Emaitzak: 102

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Informatika eta komunikazioa (3)
Proporcionando textos equivalentes para los mapas de imagen o las imágenes usadas como vínculos, se hace posible a los usuarios interactuar con ellos sin un dispositivo de apuntamiento. Irudi-mapetarako testu baliokideak edo esteka gisa erabilitako irudiak eskainiz, posible da erabiltzaileak haiekin interakzioan aritzea erakuste-gailurik gabe.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Generalmente, las páginas que permiten la interacción a través del teclado son también accesibles a través de una entrada de voz o una serie de comandos. Oro har, interakzioa teklatu bidez ahalbidetzen duten orriak ahots-sarrera bidez edo komando batzuen bitartez ere izaten dira erabilerrazak.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Son vitales para la interacción con el sitio y no siempre se verifica que sean accesibles en modo sólo texto.. Funtsezkoak dira gunearekin interakzioan aritzeko, eta ez da beti egiaztatzen testu soilean erabilerrazak ote diren.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (7)
es la resultante de la interacción de dos corrientes de media frecuencia (normalmente a unos 4000 Hz) que a nivel de su entrecruzamiento producen una resultante modulada a baja frecuencia. maiztasun ertaineko bi korronteren interakzioaren emaitza da (normalean 4.000 Hz inguruan); bi korronte horiek elkar gurutzatzen diren mailan behe-maiztasunean modulatutako korrontea ematen dute.

Materiala: Elektroestetika

La interacción del color circundante viene dado por el color del pelo de la ceja y la cantidad del mismo. Inguruneko koloreak izango duen interakzioa bekaineko ilearen koloreak eta kantitateak baldintzatzen dute.

Materiala: Elektroestetika

Desde el punto de vista de la composición, sin interactuar con otros factores,se puede obtener la siguiente tabla de resultados dependiendo de la naturaleza inorgánica, orgánica o mixta de la mezcla de preparados colorantes aplicados: Konposizioaren ikuspuntutik, beste faktore batzuekin interakziorik ez badago, emaitzen taula hau lor daiteke, aplikatutako prestakin koloragarrien nahasketa ez-organikoa, organikoa edo bitarikoa den kontuan hartuz:

Materiala: Elektroestetika

Presenta similares interacciones que el aplicado en la mucosa labial. Ezpainetako mukosan aplikatzen den kolorearen antzeko interakzioak izaten ditu.

Materiala: Elektroestetika

El paso del tiempo acentúa la interacción de la mezcla aplicada de colorantes con la piel del cliente, las maniobras y aplicaciones técnicas utilizadas, debidas a la composición química de los ingredientes. Denbora igarotzean, aplikatutako koloragarrien nahasketak bezeroaren azalarekin, erabilitako maniobrekin eta aplikazio teknikoekin duen interakzioa areagotu egin daiteke, osagaien konposizio kimikoaren eraginez.

Materiala: Elektroestetika

rama del conocimiento que estudia las reacciones e interacciones que se dan dentro de los organismos, como las reacciones que se dan en la formación de hormonas, o como estas interactúan con los tejidos diana, etc. organismoetan gertatzen diren interakzio eta erreakzioakesaterako, hormonen sorreran izaten diren erreakzioak, edo hormonen eta xede-ehunen arteko interakzioakaztertzen dituen zientzia.

