Emaitzak: 68

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (14)
Preocupada por los ciegos que no recibían enseñanza alguna, la muchacha se dedico a promover su educación y escolarizacion. Inolako ikasketarik jasotzen ez zuten itsuekin kezkatuta, neska gaztea haien hezkuntza eta eskolaratzea bultzatzeko lanean hasi zen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A pesar de sus tremendasdificultades y del aislamiento al que parecía condenada, a los 24 años Helen Keller termino sus estudios. Bakartuta bizitzera zigortuta zegoela zirudien arren, 24 urte zituenean, zailtasun ikaragarriak gaindituz, Helen Keller-ek ikasketak amaitu zituen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Igual que con el resto de aprendizajes, es imprescindible que los adultos que rodean al niño sean coherentes con su manera de hacer. Gainerako ikasketekin bezalaxe, ezinbestekoa da haurraren inguruko helduek beren portaeretan koherenteak izatea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Este aprendizaje se puede ir enseñando a partir de los 18 meses; antes es mejor que el niño explore y descubra los efectos sonoros de una forma lúdica y sin normas. Haurrak 18 hilabete dituenean has gaitezke ikasketa hori lantzen; adin horretara iritsi aurretik, hobe da haurrak soinu-efektuak modu ludikoan eta araurik gabe miatzea eta bere egitea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Además, unas actividades rítmicas adecuadas van a ayudar de forma colateral a otros aprendizajes como son la prelectura, el cálculo y un buen desarrollo psico-motor. Erritmo-jarduera egokiak, gainera, lagungarri izan daitezke, zeharka bada ere, beste ikasketa batzuetarako, hala nola aurre-irakurketarako, kalkulurako eta garapen psikomotor egokirako.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Este hecho, a priori imperceptible, parece desembocar en el ámbito social en una clara tendencia en escoger determinadas carreras o estudios tecnológicos por parte de los hombres y sociales y humanísticos por parte de las mujeres. Hasieran oharkabean igarotzen den bereizketa horrek eremu sozialean duen ondorioa da sexu bakoitzak joera garbi bat hartzen duela: gizonezkoek karrera jakin batzuk edo ikasketa teknologikoak hautatzen dituzte, eta emakumezkoek ikasketa sozialak eta humanistikoak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Una vez el menor ingresa en el centro se le busca la escuela o estudios necesarios para normalizar su evolución, y si cabe, se le ayuda a incorporarse en el mundo laboral. Adingabea zentroan barneratu ondoren, garapena normaltzeko eskola edo beharrezko ikasketak bilatuko dizkiote, eta behar izanez gero, lan-munduan sartzen ere lagunduko diote.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Adolescentes con comportamientos antisociales y abandono de los estudios a causa del fracaso escolar. Nerabeetan jokabide antisozialak eta ikasketak bertan behera uztea, eskola-porrota dela eta.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En este sentido, la educación para la salud constituye un ámbito de objetivos y contenidos educativos que deben impregnar y estar presentes en cualquier faceta del aprendizaje. Alderdi horretatik, hezkuntza-helburu eta -edukien eremu bat da osasun-hezkuntza, eta ikasketaren edozein alderditan izan behar du eragina.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De esta manera, en la educación infantil, estas necesidades infantiles se enlazan con una serie de aprendizajes: Horrela, haurraren behar horiek beste ikasketa hauekin lotzen dira haur-hezkuntzan:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (2)
Vizenz Priessnitz (1799-1851) perteneció a una modesta familia de labra-dores y apenas realizó estudios elementales. Familia nekazari eta apal batekoa zen Vizenz Priessnitz (1799-1851) eta ez zuen ia oinarrizko ikasketarik egin.

Materiala: Elektroestetika

los estamentos de título oficial, como la Junta Superior de Medi-cina y los miembros de algunas universidades europeas, y la otra cara de la moneda, representada por personas carentes de estudios médicos que gra-cias a su intuición supusieron el gran impulso de estas técnicas. titulu ofizialeko estamentuakMedikuntzako Batzar Gorena eta Europako zenbait unibertsitateko kideak, eta, bestalde, medikuntzako ikasketarik ez zuten pertsonakhorien intuizioari esker teknika horien bultzada etorri zen.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (6)
Durante quince años ha estudiado armonía y dirección de orquesta lo que le ha resultado fundamental para su trabajo musical con máquinas. Harmonia eta orkestra-zuzendaritza ikasi zituen hamabost urtez, eta ikasketa horiek funtsezkoak izan dira makinekin egin duen musika-lanerako.

