Emaitzak: 166

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (2)
Portal imprescindible del Instituto de Contabilidad y Auditorías de Cuentas (ICAC) donde podemos encontrar los diferentes modelos de informes españoles normalizados y las normas técnicas para su confección. Kontu Ikuskaritza eta Kontabilitateko Institutuaren (ICAC) ataria, nahitaezkoa. Espainiako txosten normalizatuen ereduak eta horiek egiteko arau teknikoak agertzen dira.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

6.2 Criterios de valoración del PGC y Resoluciones del ICAC para el inmovilizado inmaterial 6.2. KPOren balorazio-irizpideak eta ICAC institutuaren ebazpenak ibilgetu ez-materialari dagokionez

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (8)
Estos bits se vuelcan al medio de transmisión por medio del adaptador o interfaz de red, que existe en el ordenador, al igual que existe un interfaz para el ratón (software y hardware: conector, cable, sistema de detección de movimiento tradicional de la bola), incluido en los ordenadores del instituto donde realiza sus estudios, o su ordenador personal. Bit horiek transmisio-bidera iraultzen dira moldagailu edo sareko interfazearen bidez; ordenagailuak bere sare-interfazea izaten du, saguak berea duen bezalaxe (softwarea eta hardwarea: konektorea, kablea, bolaren ohiko mugimendua detektatzeko sistema), bai institutuetako ordenagailuetan eta baita ordenagailu pertsonaletan ere.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Instituto Nacional deSeguridad e Higiene en el Trabajo, INSHT Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionala (LSHIN)

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El Instituto Americano de Normalización (ANSI,American National Standards Institute) determinó en su día una clasificación de colores en función de su grado de apreciación por el ojo humano. Ameriketako Normalizazio Institutuak (ANSI,American National Standards Institute) koloreen sailkapena finkatu zuen, bere garaian, giza begiaren hautemate-mailaren arabera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Debido a las posibles ambigüedades de la definición, el Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo, INSHT, ha editado unaGuía Técnica sobre Pantallas de Visualización, donde se enumeran una serie de criterios técnicos que ayuden a la definición de los puestos de trabajo de estas características. Definizioak izan ditzakeen anbiguotasunak direla eta, Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionalak (LSHIN)Bistaratze-pantailei buruzko gida teknikoaargitaratu du. Gida horretan ezaugarri horietako lanpostuak definitzen laguntzeko hainbat irizpide tekniko zerrendatzen dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Determina que el Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo, elaborará y mantendrá actualizada unaGuía Técnica para la evaluación y prevención de los riesgos relativos a la utilización de equipos que incluyan pantallas de visualización(RD. 39/1997, de 17 de enero, en el que se aprueba elReglamento de los Servicios de Prevención). Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu NazionalakBistaratze-pantailak dituzten ekipoen erabilerak sortutako arriskuak ebaluatzeko eta prebenitzeko gida teknikoaegin eta eguneratuta mantenduko duela finkatzen du (Prebentzio Zerbitzuen Araudiaonartzen duen 1997ko urtarrilaren 17ko 39/1997 Errege Dekretua).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Instituto Nacional Americano de Normalización, miembro de ISO en Estados Unidos. Normalizazioko Amerikako Institutu Nazionala (Amerikako Estatu Batuak); ISOren kide.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Como no, este texto tiene mucho sentido en cualquier tipo de biblioteca técnica desde un instituto de Secundaria con Formación Profesional Específica hasta una Oficina Técnica de un centro de trabajo. Testu honi, jakina, ez zaio arrazoirik faltako edozein eratako liburutegi teknikoetan egoteko, hala Lanbide Heziketa Berezia eskaintzen duen Bigarren Hezkuntzako institutu batean, nola lantoki bateko bulego tekniko batean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Instituto de ingenieros eléctricos y electrónicos. Ingeniari elektriko eta elektronikoen Institutua.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Estás trabajando en el taller del instituto y a un compañero le ha atrapado el pie el elevador. Institutuko lantegian lanean ari zara, eta kide bati jasogailuak oina harrapatu dio.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudia eta soinua (8)
Gracias muy especiales al Consejo Superior de Investigaciones Científicas, al Instituto de Acústica Torres Quevedo, al Instituto Oficial de Radio y Televisión, a la Audio Engineering Society (AES), y a la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de la Universidad Politécnica de Madrid, así como a la Sociedad General de Autores de España por el apoyo prestado para la realización de esta obra. Esker oso bereziak Ikerketa Zientifikoetarako Kontseilu Nagusiari, Torres Quevedo Akustika Institutuari, Irrati eta Telebistaren Institutu Ofizialari, Audio Engineering Society-ri (AES) eta Madrileko Unibertsitate Politeknikoko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolari, baita Espainiako Autoreen Elkarteari ere, lan hau egiteko eman didaten laguntzarengatik.