Materiala: Elektroestetika

Se analizará en posteriores temas el color final percibido como la interacción del preparado colorante con la aplicación técnica empleada, las características del cliente y la influencia del paso del tiempo y otros factores. Hurrengo gaietan, emaitzaren kolorea aztertuko dugu; alegia, prestakin koloragarriak erabilitako aplikazio teknikoarekin, bezeroaren ezaugarriekin, denboraren eraginarekin eta beste zenbait faktorerekin duen interakzioa ikusiko dugu.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (1)
Entre los parámetros de la comunicación no verbal se incluyen la mirada, la sonrisa, la postura, el juego de las distancias interpersonales…Es posible el entrenamiento de los elementos de comunicación no verbal, de manera que éstos se conviertan en una herramienta que facilita la interacción, mejorando la impresión y la imagen en el otro. Hizketaz kanpoko komunikazioaren parametroen artean, begirada, irribarrea, jarrera eta pertsonen arteko distantzien jokoa daude, besteak beste. Hitzik gabeko komunikazioaren elementuak entrenamenduaren bidez landu daitezke eta interakzioa erraztuko duten tresnak bilaka daitezke, eta hala, bestearengan eragindako inpresioa eta irudia hobetu daitezke.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (7)
La madre –o adulto sustituto– tiene momentos de intensa comunicación y contacto corporal durante las interacciones. Amak —edo hura ordezten duen helduak— komunikazio eta gorputz-kontaktu handiko uneak ditu interakzioetan.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Por esta razón, resulta esencial capacitar a los adultos para la observación de la actividad del niño, a fn de interactuar en los momentos en que su atención no se halla sostenida o concentrada sobre un fenómeno determinado. Hori dela eta, ezinbestekoa da helduak gaitzea haurraren jarduerari behatzeko, haurraren arreta fenomeno jakin batean kontzentratuta edo eutsita ez dagoenean jardun dezan interakzioan.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

la percepción que el niño adquiere de su propio cuerpo posicionado en el espacio, actuando por sí mismo sobre los objetos e interactuando con los seres humanos, resulta un elemento constitutivo de la personalidad. Haurrak jasotzen duen bere gorputzaren pertzepzioa —espazioan kokatua, bere kabuz objektuen gain jardunez eta gizakiekin interakzioan— nortasuna eraikitzeko elementu bat da.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

la actividad motora se conquista e integra en actividades que surgen de la iniciativa del niño, en el intercambio activo y permanente con su entorno. Jarduera motorra haurraren ekimenez sortzen diren jardueretan konkistatzen eta txertatzen da, ingurunearekiko interakzio aktibo eta etengabean.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

ha sido ampliamente desarrollada en el capítulo 1 “Interacciones”. zabal azaldurik dago 1. kapituluan (Interakzioak).