Materiala: Irudia

Nació en Madrid, en 1949. Hijo de un prestigioso abogado, tras terminar sus estudios, comenzó a dedicarse a la realización y producción de programas radiofónicos. Madrilen jaio zen, 1949an. Abokatu ospetsu baten semea da, eta, ikasketak amaitu ondoren, irrati-programak errealizatzen eta ekoizten hasi zen.

Materiala: Irudia

Hijo de uno de los más prestigiosos ingenieros de sonido del país y creador de los estudios Sincronía, se sintió completamente atraído por esta profesión abandonando sus otros estudios. Espainiako soinu-ingeniari ospetsuenetako baten semea da, Sintonia estudioen sortzailearen semea, hain zuzen, eta, lanbide horrek erakarri zuenez, gainerako ikasketak utzi zituen.

Materiala: Irudia

Cuya duración está fijada en tres años, entre 180 y 270 créditos. Hiru urteko ikasketak dira, eta 180 eta 270 kreditu bitartean dituzte.

Materiala: Irudia

En Barcelona, estos estudios de Ingeniería de Telecomunicación pueden cursarse en el Colegio La Salle Bonanova, que no se ha prestado a darnos más información. Bartzelonan, La Salle Bonanova Ikastetxean egin daitezke Telekomunikazio Ingeniaritzako ikasketak, baina ez digu informazio gehiagorik eman.

Materiala: Irudia

Resulta difícil encontrar una diferenciación clara entre los estudios que se imparten entre la rama de Imagen y la de Sonido. Zaila da argi eta garbi bereiztea Irudia eta Soinua adarretan eskaintzen diren ikasketak.

Materiala: Irudia

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
Deben responder a las condiciones de comodidad, higiene, y adaptabilidad a la clase de estudios. Betiere, erosoak eta higienikoak izan behar dute idazmahaiek eta, zer ikasketa mota egiteko erabili behar ditugun, hartara egokitu behar dute.

Materiala: Egurraren teknologia

Ostalaritza eta turismoa (10)
Otros motivos (visitas a familiares, por motivos de estudio, etc.) Beste arrazoi batzuk (senitartekoei bisita egitea, ikasketak, eta abar)

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Colección de Carteles del Centro de Documentación Turística de España, Instituto de Estudios Turísticos Espainiako Turismo Dokumentazioko Zentroaren kartel-bilduma, Turismo Ikasketen Institutua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Colección de Carteles del Centro de Documentación Turística de España, Instituto de Estudios Turísticos. Espainiako Turismo Dokumentazioko Zentroaren kartel-bilduma, Turismo Ikasketen Institutua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Según la Organización Mundial del Turismo, los millones de visitantes que se desplazan por el mundo cada año lo hacen por motivos de ocio, negocio u otros motivos no lucrativos (salud, estudios, visita a familiares, etc.) Munduko Turismo Erakundearen arabera, aisialdiagatik, negozioengatik edo irabazi-asmorik gabeko beste arrazoi batzuengatik (osasuna, ikasketak, familiak bisitatzea, etab.) bidaiatzen dute milioika bisitarik munduan barrena.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Otros motivos (visitas a familiares, por motivos de estudio, etc.), siempre que no sea ejercer una actividad remunerada en el lugar visitado. Beste arrazoi batzuk (senitartekoak bisitatzea, ikasketak, etab.), non eta ez den egiten ordaindutako jarduerarik helmugan.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Otros (motivos de estudios, tratamientos de salud, motivos religiosos y otros motivos varios) Beste batzuk (ikasketak, osasun-tratamenduak, erlijioa eta bestelako arrazoiak)

