Emaitzak: 213

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Gure esker ona adierazten diogu Hubert de Givenchy jaunari, proiektua abian jarri zuelako eta eskuzabaltasunez eta borondate onez lagundu duelako. Cristobal Balenciagaren ikasle eta adiskide izanik, Hubert de Givenchyk maisuaren lanaren hainbat alderdiri buruzko lekukotasuna eman digu. Expresamos iodo nuestro reconocimiento a monsieur Hubert de Givenchy, que inició el proyecto y lo ha acompañado con generosidad y buena voluntad. Discípulo y amigo de Cristóbal Balenciaga, Hubert de Givenchy nos ha proporcionado su testimonio sobre numerosos aspectos del trabajo del maestro.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (16)
Llevar a cabo el mantenimiento de los equipos informáticos del instituto, y de los propios alumnos. Institutuko eta ikasleen ekipo informatikoen mantentze-lanak egin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El presente libro pretende servir de guía a todos aquellos alumnos que cursan sus estudios en el Ciclo Formativo Superior "Sistemas de Regulación y Control Automático" y concretamente hace referencia a los contenidos del Módulo Profesional "Desarrollo de Sistemas de Medida y Regulación". Liburu honen xedea da Erregulazio eta Kontrol Automatikoko Sistemak goi-mailako heziketa-zikloa egiten ari diren ikasle guztientzako gidaliburua izatea, eta, zehazki, Neurketa eta Erregulazio Sistemen Garapena Lanbide Heziketako moduluko gaiak aztertzen ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Centros de enseñanza, bibliotecas, establecimientos comerciales, residencias de estudiantes, gimnasios, salas de exposiciones, centros culturales, clubes sociales y deportivos Ikastetxeak, liburutegiak, saltokiak, ikasleen egoitzak, gimnasioak, erakusketa-aretoak, kultura-etxeak, gizarte- eta kirol-klubak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Aunque después el alumnado no tuviera acceso real a estos niveles de configuración, por motivos de funcionamiento del aula, es imprescindible que se realice al menos una vez. Ezinbestekoa da ariketok gutxienez behin egitea, nahiz eta geroago, gelaren funtzionamenduagatik, ikasleek modurik ez eduki konfigurazio-maila horiek atzitzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor repartirá varios modelos de memoria a cada alumno. Irakasleak zenbait memoria emango dizkie ikasleei.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor suministrará a cada alumno un disco duro al azar y un equipo. Irakasleak disko gogor bana emango die ikasleei, ausaz, eta ekipo bat.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si la ocupación prevista es de más de 50 personas: bibliotecas, centros de enseñanza, consultorios médicos, establecimientos comerciales, oficinas con presencia de público, residencias de estudiantes, gimnasios, salas de exposiciones, centros culturales, clubes sociales y deportivos. 50 lagun baino gehiago hartzen dituzten lokalak: liburutegiak, ikastetxeak, mediku-kontsultategiak, saltokiak, jendea artatzen duten bulegoak, ikasleen egoitzak, gimnasioak, erakusketa-aretoak, kultura-etxeak, gizarte- eta kirol-klubak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor entregará a cada alumno una unidad deCD-ROMy le asignará un equipo en el que deberá instalarla. Irakasleak CD-ROM unitate bana emango die ikasleei, eta ekipo bat, hartan instalatzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Bibliotecas, centros de enseñanza, consultorios médicos, establecimientos comerciales, oficinas con presencia de público, residencias de estudiantes, gimnasios, salas de exposiciones, centros culturales, clubes sociales y deportivos. Liburutegiak, ikastetxeak, kontsultategiak, merkataritza-establezimenduak, publikoa hartzen duten bulegoak, ikasleen egoitzak, gimnasioak, erakusketa-aretoak, kultur etxeak, klub sozialak eta kirol-klubak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para la realización de esta actividad, cada alumno dispondrá de un equipo con sus respectivos manuales de referencia. Jarduera hori egiteko, ikasleek ekipo bana izango dute, eta ekipo horren erreferentziazko eskuliburuak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Esta guía surge a raíz de unas láminas con ilustraciones elaboradas para facilitar la comprensión de casos prácticos de la albañilería para los alumnos de la Escuela Taller de Burgos. Gida honen sorburuan, Burgoseko lantegi-eskolarako egindako zenbait irudi daude. Bada, ikasleei igeltserotzako kasu praktikoak hobeto ulertarazteko, hainbat ilustrazio irudikatu genituen, eta ildo horretatik tiraka ernamuindu zen gida hau egiteko asmoa.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (1)
Alumno y ayudante de Schlesinger en Berlín, realizó importantes estudios teóricos y experimentales sobre la velocidad de corte, ofreciendo una síntesis de los trabajos y resultados de las investigaciones efectuadas desde 1935 hasta 1965. Schlesinger-en ikaslea eta laguntzailea izan zen Berlinen. Ebaketa-abiadurari buruzko azterlan teoriko eta esperimental garrantzitsuak egin zituen, eta 1935etik 1965era bitarte egindako lanen eta emaitzen sintesi bat eskaini zuen.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (56)
Cada grupo, una vez leído el libro, realizará un esquema enfatizando en las situaciones de crisis de la familia. Talde bakoitzak, behin ikasleek liburua irakurri dutenean, eskema bat egingo du, eta familiako krisi-egoerak nabarmenduko ditu eskema horretan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El objetivo último es conseguir que el alumno se desplace de forma propositiva en cualquier entorno, familiar o no, y que lo lleve a cabo de manera segura, eficiente e independiente. Azken helburua da ikaslea edozein ingurunetan (ezaguna edo ez) ondo mugi dadila lortzea, eta hori modu seguruan, eraginkorrean eta independentean egin ahal izatea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Justificad la realización de vuestro trabajo en clase. Justifikatu zuen lana gainerako ikasleen aurrean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Y si a esto unimos que estos prejuicios y estereotipos son reforzados a menudo por el ambiente más próximo del niño, es obvio que el pensamiento del alumno va a ser estereotipado y prejuicioso. Gainera, aurreiritzi eta estereotipo horiek haurrarengandik hurbilen dagoen giroan ere aurkitzen baditu, bistan da ikaslearen pentsamendua estereotipatua eta aurreiritziduna izango dela.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

