarrita, aukeratu benetako prestakuntza-eskaintzak eta lan-eskaintzak dituzten hiru iragarki.
Materiala: Sistemen integrazioa
a) Discriminación indirecta:en general, con independencia del medio utilizado, los contenidos de las páginas web, los anuncios, etc., usan un lenguaje no inclusivo y emplean fórmulas como:
a) Zeharkako diskriminazioa:oro har, erabilitako hedabidea gorabehera, web-orrietako edukiek, iragarkiek eta abarrek ez dute hizkuntza inklusiboa erabiltzen eta honelako formulak erabiltzen dituzte:
Materiala: Sistemen integrazioa
La carta de respuesta a un anuncio:se envía en respuesta a una oferta de empleo concreta publicada a través de diferentes vías (p. ej., prensa, radio, tablón informativo, etc.).
Iragarki bati erantzuteko gutuna:zenbait modutan (adibidez, egunkarian, irratian, iragarki-oholetan...) argitaratu den lan-eskaintza bati erantzuteko bidaltzen da.
Materiala: Sistemen integrazioa
Por ejemplo, si una empresa realiza un gran producto que ya tiene un buen reconocimiento (Fortaleza) y se da la situación de un aumento de la demanda (Oportunidad), se podrán aplicar estrategias agresivas de marketing, con promociones, anuncios, etc.
Esate baterako, enpresa batek lehendik onarpen ona duen produktu handi bat egiten badu (indarra) eta eskaria igotzen bada (aukera), marketineko eraso-estrategiak aplikatu ahal izango dira promozioekin, iragarkiekin eta halakoekin.
Materiala: Sistemen integrazioa
Anuncios en revistas locales: es un medio con poco impacto y si son a página completa o media página el coste es muy elevado.
Iragarkiak tokiko aldizkarietan: bide honek inpaktu txikia du eta iragarkiak orri osokoak edo erdikoak badira, kostua oso handia da.
Materiala: Sistemen integrazioa
Radio local: si el anuncio es impactante y hay una buena oferta, el mensaje llega.
Tokiko irratia: iragarkiak inpaktua badu eta eskaintza ona bada, mezua iritsiko da.
Materiala: Sistemen integrazioa
Acción publicitaria que contiene un anuncio para un plazo determinado de tiempo.
Denbora-tarte jakin baterako iragarki bat duen publizitate-ekintza.
Materiala: Sistemen integrazioa
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request