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

sexo, edad, clase social, estudios realizados, ocupación y tipo de cargo. sexua, adina, gizarte-maila, egindako ikasketak, lanbidea eta kargu mota.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

de los 52.177.640 turistas registrados, un 81,4% se debieron a motivos de ocio y vacaciones, un 8,3% a motivos de trabajo y negocios, ferias, congresos, un 6,5% a motivos personales (familiares, salud, compras), un 1,4% a estudios y el resto a otros motivos. erregistratutako 52.177.640 turisten artetik, % 81,4ren arrazoia aisialdia eta oporrak izan ziren; % 8,3rena, lana eta negozioak, azokak eta kongresuak; % 6,5ena, arrazoi pertsonalak (familia, osasuna, erosketak); %1,4rena, ikasketak; eta gainerakoek beste arrazoi batzuk izan zituzten.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

estudios realizados. egindako ikasketak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Un 51,9% de los turistas tenían estudios superiores, un 41,3% secundarios (bachiller, BUP, COU, Formación Profesional) y el resto, estudios primarios o inferiores. Turisten % 51,9k goi-mailako ikasketak ditu; % 41,3k, bigarren mailakoak (batxilergoa, BBB, UBI, Lanbide Heziketa); eta gainerakoak, lehen mailako ikasketak edo hortik beherakoak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (2)
los colegios profesionales, universidades, centros de formación etc., suelen tener una base de datos de titulados, con un perfil profesional concreto, que demandan empleo. elkargo profesionalek, unibertsitateek, prestakuntzako zentroek, eta abarrek ikasketak amaitu dituzten ikasleen datu-base bat izaten dute. Profil profesional zehatz bat duten eta lan bila dabiltzan ikasleak dira.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Su titulación es la requerida para el puesto pero, por sus características personales, prefiere no cambiar de tareas ni relacionarse con gente nueva, por lo que presenta un elevado grado de inmovilismo que hará difícil su promoción y el seguimiento de un plan de carrera dentro de la empresa. Posturako eskatzen diren ikasketak dauzka, baina, bere ezaugarri pertsonalak direla eta, nahiago du eginkizun berririk ez izatea eta ez erlazionatzea jende berriarekin. Immobilismorako joera handia dauka, eta horrek zaildu egingo luke sustapena eta karrera-plan bat izatea enpresa barruan.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Elektrizitatea eta elektronika (6)
Manuela es una señora de 58 años de edad con estudios medios y antecedentes de hipertensión arterial de tres años de evolución. Manuela 58 urteko andre bat da, ikasketa ertainak ditu eta hipertentsio arterialaren aurrekariak, hiru urteko bilakaerarekin.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

b) Explicad en una propuesta cómo plantearéis el aprendizaje por parte de José de este vocabulario. b) Azaldu proposamen batean nola ekin diezaiokeen Josek hiztegi horren ikasketari.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La manera en que se aborde el aprendizaje de ambas capacidades dependerá básicamente de la capacidad comunicativa y de aprendizaje de la persona. Bi ahalmenen ikasketari ekiteko modua, oinarri-oinarrian, pertsonaren komunikatzeko eta ikasteko ahalmenaren mende egongo da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En estos casos, el objetivo de la instrucción se dirige a que la persona usuaria entienda los signos manuales y gráficos que se le transmitan. Kasu horietan, ikasketaren helburua honako hau izango da: erabiltzaileak transmititzen zaizkion zeinu grafikoak eta eskuzkoak uler ditzan lortzea.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Acompañar a la persona para favorecer su competencia comunicativa y la generalización de los aprendizajes. Pertsonaren ondoan egotea bere komunikazio-gaitasuna eta ikasketen orokortzea ahalbidetzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Los profesionales que pasan mayor tiempo con la persona usuaria son los más indicados para evaluar los avances, las dificultades o cualquier incidencia destacable en la consolidación y generalización de los aprendizajes. Erabiltzailearekin denbora gehien ematen duten profesionalak dira egokienak ikasketen sendotzean eta orokortzean gertatzen den edozein aurrerapen, zailtasun edo beste edozein gorabehera azpimarragarri ebaluatzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Fabrikazio mekanikoa (1)
Podemos pensar que la importancia que tienen estas operaciones es relativa, pero ciertamente nos estamos equivocando, ya que además de ser el inicio de un correcto aprendizaje, son esenciales para complementar de forma efectiva cualquier trabajo relacionado con el metal. Pentsa daiteke eragiketa horiek ez direla garrantzitsuak, baina oker gabiltza; izan ere, ikasketa zuzen baten oinarria izateaz gain, funtsezkoak dira, metalarekin loturiko edozein lan modu eraginkorrean osatzeko.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Animazio turistikoa (1)
Los contenidos de esta obra cubren todo el currículo correspondiente al módulo de Animación turística incluido dentro de los conocimientos conducentes a la obtención de la titulación de Técnico Superior en Animación Sociocultural y Turística. Liburu honetako edukiek Animazio Soziokulturaleko eta Turistikoko Goi Mailako Teknikari izateko titulazioa lortzeko ikasketen baitako animazio turistikoko moduluko curriculum guztia hartzen dute.