(el nombre de cada alumno de grupo) (taldeko ikasle bakoitzaren izena)

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El profesor responsable y los alumnos evaluarán el proceso a través de la siguiente pauta de observación. Irakasle arduradunak eta ikasleek xehetasun hauen arabera ebaluatuko dute prozesua:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cuando se habla de recursos humanos se está refiriendo a los desdoblamientos, los especialistas y los alumnos que se pueden tener en prácticas. Giza baliabideez ari garenean, bikoizturei, espezialistei eta praktiketan eduki daitezkeen ikasleei buruz ari gara.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Todos ellos pueden ser de utilidad para realizar una determinada actividad, pues de esta forma se puede mejorar la atención al alumnado. Horiek baliagarriak izan daitezke jarduera jakin bat egiteko, horiei esker ikasleen arreta hobe baitaiteke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Al hablar de recursos materiales se está refiriendo a disponer de material lúdico adaptado a las necesidades de los diferentes alumnos. Baliabide materialez ari garenean, hainbat ikasleren beharrizanetara egokitutako material ludikoa edukitzeaz ari gara.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En cualquier centro educativo de cualquier nivel los alumnos siguen ritmos y estilos de aprendizaje diferentes, con intereses distintos, con capacidades y necesidades también diferentes, sin olvidar las diferencias sociales (lingüísticas, culturales, étnicas, etc.), o las que provienen de una discapacidad. Edozein mailatako edozein eskolatan, ikasleek ikaskuntza-erritmo eta estilo desberdinak dituzte, interes desberdinak eta gaitasun eta beharrizan desberdinak, desberdintasun sozialak (linguistikoak, kulturalak, etnikoak, etab.) edo ezintasunen batek eragindakoak ahaztu gabe.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (19)
Cada alumno/a creará su propia asociación de técnicas y cosméticos natu rales con las alteraciones estéticas, discutiéndose después median-te puesta en común. Teknika eta kosmetiko naturalak asaldura estetikoekin lotu behar ditu ikasle bakoitzak, eta ondoren bateratu eta eztabaidatu behar dituzte.

Materiala: Elektroestetika

El alumnado se agrupará por parejas, y entre ellos se aconsejarán los aceites esenciales que les parezca indicados para cada tipo de piel. Bikoteka, ikasleek elkarri gomendatu behar diote bakoitzaren azalerako zer olio esentzial diren egokienak.

Materiala: Elektroestetika

Puede ser una buena práctica que el alumno, a partir de una fotografía o dibujo de un maquillaje artístico, se inicie en el camino de la creación, haciendo su propia interpretación de ésta, añadiendo o eliminando elementos, haciendo variaciones con el color, etc. Ariketa ona da ikasleak makillaje artistiko baten argazkia edo marrazkia oinarri hartu eta sortzen hastea, interpretazioa pertsonala eginez, osagaiak gehituz edo kenduz, kolorea aldatuz, etab.