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

como se ha dicho el bebé muestra una extraordinaria capacidad para interactuar, adaptarse y responder a los estímulos del entorno, en tanto estos tengan el umbral adecuado. Esan bezala, haurrak gaitasun harrigarria du inguruneko estimuluekin interakzioan jarduteko, haietara egokitzeko eta erantzuteko, baldin eta maila egokikoak badira.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Las interacciones, entre padres e hijos, son elementos esenciales en el desarrollo del ser humano. Gurasoen eta seme-alaben arteko interakzioak funtsezkoak dira gizakiaren garapenean.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Gizarte eta kultura zerbitzuak (20)
Por otra parte, el soporte digital ofrece utilidades distintas y bastante asequibles para que la persona usuaria de la agenda pueda «hacerse una agenda a su medida» con la selección de fechas, temas, lugares, etc. que sean de su interés, y que además puede interactuar directamente añadiendo comentarios, sugerencias y propuestas que desee anunciar o destacar. Bestetik,euskarri digitalek hainbat utilitate eta nahikoa merkeak dituzte agendaren erabiltzaileak «agenda bat bere neurrira" egin dezan bere interesekoak diren datak, gaiak, lekuak eta abar aukeratuz, eta, gainera, zuzenean interakzioan jardun daiteke, iruzkinak, iradokizunak eta proposamenak gehituz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El blog deberá incluir utilidades para la comunicación o interacción entre editores y autores del blog y sus lectores. Blogak hainbat utilitate eduki behar ditu, blogaren editoreen eta egileen eta irakurleen arteko komunikazio edo interakziorako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La multiculturalidad como la simple coexistencia indiferente entre distintas culturas sin existir interacción entre ellas ni preocupación por el destino de cada una. Kultura-aniztasuna: kulturen arteko baterako existentzia axolagabea, kulturen artean interakziorik egon gabe eta beste kulturen patuarekiko kezkarik izan gabe.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Mediante esta investigación deberéis obtener información sobre las diferentes culturas que conviven, en qué porcentajes, las actividades predominantes de cada una, y también acerca de la percepción que tienen unas de otras, de la relación e interacción que hay entre ellas, etc. Ikerketaren bidez, datu hauek bildu behar dituzue: elkarrekin bizi diren kulturei buruzko informazioa, zer ehuneko duten, kultura bakoitzaren jarduera nagusiak, elkarrekiko duten pertzepzioa, elkarren artean duten harremana eta interakzioa, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Capacidad de comunicación y relación, imprescindible en un ámbito profesional basado en las relaciones e interacciones sociales. Komunikatzeko eta harremanetarako gaitasuna izatea, hori ezinbestekoa baita harreman eta interakzio sozialetan oinarritutako arlo profesional batean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Lasociologíaanaliza a la persona en su interacción grupal, en sus posibilidades de desarrollo social y en su papel como agente del desarrollo comunitario. Soziologia.Pertsona aztertzen du taldean duen interakzioari, garapen sozialerako aukerei eta komunitatearen garapenean eragile gisa duen rolari lotuta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En todo ello se basan aspectos tan importantes de la animación como el análisis de la realidad en su dimensión personal y grupal, la metodología –con estrategias como las dinámicas de grupo–, el componente lúdico de las propuestas, el aprendizaje en grupo, la relevancia de la interacción, etc. Horretan guztian, animazioaren oso alderdi garrantzitsuak oinarritzen dira; esaterako, errealitatearen analisia pertsona- eta talde-dimentsioan, metodologia —zenbait estrategiarekin, hala nola talde-dinamika—, proposamenen alderdi ludikoa, taldeko ikasketa, interakzioaren garrantzia, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El consumo cultural puede referirse tanto a un consumo generalizado como a un consumo específico, y tanto a un consumo individual como a un consumo colectivo en un mercado cultural en el que interaccionan los tres sectores agentes de la cultura: administraciones públicas, sociedad y sector privado. Kultura-kontsumoa kontsumo orokor bati nahiz berariazko kontsumo bati lotuta egon daiteke, banako kontsumo bati nahiz taldeko kontsumo bati, kulturako hiru sektoreak interakzioan daude kultura-merkatu batean: administrazio publikoak, gizartea eta sektore pribatua.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Potencian la interacción grupal, la toma de decisiones consensuada, la empatía y lavaloración de los demás y de sus aportaciones en proyectoscomunes. Taldeko interakzioa, erabakiak modu adostuan hartzea, enpatia, gainerakoen eta haiek proiektu komunetan egiten dituzten ekarpenen balorazioa sustatzen dituzte.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Son un recurso de dinámicas terapéuticas por sus valores de estimulación y potenciación de la interacción grupal, la participación creativa, la colaboración y la elevación de la autoestima, entre otros. Dinamika terapeutikoen baliabide bat dira, besteak beste taldeko interakzioa suspertzeko eta indartzeko balioak, parte-hartze sortzailea, lankidetza eta autoestimua direla eta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (1)
La interacción de todos estos complejos factores influye en el descubrimiento, desarrollo, fabricación, comercialización y venta de fármacos. Faktore konplexu horien guztien interakzioak erabateko eragina du medikamentuen aurkikuntzan, garapenean, fabrikazioan, merkaturatzean eta salmentan.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Elektrizitatea eta elektronika (6)
La interacción consiste en hacer algo entre dos o más personas. Eragin-trukea edo interakzioa bi pertsona edo gehiagoren artean zerbait egitea da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Estos roles que parecen tan formales tienen espacios de actuación más o menos largos, ya que se van intercambiando: el emisor pasa a ser receptor y viceversa, hasta que finaliza la interacción. Hain formalak diruditen rol horiek beren jarduketa-espazioak dituzte, luzeagoak edo laburragoak, txandakatu egiten baitira: igorlea hartzaile bihurtzen da, eta alderantziz, harik eta interakzioa amaitzen den arte.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es el paso final que cierra el circuito comunicativo con la respuesta del receptor, que en este momento asume el papel de emisor, estableciendo así la interacción bilateral. Komunikazio-zirkuitua ixten duen azken urratsa da: hartzaileak erantzuten duen momentuan, igorlearen rola hartzen du, eta interakzioa bi norabideetan ezartzen da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Una carencia de habilidades comunicativas de las personas influye en la manera en que se comunican, reduciendo la capacidad de interactuar con eficacia. Komunikazio-trebetasunen gabeziak pertsonen komunikatzeko moduan eragiten du, interakzioan eraginkortasunez aritzeko ahalmena murrizten baitu.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La pérdida o ausencia de la capacidad comunicativa supone un deterioro cualitativo y cuantitativo de la interacción social, y por tanto de la calidad de vida. Komunikatzeko ahalmenaren galerak edo gabeziak interakzio sozialaren narriadura kualitatiboa eta kuantitatiboa dakar eta, hortaz, bizi-kalitatearena.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Hay que utilizar todas las habilidades de que disponemos para interactuar con eficacia con personas con dificultades comunicativas. Ditugun trebetasun guztiak erabili behar ditugu komunikazio-zailtasunak dituzten pertsonekin interakzio eraginkor bat lortzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (10)
Durante el día se realizaban actividades propias de lo que hoy conocemos como animación turística, de manera que los clientes interaccionaran entre sí. Egunez, gaur egun animazio turistikokotzat jotzen diren jarduerak egiten ziren, eta, beraz, bezeroek interakzioa zuten elkarren artean.