Materiala: Irudia

Instituto Oficial RTV, Madrid, 1988. Irrati eta Telebistako Institutu Ofiziala, Madril, 1988.

Materiala: Irudia

El "X, Y, Z" del Empleo del Oscilosco-pio,Instituto Oficial RTV, Madrid, 1988. El "X, Y, Z" del empleo del osciloscopio,Irrati eta Telebistako Institutu Ofiziala, Madril, 1988.

Materiala: Irudia

El Instituto Oficial de Radio y Televisión tiene el proyecto de iniciar este Módulo III en 1991, en sustitución de la rama de Mantenimiento y Operaciones de la Formación Profesional de Segundo Grado que en este centro se ha impartido hasta ahora. 1991n III. modulu hori ematen hasteko asmoa du Irrati eta Telebistako Institutu Ofizialak, orain arte zentroan eman izan den bigarren mailako lanbide heziketako mantentzea eta erabilera adarraren ordez.

Materiala: Irudia

El Instituto Oficial de Radio y TV tiene igualmente el proyecto de impartir este módulo a partir de 1991, una vez sea aprobado por la Autoridad Académica correspondiente. 1991tik aurrera modulu hori eskaintzeko proiektua du Irrati eta Telebistako Institutu Ofizialak, dagokion agintaritza akademikoak onartu ondoren.

Materiala: Irudia

Este tipo de Formación se imparte en la actualidad en el Instituto Oficial de Radio y TV de Madrid y Barcelona, existiendo un proceso de conversión en los módulos profesionales que se comentarán más adelante. Gaur egun, Madrileko eta Bartzelonako Irrati eta Telebistako Institutu Ofizialek ematen dute trebakuntza hori. Horrez gainera, lanbide-moduluak aldatzeko prozesua dago eta aurrerago azalduko dugu.

Materiala: Irudia

Los centros más significativos que imparten estas especialidades son "Instituto Politécnico Carlos María Rodríguez Valcárcel", "Complejo Escolar Príncipe Felipe" e "Instituto de Formación Profesional n.° 2 de Alcorcen" en Madrid. Hauek dira espezialitate horiek ematen dituzten ikastetxerik garrantzitsuenak: Carlos Maria Rodriguez Valcarcel Institutu Politeknikoa, Principe Felipe Eskola Gunea eta Alcorcengo Lanbide Heziketako 2. Institutua, hirurak Madrilekoak.

Materiala: Irudia

Esta Formación es de rango de Enseñanza Media y existen dos modalidades, que se impartían en el Instituto Oficial de Radio y Televisión de Madrid, y constan de cuatro especialidades: Heziketa hori irakaskuntza ertainekoa da eta bi modalitate daude. Madrileko Irrati eta Telebistako Institutu Ofizialean ematen ziren, eta lau espezialitate dituzte:

Materiala: Irudia

Instalatze eta mantentze lanak (7)
Madrid, Instituto Eduardo Torroja de la Construcción y del Cemento 1962 Madril, Eraikuntzaren eta Zementuaren Eduardo Torroja Institutua, 1962.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