Materiala: Elektroestetika

Esto está bien y es prudente, pero animo al alumno a que experimente con colores que realmente iluminen el rostro, los cuales usados con prudencia en cuanto a cantidad y difuminados con precisión e incluso mezclándolos, conseguirán efectos interesantes y aprovechables en maquillajes de noche, fiestas, etc. Hori ongi dago eta jokabide zuhurra da, baina aurpegia argiztatuko duten koloreekin esperimentuak egitera animatzen ditut ikasleak. Kolore horiek zuhurtasunez erabili (kopuruari dagokionez) eta ongi lausotu eta nahasiz gero, efektu interesgarriak lor daitezke, eta gaueko, festarako eta beste egoera batzuetako makillajean erabili ahal izango dira

Materiala: Elektroestetika

Este orden es lógico y válido sin lugar a dudas, pero es necesario que el alumno sepa que también hay otros modos de proceder. Ordena hori logikoa da, eta baliagarria, zalantzarik gabe, baina beharrezkoa da beste modu batzuk ere badirela jakitea ikasleak.

Materiala: Elektroestetika

Se trata de un libro teórico-práctico que facilita al alumno las bases necesarias para que comprenda cómo se produce y cuáles son las propiedades del color y la relación de éstas con la aplicación del color en peluquería. Liburu teoriko-praktiko honek ikasleari oinarriak emango dizkio kolorea nola sortzen den eta haren propietateak zein diren jakiteko; halaber, propietate horiek kolorea ematean duten eragina ezagutzeko aukera izango du ikasleak.

Materiala: Elektroestetika

El fin que persigue esta publicación es proporcionar las bases necesarias para que el alumno pueda desarrollar su creatividad y realizar cualquiera de las técnicas de cambio de color del cabello con conocimiento y criterio profesional. Argitalpen honen helburua da beharrezko oinarriak ematea, ikasleak sormena landu dezan, eta kolorea aldatzeko teknikak erabiltzean ezagutzak eta irizpide profesionalak erabili ditzan.

Materiala: Elektroestetika

Más adelante, cuando ya el alumno conoce y ha experimentado con los productos y el material básico y se siente animado por su fácil práctica y aceptable efecto, se irá acercando poco a poco a los principios del visagismo, desde trabajos básicos hasta otros más elaborados. Aurrerago, ikasleak oinarrizko produktuak ezagutu eta haiekin esperimentuak egin dituenean, eta egiteko erraza eta ondorioa onargarria delako animatuta sentitzen denean, pixkanaka barneratuko gara visagismoaren printzipioetan; oinarrizko lanekin hasi eta landuagoekin jarraituko dugu.

Materiala: Elektroestetika

Se facilitarán a las alumnas diversos modelos de fichas para cumplimentar tanto el historial estético como para hacer el diagnóstico facial y corporal. Historial estetikoa betetzeko zein aurpegiaren eta gorputzaren diagnostikoa egiteko fitxen hainbat eredu emango zaizkie ikasleei.

Materiala: Elektroestetika

Los protocolos se diseñarán según el modelo adjunto, que podrá modificarse o ampliarse a criterio de cada alumna. Erantsitako ereduaren arabera diseinatuko dira protokoloak. Eredua aldatu edo zabaldu ahal izango da, ikasle bakoitzaren irizpideari jarraiki.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (6)
Es conveniente que los alumnos formen grupos de trabajo de 5 personas para la distribución de las siguientes tareas: Komenigarria da ikasleek 5 pertsonako taldeak egitea ondoko ataza hauek banatzeko:

Materiala: Irudia

Que los alumnos avancen en el conocimiento y el dominio del lenguaje audiovisual. Ikasleek ikus-entzunezko lengoaia sakontzen jarraitzea.

Materiala: Irudia

Este detalle es muy importante para estudiantes que cuentan con pocos recursos, pero una mente despierta. Xehetasun hori oso garrantzitsua da diru gutxi baino gogo bizia duten ikasleentzat.

Materiala: Irudia

Cada módulo profesional tendrá un programa formativo coherente de duración variable en función de las características específicas, cuya superación implicará la acreditación para el ejercicio de la correspondiente profesión. Lanbide-modulu bakoitzak trebakuntza-programa koherentea izango du, eta bakoitzaren iraupena ezaugarri espezifikoen araberakoa izango da. Modulua gaindituz gero, lanbidean aritzeko egiaztagiria emango zaio ikasleari.