Materiala: Animazio turistikoa

La implementación o ejecución será el momento en el que el organizador interaccionará con los clientes en el entorno del establecimiento hostelero utilizando como vehículo de esa interacción cada una de las actividades previamente programadas y organizadas. Antolatzaileak jarduerak gauzatzean izango du interakzioa bezeroekin ostalaritza-establezimenduaren ingurunean, eta aldez aurretik programatutako eta antolatutako jarduerak izango dira interakziorako tresnak.

Materiala: Animazio turistikoa

lUn lugar para interaccionar. lInterakziorako toki bat.

Materiala: Animazio turistikoa

lPermitir las interacciones fuera de las directrices marcadas por la recreación. lInterakziorako aukera olgetaren jarraibideetatik kanpo.

Materiala: Animazio turistikoa

Debe utilizar las interacciones con los clientes para renovar las actividades, los programas, mejorar la calidad y la satisfacción del cliente entendido como huésped y como personal del hotel tanto directivo como el subordinado. Bezeroekiko interakzioak kontuan hartuta berriztatu behar ditu jarduera eta programak, kalitatea eta bezeroaren (ostalariak eta hoteleko langileak; hots, zuzendariak eta mendekoak) gogobetetzea hobetzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

En algunas ocasiones será él quien proporcione la recreación, pero la mayoría de las veces facilita que los turistas alcancen por sí mismos ese entretenimiento e interacción con otros. Batzuetan animatzaileak eskainiko du entretenimendua, baina, gehienetan, bideratu egiten du turistek bere kabuz lortzeko entretenimendua eta besteekiko interakzioa.

Materiala: Animazio turistikoa

Sus labores son las propias de del departamento de animación pero su manera de interaccionar con el resto de los departamentos es o bien a través del director directamente o bien a través del jefe de animación de manera que funcionará de forma autónoma con respecto al resto de los departamentos. Animazio-sailen ohiko lanak egiten ditu, baina gainerako sailekiko interakzioa zuzendariaren bitartez egiten du zuzenean, edota animazioko buruaren bidez; beraz, gainerako sailekiko funtzionamendu autonomoa du sailak.

Materiala: Animazio turistikoa

El significado original destaffen inglés es similar a plantilla, pero aplicado a la distribución de autoridad y tareas dentro de una empresa implica que el departamento no es jerárquicamente superior ni inferior al resto de los departamentos e interacciona con todos ellos. Ingelesezkostaffhitzaren esanahia, berez, langileak hitzaren antzekoa da; baina enpresa bateko autoritatearen eta lanen banaketari aplikatuta, adierazten du saila ez dagoela hierarkikoki gainerako sailen azpitik edo gainetik, eta interakzioan aritzen dela haiekin guztiekin.

Materiala: Animazio turistikoa

La integración del personal es algo que en este sector muchas veces se deja de lado, bien por considerar que vendrá como algo natural por la mera interacción del nuevo miembro con el resto de la plantilla o bien porque sencillamente no se estima necesario. Askotan, langileen integrazioa alde batera uzten da sektore honetan, pentsatzen delako lankide berria gainerako langileekin interakzioan aritzean berez etorriko dela, edo ez delako jotzen beharrezkotzat.