El Instituto Nacional de Silicosis mantendrá su condición de centro de referencia nacional de prevención técnicosanitaria de las enfermedades profesionales que afecten al sistema cardiorespiratorio. Silikosiaren Institutu Nazionalak bihotz- eta arnas -sistemaren gaixotasun profesionalen osasun-prebentzio teknikoen erreferentziako gune nazional izaten jarraituko du.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

La Secretaría de la Comisión, como órgano de apoyo técnico y administrativo, recaerá en la Dirección del Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo. Batzordearen Idazkaritza, laguntza tekniko eta administratiboko organo gisa, Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionalaren Zuzendaritzari dagokio.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

El Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo ejercerá la Secretaría General de la Comisión Nacional de Seguridad y Salud en el Trabajo, prestándole la asistencia técnica y científica necesaria para el desarrollo de sus competencias. Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionalak Laneko Segurtasun eta Osasunaren Batzorde Nazionalaren Idazkaritza Nagusitzat jokatuko du, eta eskumenak gauzatzeko behar dituen laguntza teknikoa eta zientifikoa emango dizkio.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Artículo 8: Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo 8. artikulua: Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionala

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

El Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo es el órgano científico técnico especializado de la Administración General del Estado que tiene como misión el análisis y estudio de las condiciones de seguridad y salud en el trabajo, así como la promoción y apoyo a la mejora de las mismas, para ello establecerá la cooperación necesaria con los órganos de las Comunidades Autónomas con competencias en esta materia. Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionala Estatuaren Administrazio Orokorraren organo zientifiko tekniko espezializatua da. Haren eginkizuna laneko segurtasunaren eta osasunaren baldintzak aztertzea da eta, halaber, haiek hobetzera bultzatzea. Horretarako, gai beharrezko lankidetzan arituko da horretan eskumena duten autonomia-erkidegoetako organoekin.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

El Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo, en el marco de sus funciones, velará por la coordinación, apoyará el intercambio de información y las experiencias entre las distintas Administraciones públicas y especialmente fomentará y prestará apoyo a la realización de actividades de promoción de la seguridad y de la salud por las Comunidades Autónomas. Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionalak, bere funtzioen baitan, koordinazioa bultzatuko du, Administrazio Publikoen arteko informazio eta esperientzien trukea sustatuko du eta, batez ere, autonomia-erkidegoek segurtasuna eta osasuna bultzatzeko jarduerak sustatuko ditu.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (32)
La mejor forma de estar al día en las novedades es asistiendo a ferias turísticas, consultando revistas especializadas, visitando webs con información relacionada y descargándose periódicamente los informes publicados por los organismos especializados en materia turística (por ejemplo, el Barómetro OMT del Turismo Mundial, las estadísticas Frontur y Familitur del Instituto de Estudios Turísticos, etc.) Berrikuntzak ezagutzeko, onena da turismo-azoketara joatea, aldizkari espezializatuak kontsultatzea, horrekin lotutako informazioa eskaintzen duten webguneak bisitatzea eta aldian behin turismo-gaietan espezializatutako erakundeek argitaratutako txostenak deskargatzea (adibidez, Munduko Turismo Erakundearen Barometroa, Turismo Ikerketako Institutuaren Frontur eta Familitur estatistikak, etab.).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Instituto de Estudios Turísticos. Turismo Ikerketako Institutua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Colección de carteles del Centro de Documentación Turística de España, Instituto de Estudios Turísticos www.iet.tourspain.es. Espainiako Turismo Dokumentazioko zentroaren kartel-bilduma, Turismo Ikerketako Institutua www.iet.tourspain.es.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Instituto Nacional de Estadística. Estatistika Institutu Nazionala.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Averigua, utilizando como fuente el Instituto de Estadística de tu comunidad, el porcentaje que representa el turismo en el PIB en tu comunidad autónoma. Iturri gisa zure erkidegoko Estatistika Institutua erabiliz, ikusi zenbateko portzentajea dagokion turismoari zure erkidegoko BPGn.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Visita la web del Instituto de Estudios Turísticos www.iet.tourspain.es y descárgate el último informe sobre Empleo en el Sector Turístico (lo encontrarás en «Otras estadísticas/Empleo»). Sar zaitez Turismo Ikerketako Institutuaren web-orrian (www.iet.tourspain.es) eta deskarga ezazu Turismo Sektoreko Enpleguari buruzko azken txostena («Otras estadísticas/Empleo» atalean aurkituko duzu).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Colección de Carteles del Centro de Documentación Turística de España, Instituto de Estudios Turísticos Espainiako Turismo Dokumentazioko Zentroaren kartel-bilduma, Turismo Ikasketen Institutua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La Secretaría General de Turismo y Comercio Interior posee un organismo autónomo, el Instituto de Turismo de España (TUResPAÑA) y dos entidades públicas, Paradores de Turismo y SEGITTUR (Sociedad Estatal para la Gestión de la Innovación y las Tecnologías Turísticas) que pasamos a analizar. Turismoko eta Barne Merkataritzako Idazkaritza Nagusiak erakunde autonomo bat, Espainiako Turismo Institutua (TUResPAÑA) eta bi erakunde publiko, Paradores de Turismo eta SEGITTUR (Turismo Berrikuntza eta Teknologiak Kudeatzeko Espainiako Sozietatea) ditu. Horiek aztertuko ditugu orain.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El Instituto de Turismo de España es un organismo autónomo adscrito al Ministerio de Industria, Turismo y Comercio a través de la Secretaría General de Turismo y Comercio Interior, que tiene personalidad jurídica pública diferenciada, patrimonio y tesorería propios, así como autonomía de gestión y plena capacidad jurídica y de obrar. Espainiako Turismo Institutua erakunde autonomo bat da, Industria, Turismo eta Merkataritza Ministerioari atxikia Turismoko eta Barne Merkataritzako Idazkaritza Nagusiaren bidez. Izaera juridiko publiko bereizia eta bere ondare eta diruzaintza ditu, eta baita kudeaketa-autonomia eta erabateko ahalmen juridikoa eta gauzak egiteko ahalmena ere.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Describe y comenta con tu compañero cuáles son los principales atractivos de la ruta más cercana a la localidad donde se halla tu instituto. Deskribatu eta komentatu zure ikaskidearekin zuen institutua dagoen herritik hurbilen geratzen den ibilbidearen erakargarritasun nagusiak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gizarte eta kultura zerbitzuak (23)
Su finalidad es difundir la identidad europea, promover la conservación del patrimonio como factor de desarrollo y desarrollar un turismo de alta calidad y de cuya autorización y supervisión se encarga el Instituto de los Itinerarios Culturales, con sede en Luxemburgo. Ibilbide horien helburua Europako nortasuna ezagutaraztea da, ondarea garapen-faktore gisa gorde dadin bultzatzea, eta kalitate handiko turismoa garatzea. Ibilbideak kudeatu eta gainbegiratzeaz egoitza Luxenburgon duen Kultura Ibilbideen Institutua arduratzen da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El Archivo es miembro del Instituto Universitario de Historia Simancas, de la Universidad de Valladolid. Artxiboa Valladolideko Unibertsitateko Simancas Historiako Unibertsitate Institutuko kidea da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se trata de conocer cuál es la situación de convivencia en la zona del instituto o escuela donde estáis estudiando y elaborar propuestas que incidan en la mejora de la comprensión y la convivencia. Helburua da ikasten ari zareten institutu edo eskolaren ingurunean zer bizikidetza-egoera dagoen jakitea eta ulermena eta bizikidetza hobetzen lagunduko duten proposamenak egitea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Escuelas, institutos, universidades y otros centros educativos Eskolak, institutuak, unibertsitateak eta bestelako hezkuntza-zentroak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Vamos a dinamizar una jornada de puertas abiertas de nuestro instituto. Gure institutuko ateak zabaltzeko egun bat dinamizatuko dugu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La intención de esta actividad será hacer una propuesta para la dinamización de la jornada de puertas abiertas que se realiza para que posibles futuros padres y alumnos conozcan la escuela y su funcionamiento. Jarduera honen asmoa da proposamen bat egitea ikasle izan daitezkeenek eta haien gurasoek institutua eta haren funtzionamendua ezagutzeko egiten den ateak zabaltzeko eguna dinamizatzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