Materiala: Irudia

En este plan se contempla el Bachillerato Técnico Industrial, en el que eligiendo las Opciones de Electricidad-Electrónica, adquieren formación de Electrotecnia, Electrónica y Mecánica Aplicada. Planak Batxilergo tekniko industriala jasotzen du. Batxilergo horretan Elektrizitatea-Elektronika hautatuz gero, Elektroteknian, Elektronikan eta Mekanika aplikatuan trebatuko da ikaslea.

Materiala: Irudia

Suelo decirle a mis alumnos que se trata de una profesión muy especial. Lanbide oso berezia dela esan ohi diet ikasleei.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (23)
Al sur se ubica la capital Brisbane ,importante centro ,universitario ( sede de universidades muy exclusivas ,con estudiantes de varias nacionalidades lo que también genera fuertes ingresos en el sector de la restauración y alojamiento) cuenta con modernos rascacielos y ejemplos del reciente pasado colonial. Hegoaldean, Brisbane hiriburua dago: unibertsitate-eremu garrantzitsua da (unibertsitate oso esklusiboen egoitza da; munduko hainbat tokitako ikasleak biltzen dira, eta horrek diru-sarrera handiak sortzen ditu jatetxe- eta ostatu-sektoreetan), etxe orratz modernoak ditu, eta hurbileko iragan kolonialaren erakusgarriak ditu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

También para el alumnado universitario de Ingenierías Electrónicas, de Telecomunicaciones y de Informática, como ayuda en las asignaturas implicadas y en la elaboración de proyectos. Ingeniaritza Elektronikoko, Telekomunikazioko eta Informatikako ikasleentzat ere lagungarria izan daiteke ikasgai eta proiektuetarako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los estudiantes de la Universidad de Georgetown y el personal de las instalaciones del Pentágono y FBI que tienen en Washington su sede contribuyen a la existencia de una variada oferta complementaría en el sector de ocio y restauración todo el año . Washingtonen dauden Georgetown Unibertsitateko ikasleei eta Pentagonoaren eta FBIren instalazioetako langileei esker, aisialdi- eta jatetxe-sektoreek eskaintza osagarri anitza dute urte guztian.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Determinados grupos y segmentos del mercado exigen unas primas y condiciones especiales en sus seguros, por ejemplo, Tercera Edad, estudiantes de colegios, congresos y convenciones… Zenbait merkatu-segmentuk prima eta baldintza bereziak behar dituzte aseguruetan, esate baterako, hirugarren adinekoek, ikastetxeetako ikasleek, biltzarrek eta batzarrek...

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La figura del animador se hace imprescindible en hoteles, complejos vacacionales de costa y demás ámbitos que acogen determinados segmentos como tercera edad, escolares, familias... Animatzailea ezinbestekoa da hoteletan, itsasaldeko oporretarako guneetan eta biztanleriaren sektore jakin batzuk hartzen dituzten gainerako esparruetan, esate baterako, hirugarren adinekoak, ikasleak, familiak…

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

P.ej. Guía de escolares, Guía de la Tercera Edad… Adibidez, ikasleen gida, hirugarren adinekoen gida…