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (9)
Estos estereotipos siguen estando vigentes en la sociedad y marcan a muchos jóvenes en la elección de sus estudios, si bien es cierto que en la actualidad se han producido cambios y avances. Estereotipo horiek indarrean daude gizartean, eta gazte askok horien arabera erabakitzen dituzte beren ikasketak; alabaina, egia da gaur egun zenbait aldaketa eta aurrerapen gertatzen ari direla.

Materiala: Sistemen integrazioa

Recuento exhaustivo de la población de un país que permite conocer las características sociales y demográficas de las personas (edad, estado civil, estudios…). Herrialde bateko biztanleen zenbaketa zehatza, zeinak pertsonen ezaugarri sozial eta demografikoak ezagutzeko aukera ematen duen (adina, egoera zibila, ikasketak...).

Materiala: Sistemen integrazioa

Las enseñanzas de la Formación Profesional se ordenan en tres niveles educativos: Lanbide Heziketako ikasketak hiru hezkuntza-mailatan daude antolatuta:

Materiala: Sistemen integrazioa

Estas enseñanzas responden a un perfil profesional, permiten la mejora de una cualificación profesional o la preparación para el ejercicio de otras profesiones, se estructuran en módulos profesionales de duración variable y se organizan de manera que permiten la conciliación del aprendizaje de las personas con circunstancias sociales, laborales o familiares. Irakaskuntzok lanbide-profil bati dagozkio, kualifikazio profesionala hobetzeko edo beste lanbide batzuetarako prestatzeko aukera ematen dute, iraupen desberdineko zenbait lanbide-modulutan egituratzen dira, eta egoera sozial, laboral eta familiar zehatz bat dutenei egoera hori ikasketekin kontziliatzeko moduan antolatzen dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

La Recomendación sobre la Garantía Juvenil establece que los jóvenes puedan recibir una oferta de empleo, de educación o formación tras haber finalizado sus estudios o al quedar desempleados. Gazte Bermearen Gomendioak ezartzen du gazteek enplegu-, hezkuntza- edo prestakuntza-eskaintza bat jaso ahalko dutela beren ikasketak amaitzean edo langabezian geratzean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Esta plataforma pretende favorecer la inserción laboral de quienes todavía no han finalizado sus estudios. Plataforma hau oraindik ikasketak amaitu ez dituztenei lan-munduan sartzen laguntzeko da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Formación académica:se indicarán solo los títulos de más alto nivel, detallando los centros donde se cursaron y la fecha de finalización. Prestakuntza akademikoa:maila goreneko tituluak soilik adieraziko dira, eta tituluok zein zentrotan lortu ziren eta ikasketak noiz amaitu ziren azalduko da.

Materiala: Sistemen integrazioa

• La formación y los estudios. • Prestakuntza eta ikasketak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Aparte de requerir una maquina específica objetivo, estudiar correctamente esta implementación de forma rigurosa está fuera del alcance y capacidades de este libro y estos estudios. Batetik, makina espezifiko bat behar da eta, bestetik, inplementazio hori xehe-xehe jorratzea ez dago liburu eta ikasketa hauen irismenaren barruan eta gaitasunen artean.

Materiala: Sistemen integrazioa