ElAtlas del patrimonio inmaterial de Andalucía, desarrollado por el Instituto Andaluz del Patrimonio Histórico en colaboración con otras instituciones Andaluziako ondare ukiezinaren atlasa, Ondare Historikoaren Andaluziako Institutuak garatua beste hainbat erakunderen laguntzarekin

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En la actualidad, las encuestas son ampliamente utilizadas como una técnica de investigación social en las sociedades de masas, hecho que ha dado lugar a la creación de institutos de investigación social aplicada y de opinión pública, utilizados en gran medida tanto por las empresas privadas como por las administraciones públicas. Egun, masa-gizarteetan, erruz erabiltzen dira inkestak ikerketa sozialeko tresna gisara; hori dela eta sortu dira ikerketa sozial aplikatuko eta iritzi publikoko institutuak, zeinak enpresa pribatuek nahiz administrazio publikoek erabiltzen baitituzte.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Instituto de Ciencias Aplicadas, Argentina, 1999. Zientzia aplikatuen institutua, Argentina, 1999.?

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ejemplo, en vuestro barrio, habéis detectado que varios institutos de secundaria se encuentran con que muchas chicas en edad de realizar la ESO no acceden a estos estudios por razones culturales o religiosas. Adibidez, zuen auzoan, hauteman duzue bigarren hezkuntzako zenbait institututan DBH egiteko adina duten neska askok ez dituztela ikasketa horiek egiten arrazoi kulturalak edo erlijiosoak direla eta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (2)
Instituto español del cemento y sus aplicaciones: Zementuaren Espainiako Institutua eta zementuaren aplikazioak:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Un P&ID está definido por el Instituto de Instrumentación y Control de la siguiente manera: Honela definitzen da P&ID bat Instrumentazio eta Kontrolaren Institutuaren arabera:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Animazio turistikoa (2)
Para ampliar información sobre extinción de incendios y planes de emergencia se pueden consultar los siguientes códigos QR, que ofrecen recursos del Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el trabajo (Ministerio de Empleo y Seguridad Social): Suak itzaltzeari eta larrialdi-planei buruzko informazio gehiago izateko, jarraian azaltzen diren QR kodeak kontsultatu daitezke, eta Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionalaren (Lan eta Gizarte Segurantza Ministerioa) baliabideak ikusi:

Materiala: Animazio turistikoa

En los siguientes códigos QR puedes acceder a las páginas web del Instituto para la Calidad Turística Española, Calidad Turística y Calidad Turística en Destinos, para obtener más información sobre calidad turística en España. Jarraian agertzen diren QR kodeen bidez, Kalitate Turistikorako Espainiako Institutuaren, Kalitate Turistikoaren eta Helmugetako Kalitate Turistikoaren webguneetan sar zaitezke, Espainiako kalitate turistikoari buruzko informazio gehiago izateko.

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (42)
El Instituto de la Mujer dispone de una base de datos, denominada Mujeres en Cifras, que está compuesta por un conjunto de indicadores que reflejan la situación de las mujeres en los distintos ámbitos de la sociedad. Emakumearen Institutuak Emakumeak Zifratan izeneko datu-base bat dauka, gizarteko hainbat eremutan emakumeak zein egoeratan dauden agertzen duten adierazle multzo batzuek osatzen dutena.