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La existencia de una reputada universidad congrega en Pamplona de forma continua a estudiantes y profesores durante todo el año , aspecto que hay que considerar al analizar los aspectos culturales,ya que se celebran importantes congresos y conferencias en varios campos del saber, aunque esel de la medicina con el hospital universitario el que genera mayor flujo de visitantes. Iruñean unibertsitate entzutetsu bat dagoenez, urte guztian ikasle eta irakasle ugari biltzen dira. Hori kontuan hartzekoa da kultura-alderdiari dagokionez, kongresu eta hitzaldi ugari antolatzen baitira hainbat jakite-alorretan, nahiz eta bisitari gehien unibertsitate-ospitalearen inguruan medikuntzari buruz antolatzen direnek erakartzen duten.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el ámbito cultural, la oferta monumental se complementa con la del aprendizaje del castellano que atrae cada año a numerosos estudiantes extranjeros a Salamanca , ciudad cultural europea en el pasado año 2002. Kulturaren aldetik, monumentu-eskaintzaren osagarri da gaztelaniaren irakaskuntza. Urtero ikasle asko joaten dira Salamancara, zeina 2002. urtean Europako kulturaren hiri izan baitzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El modernismo es uno de los estilos mas sobresalientes ya que coincide con un periodo de consolidación de las clases privilegiadas en núcleos del litoral como antecedente del despegue del turismo en España, el palacio de la Magdalena en Santander , (sede de la UIMP, que en el periodo estival reúne profesores y alumnos de todo el mundo)con reminiscencias inglesas, el hotel Real; y especialmente las intervenciones de arquitectos modernistas catalanes de primera fila como Domenech, Gaudí y Martorell que bajo el mecenazgo del Marques de Comillas, dejan en esta ciudad cántabra obras como la universidad, el palacio de Sobrellano,la fuente de los tres caños, además del emblema de este periodo, “ el capricho” de Gaudí , hoy transformado en restaurante. Modernismoa Kantabriako estilo gailenetako bat da; izan ere, Espainian turismo-abialdiaren aurrekari gisa kostaldeko tokietan klase pribilegiatuak finkatu ziren aldian gertatu zen. Aipagarriak dira Santanderko Magdalena jauregia (udan mundu guztiko irakasle eta ikasleak biltzen dituen UIMPren egoitza), kutsu ingelesekoa, Hotel Real eta, bereziki, lehen mailako arkitekto modernista katalanek, Domenechek, Gaudík eta Martorellek Comillaseko markesaren mezenasgopean hiri horretan utzitako esku-hartzeak: Unibertsitatea, Sobrellano jauregia, Fuente de los Tres Caños eta aldi haren ezaugarri, Gaudiren El Capricho, gaur egun jatetxe bihurtua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tienen en Washington su sede los estudiantes de la Universidad de Georgetown y el personal de las instalaciones del Pentágono y FBI y esto contribuye a la existencia de una variada oferta complementaria en el sector de ocio y restauración. Georgetowneko unibertsitateko ikasleek, Pentagonoko eta FBIko langileek Washingtonen dute egoitza, eta horri esker, aisialdirako eta otorduak egiteko oso eskaintza zabala dago.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (5)
los colegios profesionales, universidades, centros de formación etc., suelen tener una base de datos de titulados, con un perfil profesional concreto, que demandan empleo. elkargo profesionalek, unibertsitateek, prestakuntzako zentroek, eta abarrek ikasketak amaitu dituzten ikasleen datu-base bat izaten dute. Profil profesional zehatz bat duten eta lan bila dabiltzan ikasleak dira.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Estos organismos actúan de intermediarios entre los empresarios y sus asociados o antiguos alumnos para intentar que estos accedan al mercado laboral. Erakunde horiek enpresarien eta erakundeen kideen edo ikasle ohien arteko bitartekari-lanak egiten dituzte, azken horiek lan-merkatuan sar daitezen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Los demás alumnos del grupo podrán aportar sus opiniones. Taldeko beste ikasleek beren iritzia eman dezakete.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Las universidades españolas sacan cada año a la calle más de 200 000 titulados, la gran mayoría de ellos ávidos por encontrar un trabajo. 200.000 ikasle baino gehiagok amaitzen dituzte ikasketak Espainiako unibertsitateetan urtero, eta ikasle gehienak lana lortzeko irrikan daude.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

1.2 El número de alumnos del grupo ha sido adecuado para el desarrollo del curso 1.2 Taldeko ikasle kopurua egokia izan da ikastaroa egiteko

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Kimika (1)
Este cuarto se usa como almacén y en él se guardan todos los materiales que los estudiantes necesitan para las prácticas. Gela hori biltegi gisa erabiltzen da, eta ikasleek praktiketarako behar dituzten material guztiak gordetzen dira bertan.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Komunikatzeko trebetasunak (1)
PRIMERO: en parejas se analizarán las características físicas y cualidades que transmite cada alumno primero de manera natural. LEHENIK ETA BEHIN: bikoteka, ikasle bakoitzak modu naturalean transmititzen dituen ezaugarri fisikoak eta ezaugarriak aztertuko dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (6)
Una colección de piezas, dadas en perspectiva, a partir de las cuales el alumno dibujará las vistas suficientes y necesarias. Perspektiban emandako pieza sorta bat, haietatik abiatuta ikasleak behar adina bista marraztu ditzan.

Materiala: Krokizazioa

Esto permite que el alumno se vaya acostumbrando a visualizar las piezas (imaginárselas en el espacio). Hala, ikaslea ohitu egiten da piezak bistaratzen (espazioan irudikatzen).

Materiala: Krokizazioa

A.De una pieza material,que el alumno puede mover y observar desde distintos ángulos. A.Pieza material bat. Hala, ikasleak mugitu egin dezake, eta angelu desberdinetatik azter dezake.