Materiala: Animazio turistikoa

El manual de la calidad es un documento que permite obtener una visión global del sistema de calidad porque incluye una descripción de la interacción entre los procesos del SGC y además sirve de base para desarrollarlo. Kalitateko eskuliburua dokumentu bat da, zeinak aukera ematen baitu kalitate-sistemaren ikuspegi orokor bat izateko, kalitatea kudeatzeko sistemako prozesuen arteko interakzioaren deskribapen bat duelako, eta, gainera, hura garatzeko oinarria delako.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (6)
Mediante este modelo se mide el efecto de la interacción de los recursos humanos, el soporte físico y los clientes: Eredu honen bidez, giza eskubideen interakzioaren efektua neurtzen da, baita euskarri fisikoa eta bezeroak ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Un grupo es un número determinado de personas que pretenden alcanzar un objetivo común, para ello interaccionan, y se sienten identificados en ese grupo. Talde bat helburu jakin bat lortu nahian dabilen pertsona kopuru jakin bat da. Horretarako, interakzioan jarduten dute, eta identifikaturik sentitzen dira talde horretan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Además de la postura corporal, el uso del espacio físico en una interacción puede afectar también al proceso de comunicación. Gorputzaren jarreraz gain, interakzio batean espazio fisikoa erabiltzeko moduak ere eragin diezaioke komunikazio-prozesuari.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Interactuar con las diapositivas o pantalla: manipulando la pantalla e interactuando con los textos, o imágenes que van apareciendo y desapareciendo. Diapositibekin edo pantailarekin jardutea: pantaila manipulatuz, edo interakzioa sortuz agertzen eta desagertzen joango diren testuekin edo irudiekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Reformular las opiniones individuales que puedan generar interacciones. Interakzioak sor ditzaketen iritzi indibidualak berriro formulatzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Animar a la participación, favorecer la interacción de los asistentes y dinamizar la sesión de trabajo. Partaidetza animatzea, parte-hartzaileen interakzioa sustatzea eta lan-saioa dinamizatzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Estos agentes son los encargados de impedir la interacción de los elementos del triángulo del fuego. Agente horiek suaren triangeluko elementuen arteko interakzioa eragozten dute.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Fabrikazio mekanikoa (3)
Al localizar el objeto que se necesita, podrá interactuarse con él a través del visor incorporado. Behar den objektua aurkitzen denean, harekin interakzioan jardun ahal izango da, erantsita datorren bisorearen bidez.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx

Suelen incorporar herramientas para visualizar secciones, puntos de vista o herramientas de interacción: Sekzioak eta ikuspuntuak bistaratzeko zein interakziorako tresnak izan ohi dituzte:

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx

En cambio, la herramientaCadena de textosí permite modificaciones paramétricas, operaciones booleanas e interacciones con otros objetos. Aldiz,Cadena de textotresnak bai: aldaketa parametrikoak, eragiketa boolearrak eta beste objektuekiko interakzioak onartzen ditu.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx

Irudia eta soinua (6)
Setean dauden profesionalak, kazetariak, programaren gidaria eta abar. Alderdi hori ere oso garrantzitsua da; izan ere, ematen ari diren pieza enlatatu guztien jarraipena egiteko eta pieza horien edukia ezagutzeko aukera ematen du, bai eta grabazio-estudioan ez dauden kazetariekin edo laguntzaileekin interakzioan aritzeko aukera ere. Kasu horretan, ezinbestekoa da platoan egiten den programaren entzuketak seteko parte-hartzaileen soinu-informazioa ez jasotzea, soinu-arazoak saihesteko, hala nola, akoplatzeak. Itzulerako informazio hori are garrantzitsuagoa da musika-emanaldietan. Los profesionales que se encuentran en el set, periodistas, conductor del programa, etc. Esta parte es muy importante, ya que, además de seguir todas aquellas piezas enlatadas que se están emitiendo y conocer su contenido, también favorece la interacción entre otras conexio­nes con periodistas o colaboradores que no se encuentren en el estudio de grabación. En este caso es esencial que la escucha del programa que se realice en el plató no contenga la infor­mación sonora de los participantes en el set para evitar problemas sonoros como posibles aco­ples. Este tipo de información de retorno es más importante si cabe en actuaciones musicales.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Multimedia-proiektuek barne hartzen dute askotariko diziplinez osaturiko arloen multzo bat, eta diziplina horien artean aurki ditzakegu, besteak beste, testu-prozesamenduko teknologiak eta teknologia horien konfigurazio desberdinak, grafismo digitaleko teknologiak, bideo eta soinu digitaleko teknologiak eta programazio-teknologiak. Bestela esanda, multimedia-proiektu baten sorkuntzan, informatika-sistema baten pean, askotariko baliabide grafikoak, bideoak, soinuak, animazioak eta testuak antolatzen dira, haien arteko interakzioan. Los proyectos multimedia engloban un conjunto de diferentes áreas integradas por discipli­nas tan diversas como las dedicadas al trabajo con las tecnologías de procesamiento de textos y sus distintas configuraciones, de grafismo digital, de vídeo y sonido digital, así como tec­nologías de programación. En otras palabras, la creación de un proyecto multimedia engloba bajo un sistema informático la articulación e interacción de diferentes medios gráficos, vídeos, sonido, animaciones y texto.