Materiala: Sistemen integrazioa

Escanea este código QR para informarte sobre cómo denunciar por discriminación por razón de sexo en la página web del Instituto de la Mujer. Eskaneatu QR kode hau, Emakumearen Institutuaren web-orrian sexuan oinarritutako diskriminazioa nola salatu jakiteko.

Materiala: Sistemen integrazioa

✓El Instituto de la Mujer (a cuya página conduce el QR adjunto) tiene entre sus funciones la de recibir y canalizar, en el orden administrativo, denuncias formuladas por mujeres en casos concretos de discriminación de hecho o de derecho por razón de sexo. ✓Emakumearen Institutuak (QR kode honek haren webgunera eramango zaitu) hainbat eginkizun ditu; besteak beste, egitezko edo zuzenbidezko diskriminazio-kasu zehatzei buruz emakumeek egindako salaketak jaso eta bideratzea arlo administratiboan.

Materiala: Sistemen integrazioa

La afiliación femenina en los tres sindicatos con mayor representación a nivel estatal (UGT, CC. OO. y USO) se sitúa en torno al 37,10 %, según el Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades. Estatuan ordezkaritza handiena duten hiru sindikatuetan (UGT, CCOO eta USO), emakumezkoek % 37,10 inguruko afiliazioa dute, Emakumearen eta Aukera Berdintasunerako Institutuaren arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

El Instituto de la Mujer tiene entre sus funciones: Zein dira Emakumearen Institutuaren funtzioak, besteak beste?

Materiala: Sistemen integrazioa

Instituto de la Mujer, 2017 Emakumearen Institutua, 2017

Materiala: Sistemen integrazioa

Instituto de la Mujer, Secretaría General para la Igualdad de Oportunidades, Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad). Emakumearen Institutua; Aukera Berdintasunerako Idazkaritza Nagusia; Osasun, Gizarte Zerbitzu eta Berdintasun Ministerioa).

Materiala: Sistemen integrazioa

De la conciliación a la corresponsabilidad: buenas prácticas y recomendaciones (Instituto de la Mujer). Kontziliaziotik erantzunkidetasunera: jardunbide egokiak eta gomendioak (Emakumearen Institutua).

Materiala: Sistemen integrazioa

●El Instituto Nacional de Estadística (INE) utiliza para definirlo el tamaño del núcleo poblacional, considerando tres diferentes tipos de zona: municipios pequeños o rurales, con una población inferior a 2000 habitantes; municipios intermedios, con una población de entre 2000 y 10 000 habitantes; municipios urbanos, que tienen más de 10 000 habitantes, siempre que al menos un núcleo de población dentro del municipio cumpla con la condición anterior (de lo contrario, constaría como municipio semiurbano). ●Espainiako Estatistika Institutuak (INE) herrigunearen tamaina erabiltzen du sailkapenerako, hiru eremu mota kontuan hartuta: udalerri txikiak edo landakoak, 2.000 biztanle baino gutxiago dituztenak; udalerri ertainak, 2.000 eta 10.000 biztanle artekoak; udalerri urbanoak, 10.000 biztanletik gorakoak, baldin eta udalerri barruko herrigune batek, gutxienez, aurreko baldintza betetzen badu (bestela, udalerri erdiurbano bat izango litzateke).

Materiala: Sistemen integrazioa

En primer lugar, estudiad la información y el vídeo de la campaña “Igualdad en el reparto de las tareas domésticas”, del Instituto de la Mujer, con el lema “Está claro. Sabes limpiar. ¿Por qué no lo haces en casa?”, al que puedes acceder con el siguiente QR. Lehenik eta behin, aztertu Emakumearen Institutuaren «Berdintasuna etxeko lanen banaketan» kanpainaren informazioa eta bideoa; eslogan hau dauka: «Argi dago. Badakizu garbitzen. Zergatik ez duzu etxean garbitzen?». QR kode honen bidez sar zaitezke.

Materiala: Sistemen integrazioa