Materiala: Krokizazioa

Para paliar este inconveniente, y hasta que el alumno se acostumbre a "ver" perspectivas, se podrían materializar las primeras piezas de las prácticas de forma rápida con materiales fácilmente moldeables como plastilina, tiza, etc. Eragozpen hori arintzeko, eta ikaslea perspektibak "ikusten" ohitu arte, aukera bat litzateke praktiketako lehen piezak modu azkarrean gauzatzea, plastilina, klariona eta antzeko material moldaerrazak erabiliz.

Materiala: Krokizazioa

Como ejercicio, el alumno puede localizar los trece casos descritos. Ariketa gisa, deskribatutako hamahiru kasuak aurkitu ditzake ikasleak.

Materiala: Krokizazioa

Aunque ocasionalmente se utilice compás para trazar circunferencias o sus arcos, y regla para líneas oblicuas, conviene dibujar las vistas a mano alzada a fin de ganar tiempo en la realización de estas prácticas y que el alumno adquiera soltura en los trazados a pulso, lo cual no es difícil al hacerlo sobre la cuadrícula que se acompaña, y, de paso, hacer bueno el nombre de CROQUIZACIÓN que tiene esta monografía. Noizbehinka konpasa erabiltzen bada ere zirkunferentziak edo haien arkuak marrazteko, eta erregela lerro zeiharretarako, komeni da bistak esku hutsez marraztea, praktika horiek egiteko denbora irabaztearren eta ikasleak pultsuan trazatzen trebetasuna har dezan; eta hori ez da zaila, ematen den lauki-sarearen gainean egitekoa baita; bide batez, bat dator monografia honek duen KROKIZAZIO izenarekin.

Materiala: Krokizazioa

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Evidentemente, una vez que el alumno esté familiarizado con este procedimiento, se puede recurrir a la utilización de programas informáticos. Argi dago ikaslea prozedura honekin ondo moldatzen denean programa informatikoak erabil daitezkeela.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (8)
Contrasta las respuestas entre el alumnado de la clase. Alderatu zure erantzuna ikasgelako beste ikasleekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

El resto de la clase observará para identificar las conductas apropiadas e inapropiadas. Gainerako ikasleek bisitaldiaren simulazioa aztertuko dute, jokabide egokiak eta desegokiak identifikatzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

A continuación, enviadla al resto del alumnado de la clase. Jarraian, bidali ikasgelako gainerako ikasle guztiei.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se usa poco en países de habla hispana, pero en Brasil, India o Estados Unidos es conocida entre los universitarios. Gaztelaniazko hiztunak dituzten herrialdeetan ez da oso erabilia, baina Brasilen, Indian eta Estatu Batuetan, adibidez, ezaguna da unibertsitateko ikasleen artean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si eres estudiante de estética, parte de las bases de datos de clientes de depilación con láser de diodo. Estetikako ikaslea bazara, hasi diodozko laserrarekin depilatzen diren bezeroen datu-baseetatik.

Materiala: Sistemen integrazioa

3Conocer el vínculo entre el sistema binario y los dispositivos digitales, para justificar el esfuerzo del alumno en su aprendizaje. 3Sistema bitarraren eta gailu digitalen arteko lotura ezagutzea, ikasleak ikaste-prozesuan egin beharreko ahaleginaren proga gisa.

Materiala: Sistemen integrazioa

3Estudiar otros sistemas de representación de la información con los que el alumno puede encontrarse en la programación y uso de los PLC y otros dispositivos de automatización. 3Informazioa irudikatzeko beste sistema batzuk, ikasleak programazioan eta PLCak eta beste automatizazio-gailu batzuk erabiltzean aurkituko dituenak, aztertzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se entiende que esto es importante, pues deben conocerse conceptos básicos de la tecnología en la que se basa la transmisión de datos y redes de comunicación para que el estudiante esté preparado para afrontar redes, conociendo conceptos comunes de comunicaciones y redes que, para la configuración de cualquier protocolo, será necesario conocer (paridad, baudios, IP, etc.). Garrantzitsua da datuen transmisioak eta komunikazio-sareek oinarritzat duten teknologiaren funtsezko kontzeptuak ezagutzea; era horretan, ikasleak sareei heltzeko moduan egongo dira, komunikazioei eta sareei buruzko kontzeptu orokorren berri izango dutelako, edozein protokolo konfiguratzeko beharrezkoak dira eta (paritatea, baudak, IP, etab.).

Materiala: Sistemen integrazioa