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2. Interakzioa diseinatzeko fasea: etapa horretan, interakzio mota desberdinekin, ibilbide posibleekin, zuzeneko sarbideekin edo, adibidez, kontrol motekin lotutako alderdiak ezartzen dira. Horretarako, prozesua jasoko duen gidoi bat sortu behar da. 2. Fase de diseño de la interacción: en esta etapa se establecen aspectos relacionados con los diferentes tipos de interacción, posibles rutas, accesos directos o qué tipo de controles se van a implantar, por ejemplo. Todo ello articulado por la creación de un guion que recoja el proceso.

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Baldintzatzaile teknikoak hobetu egin direnez (adibidez, banda-zabaler, Internet mundu osoan erabiltzen da dagoeneko, eta, horri esker, interakzio handiagoa egotea eta informaziora hainbat proposamenen bidez iristea ahalbidetzen duten produktuak agertu dira. Eremu horretan, multimedia-proiektuek gero eta presentzia handiagoa dute. Honako hauek dira proiektu nagusiak: El uso mayoritario de internet a nivel mundial gracias a la mejora de los condicionantes técnicos, como por ejemplo del ancho de banda, ha propiciado la aparición de diferentes tipos de productos que permiten una mayor interacción y el acceso a la información desde diversas propuestas. En este ámbito los proyectos multimedia han empezado a tener una mayor presencia. Los principales proyectos son:

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Ez du zuzeneko interakzioa ahalbidetzen: bideoa geratzeko edo berriro erreproduzitzeko operazioak baino ezin daitezke egin. No permite la interacción directa: lo único que puede realizarse son operaciones de parar o volver a reproducir el vídeo.

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Deskodegailuak ezartzeak aurrerapen handia ekarri zion desgaitasunen bat dutenen irisgarritasunari, informazioaren gizartera hurbiltzeko eta gizarte horrekin interakzioan aritzeko aukera eman zielako. Horri begira, IDTVOS (INTENCO Digital Television Operating System) sortu zen; LTDaren deskodegailu bat da, pertsonari egokitzen zaiona, haren premia espezifikoen arabera. Aukera asko eskaintzen dizkie desgaitasunen bat dutenei, hala nola ikusmenekoa, kognitiboa, entzumenekoa edota motrizitatekoa. Horretarako, ahots-sintetizadoreak, audiodeskribapenak eta azpitituluen konfigurazioa (kolorea, letra mota, tamain erabiltzen ditu; mugikortasun murriztua dutenei agintea egokitzen die, eta, are, botoi kopurua murrizten die, sarbidea eta erabilgarritasuna errazteko, besteren artean. La implementación de decodificadores ha supuesto también un avance en la accesibilidad de contenidos a personas con discapacidad, posibilitando su acercamiento e interacción a la sociedad de la información. Para ello se crea IDTVOS (INTENCO Digital Television Operating System), que es un decodificador de TDT que se adapta a la persona en función de sus necesidades específicas. Ofrece diversas posibilidades para las personas, tanto con discapacidad visual o cognitiva como auditiva y motriz. Para ello emplea sintetizadores de voz, audiodescripciones, configuración de los subtítulos en cuanto a color, tipo de letra, tamaño, adaptación del mando a las personas con movilidad reducida e incluso reduce el número de botones para faci­litar el acceso y la usabilidad, entre otros aspectos.

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